wow happy end! Leuk om te lezen zeg. Ik verschil maar 1 1/2 jaar met mijn mannetje. Maar daartegen ken ik hem al 11 jaar. Mijn eerste echte vriendje Ik ben echt lomp. Heb alle moed verzamelt om de kerstboom in elkaar te zetten, zit hij helemaal verkeerd in elkaar. Al die stomme kleuren ook. Grrr..wil ik een koekje valt dat ding op de grond. Schep ik de cavia kooi uit valt de rest op de grond. Ik wijd het aan me griep. Bah bah. maar ik heb wel kerstradio aan. www.nederland.fm en die blijft trouw het kerstgevoel naar binnen gieten. Moet zo douchen. bah vies ben ik...wahahaaa. Want de stofzuigerzakken zijn op en moet echt die koek, zaagsel en nep dennen op de grond opzuigen. Moet er echt uit. Vind dat echt wel een beetje eng...kan gelijk testen hoe fit ik me wel/ niet voel.
@ Hartewens, wat gaaf de grote Woezel en Pip! Ik heb zojuist een boekje van Woezel en Pip gekocht, ze zijn zo leuk he? @ Dancinglady, dus nog drukke weken voor de boeg? Echt een hele nieuwe start! Mijn vriend is jonger dan mij, ik ben 26 jaar en hij is 23 jaar... Ach, wij merken er ook eigenlijk niets van... Veel gezeur dus met arbo, nou ik moet volgende week dinsdag, ben benieuwd wat ik te horen krijg. Had nog een vraagje aan jullie? Ik zit deze week ook nog thuis omdat ik nog steeds niet helemaal beter ben, verkoudheid, hoesten e.d. is wel minder maar niet over. Ik ben nog steeds extreem moe. Na 1400 uur kan ik bellen naar de huisarts of de blaasontsteking over is... Nu heb ik afgesproken dat ik vandaag weer bel met mn werk, hoe of wat... Wat moet ik laten doorschemeren voor volgende week? Of ik dan alweer kom of dat ik nog even afwacht of de klachten echt allemaal over zijn... Of dat ik het gesprek met de arboarts afwacht... Heb gezeur op mn werk dus wil wel mn oede wil tonen maar wil natuurlijk ook wat goed is voor mezelf. Hoe zou ik dit aanpakken?
@Romytamara; wauw dat is nogal een verhaal ja Gelukkig met een happy end! Bij mijn man en mij was het echt liefde op het eerste gezicht hihi, zal jullie het hele verhaal besparen, maar mocht je het interessant vinden, op onze trouwsite staat het allemaal (http://patriesened.trouwen.com) En idd, fijn dat hij geen kinderen heeft, gelukkig is de ex van mijn man helemaal niet moeilijk en hebben we onderling geen problemen met elkaar @Snoopy; haha, idd, wat een sprookjes vandaag
Wat een goed idee die kerstradio zet hem gelijk aan hihi, enne niet teveel willen doen he rustig aan meid
Iig niet zeggen dat je er alweer bent vlg week! Ik zou het gesprek met de arboarts afwachten en dat ook melden tegen je werkgever. Werken kan altijd nog. suc6!
sweetlake, sorry moest echt een beetje om jje lachen dat ik je verhaal las! Je hebt van die dagen.... Laten we het maar op de griep houden ja Poeh twinnie... Moeilijk..! Ik zou denk ik toch zeggen dat je het nog niet weet van volgende week. Je gezondheid is echt ff belangrijker nu..
Thanks meiden, daar zatik ook al een beetje aan te denken. Als ik nu zeg dat ik kom en het valt misschien anders uit dan krijg je nog eerder scheven gezichten...
twinnie wat een dubio. Ik zou het ook niet weten. Zit met hetzelfde gevoel. Ik zou eerst de uitslag van 14:00 afwachten. Misschien is het dan makkelijker te zeggen wat je voelt. Zeker gewoon aangeven dat je volgende week wel wilt maar als het niet gaat je even belt. Ik doe dat ook maandag. Stel ik ben nog steeds zo beroerd dan ben ik maandag er niet. Pech
That's the spirit meiden! Jezelf om nummer 1 zetten en dus automatosch je beeb! En wat je zegt snoop, werken kan altijd nog!
@Sweetlakecity; *dikke knuffel voor jou* je hebt soms van die dagen Wat mooi dat jij en je mannetje al 11 jaar samen zijn hihi, begin echt in een zoetsappige bui te raken van al die romantische verhalen! @Dancinglady; jaaa, dat gaan we zeker doen en die baas van jou zal zichzelf nog wel tegenkomen denk ik zo @Twinnie; zou het idd nog even in het midden laten of je komt, zeg je 'ik wil volgende week graag komen, maar wacht even het gesprek met de arbo af, want ik voel me nu nog niet goed en ben er nu wel achter gekomen dat ik aan mezelf en de kleine moet denken' of zoiets @Snoopy; succes met je kerstkaarten! Heb het er gelukkig al lang op zitten, had ze eind nov. al geschreven en mijn ouders hebben ze later op de bus gedaan
Hey! Alles was goed bij de VK. Goede hartslag van de beeb en mijn bloeddruk was netjes. En de hele waslijst met vragen voorbij laten gaan. Allemaal duidelijk nu en gerustgesteld waar ik over twijfelde. Ze zei dat ik gerust mocht bellen bij twijfel, ook met het oog op dat ik wat onzeker ben na mijn miskraam begin dit jaar. Dus alles ok! Ik zal laters weer verder reageren. Ik ga zo eerst even bankhangen! Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer!
Hoi Dreamfly! Wat fijn dat het allemaal goed is en je weer gerustgesteld bent! Tis wel koud hoor, brr! xxxx
Heb net m'n kraampakket binnen gekregen! En dan je kids moeten uitleggen waarom er 'luiers' en gaasjes in zitten Later meer!
@dreamerfly, fijn dat alles goed was en dat je alle vragen hebt kunnen stellen! @tezz, haha ehhh ja das beetje lastig idd die dachten he mama krijgt een pakketje, en viel voor hun dus ook beetje tegen
tezz> luiers? Hmmm heb ik soms het verkeerde paket? Ik heb wel van die grote lappen als je een thuisbevalling hebt. Ook kraamverband in natuurlijk. twinnie> ik weet het. Maar kan me nu al druk maken om maandag. Of dat ik straks morgen gebeld wordt als ze weer aanwezig is. Neem mooi niet op! Dreamerfly> heb gisteren ook mijn lijst afgewerkt bij de Vk. Alle vragen zijn op. Nouja ik kwam er weer achter 1 te zijn vergeten. Was blij dat ze de tijd namen (eindelijk) De hartslag van mijn beeb ging nog wel snel. Zou het ooit eens afnemen? Heb toen wel de hartkleppen echt gehoord bij de VK. op de as heb ik dit al eerder gehoord maar ik doe nog steeds of me neus bloed of ik dit niet heb. Ze zijn geloof ik niet zo happig op zulke dingen. Nou daar gaat ze...stofzuigerzakken halen. make up...zie er nog steeds niet uit maar ik wikkel me sjaal gewoon tot aan me neus.
haha enne luiers zijn die onderleggers die noem je ook wel luiers, ik had trouwen ook 2 broekjes van gaas hihi Suc6 met stofzuigerzakken halen