Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

De meiden die meegedaan hebben met het cadeautje voor je weet wel wie.... Geld is vandaag overgemaakt en jullie krijgen apart nog even een berichtje!

2. @Radna: Geloof dat de meeting verzet is? :-k Maar weet het niet zeker, hoor. Ik wil je wel op de hoogte houden via PB, geen probleem. Laat maar weten. ;)

@MamaKitty: Heerlijk meid, geniet ervan! :D

@Bamjolan: Fijn dat alles goed is gegaan met de kleine meid! Knap dat ze zich zo goed heeft gehouden, hoor. Weet niet of ik het haar na zou doen. :-k

@Lynnami: Ik zal aan mijn vriend vragen of hij mee wil, denk dat hij dat wel wil, maar dan moet ik ook Storm meenemen. De speeltuin is Oosterhout is idd ook erg leuk!

Fijne avond meiden!

3. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hey dames

Ik was heel fanatiek bezig met typmiepen, reageren op al jullie reacties en al vele pagina's onderweg en jullie raden het wel... Alles kwiet! grrrr :evil: Zo mijn best gedaan, kussen geïnstalleerd, volgende keren toch maar standaard in words opslaan ;) Ik heb nu last van mn liezen/banden dus ik stop er zo mee, sorry!

Ik heb het lezen wel bijgehouden en als ik t goed heb gelezen waren alle Gyn/ Vk bezoekjes helemaal ok toch?

Veel mensen ziek of last van symptomen; sterkte dames, rustig aan maar! *Knufffff*

Ik zal morgenochtend proberen te reageren. We zijn veelal op pad dit weekend; morgen zweeds kerstmarktje bezoeken bij/ in een Borg vlakbij Grun en zondag Rotterdam bezoek Zus en haar vriend. Vandaag daarom lekker rustig aan gedaan! Gisteravond was ik depri (heb ik bijna nooit), misschien door flinke vermoeidheid ach ja en de hormonen he ;), ben maar half 9 in bed gekropen en geknuft door vriend en vrij snel in slaap gevallen. Wel regelmatig wakker (op mijn zij liggen wil niet goed door pijn) en half 6 had ik zo'n trek, uit mijn bed gesprongen, even gegeten en gedronken en weer in bed gekropen haha :oops: .
    Oja goed nieuws: oplevering van ons nieuwe huisje is waarschijnlijk rond Kerst al :confused:. Dus waarschijnlijk begin/ half Januari ergens kunnen we er in! Dat wordt inpakkennnnnnnnnnnnnnn! ;)

Hey fijne avond, goed weekend en tot laters!

4. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hey meiden, hier even een kort berichtje. Teveel gedaan en baal daarvan. Ik weet op het moment ook wel dat ik teveel doe, maar op dat moment negeer ik het op de één of andere manier :(
    En later moet ik daar dan zo giga voor boeten..
    En dat flik ik mezelf dus elke keer weer :( Om gek van te worden en hoe bedoel je hardleers.. Maargoed gelukkig heb ik alleen mezelf ermee dat scheelt dan weer.
    Morgen ook weer een druk dagje, mn zusje is jarig en mn schoonoma ook.. :rolleyes:
    Heel fijn weekend meiden!

5. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Super, bedankt! :)

6. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Kalm aan maar meid, neem ook je rustmomenten!

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Oja en waar ik nog even snel op wilde reageren.
    Naar mijn weten mag Dancinglady dat werk weigeren. Dat is wettelijk bepaald, dat je als zwangere werk mag weigeren als je dat te zwaar vind.
    Ik heb geen rechten gestudeerd, maar mijn arbo legde me dat uit.
    Dus dancinglady als je je écht niet goed voelt bij het werken zou ik daar zeker een beroep op doen.
    Liefs!

@dreamerfly, thnx. Ik weet het wel, maar doe er niets mee. Typisch gevalletje van eigen schuld dikke bult. Maar baal ervan dat ik wel een beebje in mn buik heb en dat ik er wel eens wat mee moet gaan doen. Dus ben ff lekker boos op mezelf haha

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zo eindelijk ff tijd om op iedereen te reageren ;)

@princess, haha nu al samenspannen dat beloofd wat ;) Ik hoop dat je vannacht beter slaapt!

