owjah komt me soms een beetje broerd de mond uit, maar zo bedoel ik het niet hoor. haha ik kan mijn verwoordingen soms niet zo goed op papier krijgen.
Marye WOEHOEEEEEE Succes toi toi toi maar dat heb ik je al gesmst en ik zal hier posten als ik wat hoor! Zie je wel dat jij eerder ging dan ik! Lekker voor je, ik hoop dat je snel kunt gaan genieten!
Woehoei, Marye... Spannend!!! Heeel veel succes!!!!!!! We denken aan je en duimen voor je.. Oeh krijg er helemaal kippevel van hihi...
wauwww marye spannendddd krijg ook helemaal de kriebels hiervan!!!! waarschijnlijk omdat marye de eerste is waarvan we weten dt ze naar t ziekenhuis gaat omdat de bevalling waarschijnlijk is begonnen. nou ik werd vanacht wakker om te plasen, moet gemiddels zo'n 4x per nacht, en toen ik de eerste keer zat te plassen, vond ik t echt even een eng idee dat het bnnenkort kan gebeuren, en of ik dan wel fit genoeg ben, volede me zo moe en had echt zoiets pfff als ik nu naar t ziekenhuis zou moeten..... nou vanaaf naar de vk... lara hahahahaha ja weet welk kaartje, ik heb m ook thuis liggen, die wouden wij misschien ook, is met zilveren lijnenn en een hard rose vlinder haha
Hahaha, hier ook ... Vandaag 34 weken, jaa we komen ergens .. Ga zo naar de vk, ben zo benieuwd want ons kleintje ligt volgens mij nog steeds in stuit. Als ik het zelf goed voel tenminste. Gelijk dan maar vragen over wat ze dan gaan doen, denk nog wachten tot week 36. Jullie horen het straks.. Wij hebben trouwens ook gister het kaartje afgemaakt, vind m zo mooi!! M'n vriend heeft zelf de tekeningen gemaakt en opa (schoonvader) uitgeprint met tekst etc. Als ze straks geboren is hoeven alleen hem te bellen met naam etc. (is logisch natuurlijk haha) maar hij print dan alles uit voor ons. Scheelt zoveel in de kosten ipv de drukker. Nou ik ga naar de vk en dan boodschappen doen, fijne dag allemaal!
Marye: heel veel succes meid!! Ik ben benieuwd! Zet hem op! Ik heb ook al gedroomd dat jij aan het bevallen was Setti: gefeliciteerd met je man Iemand die gisteren jarig was: ook nog gefeliciteerd Kaartjes: ik ben erg benieuwd naar al jullie kaartjes me love geboortekaartjes S'nachts vaak plassen: nou opzich red ik het over het algemeen met 2 x in de nacht! Kom alleen mijn bed niet meer uit haha ik moet me echt afzetten om door te rollen en dan omhoog komen Vannacht wel iets vaags gehad ik stond op en ik had echt het idee dat mijn vliezen elk moment konden breken stond in een keer zoveel druk op mijn buik / onderkant maar dat was vast de volle blaas Verzekering: wel fijn dat alles bij menzis extra verzorgd 3 wordt vergoed Al had het mij niet uitgemaakt als ik ook wat moest betalen maar gratis is natuurlijk fijner Chantal: hoe is het met jou??? is het doorgezet of ???? HIer: Net vriendlief op gebeld die aan het klussen is aan de vrachtwagen en trailers, zijn baas stond erbij en riep: "moet je meteen naar huis komen? " die hoopt dat ons kleintje snel komt want hij heeft mijn vriend hard nodig halverwege maart omdat hij dan banden moet gaan rijden..... Vanmiddag groeiecho pfff zo spannend! Ik had gedroomd dat ik meteen moest blijven maar goed zo erg zal het vast niet zijn! Daarna hopen we op de verloskamers te mogen kijken maar ze lagen net vol dus hopelijk dat er vanmiddag in ieder geval 1tje leeg is waar wij dan kunnen kijken!
