Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jennifer... - Ik heb het al wel aan mijn moeder vertelt en aan mijn vriendinnen...
    De rest van de familie doe ik als ik 3 maand ver ben... Eerst eens even weten of het allemaal goed zit deze keer...

Jij ook gefeliciteerd!

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Plantenspuit moet ik idd nog halen, maar ik zit nog met mijn half vette haar hier beneden, geen make-up op (oh ik heb geen puf om te douchen) dus ik durf de keet niet uit hihi haal morgen wel, is vriendlief ook vrij...

Ik vind Caitlin mooier ook....en bij de jongens heeft Rick mijn voorkeur.

Ik heb net 2 bruine boterhammen op met boterhamworst en een perzik...ging dr goed in moet ik zeggen!

3. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ik heb het eerst een goede vriendin verteld en daarna aan mijn schoonzusje en zwager, die peetoom/tante zijn van Kamiel. Martijns ouders hoorde het vorige week en mijn moeder hoorde het van de week. En as zaterdag gaan we het mijn zusje, broer en vader vertellen! En die week erna gaan we met al Martijns broers (totaal 3 stuks) + aanhang met vakantie dus die krijgen het volgende week zaterdag te horen! :)

4. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @wishgirl, wij zaten gisteren ook te praten over de naam Rick! Toevallig! :)

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Jennifer, in mijn 1e zwangerschap 2 dagen na positieve test tegen beide ouders en broers verteld. En de rest mocht het weten na onze 1e echo toen het hartje klopte (met 6 weken en 4 dagen).

Deze zwangerschap (met nieuwe vriend) hebben we het een week na posi test verteld tegen beide ouders, broers en zus en mijn beste vriendin. Een dag later stond het op mijn hyves en wist iedereen het al ;) Nog voor de positieve echo die we afgelopen maandag (met 7 weken) hadden.

6. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    @mamasan: meid, wat lees ik nu! He toch heel naar. Ik hoop dat je alsnog een goed gesprek gaat hebben met de gyn en dat ze idd eens goed uitzoeken waar het aan kan liggen. Heel veel sterkte en knuffels.

@mamakitty: Spannend voor je man joh. Ben benieuwd!

@Wishgirl: Leuk hoor dat jullie aan namen aan het verzinnen zijn. Wij weten ze inprincipe ook al. We hebben een jongensnaam en een meisjesnaam in gedachte. Zodra we weten wat het is houden we die naam aan. Maar ik houd ze nog ff voor mijzelf. hihi

@Jennifer: Gefeliciteerd en welkom hier.
    Helaas weten bij ons al veel mensen het. Dit komt omdat het bij ons zolang heeft geduurd. o.a door IUI behandeling dus iedereen wist al dat je ermee bezig was. Dus als ze een beetje kunnen rekenen dan komen ze er snel genoeg achter. En dat is ook gebeurd. Het liefst had ik het nog 4 weken voor me gehouden tot die bewuste 12e week. De ouders had ik het zeker wel verteld.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@klavertje - Ik ben alleen dus hoef niet te discussieren met iemand over de namen hahahah

En daarnaast... ik heb met mijn oudste dochter ook geen geheim gemaakt van de naam... Het voordeel wat ik hiervan vind is dat het niet Het kindje blijft, maar dat ze het kindje al echt bij de naam gaan noemen.. Zo hoort het kindje er echt bij... is een echt persoontje al... en geen onzijdig voorwerpje meer...

Zodra ik weet wat het wordt krijgt iedereen het gewoon te horen van me ;)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Trouwens... weten jullie waar ik zo van kan balen....?!

Had ik smorgens weer een gigaleuke serie om naar te kijken: Providence... halen ze hem ineens van de buis af...!

Grrrrr... het brak zoooo mooi mijn morgen!

Nu heb je dat astrotv weer overal op... of homeshopping...

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik kan niet op de chat komen...
    grrrrr....

Java applicaties ofzo kunnen niet worden geladen..

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik ben wel op de chat....maar dr is niemand.

Wish, heerlijk lijkt me DAT, zelf de naam kunnen kiezen. Ik heb dus een ultime jongensnaam: Jayden. Maar vriendlief wil dr niets van weten...vind het 10x niks.....
    Nu hoop ik dus stiekem op een meid whoehahaha want die naam vond hij wel super ;)

Providence? Vreselijke serie vind ik dat, echt......Ik vind Roseanne wel leuk, maar volgens mij komt dat niet meer...

11. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Hoi

Nou hier nog niet echt met namen bezig.Heb namelijk begin dit jaar een miskraam gehad met een curretagge dus de schrik zit er nog wel in dat het mis kan gaan.

