Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1981

    Esther1981 Actief lid

    10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

    Heb niet terug gelezen,kan ook niet lang rechtop zitten nu want heb nog steeds last van buikpijn.
    Ik weet nu wel zeker dat het door mn darmen komt of dat ik een buikgriepje heb omdat ik het hele weekend moest rennen naar de wc :( .
    Niks ernstigs dus!
    Verder zijn we erg druk met de babykamer en ga vandaag naar Prenatal met mn tante om de meeste dingetjes wat ik nog nodig heb te kopen :D!
    Luna gaat Vrijdag ook een week weg,dus ben dan voor het eerst een week zonder haar :( en daar heb ik best moeite mee dus zou ook deze week niet zo heel veel op het forum zijn,meelezen doe ik wel en probeer ook wel te reageren wanneer ze in bed ligt,maar verder ga ik even lekker veel van haar genieten en wat extra leuke dingetjes met haar doen!

    De meiden waar het niet zo lekker mee gaat,beterschap en doe rustig aan!

    De meiden die een afspraak hebben heel veel plezier vandaag!

    En Fairy11 Welkom hier :)!
     
  2. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    hai,
    leuk dat er nog steeds nieuwe maart mama's bij komen. Hoe is het de afgelopen tijd met fairy gegaan. (leuk die vlinder :))

    Weer mooie buikjes gezien. Met en zonder navels. Wie heeft er nog een navel? Hahaaa ik nog wel eigenlijk.
    Heb me eerste streepjes ondekt maar op me borsten. Tja is ook niet niets van een kleine B naar een grote C en ze groeien nog steeds! Zoals me man zegt wat heb jij grote bloemen. hihi. Daar moet ik wel aan wennen zeg.

    Gisteren naar holiday one ice geweest. Grappig maar niet zo heel erg leuk. Dacht dat het een verhaal was. Ach...ook weer overleefd. Totaal gesloopt en heerlijk geslapen.
    Ga maar naar me werk. Ik heb totaal geen zin meer. Nog 7 weken en dan verlof! Tik tak tik tak.
    (herkenbaar ;))

    mimi en esther> rustig aan hoor. Doe waar jij zin in hebt en laat je niets opleggen hoor.

    romytamara> jij boft. Waar heb jij die fam. gekocht? Ik kan die van mij niet meer inruilen. Ik heb het bonnetje weggegooid. Zoals ik dat wel eens vaker doe. hihi

    xxx
     
  3. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Heyyyyyyyyyyy wijffie
    Wat ontzettend lief dat je eraan gedacht hebt :D
    ja klopt ik was gister jarig.
    Zaterdag verjaardag gevierd, was 1 grote kl zooi
    wat kunnen mensen je verjaardag verzieken zeg
    ze weten dat je zwanger bent en dat je last van je rug en bekken hebt en dan daar gewoon geen rekening mee houden grrrrr
    dit is de laatste keer geweest dat ik mn verjaardag heb gevierd BAH !
    zo ben ik even kwijt
    gister op mn eigen verjaardag heb ik geen stap meer kunnen zetten van de pijn.
    had en heb nog steeds zon ontzettende last van mn rug benen en die banden owwwww alsof ze gescheurd zijn zon pijn dat het doet
    maarja..... we kwakkelen weer aan.
    nou meiden ik ben weer weg... kan niet zitten liggen hangen of niks
    eerst weer even bijtrekken en dan kom ik snel weer terug

    Dikke kus en knufff allemaal
     
  4. Goedemorgen!

    Meiden met afspraken/echo's vandaag: heel veel succes en plezier!

    @Twigger: Gefeliciteerd met je verjaardag nog!

    Verder las ik even snel iets over borsten: ik ben inmiddels van een 75B naar een 75D gegaan... :oops: Mijn mannetje vind het helemaal geweldig, maar ze zijn zo gevoelig dat er toch niks mee gebeurt. ;) Bovendien zijn ze volgens mij nog steeds aan het groeien, dus dat wordt nog wat. Enne... leuke bh's vinden in 75D is erg lastig, vind ik...
     
  5. Dancinglady

    Dancinglady Bekend lid

    29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Romytamara gefeliciteerd met je zusje.
    Wat fijn dat je allemaal leuke spulletjes hebt gehad en dat je lekker bezig bent met de babyspullen en kerstversiering.

