Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    volgens mij gaat het bij twigger niet helemaal goed met pc, heb het al doorgegeven

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

@jenna, veel plezier bij de film meid!
    wat ontspanning kunje nu wel gebruiken.
    OOk mijn man reageerde niet al te netjes, het enige wat hier bruikbaar is sukkel,van de rest krij je rode oortjes :oops:

radna, feli met je goede echo!

Hier is het bloedverlies weer begonnen na een wandeling met zoonlief, na mijn dutje was het weer bijna weg en nu na het koken en zo wordt het weer erger.
    Zou bijna denken dat er gewoon een adertje kapot is :(:
    Heb geen zware krampen of zo, maarhet gewone gevoel wat ik heb in mijn rug en buik als ik bezig ben geweest.
    Weet gewoon ff niet wat ik er van moet denken :(
    Nou ja nog 2 dagen pfff :(

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Klinkt toch wel als een adertje omdat het bij beweging meer gaat bloeden
    maar toch die onzekerheid is slopend pfff mijn duimen draaien overuren voor je!

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Wat zei ie dan? :(

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden....

Ik lees morgen weer bij en werk de lijst morgen bij...

We zijn vandaag naar het dolfinarium geweest en ik ben dus echt bekaf... Ik duik mijn bedje in...

Welterusten!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Afsprakenlijst***

16 juli: Morgaantje - 1e echo, 11.00 uur
    16 juli: Morgaantje - gyn, na echo
    16 juli: Klavertje - 1e echo
    16 juli: Snoopy1983 - intake vk, 11.00 uur
    16 juli: Twigger - echo, 10.45 uur

Veel succes allemaal morgen en een heel fijne mooie echo gewenst!

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    :confused: :confused: :confused:

Toen ik vanmiddag nog even snel een blik worp bij de maartmama's, kreeg ik te zien dat we bij pagina 100 waren beland.
    Maar inmiddels zijn we alweer dik 4 pagina's verder :confused: :confused:

Ik ga nu even alles teruglezen ;)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Was het leuk wishgirl?
    Welterusten alvast! ;)

9. Niet meer actief

Hier nog een Maart Mama :D Ik ben uitgerekend op 12 maart 2009 van mijn tweede kindje.
    Mijn dochtertje wordt over 3 maanden alweer 2 jaar.

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    hey meis

welkom en gefeliciteerd :D
    dat je maar een mooie zwangerschap mag hebben

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Jootje7: Welkom bij de maartmama’s en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Klavertje: Heel veel plezier en succes morgen bij de echo. Maakt niet uit hoelaat je morgen komt, als je maar met goed nieuws komt ;)

Radna: Gefeliciteerd meid, wat een goed nieuws! En je blijft toch wel bij de maartmama’s hé?! Het is hier veels te gezellig, hihi! Trouwens, wat een mooie echofoto!

Mamasan: Wat vervelend meid dat je steeds bloedverlies heb na een inspanning. Inderdaad zou je zeggen dat het een adertje is en daar gaan we dan ook gewoon vanuit!

Xira: Welkom bij de maartmama’s! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wishgirl: LEUKLEUKLEUK, Dolfinarium. Ik ben daar voor het laatst geweest toen ik 8 was ofzo, dus dat is héél lang geleden ;)

All: Hier nog steeds niet veel kwaaltjes. Weet niet of ik er blij of boos om moet worden.
    Verder heb ik ook erg last van hartkloppingen of eigenlijk meer hyperventilatie. Wordt er echt gek van. Soms slaat mn hart zo erg over dat ik een hartslag heb van 200! en daar wordt je best onzeker van, zeker omdat het zo’n rotgevoel is. Soms zit ik echt tegen het randje aan van flauwvallen. Ben wel bekend met lage bloeddruk, dus snoep af en toe zoute drop waar ik me beter door ga voelen. Dit heb ik ook tijdens de zwangerschap van mn dochtertje gedaan op aanraadde van de VK. En een opkikkertje doet ook wonderen.