@sweet, fijn dat je je beter voelt na dat gesprek, enne als je je tijdens
    je verlof verveeld gaan we wel een keertje shoppen in zoetermeer! ;) Lijkt me idd een moeilijke keus, echo of fotoshoot het is allebei zoo leuk. Ik heb geluk dat mijn schoonvader fotograaf is en mijn zus ook hele mooie foto's kan maken :D

@naduah, ook al slecht geslapen dus afgelopen nacht hoop dat ook jij vannacht beter slaapt dan! Fijn dat het gesprek bij de arbo bij jou wel goed gegaan is! Ik durf ook niet zoveel te duwen enzo op mijn buik hoor veel te bang dat ik iets beschadig hihi

@esther, wat doen die kereltjes van jou het goed :D fijn dat alles weer goed was! Heeft het rustig aan doen geholpen wat betreft de buikpijn?

@twinnie, dus de babykamer gaat opschieten nu? Ben benieuwd hoor ;)

@mamakitty, wat fijn dat je afgelopen nacht zo "goed" geslapen hebt :D
    En wat super joh al die bewegingen van jullie mannetje :D

@bam, wat balen dat jezelf niet bij het onderzoek mocht zijn zeg, maar fijn dat alles goed ging en wat heeft ze zich groot gehouden zeg :D ik duim mee voor de uitslag!

@tezzz, jeetje heel de familie doet nu dus mee? Beterschap!

@Lynnami, leukt me leuk hoor om dan weer eens af te spreken met alle beebjes erbij :D Was de zak met kleertjes nog wat?

@dancinglady, damn het is toch niet te geloven he :evil: Kan daar zo boos om worden! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit eisen. Hele dikke knuf!

@Radna, meeting is idd verplaats naar 28 december! ;) Alweer bijna 29 weken jeetje gaat hard zeg!

@dreamerfly, ohw wat een goed nieuws van jullie huisje! Super zeg komt wel snel dichtbij dan he :D Veel plezier morgen met kerstmarkt!

@romytamara, kan me voorstellen dat het moeilijk is meid :( Je weet wel dat je rustiger aan moet doen maar toch wil je ook weer van alles en dat is best lastig, dus zal ook niet zeggen rustiger aan want dat weet je wel maar probeer toch naar je lichaam te luisteren ook al valt dat niet
    mee ;)

Erg drukke dag gehad hier (4 uur geopereerd dus :( )en toch nog best wat energie over, voel me best schuldig naar sommige als ik jullie verhalen hoor maar ben ook wel heel blij dat ik me nog zo goed voel dus hier niet veel te klagen :oops:
    Als het goed is gaan we mrg de kerstboom opzetten :D

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 81 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 6 :-#

Afsprakenlijst:

december
    13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur
    15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur
    15 dec: Daphne1980 - vk, 9.00 uur
    15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur
    15 dec: bleu - vk, 9.30 uur
    16 dec: romytamara - vk
    16 dec: Luanti - pretecho
    16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur
    16 dec: Mommy2be - gyn, 17.00 uur
    17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur
    18 dec: Dancinglady - vk, 19.40 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    19 dec: jvd - 3d echo
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer...

13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur

Naduah heel veel plezier bij de pretecho geniet er maar van! ;)

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    He meiden,

We zijn net terug van onze pretecho en een dagje shoppen in Utrecht... ben best moe nu en ga zo lekker naar mijn bedje!

Echo was leuk behalve dan dat het kindje niet op de beste plek lag... hoofdje lag wel weer naar beneden, maar veelal zat er een handje, voetje of navelstreng voor het gezichtje....
    Maar het was leuk, zal morgen even foto's plaatsen, voor nu; lekker slapen allemaal!

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Zie net wel dat ik nog maar 100 daagjes moet. Dat is dan wel weer een maalpijl \:D/

13. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Bamjolan; jeetje, wat een lange zit in het ziekenhuis :( hebben ze goed aangepakt daar met Denyce, gelukkig geen tranen :D

@Tezzz; Beterschap voor jou en de rest vd fam!

@Dancinglady; Gewoon naar je lichaam luisteren meid, als je het niet trekt, dan gaat het gewoon niet PUNT. Ik hoop dat je eruit komt met de Arbo/UWV/of wie je daar ook voor moet inschakelen. Ik weet er allemaal niet veel van, maar weet wel dat ze je niet kunnen verplichten. Sterkte ermee!

