Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Sofieke, bedankt voor je antwoord. Nu je het zegt/schrijft denk ik: o ja, dat deed ik bij Kamiel ook! Dus ik ga maar weer die tour op. En veel melk drinken helpt ook bij mij. Dus heb inmiddels al een halve fles melk naar binnen gewerkt! :)

Mn vriendje belde net, hij vindt me zielig. hihi. Ik had hem gesmst dat ik het moeilijk vind om toe te geven dat ik misselijk ben omdat ik van mijn omgeving regelmatig te horen krijg dat je je dat inbeeld en daardoor misselijk wordt. Niet fijn als ze dat tegen je zeggen terwijl je kotsmisselijk op je werk zit! :(

Maar goed, heb inmiddels een broodje naar binnen en begin me weer beter te voelen. Hopelijk blijft het alleen bij de ochtenden...

Leuk trouwens om te lezen dat iedereen nu om de beurt echo's en afspraken heeft bij de vk! Zo leuk om te lezen, en ook dat het allemaal goed gaat en hartjes goed kloppen enzo! :D

Ben erg benieuwd hoe ik ga reageren, het is tenslotte de 2e. Maar denk dat het nog net als de eerste aanvoelt als ik een hartje hoor kloppen!

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Tante29...FOEI shame on you! Zat me hier helemaal gek te maken en op te vreten mutsje hihi...dacht het ergste......maar gelukkig heb je het hartje zien kloppen! Pffffieuw wat ben ik blij dat te lezen zeg!
    Onze echo was super! (zie album, hartje klopte!)

@Jenna, oh meid...wat ontzettend kl*te! Denkt ie vandaag nog hetzelfde? Vaak ist bij mannen dat als het eenmaal gelukt is dat ze het benauwd krijgen, want ZIJ willen graag alle aandacht en zorg van hun vrouw.....een nieuwe fase van hun leven breekt aan, ze moeten ineens echt volwassen worden...en veel mannen kunnen dat niet aan. Gun hem wat tijd, blijf praten en wees duidelijk van wat JIj wilt meid!

@Daphne...misselijkheid inbeelden? Hmmm dan was die plas k*ts zeker ook niet echt die ik net in de wasbak achterliet ;) :) Sommige mensen he......He maar sterkte meid, ik weet er alles van. Word het erger, kun je je huisarts vragen om een medicatie: Emesafene, had ik in zwangerschap van dochterlief en nu weer...

@Sofieke, je bent op en top zwanger meid! Die + komt er niet voor niks! Laat een arts je niets zeggen over JOUW lichaam, jij weet het het beste. En als jij je ei pas had op dag 26, dan is dat zo. KLAAR! Laat je niet gek maken!

@Radna, heel veel plezier en suc6 bij de echo!

3. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht

Sorry hoor maar wat een kolerelijer!
    Dit kan hij echt niet maken! Zeker niet, omdat jullie het er zo vaak over hebben gehad. Hij had toen moeten beslissen en niet nu. :evil:
    Als hij je dit nu al flikt, wat als hij straks vader is. Wat heeft hij nog meer in petto?
    Ik hoop dat hij zich realiseert wat hij op de hals haalt. En dat hij weer bij zijn positieve komt.

Ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Je hoort nu gewoon in de wolken te zijn. Sterkte meis!

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ daphne, wat een stoere naam heeft jou zoontje! Echt helemaal geweldig vind ik dat! Mooi idee voor als het hier een jongen zou worden. Als ik hem mag 'stelen' natuurlijk ;)

@Tante29, wat leuk meis! Op en Top genieten nu!

Oh, ben weer helemaal vertederd. Mannetje belt net om te vragen hoe het gaat en zegt dan lief dat hij straks wanneer hij naar huis komt best wel langs de McDonalds wil rijden voor een McFlurry voor mij. Ik had daar zo een trek in dit weekend dat ik zelf ben gereden. Op één of andere manier denkt hij nu dat dit mijn zwangerschaps-ding gaat worden en stelt hij dus voor om dat te halen. Zo lief!

5. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Wat lief van jouw man Sofieke.
    Mijn lief is ook zo begaan. Hij vraagt steeds hoe het met mij gaat en wat hij voor mij kan doen.
    Ik krijg ineens lieve berichten van hem. Terwijl hij helemaal niet van sms-en houdt.
    Echt schattig! Ik ben benieuwd hoe die mannen straks zijn als die kleine er is.

6. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ahh, wat lief die mannen. De mijne heeft dst niet zo, had dat vorige keer ook niet zo. Vanaf dat de buik kwam werd t wel wat meer hoor, maar met die kleine is die echt geweldig! Is zo schattig, vind m helemaal leuk en lieff en is zon mega trotse en bezorgde vader, dus komt helemaal goed. Over mij is die dan ook ineens wel mega overbezorgd als im iets ga doen. Lieff!

Mc flurry, mww klinkt wel lekker!

Ohh gaat hier best opschieten nu, alvast t eten ff voorbereiden, al denk ik niet dat wat we gaan eten me vanaaf gaat smaken maar zien we dan wel weer, en opruimen. Gaan om 3 uur al op pad dus nog maar 2 uurtjes!

Tant29, super van je echo! Hoop ik vanmiddag ook te zien!

Daphne, indd helpt bijmij ook steeds kleien beetjes eten, die luchtige cracottes van lu pak ik ook gewoon vaak droog tussendoor, en dat helpt wel!

Nou g hier weer ff aan de gang, is de tijd zo voorbij! :D en zien we onze tweede wurm! (zo heette mano voor die geboren was)

lieffs

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jij gaat ook een mooie echo zien Radna, echt! Heel veel plezier!

Meiden, ik heb de datum voor de termijnecho net gekregen: 4 augustus om 09:45. Er net voor mag ik bloed prikken, hebben we dat ook gehad.

Spannend, weer iets om naar toe te leven!

8. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @mamakitty, weet je, het zijn vooral mannen in mijn buurt die dat zeggen. En wat weten zij nou van zwanger zijn! :)
    Jij kan trouwens ook niet meer verbergen dat je zwanger bent he! Wat een buikie al he! Leuk hoor!

@Sofieke, natuurlijk, het zou een eer zijn! :) Enne, wij hebben de naam ook van iemand anders gepikt. Lijkt me leuk om dadelijk te kunnen zeggen dat door ons Kamieltje iemand anders haar zoon ook Kamiel heeft genoemd! :D Tot nog toe alleen maar positieve opmerkingen over zijn naam gehad. En het is een naam die niet regelmatig gebruikt wordt (komt uit Belgie).
    Het enige probleem nu is dat we een gepaste naam erbij moeten zoeken, maar we vinden Kamiel al zo leuk dat we alle andere namen die we bedenken niet leuk genoeg vinden! hahahaha. maar we gaan wel weer voor een belgische naam waarschijnlijk.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    mannen...pfff echt soms..... ;)
    Mja, was te verwachten he....mannen denken niet zo goed na...vaak...
    Zij hebben t maar makkelijk, hoeven dr geen drol voor te doen...

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Owwww...SMELT....dochterlief komt net naar me toe en zegt; ik wil een kusje aan de baby geven en geeft een dikke vette zoen op mijn buik!

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Oh wat schattig
    Leuk dat ze er al zo mee bezig is...

12. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Hier even een update van mij.
    Mijn vriend (?) heeft vannacht bij een vriend geslapen. Vanochtend toen hij thuis kwam, was hij eigenlijk alleen nog maar meer gesterkt in zijn mening. Hij is echt overtuigd, helemaal nu hij met zijn vrienden heeft gesproken.
    Het kwam er eigenlijk op neer dat hij heel graag met mij verder wil ZONDER baby. Ik vroeg ook aan hem of hij dacht dat ik hem ooit nog recht in de ogen kon kijken, wetende dat hij mij gedwongen heeft om het weg te laten halen. Nee, maar ja, wij waren toch veel belangrijker, vond hij...

Hij stuurde me net nog een sms vanaf zijn werk. Ik begreep zijn standpunt toch wel...?
    Pff, die jongen is echt gek... Ik weet gewoon van gekkigheid niet wat ik moet! Dit is zo absurd! Hij wil ook financieel absoluut niet bijdragen, dus ja, dat zou dan toch voor mij weer een extra reden moeten zijn om het weg te laten halen, toch? Vind hij...

Waarschijnlijk pakt ie vanavond zijn koffers en gaat terug naar zijn ouders.

Wishgirl; Ja, klopt. Ik woon inderdaad in de buurt. Je hoort het zeker van me, als ik even gezelschap kan gebruiken.
    Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij niet moet denken, dat ie doodleuk over 2 jaar weer terug kan komen, als het hem dan ineens wél uitkomt. Dat lijkt mij vrij duidelijk, hij had er dan ook niets op te zeggen...

Limmeke; Het is inderdaad zijn eerste. Maar het is volgens mij, geen koudwatervrees. Ik denk dat hij nu doorheeft hoe definitief dit is en dat hij door nooit op heeft gerekend. Hij wil het echt niet.