Hihi, ja die hebben wij ja!! Toch wel heel grappig, want ik wist echt niet dat jullie die ook in gedachten hebben gehad!! @Marye en Stroopie, nou bevallen gewoon allebei m'n zwemmaatjes eerder dan ik het eerste was uitgerekend... Raaaaar idee hoor! GO MARYEEEEEE, ik hou m'n telefoon strak in de gaten vandaag! @Dianne, dankjewel Voorlopig is het redelijk droog maar denk dat ik als het meer wordt dan toch maar weer ga bellen... Ik vind trouwens helemaal niet dat wat je zegt er raar uitkomt hoor . Juist lief!! Nog meer meiden die bevalplannen voor vandaag hebben trouwens??
kom ff buikfotos spammen haha, vanaaf of morgen kom ik me kamertje ook laten zien.... Bekijk bijlage 52156
ow ja dit vond ik wel grappig want n beetje bovenin zie je wat uitsteken, volgens mij was t een voetje, haha wel grappig vond ik Bekijk bijlage 52158
Mooie buik ano! Nog even snel de laatste buik foto's. Heb ik net even gemaakt ga zo vertrekken... Let niet op die grote onderbroek die is van Don
Hoi meiden, Ik kom me even kort melden, kan niet te lang achter de pc ivm de open wond (tussen mijn benen jaja lekker). Het gaat niet zo heel denderend, de kleintjes doen het goed, zie onderschrift, het meisje is nu alleen wel duidelijk wat kleiner. Maar ik zit er behoorlijk doorheen. Het vervelende is dat de zwangerschap zelf best goed gaat maar daar kan ik niet echt van genieten. De bloeddruk schommelt en ik zit dus nog met een open wond die overigens goed heelt. De operatie heeft er behoorlijk ingehakt, was flink van slag en lichamelijk heb ik echt 0,0 energie meer over. Natuurlijk heeft dat ook met mijn buik te maken, er zit natuurlijk al 9 pond in. Er zijn nog steeds dingetjes in huis die nog geregeld moeten worden, niet super belangrijk maar daardoor zit mijn hoofd steeds vol. Mijn man is ook helemaal kapot en als klap op de vuurpijl kreeg ik gister te horen dat ik met ontslag bedreigd ben per 1 april. Er loopt een reorganisatie maar dit had ik nooit verwacht, nu moeten we dus ook nog alles op het gebied van rechtsbijstand nakijken want er kloppen een aantal zaken niet. Weer stress dus. Nou ik ga stoppen, de gyn heeft gezegd dat het max. week 38 wordt dus morgen nog 3 weken!!! Spannend, ik kijk er ondertussen enorm naar uit hoor, ik hoop dat als ik mijn ukkies in mijn armen hou dat dan alles van me afvalt.
Ano en marye: mooie buiken zeg Linda: wat een rot situatie zeg Maar ik heb altijd begrepen dat ze je niet mogen ontslaan tijdens je zwangerschap tot 16 weken erna ofzoiets? Of zit je tegen het eind van je contract aan? Ik hoop dat je eruit kan komen en dat je in je recht staat! Succes meid!
Wat een mooie buik anoniempjuh! Echt heel mooi! T zelfde geldt voor Marije en heel veel succes vandaag! Veel sterkte Linda! Over het indalen, ik was gewoon erg benieuwd hoe het bij jullie was of dat jullie er meer van wisten vandaar mn vraag. Thanks voor de antwoorden.. mijn kleine is met 34 weken ook al gedeeltelijk ingedaald, moet maandag weer naar de vk dus ben benieuwd of ie dan helemaal ingedaald is of niet ben dan ook 36 wk. Slapen doe ik nog steeds prima, moet er niet of slechts 1x per nacht uit.. en dit is meestal rond 6-7 uur dus ben hier echt blij mee. Heb de laatste dagen ook veel meer "vocht" verlies als normaal.. gisteravond ook, lekker in bad gezeten en daarna gedoucht.. zit ik in mn hangkleding lekker op de bank, voel ik gewoon dat mn ondergoed "nattig" is. Soms voel ik t dan ook gewoon lopen? Soms weet ik dan niet of het nu afscheiding is of wat anders, heb hier al ergens gelezen dat het ook hele dunne afscheiding kan zijn.. ik houd het dus maar in de gaten of het niet erger wordt..
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, mannetje is aangenomen ik ben zo blij. eindelijk beetje rust in de tent. daaaag rot ww. haaha