Zal zo trouwens even een buikfoto en mn CB test in mn album plaatsen. Tjee zeg, heb nu al een buikje en dat had ik bij de 1e echt niet zo snel! Echt leuk!
    :D

12. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Gefeli! :D

13. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Succes en genieten!

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    @twinnie

lukt het niet om op de chat te komen meis ?

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedereen die morgen de echo heeft, VEEL PLEZIER EN NATUURLIJK, GENIET ERVAN! :D

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    dank je wel :D:D

17. xxnijntjexx

Jul 7, 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Het gaat hier weer lekker hard, pagina 100 alweer. Gefeliciteerd allemaal! :thumup:

@Morgaantje,klavertje,snoopy,twigger veel succes morgen!
    @Radna: Mooie foto! Gefeliciteerd!
    @Mamasan: Wat vervelend dat je nog tot donderdag moet wachten...
    @Xira: Gefeliciteerd en leuk dat je ook bij de mm bent.
    @Jenna: Gewoon onvoorstelbaar dat er mannen zijn die zo reageren! Hij
    is jou en jullie beebje helemaal niet waard! Laat hem in de stront zakken meid, daar is waar zo'n man hoort.

Vandaag hier lekker misselijk en moe....

18. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Ben er! Downloaden duurde ff!

19. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    @XIA, gefeliciteerd, en welkom hier, wordt dagtaak hoor om alles te volgen ;)

@ aan alle meiden die morgen echo of intake hebben, heel veel succes en plezier!

@jenna, hoop dat je lekker ff van je avondje film en vriendin aan t genieten bent.

@mamasan, lijkt ind op geknapt gevoelig addertje. Ik had zelf vorige week ook nadat ik gefietst had ineens bruine afscheiding en daarna veel slijm met iets rood erin. wasgelijk in shock. Hoop dat t bloeden weer minder is of inmiddels weg is. Donderdag mag je weer voor echo toch, ik duim heel hard voor jje dat jullie beebje mooi gegroeid is en bij jullie blijft!

Zo, moet morgen werken, werk in denhaag dus slaap daar altijd nachtje want werk donderdag ook, mano naar opa en oma en mama avondje vrij!
    Dus kan jullie pas donderdag avond weer volgen!

en de chat is goe didee, maar wel verfslafend.
    Kan de laatste tijd echt niet meer goed spellen zeg weet soms niet mer hoe ik iets schrijf, en wil te snel typen vandaar al di e kleine foutjes!

truste allemaal en tot gauw!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pfff heh heh...eindelijk een momentje rust...hier! ;)

Stelletje kletskousen! Zoveel te kletsen dat het niet eens in dit topic past? :confused:

@Radna: mooie duidelijke foto zeg! Hoop dat de kwaliteit van mijn echo straks ook zo mooi is!

@Alle echoërs: veel plezier morgen!

@Mamasan: wat kunnen dagen ontzettend lang duren als je erg in onzekerheid zit he? 't Is vast gewoon een bloedvatje wat is geknapt. Sterkte met afwachten :(

@All: hoop dat iedereen zich happy voelt ondanks de zss! Bij mij ging het redelijk maar deze nieuwe week gaat het weer wat minder :( Gisteren misselijk en vandaag een half uur na het opstaan een migraine aanval gekregen. Dus de hele verdere dag koppijn :( Heb m'n eerste paracetamolletje dus toch maar naar binnen gewerkt :rolleyes: :( Baal ik wel van. Wil het liefste helemaal geen pilletjes nemen. Maar m'n kop die uit elkaar lijkt te spatten is ook niet bepaald erg fijn! :(

En verder lekker moe natuurlijk. ;)

Slaap lekker allemaal! Morgen weer een stapje dichter bij het ontmoeten van je nieuwe frummel! :D

Liefs Tezzz

Share This Page