Gefeliciteerd snoopy! @sabrina, nee dat herken ik (nog) niet. Ik heb ook nog niet veel kwaaltjes, alleen zo'n echt zwanger-gevoel (nu weet ik natuurlijk heeeeeel goed hoe dat voelt ) Ik vind het nog wel moeilijk te bevatten.
Tuuuuurlijk meis! Ik weet zo ook even niet meer hoe het hier nu wel heet... Ik weet dat het in Emmen zit... Maar ja.. aangezien ik weet dat je beter een advocaat kan nemen en die dan ook niet duur is.. lijkt mij dat persoonlijk een betere oplossing... maar dat wil niet zeggen dat dat dan natuurlijk ook zo is he... Ik heb in een grijs verleden bij een advocaat gewerkt... en daar heel veel geleerd over echtscheidingen etc. Maar een vriendin van me is gescheiden vorig jaar en die zit nu nog in de perikelen van de scheidingsnasleep en er is alweer zooooooo veel veranderd ten opzichte van toen ik daar werkte... Zo klopt het idd wat kitty zegt dat als je getrouwd bent en er is een scheidingsconvenant dat daarin de alimentatie ook vaak staat en dat de rechter dan berekend en toekent... Maar een man kan dus later gewoon naar de advocaat stappen wanneer de situatie veranderd is (en daar zorgen ze wel voor) en aangeven dat ie het niet meer kan betalen en dan krijg je een briefje in de bus van zijn advocaat dat hij niet meer aan de betaling kan voldoen... en dan is de alimentatie heeeeel snel verleden tijd.. Helaas... Maar met een beetje geluk komt daar verandering in
Heeee Snoopy.. kzie em! Wat een mooi beebje al! super zeg... Zo een mooie echo wil ik ook dinsdag Maar dat zal niet lukken.. Jij bent nl. al 7+ weken en ik ben 6 weken dan hihihih
Je zal ook een mooi beebje zien hoor wishgirl! Joh dat wist ik niet van die alimentatie ik dacht echt dat dat verplicht was. Wat een regels weer in Nederland zeg
@Sabrina - Gisteravond 2x bij het gaan staan dat ik heel erge steken in mijn liezen voelde... dat wel... En nu zit ik te kokhalzen achter de pc...
In feite is het ook verplicht.. tenzij de partner er niet aan kan voldoen... En dat komt dus omdat nu schuldeisers en anderen die geld krijgen van vaste lasten voorgaan... Alimentatie komt nu op de laatste plaats... In de kamer zijn ze hierover aan het discussiëren dat ze de alimentatie voorrang willen geven op alles...
Hey snoopy, goed nieuws zeg! Leuk is dat he, en fijn dat de groei van jullie kindje ook op schema ligt. Lekker ervan genieten zou ik zeggen!
En ik hoop idd ook een mooi beebje te zien dinsdag... Heel eerlijk gezegd vind ik het best eng na 2 mk's en een bbz... Ik mag pa som 16.00 uur... Moet een uur rijden... Wat als het mis is... dan moet ik een uur alleen terugrijden... In de spits natuurlijk...
Niet vanuit gaan het komt helemaal goed meid! Wel jammer dat ik die mooie verhalen niet kan horen zit dan al in Frankrijk. Kunnen we nu al geen buddy's doen dan wordt ik per sms gewoon up to date gehouden haha grapje hoor
Vast wel hihi maar weet niet of ik daar aan toe kom ach we zien wel anders heb ik wat te doen bij thuiskomst
@ snoopy, leuk meid zo een mooie echo! Ohhhh, ik wil ook... Maar veel is er nog niet te zien nu, dus zal ook maar netjes mijn beurt afwachten tot ik net zo ver ben als jij nu!
Snoop mooie echo! Geweldig! Jen tis en blijft eenstuk stront en hij komt zichzelf nog wel tegen. Als beebje 12 weken is, naar advocaat gaan (pro deo) en als beebje geboren is ga jij via de rechtbank een bloedtest eisen (dna) en dan alimentatie. EN DAT KRIJG JE, geloof me! Al ist maar 100 euro.....je kunt het gebruiken meid! Dikke knuff voor iedereen en de ladies met echo's vandaag; suc6! En genieten!
Een beetje idioot maar vandaag komt Moeder voor Moeder (om 15u) en ik ben toch best zenuwachtig voor die test. STel dat die plots negatief gaat zijn... Moet die lijn bij de test van MvM trouwens echt super dik zijn want ik ben nog net geen 5weken dus misschien is die nog helemaal niet positief genoeg?
@Snoopy, wat een mooie echo! Ik heb me net ook aangemeld bij MvM. Vanmiddag de vk ff bellen voor een eerste afspraak. De test van vanmorgen was nog duidelijker dan gisteren. Het niet roken valt me trouwens best zwaar. Ben benieuwd of ik het volhoudt
@ Energy: Nogmaals heel veel kracht bij het stoppen met roken ! Ik hoop heel erg dat je eht vol kunt houden. Het is altijd beter. En het valt niet mee. Ik rook dan wel niet, maar mijn man wel en die is tijdelijk gestopt ivm de IUI. Dat viel echt niet mee. Waar een wil is een weg. Helaas is mijn man nu ook weer gaan roken.
Ja, dat heb ik ook al een paar keer gehad, maar ik weet niet of het echt de baarmoeder is of de banden. In ieder geval strek ik me momenteel maar even iets minder ver uit. De eerste keer schrok ik met rot..... En een prachtig mooie echt trouwens!
@snoopy wat een mooie echo meid! @energy stoppen met roken is heel moeilijk meid maar je kan het ik ben ook de een op andere dag gestopt en hou het nog steeds vol. ALs je het even niet meer ziet zitten hebben wij een luisterend oor voor je hoor. @all nou hier gaat het weer wat minder medicijnen werken weer eens niet super, dus ben de hele ochtend al misselijk. Maar verder gaat het goed.