@Lynnami; :-k man én kind die je wakker houden... klinkt bekend :) Wat de meeting betreft, weet niet of mijn man erop zit te wachten, maar dat zien we tegen die tijd wel ;)

@Sweetlakecity; hihi, :oops: ik ben ook nog 'ff' terug gegaan naar bed, van half 12 tot half 3 :) Alarm is niet echt nodig hier, maar zat al in het huis, het moest alleen nog geactiveerd worden... We wonen in een buitenwijkje naast de grote stad, niet echt gevaar voor inbraak, maar ach... kan ook geen kwaad. Wij zijn regelmatig weg natuurlijk ;)

@Mamakitty; :D wat bijzonder dat je dat hebt gevoeld! Ik voel m'n meissie wel omdraaien, maar kan nog geen lichaamsdelen herkennen :(

@Dreamerfly; :evil: da's echt frustrerend ja, als je alles kwijt bent, gebeurt mij ook welleens...Veel plezier dit weekend en een beetje rustig aan proberen te doen hè ;) Enne goed nieuws van je huissie :D:D Spannend hoor!

@Romytamara; tja, uiteindelijk zal je er toch aan moeten toegeven hè... Pas je op dat je niets overbelast? Dan zit je er alleen maar meer mee. Gefeliciteerd met je 100 days left ;)

@Snoopy; niet schuldig voelen hoor, zou zeggen, geniet er maar van :D Veel plezier met je kerstboom!

@Naduah; véél plezier bij de pretecho :D

@Jacky; fijn dat je weer lekker genoten hebt van jullie beebje! Wat is dat toch hier met al die eigenwijze kleintjes, mss een beetje camaraschuw?

Hier alles oké, lekker bijgeslapen vanmiddag :oops: en een druk weekendje voor de boeg dus weinig forummen tussendoor denk... Morgen gaan we BBQ-en bij een collega van mijn man (nee hoor, tis hier niet warm, even koud als bij jullie, maar die man komt uit Zuid Afrika en het schijnt voor hem normaal te zijn om te BBQ-en met dit weer :(). Zondag gaan we naar Wenen, er is daar een enorme kerstmarkt, LEUK :thumup: Hopelijk gaat m'n rug t niet verpesten ;)

14. @Romytamara: Het aftellen gaat hard, he? ;) Gefeliciteerd! Enne... wel rustig aan, he? Dikke knuf!

@Jacky: Fijn dat de echo zo leuk was, meid! Ben heel benieuwd naar de foto's.

@Snoopy: Dankjewel! ;)
    Ben wel een beetje nerveus... :oops: Enne... hoop dat ik vannacht ook beter zal slapen. Blij te horen dat ik niet de enige ben die bang is om iets te beschadigen!

@Dreamerfly: Dat is balen, zeg! :evil: Doe maar lekker rustig aan, he?
    Fijn dat jullie nieuwe huisje vroeg klaar is, zeg! Spannend!

15. @Princess: Brrr.... BBQen met dit weer. Maar wel leuk! ;) Veel plezier met de BBQ en in Wenen, meid! Enne... dankjewel! :D

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bamjolan> spannend zeg. Nog even afwachten dus.
    als je mee wilt nu de 28e kom ik je wel ophalen of je komt net als snoopy naar mijn huis...of in de buurt ergens met de trein kan je komen?

mamkitty> ben jaloers...wil ook zo iets cools voelen! Moet nog even wachten.

Naduah> ja t is verzet naar de 28e door mij. Was te ziek om te gaan. Ben nu ook op een onchristelijke tijd voor in het weekend aan het typen. HAhaa had honger en me hele slaapritme is naar de malle moeren :-s

Dreamerfly> balen dat alle reacties van je weg zijn. Ach maakt niet uit ;)
    Vermoeidheid zal best door de zwangerschap komen he. Zo gek is dat niet. Gelukkig was je mannetje er en kon je tegen hem aankruipen. Ik deed dat ook gisteravond. Heerlijk om even gekroeld te worden en je weer lekker klein te voelen. Dit zou ik niet zo snel bij mijn pa meer doen ;)

snoopy> ja niet iedereen heeft energie. Geniet jij er lekker dubbel van ok! Wel doen hoor!

romytamara> Aan jezelf denken!

princess> aahhh afrikanen en BBQen. Jam jam die kunnen dat mega goed. Heb een vriend waarvan de moeder afrikaans is. Hij kan reuze goed bbqen. Is geen straf om daar te eten.
    Ze hebben vast in wenen wel bankjes om af en toe te zitten lijkt mij. Gebruik ze he!

jacky78> ben benieuwd naar je foto;s. Heb je dan ook op de kop foto's?

