Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Radna en tante29: Wat heerlijk dat jullie echo`s zo goed en duidelijk waren! Geniet er maar lekker van!

Voor iedereen die morgen een echo heeft: Heel veel succes! We gaan duimen dat alles ok is!

Hier een rustige dag gehad. Geen bloedverlies muv vanavond ietsje bruinachtig slijm oid. Tja, weet ook niet zo goed wat ik moet denken/verwachten. Heb me er maar op ingesteld dat het niet goed zit maar mijn gevoel is zo dubbel. Heb ook na de inspanning dat bloedverlies gehad. Maar als het een mk zou zijn dan moet ik toch al veel meer bloedverlies oid hebben? En krampen etc? En bruin geeft toch aan dat het "oud" is?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bruin is idd oud bloed zegt men.

VK zei me dat zelfs rood bloed niet altijd wat wilt zeggen.. dat je soms zelfs maandverbandjes vullen kan.. dus als het beetje bruin is en meer niet.. zou ik me niet teveel zorgen maken.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ola ff snel....

Radna, wat een mooie echo! Gefeli meis! Super!

Twigger, pb mij ff de link ;)

Nieuwen: welkom en gefeli!

Ladies met morgen afspraken en echo's...suc6, genietze ennnnnuh MELDPLICHT he! ;)

Ik ga bankhangen nog ff en dan naar bed, ben bekaf...

xx

4. Badeend

Badeend Lid

19 jun 2008
    52
    0
    0
    Hier, als alles goed gaat, een nieuw maart mama :D ! Op 21 maart ben ik uitgerekend.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd badeend! :D geniet ervan!
    Als je ook op de lijst wil moet je je gegevens even naar wishgirl pben die past iedere keer de lijst aan!

6. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Hoi

Hier ook als alles goed berloopt een maart mama.

Heb nu al 2 jongens 1 van ruim 4,5 jaar en de ander 7 jaar.
    In januari een miskraam gehad en 2 weken later alsog een curettage.En daarna nog een spontane miskraam en nu hopelijk een geweldige zwangerschap.
    gr.monique

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Welkom badeend en monique 77 en de
    andere nieuwe zwangeren natuurlijk.

Stuur een PB-tje naar wishgirl met de volgende info:
    nickname, woonplaats ( of streek), leeftijd, hoeveelste kindje, uitgerekende datum en eventuele afspraken bij verloskundige of gyn.

Zoiets dus, dan zorgt wishgirl ervoor dat jullie ook op de MAART MAMA lijst komen.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Moeders voor moeders heeft gebeld; vrijdagavond komt er iemand langs. Ik heb gisteravond nog wel ff een testje gedaan en die streep knalde van het display af dus HCG gaat goed. Kan ik eens wat gaan strooien bij het NOD forum!
    Ik vraag mij alleen af hoe dat moet met die flessen, ik woon aan een heel drukke straat waar ook collega's door rijden op weg naar het werk, misschien dat ik die dingen verdekt op stel achter een kliko of zo.

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen ladies!
    Voel mij vandaag echt weer lekker, geen misselijkheid te bespeuren en sinds gisterenavond ook voor de eerste keer die typische buikpijntjes. Toen ik ze weer voelde had ik meteen het gevoel van herkenning van bij mijn dochter. Was voor mij toch een teken dat het hopelijk wel goed komt. Pfff, nog 3 weken voor de eerste echo, duurt nog zo lang!

Alle nieuwe dames, welkom!

Voor iedereen vandaag, doe wat rustig aan en op tijd een beetje gas terugnemen, he!

Liefs,
    S.

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goeiemorgen allemaal,
    Allemaal weer lekker geslapen?

Werd vanmorgen wakker en voelde me niet echt lekker. Kan moeilijk omschrijven wat ik voel... Misselijkachtige darmklachten ?!
    Misschien is het sporten van gisteren toch niet zo goed gevallen. Vandaag maar eens even een rustdagje (lekker rustig op het werk, dus dat komt wel goed).

Fijne dag allemaal weer!

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    goeeeeeeeeeie morgen meiden

ze zenuwen gieren me door mn lijf
    vandaag mn 1e echo jippieeeeeeeeee

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wwwwhieeee

Ik gier gewoon vast met je mee...
    Veel plezier, geniet ervan en kom je snel weer melden met een leuk verhaal!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeimorgen meiden!
    Oehhhh spannend twigger nog 2 uurtjes haha :D Ik heb bijna eerste afspraak bij de verloskundige ben benieuwd maar zal nog wel niet zo heel veel voorstellen denk ik.
    Fijne dag allemaal!

14. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Allemaal veel geluk gewenst bij de echo! Lekker van genieten!

Hier komt om halt tien mvm, spannend. Heb net al ff een testje gedaan met de opgevangen urine en ik hoefde nie eens te wachten voor resultaat pff :whistle:

Vanmorgen maakte kereltje me wakker, onze hond had alles onder gepoept, opgegeten en gespuugd...Sorry :oops: maar pff ventje ging al over de nek dus jullie kunnen wel raden wat voor puinzooi het hier was. En dat al om 7.00. Deze dag begint goed haha

Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!

Jenna, Hoe was de film? Kon je het een beetje van je afzetten?

Liefs, Miekie

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedemorgen allemaal...

Nou ik lag er dus rond een uur of 8 in gisteravond... sliep ook heeeeel snel... Ben nu net wakker... en ik ben nog moe... lusteloos...

Hoe gaat het hier met jullie?

Alle nieuwelingen...: Welkom en gefeliciteerd!

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Wishgirl!
    Hier gaat het goed :D Hoe was het dolfinarium? In ieder geval vermoeiend haha

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ook ik kom me hier melden, ik ben rond 24 maart uitgerekend :)

Gefeliciteerd iedereen :D

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Net weer 10 km gefiets naar werk,
    ben zooooooooooo moe!

allen met afspraken voor echo's e.d.
    SUCCES!

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd mamadeluxe! Wauw 6e kindje al? Geniet ervan!

20. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

@alle nieuwelingen, gefeliciteerd! En veel plezier hier!

@Radna, wat heb jij een schattig klein ventje zeg! Zo lief die foto met jou en die kleine tegen je gezicht aan! :) En een PRACHTIGE echofoto! :D

@Jacky, ik heb hetzelfde als jij. De misselijkheid zit inderdaad niet in mijn maag, maar in mn darmen. :( Of in ieder geval daar in de buurt. Doe het allemaal 3 keer rustiger aan en dat gaat goed. Voel me al een stuk beter dan gisteren (en ik had de dag ervoor ook gesport, waarna ik me niet lekker voelde...).

@iedereen, gisteren voor de 2e keer vreselijk nieuws gehoord. Kreeg een sms van een vriendin van mij dat ze er met 17 weken achter zijn gekomen dat het beebje niet meer leeft. Moest echt janken gisteren. Vind het ZO erg...:(

Kom af en toe wel spieken als mijn werk het toelaat, maar zijn laatste dagen van mijn leidinggevende hier (we werken met z'n 2en) dus het is vechten tegen de klok. Er moet nog een hoop gebeuren voor hij vrijdag met vakantie kan. Dus echt tijd om lekker mee te kletsen hier heb ik jammer genoeg niet...

Deel Deze Pagina