Heb het gezien, leuk hoor Mamakitty! En het kamertje is ook al zo leuk, mooi behangetje! Lijkt me zo heerlijk om daar aan te kunnen beginnen, nog een paar daagjes geduld........ xxx
Bedankt mamakitty ik heb maar een aantal foto's gewist zodat er weer nieuwe bij konden. Er staat een nieuwe foto in van het ledikantje met hemeltje nu. Lief deco beertje heb er daar 6 van je weet maar nooit haha. Hadden hele leuke figuren eingelijk voor in de kerst boom maar alles met ruitjes etc bij de ah 1,80 per hanger. En nog 2 foto's van mijn buik met 29 weken.
@Twinnie, dank je wel Ja ik kreeg het op mijn heupen en het MOEST gewoon af! Heb het gezien idd...ik denk dat ik maar online ga bestellen, want ik heb geen puf om naar de prenatal te gaan... @ilona, gaaf joh zo die buuk bij de kerstboom, geweldig! Je kamertje is ook prachtig he!
jaa leuk idee een foto bij de boom. Hij staat bijna... best wel weer een overdone kerstboom. waar ik toch al die spullen voor heb gekocht voorgaande jaren. Niet normaal. Ik wist gewoon niet waar ik de ballen kon hangen. Was zeker bang ooit eens alles kapot te laten vallen ofzo? kleine is constant aan het schoppen. Grappig zeg Ook onder het boom optuigen.
@mamakity, wauw wat een mooi kamertje al zeg! En wat een hoop kleertjes vind het wel jammer dat ik niet zo heel veel kan kopen omdat ik nog niet weet wat het wordt. @ilona, ook al zo mooi en wat een goed idee foto bij de kerstboom
boom foto's in me album. alleen de stal is zo leeg...waar zouden ze huis houden de personen die erin horen...
@Twinnie; balen dat je nog steeds een blaasontsteking hebt... Beterschap! @Ilona85; goede instelling, maar je moet zo af en toe wel je hart luchten hoor Mooi kamertje! @Mamakitty; nou, nou, je bent flink bezig geweest vandaag! Ik ben een beetje aan mijn man gekoppeld en heb hem in het Kerkplein ontmoet (bardancing in Breda) had een wederzijdse vriend verteld dat ik de jonge mannen beu was en hij zou wel een volwassen man voor mij regelen Toen hij met Edwin aankwam... was ik gelijk verliefd Mooi kamertje hoor En wat heb jij al veel spullen haha, ik moet nog zóveel halen als ik dat zo zie @Sweetlakecity; mooie boom hoor valt niet op dat je lichtjes erin hebt gesmeten
@Sweet, mooie boom hoor! *is jaloers* Have fun bij de hema vanaaf, ben benieuwd waar je mee thuis komt! @Snoop, thanx! Ja wel jammer he, maar toch heb je tegenwoordig ook aardig wat leuke neutrale kleertjes he! @Princess, haha wat gaaf zeg jullie ontmoeting! Ik heb echt nog zoveel meer, ben druk aant wassen, zit nu wasje in de droger en 2 wassen hangen te drogen aan het rek en dan moet ik nog 1 wasje draaien.... Ik ben bijna klaar, heb bijna alles nu...pff gelukkig maar!
@kitty, jij laat er geen gras over groeien! Hij zou bij wijze van volgende week al kunnen komen! Doe maar niet hoor Zit die 38 weekjes maar uit. Voel je je ook goed, omdat je zoveel hebt kunnen doen? Of lig je nu weer op apengapen? wel een heerllijk idee dat de kleertjes bijna allemaal schoon zijn! Erg leuk kamertje ook! en wat is het mooi geschilderd @Princess, wat leuk zeg jullie ontmoeting! Die wederzijdse vriend zal wel met de eer strijken? @sweetlake, mooie boom! Ook al heb ik niet zoveel met kerstbomen, jij hebt echt je best gedaan (gesmeten ) @Ilona, ik ga zo ff jouw foto's bekijken, nu is het eten klaar
ondertussen zijn jozef en maria nog steeds weg. Vast kleine jezus aan het maken ergens in het hooi... ben naar de hema geweest en de c&a was ook open. Heb nog wat dingen voor de beeb gekocht. Lieve trappelpakjes met van die voeten eraan. Lief ander pakje bij de c&a...(ik ga niet van alles een foto maken) Bij de hema nog een nieuwe voedingskussenhoes nu in de kleur van de kleine. Hydrofiele luiers daar kan je er niet genoeg van hebben zeggen ze en de print erop is daar zo leuk Ook washandjes, zonder print. Oja alvast van die afwasbare slabbers. Ze waren daar helemaal mijn smaak. Niet te druk met kleuren enzo. mamakitty> die deurhanger heet dromenvanger. Wat is het nou echt? Ik heb hem ook maar gekregen en dacht hee aan de deur past hij goed. IEDEREEN> hebben jullie al nagedacht met welk pakje de kleine het ZH uitkomt als je daar bevalt? Ik heb wel een pakje maat 50/56 dus het moet een groot kind zijn....maarja stel dat ze dat niet is. Wat dan? Kunnen ze vlak van te voren schatten hoe groot je kindje is?