Weer een pretecho! Veel plezier! Hopelijk ligt jou kleintje Naduah niet op de kop ;)

dancinglady> Grrrr aan jou arbo. Mijn Vk vertelde dat ze best meegaand zijn. GRRRRRR niet iedereen dus. Wat een belachelijk gedoe zeg.

het is belachelijk maar ik voel me 10x beter dan gisteren! (niet te hard roepen...) Zeker op deze tijd. Heb maar 6 uurtjes geslapen. Ga zo me bed in om verder te slapen. Heb even wat gegeten :)

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin' all.

Vannacht aardig goed geslapen met mijn cocktailtje ;) Whiehaaaa
    Wel pijn helaas :( maar dat mag de pret niet drukken.
    We gaan zo eten en dan naar de ikea voor de laatste babyspulletjes!

@Naduah, macdonalds lijkt me niks met zo'n kleintje. En een binnenspeeltuin lijkt me wer te druk met andere kindjes en wat hebben wij daar te zoeken met baby's? ;)
    Veel plezier bij de echo meid!

@Lynn, mijn vriend gaat niet mee hoor haha, die ziet dat niet zitten tussen al die hormonenbollen ;)

@Bam, lange dag geweest zo in het zkh he. Hopelijk komt er goed bericht 24 dec!

@Radna, op de online lijst kun je bijhouden hoe wat en waar van de meeting. Zodra er nieuws is, zet ik het erop!
    De link: http://maart2009mama.come2me.nl/
    Meeting van vandaag gaat niet door, hebben we verschoven naar 28 dec. Dus je kunt nog mee. Is in Zwijndrecht op zondagmiddag van 13:30 tot 15:30. Hightea.
    Gefeli met de 29 weken meid!

@Dreamerfly, wat mooi dat de oplevering van het huis zo snel is, lekker joh! En doe je rustig aan dit weekend met al je plannen!?

@RomyTamara, veel plezier bij de verjaardagen en gefeli! En dat doorgaan herken ik wel, ik doe soms ook teveel en moet daar dan ook voor boeten, maar ja, soms wil je gewoon wat meer he ;)

@Snoop, veel plezier met de boom opzetten! Wel rustig aan doen he!

@Jacky, fijn van de echo! Benieuwd naar de foto's!

@Princess, whahaha NU bbq-en? Nou ....have fun! hihi
    En geniet van Wenen meid! Leuk! (pak wel je rust op tijd he!)

@Sweet, je herkent het allemaal gauw genoeg hoor ;) Komt echt wel meid! Wat heerlijk om te lezen dat je je goed voelt! Mooi zo, hou vast he!

@All, fijn weekend!
    x

18. Ja, is ook wel zo, maar het waren maar wat ideetjes... :oops: En dankjewel!

19. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Nou, daar gaan we weer, poging 2 ;)...

Naduah : Di/Wo/Do dus lekker actief bezig geweest in het huishouden? Goed van je zeg! Nesteldrang? ;) Je lichaam het ook een beetje overleefd?

Mamakitty Gelukt met de kerstboom? :D Lekker bezig geweest zeg in huis, wel pijn, maar het genieten is ook wat waard niet?
    Ziet er leuk uit hoor de babykamer :D

Sweetlakecity Wat fijn dat je minder pijn hebt/ had d.m.v. een plattere kussen. Dat heb ik ook geprobeerd, alleen dat hielp bij mij niet ;) Dus nu ga ik t voedingskussen proberen :p

Princess 4,5 kilo is heel netjes meid! Niet te vergeten dat de kleine, vruchtwater, etc ook het een en ander weegt!Ze zeggen dat je het meeste weer verliest na de zwangerschap (borstvoeding!) en anders maar sporten ;)

Dancinglady Klinkt goed w.b.t. jullie huis! Fijn zo dat jullie snel aan de slag kunnen waarschijnlijk, is wel een fijn gevoel he? Ik werd er afgelopen week een beetje kriebelig van, ik wil gewoon aan de slag! Fijn dat je afscheiding weer "normaal" is. Ik heb er zelf ook last van.
    Wat een gedoe met de arbo zeg, bah!

