Nee hoor het kan zijn dat string trugklapt, ik heb zelf op het moment een behoorlijk opgezette buik ( darmen) en alles zat me strak vandaag nu lekker makkelijke trainingsbroek aan
Welkom Sanne en gefeliciteerd! Baby81, ik heb ook nog vrij weinig kwaaltjes hoor. Wel snel moe en duizelig en een beetje last van mijn banden. Dezelfde spierpijn die jij dus voelt. Maar goed wie weet komt het volgende week in alle hevigheid opzetten, alhoewel ik bij mijn zoontje ook amper kwaaltjes had, alleen reisziekte. Limmeke, dat is maneigen volgens mij. Die van mij snapt weer niet dat ik zo moe ben, ik hoef alleen maar het huishouden te doen en voor de kleine te zorgen En van studeren wordt je niet moe...
Hoi allemaal! Hier ook moe... Niet normaal! Herken het van de vorige keer, toen had ik dat ook zo. Heb erg weinig tijd nu, kom morgenavond of vrijdag uitgebreid schrijven maar wilde alle nieuwe aankomende maart-mama's welkom heten en feliciteren! Tot snel!
heyyy lieverds hier is alles ook nog goed nog steeds nergens last van op het moezijn na dan k ga vandaag mn baas maar eens bellen dat ik alleen nog maar halve dagen wil werken voorlopig, ik trek t niet meer hele dagen ben helemaal doodmoe als ik al opsta hahahhah
Ik blijf wat lichtelijk bloed hebben met afvegen, maak me wel wat ongerust of het wel blijft zittn, kan niet meer dan afwachten, volgens vk zolang ik gen bloed zo verlies en proppen hoef ik me nog geen zorgen te maken, mag volgende week vrijdag voor een echo
@Twigger: meid, ik heb hetzelfde ik werk normaal 2 dagen. En moest nu van de week invallen voor mijn collega. Dus heb bijna een hele week gewerkt! Nou dat trek ik dus echt niet meer. Het zijn toch al lange dagen. Mijn collega weet het nu. Ze zei: meid je kijkt maar. Kan het niet dan ga je maar naar huis. Nu vandaag een halve dag. Ga ik vanmiddag lekker ff slapen. Dus ik weet wat je voelt. Ik leef helemaal mee. *knuf* @Sanne: Oh meid, het lijkt me heel wanhopig als je af en toe toch bloed verliest. Maar wat de VK zegt is waar hoor! Een beetje is niet erg Gelukkig voor jou komt de echo al wat dichterbij. Dan ben je wat meer gerustgesteld. Hier alles nog ok maar ben ook nog maar ent op mijn werk. Gisterenmiddag trok ik het niet meer. Heb het toch nog vol gehouden. De hele dagen zijn het ergste. Liefs, Klavertje.
Hallo, Ik heb het ook, zo ontzettend moe, heb ook helemaal geen zin om iets te ondernemen! Moet vandaag het huis maar bah bah, helemaal geen zin in! Verder af en toe last van steekjes en opgezette buik, voor de rest voel ik me prima! Liefs Amanda
ik kan juist maar heel kort slapen Heb gisterenmiddag wel een tukkie gedaan. Ik moest wat groen opruimen in de tuin in de warmte en werd helemaal niet lekker. Vandaar dat ik mijzelf toen gedwongen heb om ff te gaan liggen. Ben eigenlijk helemaal niet moe, ben alleen niet vooruit te branden! En moet vandaag flink aan de slag in huis omdat opa en oma vanaaf komen oppassen (wij gaan naar een concert! ). Mijn man snapt er ook niet veel van hoor. Ik klaagde gisteren dat ik steeds zo'n buikpijn heb (darmen). Toen zei hij: dat kan niet, want je moet helemaal niet ongi worden! Bij alles wat ik doe krijg ik buikkrampen. Zo gauw ik opsta en een stukkie loop al. Ik vind het heel vervelend Gelukkig zijn m'n darmen al wel iets minder opgezet dan vorige week. Hopen maar dat het gauw wat minder wordt @Sanne & Luanti: welkom hier en gefeliciteerd!
Hmmmz hier ook doodmoe, maar kan 's avonds ook moeilijk in slaap komen en ik moet er minimaal 2x ut om te plassen....zucht.....en dan die zere (.)(.)...owwwwwww maar goed...tis voor een goed doel dames! Voel me heerlijk en blijf lekker op die roze wolk!
nog zo'n moe iemand hier, ik ben niet vooruit te branden. morgen moet ik alles gedaan hebben van mezelf!
hey meiden! nog steeds alles goed hier op de klachtjes na : ik leef met jullie mee! wij haddden bij de MM2008 een hele leuke lijst..... misschien een id voor jullie nou kijk maar! je kan t zien op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=18450 knuffels Nona
Hoi allemaal! Zoals ik lees zijn de meeste lekker moe , naja liever moe dan misselijk toch? Hebben jullie ook dat je bij ieder krampje/pijntje denkt ohjee en nog steeds iedere keer naar de wc gaat en hoopt geen bloed ofzo te zien? En zijn mijn ()() nog gevoelig. Eerst wil je graag zwanger zijn en als je het bent hoop je dat alles goed gaat. Herkenbaar?
meiden misschien ff een rare vraag maar hebben jullie ook iedere keer van die steken tussen de benen ? het is net alsof t bij de baarmoedermond vandaan komt maar wordt er niet vrolijk van t zijn geen krampen maar echt steken ?
@Snoopy1983 & Twigger, ik ben ook nog steeds bang voor een mk...en idd bij elke steek denk ik het al en ga ik naar de wc..aaaaaargh maak mezelf gek! Daarbij heb ik last van steken en veel afscheiding dus dan denk ik ook van; komt er nu bloed uit?
ale: Ik ben misselijk ale: en het ging zo goed tot gisteren! Komt vast door dat vreselijk benauwde weer Steekjes heb ik trouwens ook regelmatig. Kortom: het zal allemaal wel hartstikke goed zitten, want ik ben me beroerd!