    Snoopy en romytamara Met mijn nichtje was het erg leuk. Ze heeft een lange tijd bij me op schoot gezeten en ik bleef maar naar haar kijken :D Kan je nagaan hoe het straks moet zijn met ons eigen kindje ;)

    Snoopy ook al nesteldrang? Ik moet het wel onderdrukken tot we verhuisd zijn :)

    Mimi83, veel plezier met de echo en succes bij de vk! Jammer dat je man er niet bij kan zijn, maar gelukkig is je moeder erbij.
    Daphne1980, Xanado83, en bleu veel plezier allemaal bij de vk!

    Welkom fairy.

    Princess we gaan zeker hard met onze buiken nu. Wat fijn dat je man erbij was met de aanrijding, zo kon hij je opvangen.
    Ik heb ook al weken lang lekkende (.)(.). Soms vind ik het 's nachts zo vies als heel mijn shirt nat is :oops:

    Twigger we zijn hier ietsje te laat, maar alsnog gefeliciteerd! Wat belachelijk dat je visite helemaal geen rekening met je heeft gehouden zeg. Dat is echt niet leuk. Hopelijk trekt de pijn snel weg. Dikke knuffel!

    Esther shopze vandaag!

    Sweetlake bij mij zit er nog wel een navel, maar er is niet veel meer van over :)

    Naduah bij jou zijn je borsten behoorlijk gegroeid zeg. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even handig is, zeker niet met bh's kopen enzo.
     
  6. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mogge.

    Vandaag 29 weken zwanger! Gelukkig gaat de tijd snel!
    Misschien over 9 weekjes (en een paar dagen) beebje al in handen!

    Morgen ben ik jarig, ik word 30 jaar..........

    Hier weer kl*te geslapen. Geen slaappil he....zucht...mja, over 2 weken weer een weekend met doen.
    Kep de hele ochtend al harde buiken trouwens, niet leuk :(

    @Twigger, allereerst mijn excuses, want ik wist dat je jarig was, alleen mijn brein hielp het me niet herinneren ;) Alsnog van harte meissie!
    Gefeli met de 29 weken ook he! En wrom hield niemand rekening met je dan?

    @Princess, een aanrijding? Gelukkig niets aan de hand verder, maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent hoor! Maar als ik jou was zou ik zsm weer in de auto kruipen!
    Wa'n buuk hé! Gaat de goede kant op met je plopperdeplop navel he ;)

    @Snoop, heel benieuwd naar je boom en Wall-E is gaaf he! (zei ik pas toch!?) ;) Gefeli met de 29 weken meid, nog een weekje, zijn we alweer 30! weken! Ennuh leuk he die nesteldrang ;)

    @Sweet, fijn dat alles lijkt te werken bij je en dat je je zo goed voelt! Vasthouden! Kep trouwens voor mezelf geen visoliedingen gehaald nog.....
    Heb jij nog een navel? das nie eerlijk! Grrrrrrrrrrr De mijne is al een tijdje weg en begint te ploppen hihi. Suc6 op je werk en als het niet gaat, ga je naar huis he!

    @Klaver, ook nog gefeli met de 29 weken!
    Legertuinbroekje van Prenatal..dan denk ik dat we dezelfde hebben ;)
    Hier nog 1 die aant aftellen is meid....sterkte he!

    @Valentijn14, welkom! Hoe gaat het met je? Weet je al wat het is of is het een geheim of verrassing?

    @Bam, wow mooie buuk meid!

    @Dancinglady, weekend was druk shoppen zaterdag en zondag voor pampus op bed en op de bank vd pijn en moeheid.
    Hoe ging het met Mandy? En hoe gaat het met je vrienden (je weet wel)?
    Hoe voel jij je? Wat groeit je buuk ineens hard joh! Geweldig!

    @Romytamara, gefeli met de 26 weken nog!
    Wat ben jij druk geweest dit weekend! En dan nog veel gedaan ook, knap hoor!

    @Mimi, suc6 bij de vk meid! Hoe gaat het trouwens?
    Ah zie net je berichtje...mooi dat kamertje zo opschiet!
    Spannend joh, laat je het ons weten van de echo?

    @Daphne en Blue, suc6 bij de vk!

    @Fairy11, welkom welkom! Hoe gaat het met je zwangerschap?

    @Esther, hmmm beterschap meid! Hoop dat het snel beter gaat met buukje! Luna een hele week weg? Jee meid, wat ontzettend kl*te voor je!
    Alyssa gaat enkel om het weekend een weekend naar dr vader, dus 2 weekenden per maand. Meer krijgt ie van mij ook niet! Vakanties heeft ie ook niet. Ik heb wel aangeboden dat ie dr in de vakanties wel eens 3 daagjes mag "hebben", maar op dag 3 weer terug brengen! Langer wil en kan ik niet zonder dr! Geniet maar lekker van je meisje! *knuff*

    @Naduah...ja hier ook D. 80 (of was het nou 90) D.... En idd kan hier ook niks leuks vinden....mja, tis maar voor ff he ;)

    @All, fijne dag!
     
  7. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd Kitty!

    Zo zeg kreeg me een bericht op mijn beebiesite in het gastenboek :|
    Zielige mensen!
     
  8. @Bamjolan: Ben he-le-maal niet nieuwsgierig, hoor. Maar heb jij ook een site dan? Mag ik de link? ;)

    @MamaKitty: Ja, lastig is dat met die bh's. Kan ook nergens voedingsbh's in die maat kopen. Zit te denken om dan maar 80C te kopen, zou dat passen? :-k Balen dat je zo slecht geslapen hebt, hoop dat het vlug beter zal gaan! En morgen jarig? Alvast gefeliciteeeeeeerd!

    @Dancinglady: Nou vind ik het eerlijk gezegd wel grappig om voor het eerst in mijn leven echt borsten te hebben... :oops: (75B is ook niet echt groot, he? Dat heb ik normaal), maar ze zijn zo overdreven gevoelig en lekken inderdaad ook al een tijdje. Bah bah... Had ik bij Storm geen last van, hoor. Toen ging ik van 75B naar 80B, en that's it...
     
  9. @Bamjolan: Zag ineens onder je berichtje Website staan, dus heb de link al... Ben blond he? ;) Wat een mooie site, zeg!
    En inderdaad, wat een idioot berichtje in het gastenboek! :x Enne... wat een mooie foto's!
     
  10. Trouwens een stomme vraag, ik lees overal dat een kindje rond deze periode zo'n 800 gram weegt, bij de echo zaterdag woog ons kleintje 943 gram. :-k Qua hoofdje en buik lag hij toch echt een week achter, dus dik zal hij niet zijn. Snap er echt helemaal niks van... Het bovenbeentje was wel gewoon op termijn.
     
  11. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ik kan er alleen maar om lachen hoor, gelukkig voed ik mijn kinderen niet zo oordelend op :)
    Zal vast een bekende zijn van fora die t niet mee eens zijn dat ik voor een 3e ben gegaan (en ja helaas zat ik op zo'n forum waarbij ze me uitscholde dat ik t niet kon he..ze kende me niet eens!)

    Wat betreft het gewicht, verschilt per kindje denk ik.
    In boeken staan meestal gemiddeldes.
     
  12. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bam, wat zijn dat voor achtelijke berichten zeg! Ik zag ze net ook en echt...asociaal! Haal ze er maar mooi af van je prachtige site! Mens is zeker gefrustreerd ofzo!
    *kep toch ff gereageerd.......*

    @Naduah, 80C zou ik echt niet kopen hoor als ik jou was, dat zit echt k*t meid! Nee dan nog ff verder zoeken. En thanx trouwens ;)
    Haha volgens mij staat overal weer wat anders...over gewicht en lengte..zou me dr niet druk om maken meis! Zit echt wel goed!
     
  13. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gister trouwens alle enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes.....ook gebeurt!
     
  14. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Morgen!

    @fairy11, welkom meid!

    @princess, haha hier precies hetzelfde met smeren, 's morgens idd zwitsal mama en 's avonds olie weet niet of het uitmaakt maar dan heb ik me best gedaan haha

    @mimi83, fijn dat alles goed gaat! En wat leuk dat het kamertje
    al zo opschiet :D

    @esther, vervelend die buikpijn :( Veel plezier bij de prenatal vandaag laat je nog ff weten wat je geshopt hebt? En geniet idd maar lekker van Luna!

