Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Morgen!

En hoe heeft iedereen vannacht geslapen? ;)

@Klavertje, geeft niets meid dat je niet zoveel meeschrijft vind het super fijn dat je ons wel op de hoogte houdt ;) Gefeli met je 29 weken! Nog maar 11 te gaan :D Gaat al opschieten toch ;)

@valentijn14, nogmaals welkom hier en je hebt pb! ;)

@bamjolan, wauw mooi buikje hoor! ;) en wat leuk een hemeltje van nijntje :D

@jacky,wat super dat de echo zo leuk was! Ga gauw de foto's bekijken :D grappig he idd dat ze zo lenig zijn, ik kan ook niet wachten tot de 24e! En dan idd afwachten tot maart dan zien we ze in real life!

2. Niet meer actief

wow bamjolan, mooi hee!

Ik ga hier denk ik niet teveel meer schrijven onder majo....

dit heeft zo zijn redenen,

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gewoon van naam veranderen joh! ;) Ander plaatje enz desnoods andere banner

4. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Wauw Bamjolan!

Ik heb ook nieuwe foto's!
    Muurtje babykamer is groen! Woensdag de meubeltjes!

5. Niet meer actief

mwaha onze babykamer komt pas in de 3de week van Januari....duurt nog zo lang, das pas volgend jaahaar...

Maar goed, lieve lieve maartmama's

Ik stop hier te schrijven als Majo, misschien mede doordat er door mij fouten zijn gemaakt en niet teveel over mijzelf had moeten vertellen.
    Ik kan in ieder geval niet meer vrij uit spreken over onze beroepen en wat we doen, laat ik wel zijn hier in dit topic kan ik dat wel en gelukkig begrijpen sommigen mij ook wel!
    Heel erg lief! En er is veel waardering voor!
    Maar helaas is er op een ander topic waar ik waarschijnlijk maar beter niet had kunnen reageren een slot op mijn mond gelegd.
    Misschien kom ik terug, ik had een mooie nickname bedacht maar die is helaas al in gebruik, ik zal dus moeten broeden op een andere....
    Ik wil jullie dit alleen laten weten anders maken jullie je misschien zorgen waar die majo nou toch uithangt ;)
    Lieve maartmama's love you all kussss!

6. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Thanks kitty, princess, snoopy en sweetlakecity en iedereen die ik nu vergeet voor het meeleven!

Princess dat is schrikken zeg! Gelukkig is alles goed met je. Nou ik zou als ik jou was ook even niet meer in de auto stappen daar hoor. Brrrrr :(

Majo ik vind het zo belachelijk als mensen eieren tegen ramen aan gaan gooien. Zo blijf je schoonmaken. Goed dat je aangifte hebt gedaan.
    En wel terugkomen onder een nieuwe naam he? We willen je liever niet missen.

Snoopy wall-e wil ik ook nog eens zien, die lijkt me echt leuk. Ik heb vandaag je kerstkaart gehad. Bedankt!

Sweetlake ik ben blij dat je je wat beter voelt. Fijn dat alles zo snel helpt nu.

Klavertje gefeliciteerd met de 29 weken. Het wordt zwaarder he, ik kan me voorstellen dat je het dan wel eens zat bent. Probeer ondanks alles wel te genieten he!

Valentijn welkom hier!

Bamjolan leuk dat je geslaagd bent voor een hemeltje. En wat een buik heb je al, het gaat bij jou nu ook ineens hard he!

Jacky wow 1,5 uur, lekker hoor zo lang naar je beebje kijken. En jouw kindje lag een stuk beter dan de mijne, want daar was helemaal geen goed beeld van te krijgen.

Twinnie leuke foto's, woensdag willen we er nog meer zien he ;)

Kitty hoe is jouw weekend?

Zometeen komt de familie met mijn nichtje Mandy op bezoek. Ik kan niet wachten :D

7. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Snoopy; idd, ga het de volgende keer maar weer proberen, was mss ook wel te gespannen nu :( Gezellig hè als de kerstboom er weer staat :D

@Sweetlakecity; nee hoor, niets aan overgehouden, het was maar een hele zachte tik, maar was toch flink geschrokken en in combinatie met een overdosis hormonen resulteerde dat dus in een flinke huilbui ;)

@Klavertje; *dikke knuffel voor jou!* Vervelend dat het je allemaal zo tegen zit, weet dat je er nu niets aan hebt, maar... als je kleine man er straks is, dan was het alle moeite waard :D

@Valentijn14; Welkom bij de maartmama's :D Wanneer ben je uitgerekend?

@Bamjolan; Wauw :D Buikje groeit goed bij jou! Enne lekken jouw (.)(.) nu al?!

