Dank je MamaNona ! Weet allemaal niet meer wie het vroeg maar wat betreft het moe zijn herken ik helemaal! Vorige week al 3 keer op de bank in slaap gevallen en vandaag kon ik op de fiets wel slapen haha. @MamaKitty,idd balen joh van MvM maar ja je kan er niets aan doen toch. Je inzet was er in ieder geval! Ik ga morgen bellen met MvM, ben benieuwd
Hallo dames, Hier ook een ik-val-bijna-in-slaap-mama. Ik ben echt moeeeeeeeeeeeeeeee. Voor de rest voel ik me prima. 10 juli hebben we de eerste echo, dan zijn we als het goed is 6 weken en 1 dag, we hopen dan het hartje te kunnen horen.
maart mama's alweer, wat vliegt de tijd zeg. Als jullie hummeltje geboren word is die van ons (septembermama's) alweer (bijna) een half jaar nou meiden onwijs gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs Roshi (sept 08 mama)
sowwwwwwwwwww ben even een paar dagen niet meer wezen kijken en hopaa weer nieuwe mama's erbij wat leuk meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschappen hebben we al ergens last van ? ik gelukkig helemaal nergens op t plassen en moe zijn na dan
heee wij lopen precies tegelijk! (alhoewel ik volgens mijn eigen berkening op 8 maart uit kom ipv deze berekening van 4 maart.. jij wel 4 maart toch?
even nog een vraagje. Ik heb maandag mijn VK gebeld voor een intake (21/7) Maar dien ik nu zelf eigenlijk een afspraak te maken met een gyn voor een echo? of doet normaal gesproken een vk dat?
@Florida: normaal gesproken hoor je wel van de vk wat je moet doen. Ligt er helemaal aan of ze zelf zo'n ding heeft of dat je naar het zh moet ervoor. Bij mijn tweede zwangerschap moest ik ervoor naar het zh en kreeg ik gewoon een formulier mee van de vk. De afspraak moest ik zelf maken met de afdeling echoscopie. Aangezien we deze keer een beetje op weg zijn geholpen door de gyn, moet ik deze keer eerst naar de gyn en (als alles goed gaat en er geen bijzonderheden zijn) word ik daarna overgedragen naar de vk. @Twigger: ik heb nog steeds rare darmen, veel dorst en ben verschrikkelijk vroeg wakker! Heeeel raar. En heb nog regelmatig buikpijn, vooral als ik iets gedaan heb. Maakt niet uit wat, in principe al als ik even naar de tuin loop. Rare symptomen vind ik. Ben ik niet gewend. En heb toch al 2 kids. wat leuk he, dat we zwanger zijn?
Goedemorgen, de nieuwe maartmama's van harte! Ik ben ook zo moe, en ik word s'nachts meerdere keren wakker...
Oh mneiden ik ben dood en dood moe.....pffff...maar verder nergens last van, dus ik klaag niet! Zit nog steeds op mijn roze/blauwe wolkje! Gisteravond kwamen mijn schoonouders mete en cadeautje: 2 rompertjes en 2 slabjes...zo leuk! En...we krijgen van hen de kinderwagen! Dat scheelt me ff zeg! Vanmorgen dochterlief voort eerst naar school gebracht (wenochtend, in september voort echie)...en ik stond zowat te janken hihi...kl*te hormonen
Ben niet moe, ben gewoon kapot als ik ga zitten val ik in slaap. 's nachts ben ik vroeg wakker, word gewoon wakker van het zweet dat van me afdruipt.. en misselijk bleeeh. Heb buikpijn, van die steken, is vrij hinderlijk met werken.. hoef niet te plassen, misschien snachts keer extra, maar verder niet meer dan normaal.. gelukkig. wel leuk vandaag.. ben aan het werken bij oude man, en die kijkt me aan en zegt: jij bent zwanger! ik zeg huh? ja zegt die, is zo he? ik zeg eh ja... zie je, ik zag het aan je! pff, ik zie nix ben moed aan het verzamelen om het de ouders te vertellen.. denk dat de mijne meteen beginnen van: kon je niet uitkijken? die andere 2 zijn al groot.. je bent net begonnen met werken... hoe de zijne reageren, ik weet het nog zo net niet. zal in elk geval blij zijn als we dat achter de rug hebben. liefst wilde ik het nog tijdje voor me houden, maar ik begin al dikker te worden.. heb mega toeters, en ze waren al niet klein hehehe.. kan wel wijde kleding aan, maar dat valt ook op. nou, mag naar tandarts, snik.. boehoeee... doei
Jaaaaa hier ook een maart 2009 mama, als alles goed mag verlopen, maar daar gaan we wel vanuit! Was al drie dagen overtijd en vanochtend samen met hubbie getest. Jeetje wat vonden we het spannend! Ik was me al bang aan het maken dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden was of dat de test nog teweinig HCG zou kunnen hebben, maar na een minuutje wachten kwam er toch echt een dikke vette + in het schermpje! Kon niet duidelijker! Ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar dat doen we voorlopig nog even niet. Misschien dat we wachten tot na de eerste controle, of anders over een paar weekjes... eerst zelf even het besef krijgen dat we gezinsuitbreiding krijgen! Maar daarom is het wel heel fijn om hier lekker mee te kunnen kletsen!
