Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    **TWIGGER, waar ben je nu? Hoe was je echo? Echo? Echo? Echo?**

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Heyyyyyyyyyyyy Meiden,

Heb mn echo gehad vandaag :d
    moet zeggen ik had mn hart in mn keel zitten
    ze konden het vruchtje niet vinden :|
    Ik kreeg t steeds benauwder en benauwder.
    Maar op gegeven moment vonden ze EINDELIJK ! ons kindje met een heel sterk kloppend hartje
    het was echt een hele opluchting
    We zijn volgens hun 6,1 zwanger maar dat kan niet dus ik hou het lekker op mn eigen 6,4
    Over 5 weken mogen we terug voor een nieuwe echo omdat je op deze echo nog amper wat ziet
    maargoed we zijn gerusgesteld :D
    Al moet ik wel zeggen ze namen amper de tijd voor ons
    t was liggen kijken en wegwezen
    dat vond ik wel erg jammer

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook dat ze gelijk zou komen maar misschien toch eerst werken of ze is het uitgebreid aan het vieren :D

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

YESSSSSS! Gelukkig, maar jeetje wat schrikken joh deden ze gelijk een inwendige echo? Zat het echt zo goed verstopt dan, als ze je baarmoeder hebben gevonden moeten ze toch gelijk het vruchtje zien?
    Nou je kan nu echt genieten :D

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hij zat zo goed verstopt dat ze m niet konden vinden
    mn baarmoeder lag heel diep want ze moesten echt drukken op mn buik om m te vinden maargoed ze hebben m gevonden
    20 aug mag ik nog een keer een nieuwe echo laten maken Jippieeee :p
    echo in mn album ;)

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Pfieuwwwwwwwwww opgelucht weer....gelukkig meid! Fijn te lezen.....!
    Gefeli en mooie echo!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Twigger: Gefeliciteerd met je goede ezho! Kan best een paar daagjes verschil in zitten hoor. Maar de volgende keer kan je frummel ook zo weer een paar daagjes vooruit lopen. Je moest zeker naar het zh? Ik had de echo bij mijn zoontje ook in het zh en dat was ook echt een kwestie van opzoeken-meten-en doe de broek maar weer dicht :(
    Ik moet deze keer bij de gyn zijn, maar die waar ik bij ben is ook al zo kort van stof :( Zal dus wel weer zoiets worden ben ik bang :( (Had veeeeeel liever 1 van de andere gyns gehad...maar ja...ik moet bij degene die de eerste anamnese heeft gedaan :()

Vandaag nog niet zo misselijk geweest gelukkig en ook geen hoofdpijn (Jippiejajeee!). Wel warm en moe maar what's new? ;)

@Xanadoo: ik ben ook best benieuwd wat je klachten dan zijn?

Liefs Tezzz

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dus al gewoon uitwendig? Pff dat drukken om je buik lijkt me ook geen pretje maar een mooie echo hoor meid!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Uitwendig Twigger?Logisch dat ze dan zo moeten zoeken.....zucht...ipv dat ze het gewoon inwendig doen.....tjongejonge...

10. Ik ben blij dat ik hier mag zeuren,

Nou de klachten die ik heb zijn, ik heb bandenpijn en lage rugpijn mag daarvoor 4x 2 paracetamol, maar dat probeer ik zo min mogelijk te slikken ivm de kleine.
    Daarnaast heb ik gister medicijnen gekregen voor me misselijkheid en maagzuur die werken nu aardig, maar ik blijf toch nog op sommige momenten een beetje misselijk.
    Nou en dan het moe zijn en er komt echt niets uit me handen vandaan.
    En dan heb ik ook nog ontzettend veel last van m'n borsten kan er niet op liggen niets.

Ik hoor ook van me fam dat ik echt zw ben want hun hadden helemaal geen kwaaltjes.

Dus ik duim voor mezelf dat het met 3maanden over is.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ach arme schat toch. Wat herkenbaar, ik weet precies hoe je je voelt.
    Hier hetzelfde. Misselijk, maar medicatie ervoor. Hielp wel, maar vandaag totaal niet (al overgegeven). Verder ook doodmoe, kan amper de ene voet voor de andere zetten. En ik ook erg veel bandenpijn en mijn rug- en bekken beginnen nu al te kl*ten, dus dat beloofd wat.
    Bij dochterlief had ik dit ook allemaal. En............misselijkheid en moeheid verdwenen na 4 maand. Alleen rug en bekken werden erger.....mja, ik heb ook al vanaf mijn 10jr rug en bekkenklachten....
    Maar tis dus herkenbaar en vaak denk ik; wat nou roze wolk? Maar aangezien dit mijn laatste zwangerschap word wil ik deze keer wel genieten, heb ik bij dochterlief totaal niet gekunt......

