Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    boomer: ja nog over zal ik ff een stukje naar de toe brengen haha. ik hoop dat we straks nog feestje vieren als mij mannetje is aangenomen. duim duim spannend!

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden!

@Ano, mooi kaartje hoor!! Hihi en ik weet de naam :D:D
    Wij hebben gister de tekst gemaakt dus ga vandaag bestellen... Het kaartje heb ik al wel's geshowd hier (die met één roze vlinder...). En dat is'm ook geworden.

@Hier, ik sta net op uit bed, nouja ik ga op de rand van m'n bed zitten, komt er gewoon dóór m'n joggingbroek heen een natte plek op m'n bed. Niet groot, ongeveer 4 bij 5 cm ofzo. Ik zit nu dus maar op een vuilniszak op de bank :p
    Wil niet weer de vk bellen maar ben dat vochtverlies wel een beetje zat nu!! :(

@Kosten poliklinische bevalling zonder medische indicatie, ik zit bij CZ en deze wordt volledig vergoed. Ik heb nu trouwens de jonge gezinnen polis genomen zodat ons meisje straks bij mij meeverzekerd kan worden en dan gelijk alles geregeld is wat voor kinderen belangrijk is.

@Minke, wooooooooooow wat een bizar idee zeg!! :D Spannend hoor!

@Lisetje, ik heb ook geen idee, ze is bij mij al 3 weken ingedaald dus nooit naar gevraagd. Staat het niet op internet?

@Johannal, gefeliciteeeeeeerd!! :D Weer een mijlpaal hé! Ik heb niet het idee dat het vocht sterker ruikt, meer ánders. Beetje weeëig luchtje. In ieder geval niet als urine. Kan je bij de drogist geen sticks halen ofzo die verkleuren als het vruchtwater is?? ;)

Vanmiddag trouwens een verjaardag van een vriendin en géén zin... erg hé :)
    Liefs Laar

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Fijn Johannal, dat je zelf een mooi kaartje hebt ontworpen. Wel heel speciaal. Kan je het na je bevalling online zetten? Ben wel benieuwd!

Ik liep al weken te zeuren tegen manlief hoevéél geb.kaartjes ik moet bestellen. Telkens het antwoord; 'daar kom ik nog op terug'. OOoh bah, daaraan heb ik zo'n grafhekel!
    Dus het worden er maar gewoon 50 stuks en hij bekijkt het maar. Ik begin eerst met familie en gezamelijke vrienden en wat er over blijft mag hij dan versturen naar zijn eigen vrienden. Ja, tis goed hoor. Blijf niet bezig. Ik wil ook wel eens enveloppen gaan schrijven.

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    lara: weet je zeker dat je niet even moet bellen? je kan ook eens scheurtje in je vliesen hebben he. Spannend meid!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even ego, maar heb niet zoveel tijd.

Hier: Net heel veel vochtverlies gehad, in een kwartier tijd 3x mijn onderbroek helemaal doorweekt. Leek niet meer op dat hele dunne slijm, kon er geen draadjes meer van trekken.... (Gadver!)Ook heel de nacht weer krampen gehad, heb dus het ziekenhuis gebelt en moet komen en moest mijn tassen maar gelijk meenemen... Ik hoop toch wel dat het geen vals alarm is hoor!
    Ik houd jullie op de hoogte!

6. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Boomer, Dus jij moet je ook overgeven aan de nesteldrang! Ik ook, ik geloof dat ons huis nog nooit zo schoon geweest is.
    Jij een verslaving aan haribo, ik aan bastogne koeken, jammie!

Kussie, Het gedichtje hebben we een beetje van internet en een beetje van onszelf.
    Ik heb medicijnen voor zuurbranden, dat was het ook niet. Het waren echt enorme krampen en zo'n pijn. Met de kruik werd het minder gelukkig. Ik zal het vandaag weer eens in de gaten houden of het toch niet met het avondeten te maken heeft.
    Succes bij de vk!