*inbraak* mijn ervaring is dat het niet altijd zo is dat je bij je intake ooke en echo krijgt. ik zou even bellen en dit vragen, misschien kunnen ze gelijk een afspraak maken voor een echo, anders doen ze dit pas bij de intake. *uitbraak* Alle maart mama's gefeliciteerd!
Hier alles ok, ik krijg over 2,5 week een echo in het ZH waar ik de IUI behandeling heb gehad. Nu zat ik dus ook al te twijfelen of ik al een afspraak moest maken bij de verloskundige. Nou ik denk dat ik morgen toch maar ff ga bellen. De vakanties komen er ook aan en dan hoor ik wel wat ze zeggen.... Voor de rest hier alles hetzelfde. Ben errrrrrrrrrrrrrg moe nog steeds. Bedankt voor jullie reacties hierop. hihi ik zie dat ik dus niet de enige ben. Liefs, Klavertje.
Jaaaaa mijn 1e afspraak met de gyn en de echo zijn ook vervroegd Vanochtend gebeld en kreeg een bekende aan de lijn die mijn voorgeschiedenis kent. Ze zei meteen 8 aug is veel te laat en heeft een plekje voor me gemaakt op 17 juli. Ben helemaal happy en manlief ook, nog 2 spannende weekjes en dan weten we of beeb het goed maakt Vandaag een heerlijke relaxte dag gehad, lekker wezen zwemmen en we kwamen een schoolvriendinnetje van mijn zoon tegen met mama. Die begon na een tijdje te vissen met de opmerking van 'goh er zijn wel erg veel zwangere dames hier vandaag' kijkend naar mijn bolletje Heb maar lekker dommetje gespeeld van goh ja je hebt gelijk Zit nu alweer lekker in pyama, want mijn broeken pfff het zit nu al niet lekker meer. Zit me ook al af te vragen hoelang ik het nog geheim kan houden. Luanti welkom en gefeliciteerd! Limmeke, helaas hier ook een bekend probleem. Manlief heeft al 2 kids uit een eerder huwelijk en bij de zwangerschap van mijn zoon kregen we al commentaar. Na de geboorte was het al 3 koters is genoeg he? En dan nu nr4 op komst...... mamakitty, schiet al lekker op voor jou, jij kan al lekker gaan aftellen voor je echo. Hoe is het met de rest van de meiden?
Wie heeft nog meer nergens last van. Ik ben enkel doodmoe. Af en toe gevoelige tepels, maar meer ook niet. En o ja, hele vreemde spierpijn bij het uitstrekken. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo, dan ben ik 6 weken en 1 dag, zouden ze het hartje dan al horen kloppen. Ik hoop dat alles goed gaat.
welkom sanne Zit me beetje te ergeren hier. Kheb vandaag mijn stringetjes aan de kant gegooid en wat boxers aangeschaft. Vriend vind het ineens allemaal maar raar, want zo kort, dan kon ik nix merken zegt hij. Soms he, soms wilde ik, dat die stomme kerels zelf zwanger werden.. bah. Zit toch echt niet tussen mijn oren dat stringetjes ineens terugklappen op mijn buik, ben hele dag ding aan het terugklappen pfff.