Romytamara Ik had het er over met mijn verloskundige w.b.t. niet te zijn aangekomen, zelfs onder mijn normale gewicht; mijn verloskundige vertelde dat er ook vrouwen zijn die aan het einde van de zwangerschap niets zijn aangekomen of zelfs afgevallen. De kleine beeb vreet dan gewoon een beetje van mama ;). De baby neemt wel en zolang je buik/baarmoeder/kindje goed groeit is er niets aan het handje!

Wij zijn helemaal uit de namen, de roepnaam al sinds het begin van de zwangerschap. We hadden zowel voor een jongetje als een meisje al een naam in onze hoofd. De roepnaam van ons meiske draagt ook een speciale bijzondere betekenis bij zich. Daarnaast 2 doopnamen (vernoemingen naar onze ouders).

Hoe is het met jullie hond nu?

Wat grappig dat je je man herkende in jullie kleine :D Leuk zo'n pretecho!

@Snoopy Ja echt super he die bewegingen, volop genieten :D! (dat zeggen we nu nog, als we straks flinke trappen tegen de ribben aan krijgen ;))

Princess & Romytamara: Leeftijd doet er niet toe, idd de klik daar gaat het om :D. Leuk die "achtergrondverhalen" van jullie! Bij allebei ook een hele geschiedenis er achter.
    Bij ons is het juist omgekeerd, ik heb een jongere vriend. Hij is 24, wordt Januari 25. Ik ben bijjjjjjjna 26 ;)

@Sweetlakecity Hier meldt zich ook een klunserd ;) Alles weer helemaal op orde rond de kerstboom? ;) Fijn dat je ook al je vragen hebt kunnen doen, nouja op 1 na dan ;), netjes hoor :p Ik was er als nog een paar vergeten, achja vergeetachtigheid ;) W.b.t. geluid hartslag/ hartkleppen, gewoon vragen over stellen hoor als je dat wilt weten! Daar zijn ze voor :) En je niet te druk maken he!

Twinnie Balen dat je nog steeds blaasontsteking hebt en idd alle reden dan om thuis te blijven! Rustig aan maar hoor, vertrouw op je eigen intuïtie! Hopenlijk neemt je blaasontsteking snel af en blijft het daar bij!

Ilona Knuffel, & gewoon posten als je daar zelf de behoefte in voelt! Nu je mannetje weer lekker aan je zij? Moet hij vaak weg?

@Acnaib: Weer op de roze wolk geklommen; gaat het weer wat beter met je?

@Esther: : Fijn dat de voogd er mee aan de slag gaat!

Twigger Druk dus bezig geweest met de babyspullen installeren, leuk! :) En die kilo's, dat komt na de bevalling wel weer op orde joh!, als t met de kleine maar goed gaat niet ?

Lindajelsma Fijn te horen dat alles goed met je gaat en de kleine! :)

Mommy2b Kalm aan maar dan en we zien je wel verschijnen als je lichaam het toe laat! :)

Majo Knap hoor dat je het geheim kan houden voor je mannetje :D

Bloesem Balen dat je afspraak is verzet, kan mij goed voorstellen hoor, naar zoiets kijk je uit!

Tezz Beterschap daar!!

Hey ik stop even dames. Van pg 982 naar 992 voor nu even genoeg ;).

Fijne dag!

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Morgen!

@jacky78, super dat de echo leuk was!

@romytamara, wat klinkt dat gaaf he 100 daagjes! :D

@princess, veel plezier met de bbq! brrrrrr hihi ;)

@sweet, genieten doen we zkr hoor! ;) Hoe voel je je nu?

@mamakitty, haha je cocktailtje :D ben blij dat je weer redelijk geslapen hebt geniet van je weekend!

@dreamerfly, jij een ook fijne dag vandaag!

Straks even Delft in, mannetje gaat naar de kapper (zit daar) en dan misschien nog even de stad in en vanmiddag de kerstboom :D

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina