Even snel ga eten koken, Radna wat een goed nieuws gefeliciteerd! Die vrouw van MvM zei toen tegen mij ook 28 februari, als blijkt dat dat zo is blijf ik toch wel lekker hier haha En Jenna heel veel plezier vanavond even lekker je gedachten verzetten heel goed van je \/ Kom zo nog wel even kijken
@ radna Fijne dat de echo goed was. Lekker genieten nu he. Zo ben me aan het klaarmaken voor de sportschool Hopelijk vergeet ik nu niet de helft (die ik vorige week dus wel was vergeten ) Lekker even een uurtje inspannend ontspannen....
er kan nog meeeeeeeer bij wie komt er nog meer mee chatten in onze maartmama's room pb me ff dan voor de link
Haha Twigger ik wil graag chatten maar ben nu nog aan het koken, misschien dat ik zo na het eten even kom
Hoi dames, Nou de test van mvm was echt weer overduidelijk. En ze waren erg blij dat ik mee wil doen want hoe misselijker hoe beter en meer hcg er in je urine zit. Ik ga jullie verlaten voor vandaag want vriendlief gaat de laptop even leeghalen. Nieuwe zw gefeliciteerd!
Hey hoi, @ Jenna, succes meid en ik hoop dat het goed komt! @ radna, Gefeliciteerd met je mooie echo! Super. Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Hier weinig kwaaltjes wat wel fijn, maar ook een beetje eng is.
Jenna, fijn dat je er vanavond even uit kan. Weet je vriendin ervan? Veel plezier en sterkte meid! @Radna, wauw, mooie echo! Lijkt me super zeg. Fijn dat alles er goed uitziet.
Heb gewoon de 100e pagina gemist Nou hier nog een bescheiden feestje YEAHHHHHHHHHHHH AL OVER DE 100 PAGINA"S =D> \/
Jenna, sorry hoor maar wat een domme gozer. Eerst ben jij maanden bezig zwanger te worden. Is het zover wilt meneer toch van zijn jeugd genieten. Alsof je meteen bejaard bent als je vader/moeder wordt, daar zorg je helemaal zelf voor! O ja mijn mannetje is het helemaal met mij eens! Sterkte meid!
Hoi mama's! Jheee jullie schrijven echt veelste veel! Ben al een uur bezig met bijlezen hahah! Vind het toch een beetje risicovol om op mn werk deze site te gaan bekijken.... Hier gaat het redelijk, heb alleen ontzettende last van mn liezen? Kan dat? Jheee het fietsen naar mn werk ging me moeilijk af. Verder moe en zere borsten, voor de rest zn gang. Heb net mn eerste plasje ingeleverd in de mooie groene flessen voor MvM, hahah! En heb zo even lekker de tijd om in het boek te bladeren... Jenna, meis, wat een naar bericht. Hopelijk heb je mensen om je heen die je wel willen steunen. Radna, leuk je echo! Zeker leuk om te zien... Nieuwe mama's, van harte gefeliciteerd en welkom! En voor de rest, kalmpjes an en goed naar je lichaam luisteren!
@jenna85 wat een *, ligt niet aan onze hormonen hoor vertelde het net mijn man en die werd ook pissig. Heel veel sterkte meis en wij zijn er voor je! @Radna gefeliciteerd met een mooie echo! Ga nu even thee drinken bij mijn zus
Ik mag niet chatten van mijn man Nee hoor, grapje Maar met zijn IT hobby praktijken heeft hij inderdaad alle chat opties/MSN unabled. Grappenmaker!