    @sweet, toch weer aan het werk, als het niet gaat lekker naar huis gaan he! Fijn dat je iig zo goed hebt geslapen had je vast ff nodig! ;)

    @twigger, nog gefeliciteerd meid! jammer dat je verjaardag zo tegenviel wat was er precies dan? :(

    @dancinglady, haha ja denk dat het al nesteldrang is wel erg vroeg volgens mij :D Je kan zkr niet wachten tot jullie straks ook lekker in jullie huisje zitten kan je ook nestelen haha ;)

    @mamakitty, gefeli met de 29 weken! balen dat je zo slecht geslapen hebt lijkt wel of het een paar dagen goed gaat en dan weer niet :( ja zal vnv een foto maken bij de boom ben ik gister niet aan toegekomen ;)

    @bam, wat stom dat zo iemand dat in je gastenboek zet zeg! Niets van aantrekken hoor je bent een super mama met nu 2 en straks 3 kindjes :D Kan je het bericht niet uit je gstenboek halen?

    Hier vandaag een beetje ziekjes, slecht geslapen en keelpijn :( Zal wel overgaan doen het maar rustig aan vandaag.
    Fijne dag allemaal!
     
  15. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Snoop, doe het idd maar rustig aan vandaag meid!
    En beterschap! Ik wacht vol spanning op de foto van de kerstboom ;)
     
  16. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Thx meid! ;)
     
  17. Princess81

    Princess81 Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Fairy; Het valt idd bijna niet op nee ;) maarre, heb jij je nog niet versproken tegen je man?

    @Limmeke; mocht je nog kijken hier... hoe gaat het met jouw zwangerschap? Alweer 15 wkn zwanger zie ik :D

    @Mimi; Vervelend dat het lichamelijk nog steeds niet zo goed gaat met je... Sterkte ermee! Héél veel succes morgen bij de vk, spannend! Kom je hier laten weten wat het is :p?

    @Esther; begrijpelijk meid, geniet maar lekker van je lieve meissie! Beterschap met je buikgriep en succes met het kamertje! *Buikgriep lijkt nogal te heersen in Nl hè... hopelijk is het virus de lucht uit als ik zaterdag weer naar Nl ga ;)*

    @Sweetlakecity; :) tja, mijn navel is zo goed als verdwenen, alleen als ik zit, heb ik nog een klein beetje een kuiltje ;) Hahaha, mijn man is ook erg blij met mijn grote bloemen :p maar helaas ook hier al flinke strepen, al een tijdje eigenlijk, was in de 1e 3 mnd van B naar D gegaan en toen had ik al strepen en in de 5e maand van D naar E nu is de huid onder mijn tepel heel vlekkerig geworden :( ach ja... alles voor het jong hè ;)

    @Twigger; nog gefeliciteerd met je verjaardag :D Vervelend dat ze je zo hard hebben laten werken :( Hopelijk voel je je snel weer beter!

    @Naduah; ja, da's idd moeilijk om een fatsoenlijke bh te halen :( Ik had van Anita (merk voor zw-bh's) wel een fatsoenlijke gevonden, maar daar zit in de cup een extra ondersteuningslapje zeg maar en dat irriteert mijn borsten enorm dus heb nu maar een simpele vd livera. Tis maar voor even hè :p Het gewicht van het kindje maakt volgens mij niet zoveel uit... dat kan allemaal een beetje afwijken van het gemiddelde. Ze houden wel een min. en max. aan en zolang je daar tussen blijft is het goed :D

    @Dancinglady; Fijn dat je zo genoten hebt van je kleine nichtje! Helaas in onze familie/vrienden-kring geen kleine baby's :( mss alleen maar goed ook, weet niet of ik het kleine hummeltje nog los zou laten :)

    @Mamakitty; Je hebt ook wel gelijk, maar tis hier zo'n chaos op de weg :( ik moet zaterdag wel een stuk in Duitsland gaan rijden en in Nl rijd ik ook gewoon. Hier ga ik het volgend jaar weer proberen :p Hahaha, die navel kan bijna niet verder meer uitploppen volgens mij :) Gelukkig is het maar een klein naveltje, hij komt niet door m'n kleren heen :D

    Wat een fijn vooruitzicht meid, nog maar 9 weekjes! Pfff, ik nog ruim 14 wkn ;) ach ja... ik heb het lang niet zo zwaar als jij dus gun het je van harte hoor! En morgen jarig, zou iig niet zeggen dat je 30 wordt hoor ;)

    @Bamjolan; wat een achterlijk bericht. Zo triest dat mensen openlijk over anderen oordelen zónder dat ze die persoon kennen :( maar goed... niets van aantrekken. Ik vind het hartstikke knap van je dat je in je eentje 3 kids gaat opvoeden :D je mag trots zijn op jezelf!

