geen gazen broekjes hier. Ging bijna dood buiten. Pfff geen lucht. Heb nu neusspray van dokter vogel met methol ofzo. Geeft gelijk verlichting op de neus alleen niet op het zwembad gevoel mijn eetlust is niet ziek....ria ra raad wat ik eet.
jaaa...moest naar het wat grotere winkelcentrum en toevallig staat hij daar. Bij de favoriet hebben ze leuke rompers zeg. ben even snel binnen gewipt. Meer hebben ze daar niet aan winkels wat intressant is. Lekker groot dus. Maar die gazen broekjes, wie heeft ze ook niet? Ik heb dsw. wie weet wat er persee in moet zitten of zegt de kraamzorg dat wel als ze doos bekijken? Nog steeds niets gehoord van ze. Ga na de kerst wel even aan de bel hangen. Oja en nog niets van prenatal om hun doos te halen. Geen e-mail of iets. wel de viva mama binnen
ohw lekker! Ehh weet niet of die verplicht zijn, ik heb luiers (onderleggers) kraamverband, nog meer verbanden, flesje alcohol, desinfectans, navelklemmetje, diverse gaaskompressen, watten, tape en dan 2 gazen broekjes dat was het geloof ik wel anders moet je hier ff kijken: http://home.hetnet.nl/~praktijk.isis/kraampakket.htm
oo staat niets over die broekjes van jou. gatver wat een combi. Nee chocomelk mag voor mij niet. Melk allergie is te erg weer aanwezig.
klopt weet dus ook niet of het moet, en broekjes is groot woord haha zijn hele dunne broekjes van gaas is volgens mij voor het comfortabele al kan ik me er nog niets bij voorstellen
Meiden, ben er weer... Blaasontsteking is niet weg... Nieuwe medicijnen gekregen en ze gaan het verder onderzoeken of het niet iets anders is... Brrr hopelijk niet! Dus niet aan het werk volgende week, heb al gebeld en ze snapten het wel... xx
Haha die broekjes rekken lekker uit zodat je er 2 kraamverbanden achter elkaar in kan leggen. Dus comfortabel misschien niet maar het schijnt nodig haha heb ik mij ook laten vertellen. Sorry dat ik hier maar weinig reageer maar het gaat niet echt lekker en reageer liever niet als ik niet gezellig kan reageren haha Probeer nu het motto niet klagen maar dragen maar dat dragen is zwaar. Heb ook respect voor de zwangere die het alleen doen mijn man is deze week 2 dagen weg geweest en kon nu dus alles alleen doen maar dat is best zwaar! Maar niet klagen maar dragen :-$ dus mij hoor je niet Wij hebben nu een hemeltje voor boven ons ledikantje trouwens door mijn schoonmoeder laten maken maar helaas is mijn fotoalbum vol dus kan er niets meer bij Weet iemand of je er wel meer foto's in kan plaatsen somige hebben er namelijk wel meer. Ga nu verder met het stukje schrijven voor het krantje van het kinderdagverblijf waar ik voor werk zoek alleen wat inspiratie haha \/ Voor iedereen een oppeper die het nodig heeft \/ En majo wat een combi dat je het weg krijgt haha ale: ik heb al moeite met een boterham
ilona85 >gewoon internet afstruinen. Jij dus ook al broekjes in je paket..hmmm twinnie> dat lijkt me zeker makkelijker bellen nu. Goed zo meid. Stiekem ben ik een beetje blij voor je want afbellen met vage dingen daar trappen ze bij mij ook niet in Maar wel balen dat hij niet over is. Nieuwe medicijnen..pff is niet niets. Bij mij controleren ze nu elke week mijn urine op eiwitten en blaasontstekingen. heb de kerstlichtjes in de boom gesmeten. Gaat om het idee. is toch het laatste jaar met die nare kunstkerstboom. iemand geintresseerd voor volgend jaar? 20 euro mag je hem overkopen.
Ja dat dacht ik stiekem ook hoor, maar goed het was ook wel fijn geweest als het weg was. Ik vind het maar niets die medicijnen die ik moet slikken... Waarom controleren ze bij jou op eiwitten dan? xxx
Middag... Heb vanmorgen de beebkamer opgeruimd. Inbouwkast leeggehaald en schoongemaakt voor kleertjes en de kast en commode ingeruimd. Wat een werk...pfff (zeg maar AU)....maar 't was 't waard..ik heb er zo van genoten! Net nieuwe lichtjes voor boom gehaald. En nog wat kleine dingetjes bij de Etos (flesjes van Avent, talkpoeder etc etc) en kerststerretjes (versiersel) om mee te knutselen en dat heeft Alyssa net heerlijk zitten doen! Ook kerstkaartjes gekocht voor haar die ze morgen aan de kindjes in haar klas mag uitdelen...erg leuk vind ze dat! @Daphne, oh lekker zeg zo'n goedkope boom! En idd met de meetig met baby's moet je er bij zijn hoor! @Princess, het gaat wel joh....ik red me wel, don't worry! Doe jij idd maar rustig aan vandaag! Je vent 41? Waar heb jij die leren kennen? De mijne is van 1976...dus nu 32. @Dancinglady, lijkt me best moeilijk voor je dat je nu niet met de beebkamer bezig kunt zijn of niet? Hoop dat je deze maand de sleutel nog krijgt hoor! Mooi dat de afscheiding weer normaal is en mooi dat je niet naar utrecht hoeft voor de arbo, beter! @RomyTamara, 35 is je vent...valt mee hoor! Haha over de meeting dromen....mutsje...en waren we wel aardig allemaal? De volgende meeting moet iedereen gewoon mee De namen zijn wij helemaal uit, worden er 3. Staan ook al op proefdrukje van geboortekaartje De volgende meeting doen we int midden vh land hoor! Beterschap voor t hondje! Ennuh...ik word 30 over 6 dagen @Snoop, kwam jij echt zo laat je nest uit meid? Haha..lekker hoor! Suc6 met de kaarten, die van mij zijn gister op de bus gedaan...benieuwd wanneer je hem hebt @Twinnie, geef aan dat je je nog niet helemaal goed voelt en nog niet zeker weet of je komt volgende week...dan rekenen ze nog niet helemaal op je. @Dreamerfly, mooi dat alles weer goed is! @Tezzz, whoehahahaha ik moest het uitleggen aan vriendlief LOL @Sweet, die gazen broekjes zijn wel heel fijn moet ik zeggen... @Ilona, klaag maar raak hoor meid, hier kan en mag dat he Je kunt 1 foto weghalen (1 die niet meer up to date is, bijv. een buikfoto) en dan de nieuwe foto erin zetten...
wat heb jij een hoop spullen! Ik dacht dat ik erg was zeg. hihii je behang komt leuk uit zeg in dat kamertje. Helemaal toppie!
@Twinnie, heb je gepb't. @Sweet haha ik heb NOG meer, maar ben bezig met wassen en de commode ligt ook al zowat vol Thanx, ja gaaf he! ps foto 1 staat ook in album... Moet nog rolgordijntje en witte nepgodrijntjes hebben, standaard voor badje ook nog... En matrasje voor in bedje (ligt nu maxi cosi in en boxkleed hihi). Ons thema is dus Dirkje het draakje van Prenatal, hebben we overal op. Mijn moeder gaat die liggend en staand maken op 2 canvasdoeken en die gaan we nog ophangen. Op de deur (wit) van de kast komt nog in lichtblauwe letters; kleertjes En op de kamerdeur (wit) komt nog in lichtblauw zijn naam te staan. Verder accesoires dus lime-groen ivm draakje en omdat alles wit/lichtblauw is. heb ook de deurhanger van Hema (wit/blauw) aan de kastdeur hangen.