goedemorgen meiden. Ik ga zo naar het inloopspreekuur bvan de HA. Kan aan een kant niets meer horen Zeker van het vele snuiten. Ik ben het zat me zo te voelen. NIets helpt! Nu maar hopelijk drastische maatregelen. Heb vannacht maar weinig geslapen. Die heup doet gewoon weer pijn ook met dat kleine kussentje ipv voedingskussen. Ik kan me draai niet vinden om te liggen en zeker met die verstopte neus Bah bah bah. Mijn klaaguurtje is geweest deze ochtend.
Morgen! @majo, jij ook veel suc6 bij de gyn! sorry je stond niet op de lijst @sweet, heel goed van je meid dat je een afspraak hebt gemaakt! Hoop dat je iets krijgt waardoor je je gauw beter voelt
Goedemorgen meiden, @Princess81: Dankjewel,hoop het ook! En dat zal wel goedkomen denk ik,had gelezen dat je met 27 weken zwangerschap ook op de echo kunt zien dat de kleintjes de ogen open en dicht doen dus ga dat even in de gaten houden haha. Hoe gaat het met jou? @Snoopy1983: Dankjewel meis! Haha ja klopt alles in tweevoud,maar vind het best leuk,toevallig kwam ik in 1 winkel een moeder tegen met een tweeling ook 2 jongentjes van ongeveer een jaar oud,mn nicht zei meteen kijk zo loop je ook over een tijdje haha die vrouw zei meteen oww krijg je ook een 2ling,2 jongentjes zijn hardstikke leuk ! Dus ben benieuwd haha ! Ons eerste pakje is ook een Nijntje pakje ,met bijpassende slofjes en mutsje ! Nijntje is zo leuk ! Ik heb/haal maat 50/56 en ook wat van 50 omdat een tweeling vaak eerder geboren word hé en vaak ook wat kleiner zijn dan 1 baby! @Sweetlakecity: Lastig dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt,hoop dat je snel weer wat opknapt en dat ze je iets geven wat helpt! @romytamara: Veel plezier bij de pretecho ! @Lindajelsma: Veel plezier bij de vk! @Majo: Succes bij de gyn!
murnin' Ik ga zo alyssa naar school brengen en dan mag ze kerstkaartjes uitdelen hihi...zo leuk! Daarna mag ik om 08:30 naar de fysio. Vannacht was een drama. Ik dacht ik probeer het een keer zonder medicatie...nou mooi niet dus! Oh alleen maar pijn, wakker liggen en steeds mijn bed uit voor iets verlichting.....nou dat was meteen de laatste keer dat ik dat geprobeerd heb...... Weet ff niet meer wie het zei, volgens mij Ilona, maar die spulletjes van draakje bij Prenatal, die stonden eerst op de home van Prenatal site en nu zie ik ze niet meer staan, ook niet in de webshop....zou DIE actie nu voorbij zijn? @RomyTamara, kep aardig wat pijn van gister alles doen en de boom ook nog eens, maar het MOET van mezelf....nesteldrang...kan t niet helpen.. En nee beeb mag lekker blijven zitten tot 38 weken en dan MOET ie eruit En Have fun bij de echo! @Sweet, kl*te van de hema zeg... valt dan ff tegen he. Wel leuk dat je zo goed geslaagd bent bij de C&A! Sja, deurhanger of dromenvanger....tis mij om het even....hij is leuk en staat perfect bij de kamer, dus ik ben blij Hij staat wel op de site van hema bij online bestellen baby. Neem een pakje maat 50 en een pakje maat 56 mee voor beeb En de vk zal aan het eind wel iets kunnen schatten idd. Suc6 bij de dokter meid, hoop dat die wat kan doen voor je! En neem jij eens gauw 2 paracetamols in! @Acnaib, ah meid wat rot dat je je zo voelt! Hopelijk is dat snel voorbij! En laat je idd maar eens lekker gaan hoor! @Esther, nog gefeli met de 27 weken meid! En wat heb jij heerlijk geshopt zeg! Super! Doe je wel rustig aan!? Suc6 bij de gyn en echo he meid en geniet ervan! En heeeel veel suc6 bij de voogd he! Ik duim! Uhm.....ik heb ook een pakje van nijntje, maar dat word niet het eerst pakje @Lindajelsma, suc6 bij de vk! Hoe gaat het verder? @Majo, suc6 bij de gyn! @All, fijne dag!