Tezzz; Tja, ik heb ook al tegen hem gezegd dat ie geen flauw idee heeft wat hij achterlaat. Hij ziet alleen maar problemen en wat ik ook zeg, het komt er niet in bij hem. Nou, hij komt er bij mij niet meer in, als hij definitief weg is...

Marriedgirl; Ja, dat klopt. Hij heeft genoeg meegemaakt van en met mijn zoontje, dus je zou denken dat hij wel een beetje weet hoe het in zijn werk gaat. Maar dit is schijnbaar te angstaanjagend voor hem ofzo...
    Juist doordat we er echt al een tijdje mee bezig waren, komt dit zo enorm koud op mijn dak vallen en voel ik me dus ook echt flink genaaid...

Verder bedankt voor alle sterkte wensen en knuffels, meiden! Ik ben echt blij dat ik het hier kwijt kan!
    Maar die 'wenperiode' waar de meeste van jullie het over hebben, is het gewoon niet. Hij gaat er echt vandoor...

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Radna; Veel plezier met je echo vandaag! Snel laten weten, he? ;)

Tante; Fijn dat je een goede echo hebt gehad! En natuurlijk super dat je over 2 weken nog een keer mag voor de termijn! Geniet er maar lekker van. :D

MamaKitty; Wat heb jij een schattig dochtertje! Mijn zoon is ook 4, maar ik heb het hem nog niet verteld. Snapte zij het goed?

Oh. enne...hier nog steeds GEEN misselijkheid en andere nare praktijken van dat soort... :D

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jeetje Jenna, ben er helemaal stil van. Wat een ongelooflijke h*fter! Hoe durft ie, jou zo achter te laten en je voor zo'n keuze te stellen! Heb je veel mensen om je heen (ouders, vriendinnen), die je kunnen steunen bij je zwangerschap en je beeb?
    Wat ontzettend k*t meissie, heel veel sterkte! En onthou goed, jij bent hier absoluut niet de sukkel, dat is hij!

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ja, dat is hij echt. Maar ik voel me zelf ook zo k*t, dat ik zo'n inschattingsfout bij hem heb kunnen maken. Ik dacht écht dat hij 'het' was. Poeh, wat zit ik verkeerd zeg...

Ik ga het vanavond en morgen aan wat mensen in mijn omgeving vertellen, ik hoop/denk dat zij mij wel zullen steunen. Helemaal na dit verhaal met die l*l!

En bedankt dat je hier komt, dat vind ik echt lief van je...

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames, dacht kom nog eens binnenkijken hier :)
    Het gaat hier goed zo te zien, veel zwangeren iedereen nog gefeliciteerd

Hier is het bloeden eindelijk gestopt en kan door naar een volgende ronde

17. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Jeetje Jenna: weten zijn ouders het al? Ik zou die mensen ook inlichten hierover. Die mensen zouden zich rotschamen en hem waarschijnlijk wijzen op zijn verantwoordelijkheid. Misschien willen zij je financieel ondersteunen. Als jij dat wil dan he?
    Het is maar een idee van mij.
    Maar laat hem maar lekker weggaan dan. Echt bespottelijk voor woorden. sorry.
    En je hebt inderdaad heel veel pech meid.
    Ga lekker genieten van je zoontje en straks van het brusje. Ik hoop echt heeeeeel erg dat je goeie financiele steun krijgt en veel liefde van de mensen om je heen. Alles beter dan zo'n gast die geen vader wil zijn. Sterkte meid!

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

[quote="sofieke]
    Oh, ben weer helemaal vertederd. Mannetje belt net om te vragen hoe het gaat en zegt dan lief dat hij straks wanneer hij naar huis komt best wel langs de McDonalds wil rijden voor een McFlurry voor mij. Ik had daar zo een trek in dit weekend dat ik zelf ben gereden. Op één of andere manier denkt hij nu dat dit mijn zwangerschaps-ding gaat worden en stelt hij dus voor om dat te halen. Zo lief![/quote]

Waahahahahaaa ik moest zo lachen om je stukje. Wat een schat van een ventje heb ij toch. :p 8)

19. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Klavertje; Wat dat betreft wordt het nog mooier...

Zijn moeder had namelijk tegen hem gezegd; 'Als Jenna zwanger wordt en jullie een kind krijgen, hoef je niet te denken dat ik voor oppas ga spelen...'

:c:

Sanne; Fijn meid, dat het bloeden gestopt is! Heel veel succes in de volgende ronde! Gewoon hier ook blijven meekijken, wordt je vast aangestoken door al dat HCG hier... ;)

20. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Jenna: Nou ook al zo'n lekker mens dan! Laat ze allemaal door de grons zakken dan! *knuffel*

Deel Deze Pagina