Setti, Gefeliciteerd met je mannetje!

Dianne, Alsnog gefeliciteerd! Veel succes voor je mannetje. Ik hoop dat hij aangenomen wordt.

Johanna, Gefeliciteerd meid met je 37 weken!!
    Hihi, ik moet wel lachen om je uitdrukking over shrek voeten.
    Mijn verhaal is dat ik met 22 weken harde buiken had, met 26 weken in het ziekenhuis lag omdat mijn baarmoederhals verkort was, en weeën had. Met week 30-31-32 nog in ziekenhuis gelegen omdat de hals nog te kort was. Ik heb weken bedrust gehad en weeënremmers. Met week 34 zijn de remmers gestopt en mocht ik voorzichtig weer wat gaan doen. Nu is het helemaal rustig in mijn buik en afwachten. Mijn baarmoederhals is wel al helemaal verstreken nu.

Minke, Leuk dat je de meisjesnaam al hebt. Hopelijk komen jullie ook snel uit de jongensnaam.
    Spannend dat je gewoon al weet wanneer je mama wordt! Heb je het ook tegen familie en vrienden verteld?

Bregt, Have fun bij de 9 maandenbeurs!

Ik was vanmorgen weer lekker actief. Om 9 uur was ik al klaar met het poetsen van de huiskamer en slaapkamer. Nu ben ik even aan het uitrusten, want ik wil zo weer voor het eerst gaan proberen te fietsen! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Maar we hebben toch eten voor vanavond nodig, dus we gaan het eens proberen.

O, en wat zo ontzettend lief is: wij hadden kant en klare gordijnen voor de babykamer, maar die moeten wel wat versteld worden. Nu zou oma het doen, maar die was gevallen en had iets gebroken. Verder wisten we niemand die het kon doen. Ik had het er met een vriendin over omdat dat het laatste is wat aan de kamer moet gebeuren en toen stond ze gisterenmiddag met haar moeder op de stoep. Die moeder heeft gisteren de gordijnen meegenomen en gelijk vermaakt!!! Ze zijn gewoon klaar dus. We gaan ze morgenavond ophalen. Ik ben echt zo blij en vind het zo lief dat ze dat voor ons gedaan heeft :D

Vandaar dat ik ook naar het winkelcentrum hier wil om iets leuks voor haar te kopen.

7. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0

Dat klinkt als vruchtwater!!

Meid, ontzettend veel succes!!!

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    marye: spannend meid!!!!! succes!

Wenn: wat ontzettend lief van de moeder van je vriendin!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dat is toevallig Marye! Ik heb vannacht gedroomd dat je ging bevallen. Het meisje heette Zoë en de jongen iets met een B. En ik was bij jullie thuis. Haha hoe krijg ik het bij elkaar verzonnen he?

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dsames,

Geen twijfel meer mogelijk
    Het stroomt langs me benen. Terwijl ik dit lig te tuypen, komt er een plas op de grond.

EINDELIJK!!

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ja, maar ik ben gister op controle geweest en toen zeiden ze het is gewoon dun vochtverlies, en dan voel ik me ook zo'n zeikerd... Maar goed, als het straks nog een keer is ga ik toch maar weer bellen :(

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Marye, spannend, zit helemaal te stuiteren hier!!!!!!!! Hihi, wie weet bevallen we toch tegelijk in kamers naast elkaar. Nee hoor, jij mag lekker eerst.
    Als het lukt laat je dan via de sms nog wat weten dan zal ik het hier gelijk posten :D Heel veel succes!!

Liefs Laar

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jippie!! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt (de bevalling)! Heb je vriendlief al gebeld? Oh ik wil ook zo graag...