@Jacky; mooie foto's :D Wat heeft jullie kleintje al lekkere bolle wangetjes!

@Twinnie; Kamertje ziet er leuk uit enne jouw buikie gaat ook hard ineens hè :p

@Majo; dan maar onder een andere naam toch :p

@Dancinglady; ooohh, wat leuk! Wat zal je genoten hebben van je kleine nichtje :D

Vandaag naar de kerstmarkt in Wenen geweest, was erg leuk, maar wel koud... Niets gekocht, zat veel rommel bij en wat leuk was, was weer belachelijk duur, maar het sfeertje was erg leuk! Nu lekker thuis en bekaf natuurlijk, gelukkig geen last van m'n rug :D

Enne weer een nieuwe buikfoto in m'n album :p

8. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Mooie buikfoto princess en ik zie een kerstboom op de achtergrond :p

Leuk zo'n kerstmarkt en gelukkig geen pijn in je rug.

Ik heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, kijken jullie allemaal ff? :D

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hallo meiden!
    26 weekjesss :whistle:
    Hier een druk, vermoeiend en toch voldaan weekend.
    Gister was mn zusje jarig en hebben wij (!) allemaal spulletjes gehad voor de kleine. Zoals de opvolger van de maxicosi en een 'aanhang kinderstoeltje'.
    Savonds met manlief zn oma uit eten geweest en heb dat toch nog ruim 2 uur volgehouden op wat pijnstillers.
    Ik dacht dat ik vandaag helemaal nergens zou zijn, maar het valt me mee. Vanmorgen wel heel veel pijn maar danzij een uitstekende massage is dat in de loop van de dag minder geworden.
    Heb zelfs net alle babykleertjes/spulletjes uitgesorteerd en de eerste was erin gegooid! Mn mannetje heeft dit weekend tussen alle bedrijven door de babykamer geschilderd en is nu de meubeltjes in elkaar aan het zetten... Zo leuk!
    En oja, aan het eind van de middag ook wat kerstversiering neergezet! We doen lekker geen boom nog, maar tis hier nu toch ook wel gezellig kerstig met lichtjes en leuke versieringen.

@Princess, mijn (.)(.) lekken al vanaf eehh... week 18! En nu al best erg... soms zo dat ik snachts wakker word van de natte plekken op mn shirt! En ga zo meteen even je buikje bekijken. En heb dat van het ongeluk even gemist ga even beter terug lezen zo. --> owww mutssieee! Eerst kijken, les nr 1 :p Kan me wel voorstellen dat je het eng vind in Tjechie. Maar je wilt straks neem ik aan met de beeb ook kunnen rijden toch? Dus nog even goed oefenen dan :) Misschien kan je mannetje mee?
    En wat een mooie buik :confused: !

@majo, we'll see you back ;)
    Wel een vervelende situatie, dat je zelfs op een forum niet je 'rust'kan hebben.... :( *zucht*

@klavertje gefeli met je 29 weken, op naar de 30!
    @Valentijn, welkom!

@Jolan, super dat je geslaagd bent voor het hemeltje! Mijn oma maakt voor ons het hemeltje. We hebben vorige week de stof uitgezocht en hij is nu al bijna af! Zal van de week even een foto eropzetten.

@Jacky leuke foto's en super he om zo lang naar je kindje te mogen kijken. Ik vind de foto's goed gelukt hoor!

@twinnie, zal zo ook even jouw foto's bekijken -->> ook een super mooie buik! Je draagt em mooi :D

@Dancinglady, hoe was het met je nichtje :D ?
    En laat ik maar niets meer zeggen over de arbo...Snap er echt niets van.. Tegen mij zijn ze zo makkelijk... Zo oneerlijk :( Hoop dat je baaas het op een gegeven moment zelf inziet...

@snoop, ik heb niet zo best geslapen! Steeds wakker! En moest om de 2 uur plassen, vannacht hopelijk beter. Ennnn ik heb maar een afspraak gemaakt bij de dokter voor mn benauwdheid, hoop dat hij er wat aan kan doen. En hoe heb jij geslapen? Goed weekend gehad?

@sweetlake, super dat je je wat bter voelt zeg. En nu zo houden en huppelend naar de 40 weken :D

@naduah, wat een leuke foto's! Zulke lekkere wangetjes al! Super zeg! Wat zullen jullie genoten hebben :D

@Kitty, wat heeeerlijk dat je alles al in huis hebt voor de beeb! Heel rustgevend gevoel lijkt me :) Hoe voel je je verder at the moment.

Ik word geroepen dus ga mn mannetje nog even helpen :D
    Fijne aaf!