Ik heb er weer eentje onderhanden; zo'n anti-roze wolk dag! Rugpijn, erg moe, flinnke kramp gehad vanmorgen(wat me darm bleek te zijn)! Gelukkig volgende week woensdag een pret echo! Nu weet ik gelijk waarom ze die zo noemen Maar altijd fijn om te lezen dat je niet de enigste bent! Ik denk dat ik ook maar eens lekker de stad in ga en me eigen te buiten ga aan babykleertjes en dergelijk, en lekker groot stuk gebak om dan vervolgens dood moe in de bank te ploffen Nog ff over blijven dromen, want moet nog 2,5 dag werken
Hey meiden, Was een drukke dag vandaag,vanmorgen Luna naar het kinderdagverblijf gebracht waar ik weer helemaal duizelig aankwam . Heb het toen even rustig aangedaan daar en ben toen naar mijn moeder gegaan. Gisteravond had ik weer hele erge buikpijn en vanaf vanmiddag moet ik de hele tijd door naar de wc,eindelijk denk ik dan maar aan de andere kant kan het ook best irritant zijn vooral als je met iemand de stad in bent ben nu ook doodmoe en beroerd en heb weer veel last van harde buiken dus ik ga lekker vroeg naar bed,vandaar ik nu niet op iedereen reageer! Heb verder wat inkopen gedaan voor de baby's,spuugdoekjes,slabbetjes,pyama's,sokjes,lakentjes en rompertjes heb ik gekocht en voor Luna nog wat prinsessendingetjes voor aan de muur op haar slaapkamertje. Ben vandaag 27 weken zwanger ! Heb morgenvroeg een afspraak met de gezinsvoogd,ben best zenuwachtig want misschien doet ze er wel niks mee en blijf ik me nog rot voelen vooral ook omdat Luna volgende week een week naar Limburg is en ik nog nooit zolang zonder haar geweest ben ! Maargoed ik wacht het gesprek morgen wel af! Morgenmiddag weer naar de Gynaecoloog en naar de Echoscopiste,kan niet wachten om die 2 kleintjes weer te zien . MamaKitty mooi kamertje hoor ! Verder allemaal nog een fijne avond,ik ga nu echt op bed liggen en proberen te slapen! Trusten allemaal voor straks!
@Sweetlakecity; Fijn dat je zo goed geslaagd bent in de stad Ik denk dat ze van te voren wel een redelijke inschatting kunnen maken voor de kleertjes... Dacht dat maatjes kleiner dan 50 voor de prematuurtjes waren, maar ik heb er ook geen verstand van @Bianca; balen meid, zulke dagen horen er helaas ook bij... Lekker op tijd naar bed en morgen weer gauw terug op je roze wolk @Esther; Succes morgen bij de gezinsvoogd! Ik hoop dat ze iets voor je kan betekenen [-o< En heel veel plezier bij de gyn morgen
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 81 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 9 geheim: 6 :-# Afsprakenlijst: december 11 dec: romytamara - pretecho, 18.45 uur 11 dec: Lindajelsma - 6e vk, 11.00 uur 11 dec: Esther1981 - echo, 15.00 uur 11 dec: Esther1981 - gyn, 15.35 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 12 dec: Twigger - vk, 10.05 uur 13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur 15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur 15 dec: Daphne1980 - vk, 9.00 uur 15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur 16 dec: romytamara - vk 16 dec: Luanti - pretecho 16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur 17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur 19 dec: jvd - 3d echo 22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur 23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur 24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur 24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur 24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur 30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur Januari 02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur 02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * meisje1988 - * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... 11 dec: romytamara - pretecho, 18.45 uur 11 dec: Lindajelsma - 6e vk, 11.00 uur 11 dec: Esther1981 - echo, 15.00 uur 11 dec: Esther1981 - gyn, 15.35 uur romytamara, veel plezier bij de pretecho! Lindajelsma, veel plezier bij de vk! Esther1981, suc6 bij de gyn en veel plezier bij de echo!
@mamakitty, ja klopt heb ook wel een aantal pakjes maar vind de echte meiden of jongenspakjes veel leuker dus vandaar dat ik niet teveel aanschaf nu @sweet, wat leuk dat je zo geslaagd bent! Wat betreft het 1e pakje die hebben we al, ik heb een nijntje pakje in maatje 50 en dat zal zijn/haar eerste pakje zijn dat is tot nu toe ook het enigste wat ik in maatje 50 heb dus daar moet ik ook nog iets meer van hebben maar wil niet teveel 50 gezien mijn man 1.99 is en ik 1.75 en mijn man ook nog eens groot was bij de geboorte. Dan maar iets ruimere kleertjes hahaha En ja ze kunnen een schatting maken van het gewicht bij de geboorte maar hoor heel vaak dat het dan toch een groter of kleiner kindje is maar ja blijft een schatting he @acnaib, balen dat je zon last hebt. Maar idd misschien maar ff flink shoppen knap ik ook altijd flink van op hihi @esther, leuk ook weer wat spulletjes gekocht en bij jou natuurlijk alles in tweevoud haha. Wel irri dat je weer duizelig werd suc6 met de afspraak met het gezinsvoogd,hopen dat het goed gaat. Ik ga ook lekker mn bedje opzoeken trusten allemaal!