@Romytamara: Héél veel plezier bij de pretecho! @Linda: Heel veel succes en plezier bij de vk, goed nieuws he?! @Esther: Veel succes en plezier bij de gyn en met de echo! @Majo: Ook jij veel succes/plezier bij de gyn! Verder even ego, hoor dames... Voel me nog steeds niet echt lekker hier. Heb een ontzettend 'strak' gevoel over mijn buik de hele dag, vooral bij mijn maag op bepaalde momenten. Ben ook regelmatig behoorlijk duizelig, dus denk dat ik een griepje heb of zo? :-k Ook flinke buikkrampen, maar geloof dat dat mijn darmen zijn... Bah bah, heb vannacht gewoon niet goed geslapen vanwege dat gevoel in mijn buik. Morgen naar de Arbo-dienst, ben er eerlijk gezegd best wel nerveus voor. Hoop maar dat ze me niet weer volledig aan het werk zetten... [-o< Fijne dag meiden!
ik heb de griep. De heersende griep zonder koorts vertelde ze. En het duurt...gtatatatatatata 2 á 3 weken. (mamakitty je krijgt zo PB) Wat heb ik gekregen: de sneusspray xylometazoline en kamille thee om te stomen. En verder... NIETS Ik moet het ermee doen zij ze. Shit shit! Ik baal dat ik gisteren ben weggeweest. (voelde dat dit niet erg handig was maar die koopjes he...) Heb mezelf nu absolute huisrust gegeven. Sinasappelen gekocht, nieuwe manderijnen. Bestaan er zakdoekjes voor de gevoelige neus? Ondertussen heb ik er dus een schrale neus van. Oja en dat oor dat is gewoon geirriteerd...komt echt door de verkoudheid. Alle snot, bah bah. Sorry heb verder op niemand gereageerd. Wat ik wel weet: Veel succes bij de 3D echo!
@sweetlakecity, maatje 50/56 is over het algemeen wel oke hoor. Ligt er alleen wel aan van welk merk of winkel je het hebt gekocht. Het ene valt namelijk kleiner/groter dan het andere. Kamiel was erg klein, dus die heeft wel maatje 50 gehad, kon zelfs 44 aan (voor tevroeg geborene)! Maar meestal heb je wel een stevig kindje en is de maat 50/56 prima. Wel ff opletten, je hebt namelijk maatjes 50/56 en ALLEEN maatje 50 of 56. Dat is wel een verschilletje... @meiden die voor pretechos en vk controle gaan, VEEL PLEZIER! En succes! Hier een redelijk rustige dag met 1 overleg vanmiddag. Heb absoluut geen zin meer en tel de dagen tot de kerstvakantie er is! Gelukkig morgen lekker vrij met Kamieltje. Daar heb ik zin in! Bij AH is er morgen een Excellent proefdag vanaf 16:00 uur, dus ga lekker met Kamiel in de AH eten! Hahaha Spreek jullie later!
@Naduah, gefeli met de 27 weken! Doe rustig aan he! @Sweet... Doe rustig aan meissie, meer kun je niet doen! *knuff* Kl*te hoor voor je! @Daphne, hihi bij de AH eten Hopelijk ist snel kerstvakantie meid!