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @princess,leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad op de kerstmarkt ik ben vorig jaar naar Deventer geweest het dickens festijn vond het wel leuk maar ook toen erg koud maar ja wat wil je in de winter haha
    Wat een mooi buikje zeg! Ook nog helemaal geen stria zo te zien ;) Hier ook gelukkig nog niet.

@dancinglady, hoe was het om je kleine nichtje te zien? En wat een mooi buikje zeg!

@romytamara, gefeli met je 26 weken! Zo te lezen hebben jullie
    een druk maar gezellig weekend gehad :D Ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt en goed dat je naar de dokter gaat! Hier gaat alles prima, lief dat je het vraagt ;) vandaag wel druk dagje gehad, met van alles en nog wat in huis doen het lijkt wel alsof ik nu al nesteldrang heb haha

@mamakitty, hoe gaat het met je vandaag?

Vandaag dus van alles en nog wat in huis gedaan, mannetje heeft laatste dingen aan de babykamer gedaan :D
    Heb nu echt al zoiets van alles moet af en schoon noemen ze dat nesteldrang hahaha.

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 81 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 6 :-#

Afsprakenlijst:

december
    15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur
    15 dec: Daphne1980 - vk, 9.00 uur
    15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur
    15 dec: bleu - vk, 9.30 uur
    16 dec: romytamara - vk
    16 dec: Luanti - pretecho
    16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur
    16 dec: Mommy2be - gyn, 17.00 uur
    17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur
    18 dec: Dancinglady - vk, 19.40 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    19 dec: jvd - 3d echo
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer...

15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur
    15 dec: Daphne1980 - vk, 9.00 uur
    15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur
    15 dec: bleu - vk, 9.30 uur

Mimi83, veel plezier bij de vk en met de echo!
    Daphne1980, Xanado83, en bleu veel plezier allemaal bij de vk!

13. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    hoi,

Ik lees al een tijdje mee, maar nu moest het er toch van komen....
    Ik ben 11 maart uitgerekend....
    :D

14. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Welkom Fairy, je kunt je gegevens doormailen naar snoopy of mamakitty voor als je op de lijst wilt.

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Welkom :D

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Dank jullie wel, zal ik doen....

17. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) haha, tja, tis maar een klein stukkie boom, maar hij staat er wel :p

Mooie buik ook meid :D ook al zo hard gegroeid in vergelijking met de vorige foto ;) Wat gaan we toch hard nu hè :thumup:

@Romytamara; leuk dat jullie zo verwend zijn :D en lekker dat jullie al volop met de babykamer bezig zijn! Vervelend dat ze bij jou al zo lang lekken :( de mijne houden het bij af een toe een klein zacht wittig bolletje uit de tepels :( zal wel een soort van voorproduct zijn ofzo :)

Mijn man zat gelukkig ook naast mij hoor met de aanrijding, haha, alleen ga ik voorlopig zéker nog niet rijden hier ;)

@Snoopy; mooi zo :D dat gaan we volhouden hè, géén striae! Hoewel het op al wel op mijn borsten zit :( ben m'n buik nu fanatiek aan in het insmeren, 's ochtends zwitsal mama-buik crème en 's avonds huidolie ;)

@Mimi, Daphne, Xanado en Blue; succes bij de vk :)

@Fairy11; Welkom op het gezelligste maartforum :D Weet je al wat je gaat krijgen of wordt het een verrassing?

Allemaal bedankt voor de complimentjes over m'n buikie, ben er ook erg trots op :D

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik weet het al wel maar mijn man nog niet....
    kijk naar de kleur van het vlindertje, valt niet op hè :)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waar is twigger? ze is jarig vandaag toch?

in elk geval mocht ze idd jarig zijn... gefeliciteeeeeeerd

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Ik lees af en toe mee. maar aangezien de laptop echt stuk is kan ik alleen op de bureau stoel computeren en dat redt ik niet zo lang.
    Ik wou jullie dit even laten weten , dat dat de reden is dat iok niet zo veel reageer.

Verder gaat het prima, kamertje heeft nu een vloer, volgende week plinten en dan meubeltjes erin. :)

morgen eerst naar de vk, erg veel zin in en best wel spannend of we nu echt kunnen zien wat het is..
    mannetje gaat voor het eerst niet mee, kon niet s avonds naar deze vk die de echo gaat doen. Mams gaat mee.

meiden die het nodig hebben een dikke knuffel, laat jullie niet gekmaken..

En iedereen die me succes gewenst heeft .dank je wel.

Ik laat het morgen natuurlijk weten hoe het was.

Deel Deze Pagina