Dikke knuffel meis!

ps en dan heb ik hier nog een 4 jarige rondlopen die aandacht wil en wil spelen met me......... ;)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ben ff naar de winkel....zo terug. x

13. Jeetje ik leef met je mee en ik dacht dat ik het zwaar had maar ik heb alleen 2 katten rondlopen en een vriend op een roze wolk.

Nou ik hoop voor je dat jij wel kan gaan genieten van je zw.

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja dit is een uitwendige echo
    Maarja ben al lang blij dat ik het hartje zag kloppen :D
    maar ze deden t zo snel dat mn vriend niks gezien heeft want ja waar moet ie naar kijken t is zn eerste en hoe werkt het
    en dat zag ik aan zn gezicht
    dus ik vroet het aan m van heb jij t hartje gezien ?
    nee zegt ie ik zag niks
    dus toen zei ik tegen dr laat het de vader ook eens zien, het is wel zn eerste
    dacht kom nou laat me niet zo afwimpelen k betaal ook mn verzekering hihi
    toen zochten ze de beeb nog een keer en legde ze hem even snel uit van daar is het hartje en dat is de beeb en doei maar weer....
    maarja maakt niet uit, we hebben t hartje gezien en daar ging t ons om :d

15. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hoi meiden,

Ik breek hier even in vanuit de februari mama's...

Jenna, Wat een verschrikkelijk verhaal meid! Ik lees het nu pas allemaal..... Wat een verschrikkelijke $*%((^&^*(^*$#$#$vent! (ik zal me net als de anderen hier proberen heel netjes te gedragen!)
    Laat je niet door hem gekmaken, hij is je gewoon niet waard! Dat is nu makkelijk gezegd door een ander, maar het komt vast allemaal goed! Dat is je met de eerste ook gelukt!
    Meid, heel veel sterkte!

Groetjes,

Angela

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    whoeeeei twigger, mooi echootje :)

17. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ twigger. Goed meis zo een mooie echo. Zal echt wel spannend geweest zijn als ze zo moesten zoeken. Wat hebben al die gyn toch dat ze zo bot zijn. Dat is toch niet normaal...

@ jenna, jeetje meid wat een l*l. Beter kwijt dan rijk is makkelijk gezegd in dit geval maar aan de andere kant krijgen jullie wel samen een kindje. Goh meissie, sterkte!

Pfff, ik moest net niezen! Jeetje dat deed pijn, trok helemaal naar mijn liezen. AuwAuwAuw, voel het nog steeds natrekken. Wat is bandenpijn toch fijn

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Mooie echo Twigger! Bijzonder dat ze het uitwendig gemaakt hebben!

Nou hier echt een pechdag. Denk echt dat een mk zich aangediend heeft. Sinds uur of 2 nu echt veel bloedverlies...geen stolsels oid en geen pijnklachten. Sorry, maar ben er echt een beetje klaar mee. Kan niet tegen de onzekerheid. Mijn HA kan ik morgen pas bereiken aangezien hij nachtdienst heeft gehad...Tja, hij kan er ook weinig aan doen maar voel me wel ellendig. Heb net mijn zoontje maar weer op gehaald van het kdv voor wat afleiding. Verveel me dood thuis en ga elke 5 min naar het toilet om te kijken of het al opgehouden is.

Mocht het echt een mk zijn, kan iemand me dan vertellen wat me te wachten staat? Bedoel vind ik echt een vruchtje? Hoe lang duurt het bloedverlies meestal en wanneer ben je weer vruchtbaar? Sorry voor de vragen en mijn egoberichtje....

19. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Bab28; jeetje meis, dat is geen leuk nieuws hoor. Ik kan je ook niet helpen met je vragen. (gelukkig nog geen ervaring mee). Maar ik heb wel wat dingetjes gelezen en daar staat altijd dat bloed niet altijd wil zeggen een MK. ER kunnen echt ook andere redenen zijn. Heb je ook buikpijn en krampen?

20. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Sofieke: dank je wel voor het meeleven. Nee voel me verder lichamelijk prima! Geestelijk begin ik het wel wat moeilijker te krijgen. Heb me er op ingesteld dat het misgaat maar diep in je achterhoofd hoop je dat het gewoon "erbij" hoort. Heb me idd al een beetje ingelezen op google en net zoals bij Yvonnee (geloof dat ze zo heet) wil het niet altijd wat zeggen. Maar ja, het is nu echt best veel. Wat zou het anders kunnen zijn vraag ik me dan af?

Deel Deze Pagina