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Minke spannend hoor dat je dus nu weet dat je volgende week je kindje in je armen zult houden. Hier is het maar gewoon nog afwachten. :)

Vandaag 36 weken! Wat gaat het hard. Begin nu af en toe wel een beetje de zenuwen te krijgen. :$ Binnen hopelijk 4 weken zullen we ons kleintje in onze armen houden.

Mijn schoonzusje is waarschijnlijk ook weer zwanger. Had toen ik 20 weken zwanger was hier al verteld dat ze toen net een paar dagen daarvoor een curretage met 11 weken had gehad.
    Nu was ze tijdens ons huwelijkfeestje nog niet helemaal lekker, want ze had griep gehad en nog oorpijn zei ze. Maar op een foto zag ik
    haar nogal onderuit gezakt zitten en zo zit je niet als je oorpijn hebt.
    Toen sprak ik mijn vermoeden 2 weken geleden uit aan mijn man, maar die dacht dat ik ze zag vliegen. :D

Eergisteren kwam mijn schoonpa even bij ons om wat op te halen en toen vertelde hij dat ze weer naar hun dochter gingen. Dat vonden we nogal raar, omdat ze dus binnen 2 weken tijd al weer naar haar toe gingen en ze wonen zo'n 1,5 uur hier vandaan.
    Dus toen flapte mijn man er uit of zijn zusje weer zwanger was. Aan het gezicht van zijn vader konden we dus al opmaken dat het klopte. :D Hij vertelde verder niks, maar goed. We zullen het dan wel binnenkort van mijn schoonzusje horen. Hoe ver ze heen is

@Marye. Ooooooooooh spannend! Het gaat beginnen! :)

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vriendlief komt me nu thuis halen. Zou eerst even alleen naar het ziekenhuis gaan, maar dat zie ik nu niet meer zitten....

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ Boomer: Ojee wat balen van zo'n buurvrouw.... pfffff beter maar heel erg je best doen om een goede band op te bouwen want gezeik met je buren is echt zooooooo kl*te. Straks gaat ze elke keer te keer als je kindje gaat huilen...

@Verzekering: Tja ik vond dus dat alle alegemene dingen die je of je kindje kan krijgen al in de basis verzekering vergoed worden En ik ben nu toch al te laat ik moet nu weer tot 1 januari wachten voordat ik kan aanpassen toch? Ik zit wel een soort van vast aan Interpolis omdat wij een collectiviteitskorting krijgen via de Rabobank (ivm Hypotheek)

@ Lara: Jaaaaaa dat is nog eens een goed idee zo'n stick!

@ Geboortekaartje: natuurlijk ga ik hem hier plaatsen wilde het al bijna nu doen maar ik doe het toch maar niet... Misschien dat ik wel even de geboortebanner (raamstikker) die ik ga maken hier kom spammen en die is wel afgeleid van het kaartje...

@ Marye: SUCCES SUCCES SUCCES we zullen aan je denken!!!

@ Wennepen: Oja nu weet ik het weer inderdaad die verkorte baarmoederhals o.a. Oh en wat een lief gebaar van je vriendin en dr moeder! (en inderdaad doosje Mercie oid doet het altijd goed in dit soort gevallen haha)

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten! Probeer je ons op de hoogte te houden (via je buddy)?

Oh meiden als ik dat zo lees dan wil ik ook zo graag...

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik sms gewoon de dames van zp die in mijn telefoon staan, dan is er vast 1 die jullie op de hoogte kan houden...

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    lara: maar als je je bezorgd bent hoef je je niet een zeikerd te voelen hoor! en dat zal je vk ook niet vinden jij voelt je lijf het beste aan! knuffel meid!

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    OOOhh Marije, wat spannend!!! Dat is het begin! Hopen dat het goed gaat! Succes!!!!

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ga er vandoor, mn vader komt me zo ophalen. Dan brengen we de meiden naar mn moeder. Mn vader brengt dan mij naar de fysio. EN daarna mij en de meiden naar huis.
    Vanmiddag naar de gyn...

Deel Deze Pagina