Sweetlake leuk zeg dat jouw mannetje je eerste echte vriendje was. En je beebje vond het optuigen van de kerstboom ook wel leuk denk ik Mooie boom trouwens. Fijn dat je lekker hebt geshopt. Ik heb ook maatje 50/56 voor ons kind als kleinste pakje. Ik hoop maar dat 't past... Balen dat je je zo ziek voelt. Heel veel beterschap! Princes leuk hoe je aan je man bent gekoppeld. Die vriend wist precies wat voor man je zocht Twinnie ik wilde ook steeds mijn goede wil tonen op het werk, maar het resultaat was dat dat toch niet werd gezien en ik mijzelf er mee had, dus ik zou zeggen denk aan jezelf en zo te zien heb je dat ook gedaan. Goed zo! Beterschap met je blaas. Snoopy ik heb gisteren al mijn kerstkaarten gepost. Wat ben ik blij dat ik daar weer van af ben Tezzz hihihi wat heb je tegen je kids verteld over die verbandjes en gaasjes? Kitty ik vind het inderdaad wel balen dat ik niet aan de babykamer kan beginnen nu, maar het zal het straks waard zijn als we in ons nieuwe huisje alles neerzetten. We verwachten over twee weken de sleutel te hebben, maar ik hou je op de hoogte. Wow wat een mooie babykamer! Ik vind de binnenkant van de kast ook geweldig. Zo leuk he al die spulletjes *zwijmel* Naar bed zonder medicatie? Oei, niet meer doen hoor... Ilona ook al zo'n mooie kamer! En jouw buik is ook mooi. Esther gefeliciteerd met de 27 weken. Jeetje, moet je een week zonder Luna? Da's inderdaad lang. Ik wens je alvast veel sterkte en ook veel beterschap. Veel plezier bij de echo. Naduah veel beterschap en succes morgen, ik zal aan je denken! Gefeliciteerd met de 27 weken. Vannacht kreeg ik er spijt van dat ik gisteren zo lang op mijn bedje heb gelegen. Ik had veel pijn bij het liggen. Voortaan toch maar weer op tijd uit bed
@Dancinglady, idd eerder je nest uit jij Nee kan dat je daarom meer pijn hebt he, dus misschien toch wel verstandiger. Nog wat gehoord van de makelaar van bezichtigingen ofzo? Thanx! Ik ben ook erg trots op onze beebkamer
heyyyyyyyyy meiden ik kom me ook weer een keer melden ben zo druk geweest de afgelopen tijd we hebben t hele huis op zn kop gezet en alles veranderd (ruimte gemaakt) en onze kamer aangepast zodat daar t kleintje straks ook wat ruimte heeft om te liggen nu hoeven we alleen nog maar t bedje neer te zetten en klaar zijn we ik baal er wel heel erg van dat t kleintje geen eigen kamertje heeft maja t is even niet anders na de bevalling maar weer snel op zoek naar een ander huisje met 3 slaapkamers verder gaat t redelijk hier wel veel last van mn rug en bekken maja hoort erbij zeg ik dan maar gister ook de blije doos opgehaald bij de prenatal zaten wel leuke dingentjes in zaterdag kunnen we ook de kruidvat doos halen en dan hebben we ze allemaal alweer gehad hihi morgen weer naar de verlos toe, kijken wat die te zeggen heeft en kijken hoeveel ik nu weer ben aangekomen ben in totaal al 16 kilo aangekomen nou meiden doe het kalm aan en een hele dikke knufff en kusss voor iedereen
Hey twigger, fijn dat het goed gaat (wel kl*te van je bekken en rug) en dat je zo druk bent met je huisje! Hoop dat jullie na de bevalling zsm een ander huusje hebben! Ah en dat aankomen....hoort erbij he Ik heb mezelf vanmorgen gewogen en ik woog 12,3kg meer dan voor de zwangerschap....dus ga ook hard!
Goedemorgen meiden @Sweetlakcity; balen meid, heel veel beterschap! Enne idd maar lekker warm binnen blijven de komende dagen... @Esther; Wauw, lijkt met geweldig om te zien Ik heb de pretecho met 26 wkn + 4dgn, hahaha, hoop dat ik het dan ook al kan zien Met mij gaat alles goed, thanx for asking @Naduah; jeetje, je bent een beetje aan het sukkelen de laatste tijd hè... Beterschap meissie! Kan me niet voorstellen dat de Arbo je in deze toestand weer volledig aan het werk wil zetten Héél véél succes morgen! @Mamakitty; Geen goed idee dus, poging tot slapen zonder medicatie jammer, maar niet meer doen dan... Jij hebt je rust hard genoeg nodig! @Daphne; lekker vooruitzicht de kerstvakantie nog ff doorbikkelen meid! @Dancinglady; vervelend voor je... wordt je gelijk afgestraft als je lekker uitslaapt. Hopelijk slaap je vanacht beter! @Twigger; mss maar een beetje rustiger aan gaan doen vanaf nu dan Succes morgen bij de vk! Hopelijk valt de 'schade' mee en anders... ach, daar moet je je nu nog niet druk om maken Hier weer een lekker rustig dagje in het vooruitzicht! Bevalt me prima hier moet ik zeggen
Kitty helaas hebben we nog niks gehoord over bezichtigingen en ik merk dat mijn man er echt heel erg mee zit (ik natuurlijk ook wel, maar niet zo erg als hij) Dus het zal fijn zijn als hij straks kan gaan klussen, dan kan hij even zijn gedachten verzetten. Princess lekker zo'n rustig dagje. Twigger ik kom ook best veel aan. Vorige keer bij de vk zat ik op 12 kilo, maar er zal inmiddels best wel weer wat bij gekomen zijn Ik hoop het er na de bevalling weer af te krijgen...
