Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    twigger, wat heb je je echo al vroeg zeg? Ik wil oooooooook, hahahahaha

Ik denk dat ik die van mij pas na mijn vakantie heb (half augustus dus) :(

2. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Innestelingsbloeding zou wel kunnen. En dan niet die van je vruchtje maar op het moment dat je placenta het overneemt. Dat is dacht ik rond de 6 weken en dat is toch jou termijn.
    Altans dat heb ik gisteren ergens gelezen, heeft dan te maken met een bepaald hormoon (of iets anders) dat nog niet optimaal wordt aangemaakt en dus komt er een soort van menstruatie op gang, maar die zou ook gewoon met een dag of 2 moeten stoppen.

Ik ga eens zoeken waar ik dat gelezen heb en dan stuur ik je even de link.

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dank je wel Sofieke! Ik had ook al zoiets gelezen maar kan het dan ineens zoveel bloed zijn? Klinkt misschien niet zo netjes maar als ik op het toilet zit stroomt er echt wat uit...

Oh ja, heb vanmorgen nog een Predictor test gedaan en die gaf meteen een hele donkere streep aan voordat de controlestreep zichtbaar was...HCG genoeg lijkt mij dan toch? Is dat bij een mk ook nog zo duidelijk of had het dan al een vagere test moeten zijn?

4. @bab, ik kan er niet over mee praten maar ik hoop het beste voor je, en als je je echt druk maar gewoon even de vk bellen.

5. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Bab, ik kan het niet direct terugvinden, maar toch heb ik dat ergens gelezen. Trouwens als je MK zou hebben dan zou het vruchtje al moeten gestorven zijn en zou de hcg al moeten afgenomen zijnl. Kan me niet voorstellen dat je met predictor dan nog zo een duidelijke test zou hebben. Die hebben toch veel hcg nodig!

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Xanado: dank je wel! Lief dat je meedenkt! Ik heb maandag al contact met de gyn proberen te krijgen (ben in het zh onder behandeling ivm baarmoederafwijking en ksnee 1e zwschap) maar die assistente deed ook zo lekker zakelijk. Mag daar niet komen voor ik RUIM 7 weken ben. Anders heeft een echo toch geen zin! Snap er niets van, ze kunnen nu toch al wel iets op de echo zien?

7. Jeetje wat een gezeur ik zou er gewoon opstaan dat ik mocht langskomen, en anders gewoon naar de ha gaan misschien dat die je kan helpen.

8. yvonnee

yvonnee Lid

Feb 18, 2008
    67
    0
    0
    Misschien kan je ook een verloskundige bellen met je verhaal? Die van mij begreep heel goed dat ik niet zo lang meer wil wachten.
    Pff ik ben nu aan het oppassen op het dochtertje van een vriendin. Wat een drukte maker!

9. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Twigger, mooie echo! :) En over een paar weekjes weer, lucky you! Ik vraag me af of ik direct een echo krijg. Ik heb 21e een afspraak, maar mn vriend heeft hem gemaakt dus ik heb geen idee...

Hier is de misselijkheid nog vol te houden, maar moet wel echt elke 2 uur eten...anders sta ik op het puntje van kotsen. Hoop maar dat mn baas het niet door heeft, want die zit altijd tegenover me! En ik eet alleen maar lunch meestal. ZO komen die kilo's er natuurlijk wel aan! :(

Ik ga even een broodje halen (voor de 4e keer vandaag...)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Terug................

Zo...wat me straks gebeurde....ik pakte de schoenen van dochterlief, kwam terug in de kamer, zij zAt gewoon op de bank en ineens sprong de kat bovenop haar hoofdje enzette haar nagels in haar hoofdje! :(
    Kind janken, ik die kat er voorzichtig afhalen en heb haar toch een dreun verkocht!

Dit is niet de 1e x he...3 weken terug zette ze ook al zo dr nagels in haar armpje......

En bij mijn vriend in zijn slaap!

is dit nu speelsigheid van de kitten (nu 10 weken) of moet ik me zorgen maken?Aangezien we volgend jaar ook een kleine krijgen.....en die krassen die ze van net heeft zitten dus echt dichtbij haar oogje aan de zijkant... :cry:

11. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Yvonnee: Zou je daar zo een vk voor kunnen bellen? Ik heb ze nl nog helemaal niet benaderd omdat ik zwanger ben. Moet ivm problemen bij mijn vorige zwschap eerst naar gyn. Weet niet of ik hen zomaar kan benaderen...

12. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    dag mamakitty,

ik heb zelf ook katten (4 stuks), en ik weet bijna zeker dat het speelsigheid van een kitten is. Dat hadden die van mij ook, overal op springen en "aanvallen" . Inmiddels zij die van mij al 7 jaar en poeslief!

13. yvonnee

yvonnee Lid

Feb 18, 2008
    67
    0
    0
    Ik wist dat ook niet zeker maar ik heb gewoon gezegd dat ik me zorgen maakte en dat ik later toch naar de vk over stap. Ik weet niet of jij de hele zwangerschap bij de gyn moet blijven?

14. morgaantje

morgaantje Actief lid

Oct 5, 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Wowww meiden wat was het vandaag leuk had vanmorgen om 11:00 uur mijn eerste echo.
    Het was zo ontzettend leuk heb zelfs het hartje al gehoord :) Over 2 weken mag ik weer dit ivm mijn onregelmatige cyclus dus ze kon nog niet goed bepalen hoe oud het is. Zoals het er nu uitziet 7 weken en 2 dagen.
    Was echt stikzenuwachtig (mijn vriend ook trouwens) was zo bang dat het niet goed zou zijn. Maar krijg de lach vandaag echt niet meer van mijn gezicht.

Liefs morgaantje

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    morgaantje, super zeg! geweldig nieuws!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    super super super! gefeli!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Sja, wij vinden dit niet leuk meer, en de kleine meid al helemaal niet!

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Bab, wat naar meid, hopen dat het toch niks ernstigs is... :( sterkte *knuffel*

Ik heb pas de 18-8 een eerste afspraak, dat ben ik helemaal niet gewend om zo lang te wachten :(

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Toch een streep, dat lijkt me wel goed toch, maar volgens mij test je na een mk ook nog lang positief hoorde ik pas hier...
    Mja, laten we uit gaan dat alles goed is!
    Bel anders je gyn of vk...

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Xanado....heel veel sterkte meid! Ennuh ik geniet wel...dat laat ik me deze keer niet afpakken, door niets en niemand! ;)

Share This Page