    @Snoopy; beterschap meissie! Nou, we mochten het wel over de buikies hebben :( ik word vanmorgen wakker, doet de huid van m'n buik pijn... hopelijk geen voorteken van striae :( ga zo maar lekker in een oliebadje liggen :)lol: hoewel mijn buik boven het water uitkomt haha) en weer flink smeren :)

    Hier verder alles goed :D
     
  18. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    Zooo ben er weer ff, heb puf om te schrijven.

    @Bam: mooie buikfoto meid! En wat groot al!

    @Jacky: jammer dat jullie het geslacht nu nog niet weten. Als ik het zo goed lees dan is jullie kindje net zo eigenwijs met zijn ligging als die van ons. ;)

    @Majo: heel veel suc6 en sterkte en ik hoop toch tot gauw onder een andere naam ;)

    @Princess en Dancinglady: bedankt voor jullie medeleven. Mooie buik Princess, enne Dancinglady...ik denk een jongetje hoor! ;) :D

    @Roma: Leuke dingen gekocht!

    @Snoopy: ben te moe om iets in het huishouden te doen. Ik loop zelfs iets achter. Hahah de nesteldrang is er hier ook hoor, alleen ben te moe.

    @Esther: Veel bterschap meid! En neem je tijd!

    Welkom Valentijn en Fairy11

    @Sweetlakecity: jeempie wat een lange naam toch...hahaha. Ik heb ook nog een nvel hoor! Een mini kratertje zeg maar ;)

    @Twigger: Nog gefelicteerd met je verjaardag!

    @Kitty: Jeetje morgen 30 jaar! Dat schiet ook al op he :D. Gefeliciteerd met je 29 wken. Nog even he? Heerlijk toch?

    @Naduah: ons kindje weegt ook boven het gemiddelde. Althans bij de 20 wk echo. De waarden op zo'n site of tijdschrift zijn gemiddelden. Dus je kan er altijd iets boven of onder zitten. Dus geen zorgen. Allemaal geen probleem.

    Meiden die vandaag naar de VK moeten. Veel suc6!

    Zo, en nu ik... hihi.

    Erg last van brandend maagzuur. En sinds enkele dagen ook last van mijn rug. Hebben gisterenavond ons matras omgedraaid zodat het weer wat bter ligt voor mijn rug.
    Ik word nu echt zo'n zeurpiet! heb ook altijd wel wat. Ach het hoort erbij dat weet ik. Maar ik ben het nog steeds zat.

    Ff een vraagje voor moeders rond de 28 wken en meer.....hebben jullie al een intake gehad met iemand van de kraamzorg??

    Ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje.
    Vreemd vind ik het..

    Nou ik ga nu de hond uitlaten. Tot later!
     
  19. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Princess, nee he, ik zie er toch nog uit als een jong bloempje van 19? ;) whahahahaha *as if*
    Nee idd gewoon lekker doorrijden jij! Kan toch eenkeer gebeuren meid zo'n mini aanrijding! Ja hier 9 weekjes, hooguit 10....zo heerlijk! Als het januari is mag ik een afspraak maken (ze plannen hier niet zo ver vooruit) bij de gyn voor als ik 38 weken ben.
    haha ga jij maar lekker genieten van je oliebadje meid!
     
  20. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ***BUDDYNIEUWS VAN MIMI83***

    (oke, ze is niet mijn buddy, maar zo valt het op iig) ;)
    Mimi is net terug van de echo en alles was goed. Ze weten nu ook wat ze gaan krijgen! Maar dat verteld ze denk ik graag zelf, dus ik houd mijn mond dicht.

    meid, ik ben superblij voor jullie! :D
     

Deel Deze Pagina