Goeiemorgen meiden! Zo, ik heb nog ff lekker bijgeslapen. Vannacht weer om 4uur wakker van de pijn en niet meer kunnen slapen..(lijkt wel of is smorgens het beste slaap ) Maar even bij de hond gezeten want we zijn gister tot onze spijt niet naar de dierenarts geweest omdat die muts aan ons leit zien dat het echt beter ging. Mooi niet dus, was alleen maar ´bikkelgedrag´... Vandaag dus druk dagje. Ik ga zo de boeken ophalen voor de geboortekaartjes, daarna door naar mn oma want die is bezig met het hemeltje en de gordijnen. Daarna door naar mijn paard, want mijn verzorgster is al de hele week ziek en mijn zusje heeft tentameweek, waardoor ik dus zelf moet (en vriendlief zn stalletje voor me schoonhoud ) Daarna door naar de pretecho! (zoohooo'n zin in!) En daarna dus direct door naar de dierenarts Denken jullie wat ik denk? Vanavond ben ik niets meer haha! @Kitty, wat balen dat je zoveel pijn hebt... Maar ik ken je gevoel, dus ik kan wel zeggen dat je het niet moet doen, maar dat doe ik dus niet En trots op je beebkamer mag je zeker zijn! Hoe was het bij de fysio? Wel k*t dat het zo slecht ging vannacht zonder medicijnen. Kan me voorstellen dat je een stuk geruster was geweest als je ook lekker kon slapen zonder medicatie.. Mooi niet dus.. Van wat ik tot nu toe heb gezien word onze kamer echt heel anders. Die van ons word een beetje klasiek.. Ben benieuwd dat als ik foto's plaats of jullie net zo enthousiast zijn haha. Ik heb gister zelf kerstkaarten gemaakt op internet! Tis zo leuk geworden! We gaan ze gewoon zelf printen, lekker goedkoop De binnenkant is ook bedrukt, dus ik hoef alleen de adressen en daar moet ik dus nog mee beginnen. Denk dat dat volgende week pas word.. @Esther, gefeli met de mijlpaal 27! Ik heb nog helemaal geen pakje voor als hij het ziekenhuis uit komt... Lijkt wel of ik met alles een beetje achtrloop als ik naar jullie kijk... Kan zo wel weer eerst spieken hoe jullie het doen, hehe. @Daphne, kan me het voorstellen dat je geen zin meer hebt om te werken.. Gelukkig is het eind in zicht! Succes vandaag. @sweetlake... beterschap! Hoop dat het bij jou toch ietsje korter duurt dat 3 weken hoor! Ik heb vannacht de homeopatische neusspray gebruikt. Ging opzich wel goed, tot 4 uur.. Ik ken ook je gevoel dat je spijt hebt van wat je gedaan hebt. Ik heb ook vaak pas achteraf last.. Maarja als je alles weet van te voren..! Ennn, nu heb je wel de mooie koopjes op de kop getikt! @Naduah! Jij ook al 27 weken! Wat gaan jullie hard! Gefeli! Balen dat jij je ook nog steed niet lekker voelt.. Het heerst écht.. Beterschap! En maak je niet druk om de arbo he! Onthoud dat ze r voor jou zijn en het beste voor jou zouden moeten willen (in principe dan!) En als zwangere heb je het voordeel dat je werk kan weigeren (is niet de leukste weg) Maar mocht hij dus een heel raar voorstel doen, of je werk, dan sta je gewoon in je recht als je je daar niet goed bij voelt en dat weigert. Remember that! @All bedankt voor al jullie plezierwensingen! Heb er ook echt super zin in. Gelukkig heb ik nog wat geslapen vanmorgen, anders had de dag helemaal zo lang geduurd. Ben echt zo benieuwd hoe hij ligt. Vanmorgen lag hij weer overdwars hoor. Voel hem dan helemaal links en helemaal rechts. Ook is hij volgens mij nog steeds aan het draaien. Dan word mn hele buik hard en zie ik gewoon een hobbel, dan gaat mn buik aan alle kanten bewegen dan dan voel ik heb aan de andere kant. Moet er altijd wel om lachen, nu al een echt dwarsligger De rest met afspraken heel veel succes en plezier!