Volgens de CK word het een meisje en hoop stiekem dat dit ook waar is.Heb nu 2 jongens , maar word het weer een boy dat is het uiteraard net zo welkom.

12. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Zeg, wat doen jullie eigenlijk allemaal? Zit je op school of werk je? Of doe je het allebei? Ben nieuwsgierig...zal ik beginnen:

Ik werk zelf 28 uur per week, de ene week 3 dagen (di,wo,do) en de andere week 4 dagen (+ vr). Ik werk voor een klein bedrijfje dat samenlevingsopbouwwerk doet (veel in wijken, probleemoplossend werken en organisatie van kleine en grote evenementen/activiteiten met gemeente en/of bewoners en/of maatschappelijke instellingen). :)
    Ik studeer niet meer (eind nov 2007 afgestudeerd! 8) )

13. klavertje

klavertje Bekend lid

Jun 18, 2008
    710
    0
    0
    ff vraagje: Heb net wat druppels bloed gevonden.
    Wat zou dit kunnen zijn? Het was meer bruin dan rood.

Liefs,
    Klavertje

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Klavertje: Het kan een innestellingsbloeding van de placenta zijn...of een gesprongen adertje. Even in de gaten houden en anders contact opnemen met je VK of HA. Heel veel sterkte en duimen dat het niets bijzonders is! Ik denk aan je...

Ik werk 24 u per week (ma,woe en vrij) bij een project- en interimbureau als off.manager/secretaresse. Het bedrijf richt zich met name op fysieke leefomgeving. Wij worden ingehuurd door overheid, gemeenten, provincies en waterschappen. Heb echt een geweldig leuke baan met veel vrijheid en afwisseling! Helaas zit ik nu al bijna een week in de ziektewet ivm die bloedingen!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Klavertje, kan innestelling zijn....maak je je zorgen bel dan ff je vk...

Ik werk niet. Sinds de geboorte van dochterlief al niet meer. ivm rug- en bekkenklachten. Daar heb ik nu nog last van en hoop dat mijn lichaam het deze keer gaat trekken, de zwangerschap en de bevalling, maar dat zien we wel....duurt nog ff. Maar ik wil wel graag (als mijn lichaam dat toe laat) weer gaan werken als frumsel in mijn buik naar de basisschool gaat. Halve dagen dan, dus max 20 uur.
    Ik heb altijd gewerkt als directie secretaresse. En deed dat 32 uur per week.
    Nu dus volledige huisvrouw/mama.

16. Miekie26

Miekie26 Actief lid

Mar 8, 2008
    192
    0
    0
    Twente
    Ik zit op dit moment nog in de ziektewet, anderhalf jaar geleden een auto ongeluk gehad. druk met therapie en revalideren. begin dit jaar hebben we besloten dat we onze kinderwens niet langer gingen uitstellen voor dat stomme ongeluk. Voor het ongeluk werkte ik in de thuiszorg als wijkverpleegkundige. Hopelijk kan ik binnenkort mijn werk weer langzaam oppakken. Mijn baas wil me in ieder geval graag terughebben dus het zal wel helemaal goed komen.

@klavertje ik duim voor je, hopelijk is het niets bijzonders

Met namen zijn we nog niet echt bezig, we willen eerst de echo ff afwachten maar natuurlijk schiet er wel af en toe een naam door onze gedachten.

17. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Kavertje, ik zou voor de zekerheid ook even je vk bellen.

Ik ben juf op de basisschool, na de vakantie heb ik 2 dagen kleuters en 2 dagen groep 3. Ik begin op een nieuwe school, dus vind het best spannend om te vertellen dat ik zwanger ben. Op mijn vorige school wisten ze er van dat we er mee bezig waren. ivm de ziekenhuisbezoekjes moest ik wel eens even weg. Daar was het makkelijker geweest om te vertellen......
    Als de baby er is wil ik 2 of 3 dagen werken als dat kan.

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    @klavertje, ik heb gisteravond ook 1 keer heel lichtroze afgeveegd, het hoeft nik st ebetekenen, had ik bij mijn zoontje ook.

Bab, zo leuk om weer samen te kletsen in een zwanger topic :D

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Vind ik ook MdL, is alweer een tijd geleden dat we samen gekletst hebben. Hopelijk mag ik hier mee blijven kletsen...en anders kom je toch weer gezellig bij de feb.mama`s 2007?

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @Klavertje, heb je gister een inwendige echo gehad? Zou ook daarvan kunnen komen dat er iets geraakt is, je baarmoedermond is nu extra doorbloed. En idd voor de zekerheid gewoon je VK bellen!

Share This Page