@Princess, idd lekker rustig aan doen jij! En ik zal niet meer zonder medicatie gaan slapen @Dancinglady, nou kan me voorstellen dat ie ermee zit. Je zit straks wel met dubbele lasten en das k*t. Denken jullie er wel aan als jullie straks helemaal over zijn naart nieuwe huis, dat je nuon op laagste tarief laat zetten etc? Scheelt hoop geld. En anders helemaal afsluiten, maar das misschien niet verstandig voor bezichtigingen. Ik ben van 60kg naar 72,3kg (vanmorgen) gegaan. Jammer, maar hoort erbij he. Minste waar ik me druk om maak @RomyTamara, Wat kl*te dat je zo slecht slaapt en pijn hebt. Neem anders paracetamol in...sterkte voort hondje! Wat ben jij druk vandaag...misschien TE druk? Nu word ik heel benieuwd over jullie kamertje zeg! Fysio kan niet veel meer doen voor me, alleen masseren Lekker zo goedkoop kerstkaarten joh, beter!
***OPROEP MAART 2009 MAMA'S*** Bij deze is de meeting opgeschoven naar 28 december a.s. Dit is zondagmiddag en de meeting (hightea) is in Zwijndrecht van 13:30 tot 15:30. Kosten hiervoor zijn 21 euro per persoon. Dit is dus voor de hightea en 2 glazen sap/fris extra. Iedereen mag dit bedrag contant meenemen naar de meeting, dat is wat makkelijker. Dus wie nog mee willen: pb me maar! Ik ga maandag definitief reserveren 's middags, dus tot die tijd kun je me laten weten of je meegaat. Ikzelf, Dancinglady, Snoopy en Sweetlakecity gaan sowieso. Gr, Mamakitty.
Hoi allemaal, Lees zo nu en dan vluchtig een paar pagina's mee, maar lang niet alles. Heb wel in de gaten dat het met een aantal meiden steeds niet zo heel lekker gaat! Jammer is dat! Volop genieten van de zwangerschap is dan moeilijk.... Ik hoop dat de fijne dagen die nu voor de deur staan jullie wat op weg helpen om wat op te knappen! In ieder geval een dikke knuffel voor jullie allemaal! Hier gaat alles eigenlijk heel goed. Vandaag 27 weken.... Nog steeds weinig kilo's aangekomen, waar ik heel blij mee ben *klopt het nog wel even af, want je weet maar nooit...* Ik doe nog vrij veel thuis, al is het in etappes. De ene dag dit, de andere dag dat. Gewoon wanneer ik er zin in heb. Natuurlijk heb ik zo nu en dan mijn invalwerk nog en het werk op het logeerhuis. Dit valt nog goed te doen, maar het is ook niet extreem veel: 1 keer in de 2 weken een weekend op het logeerhuis en 1 á 2 keer een middag van 3 uren op de naschoolse opvang. Ik heb in ieder geval de ochtenden voor mezelf en de woensdagen. Kan ik doen en laten wat ik wil. Vanmorgen ben ik bij de VK geweest om het hartje te luisteren van onze Puk. Alleen het hartje luisteren, omdat ik me een beetje zorgen maakte over het bewegen van het kindje. Dit is zo afwisselend: dan weer heel sterk en dan voel ik het lange tijd niet... Het hartje klonk heel erg goed! Het kan wel zijn dat mijn placenta voor ligt en ik heb een vetlaag(je) dat ervoor zorgt dat ik het niet zo heel goed voel. Met 30 weken moet ik het kindje dagelijks een paar keer voelen, tot die tijd hoef ik me geen zorgen te maken als ik even een tijdje niks voel. Over 1,5 week doen we weer een gewone controle met bloeddruk en wegen. Zo, dit was nu weer een hele lap tekst. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat. Alvast veel plezier met de voorbereidingen voor kerst Groetjes Linda.