ja natuurlijk ik was haar bijna vergeten echt niet normaal meer hoeveel er nu bezig zijn of kijken of t bezig is. morgen genoeg te lezen dus.
@ Eliesah, jeetje, jij mag gewoon volgende week daarvoor terugkomen? Toen ik 34 weken was was het ook nog nie gedraaid, maar dat was totaal geen probleem, want kon met de eerste wel met 37 weken pas gebeuren.. Ze denken toch wel es verschillend dus!! Maar het draaien kan snel hoor! Ik vrat me ook al helemaal op, dat mijn kleine Uk maar in een stuit bleef liggen, en zo opeens op een nacht, toen ik serieus dacht, van als dit goed gaat, gaat er meer goed, zo beurs ik werd geschopt, bleek de kleine dus te zijn gedraaid, hahaha!! Dus komt vast goed meis!! Maar geloof ook nie dat jij je echt zorgen maakt of wel? Valt me op dat jou berichtjes over dat ze in stuit ligt erg rustig en nuchter zijn.. Ik was helemaal van de kaart zelf, haha, terwijl het nog weken kon draaien! Hoezo dom! Dus heb wel respect voor jou! Vind knap!! Groetjess
Klopt het nu dat Marye dus bezig is met bevallen? Lara een checkup krijgt of het niet haar vliezen zijn? Dianne 2 cm ontsluiting heeft en CTG laat maken? En dat Kiezelsteentje is ingeleid? Dat zou dus betekenen, dat 2 maart mama's zowiezo vandaag/vanacht bevallen?
meiden ik ga nog ff een tukkie doen voor hubbie thuis komt en vanaaf visite dus ben er pas morgen weer. toedels
uhm jullie schrijven zoveel !!!! Heeft iemand tijd en zin om een korte update te geven? Ben wel jaloers op sommige van jullie hoor (die al bevallen zijn) IK WIL OOK!!!!
o ok ja heb het gelezen.....! Succes meiden! spannend hoor! hoop dat ik eerdaags ook mag..... krijg nu echt overal last van :S!
]Dames BUDDY NIEUWSSSSSSSSSSSSSSSS: Pepijn 2650 gram en Florine 2400 gramzijn geboren!!!! Was wel heftig, Pepijn is geboren met de vacuüm pomp en ben flink geknipt. Maar alles gaat goed met ons xx bericht verzonden om 15:09
Jeeeeeejjjj!!! Marye; proficiat met je zoon en dochter!! Wat een práchtige gewichten!!! Ook super leuke namen zeg!! Heftige bevalling geweest dus.. maar gelukkig gaat met jullie drietjes alles goed!
Marye en Don ook vanaf zp van harte gefeliciteerd met jullie 2 kindjes!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat jullie snel thuis kunnen herstellen en genieten en kom maar op met die foto's!!!!!!!!!! Ik zal de meiden hier op de hoogte houden en heb Marye al via de sms laten weten dat de felicitaties hier binnen stromen!
Pfff wat een nieuws allemaal vandaag! Marye en man gefeliciteerd met de twee kleintjes. Ik wacht met spanning wat er nog meer gaat gebeuren vandaag!
Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 52275 bevaldata: 28 januari - Floor20 - 33+2 - 16/3 uitger. - 2e kindje - TB/FV - keizersnede - Ivar +/- 2500 gr. 07 februari - Boba80 - 34 - 21/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - keizersnede - Bas 1280 gr. & Wim 1930 gr. 12 februari - Stroopie - 34 - 26/3 uitger. - 2e kindje - TB/BV - ZH - verrassing - Nienke Adriana 2670 gr. 17 februari - Marye1986 - 36+1 - 16/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - Pepijn 2650 gr. & Florine 2400 gr. uitgerekende data: 01 maart - Chantal84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje 02 maart - Channes - 1e kindje - ZB - FV - geheim 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje 07 maart - Gordijntje - ? - ? - ? - jongen 07 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV - meisje 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje 12 maart - Kleintje88 - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 18 maart - Jongmam - ? - ? -? - meisje 18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV - jongen 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 19 maart - Sabinelovesven - 1e kindje - TB/BV - verrassing 19 maart - Wendie1979 - 1e kindje - ZB - BV - geheim 21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Gwenolyn - 1e kindje - TB - BV - geheim 30 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV - jongen 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing Er zijn 44 maart-2010-mama's 1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers. 16 mama's krijgen een meisje 21 mama's krijgen een jongen 5 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 3 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 23 Totaal aantal meisjes 16 Er zijn al 4 jongetjes en 2 meisjes geboren De lichtste baby is van: De kleinste baby is van: De zwaarste baby is van: De langste baby is van: Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Stroopie en Floor heb ik gegevens aangepast/toegevoegd. Marye is omhoog geplaatst naar de bevallijst. Wendie1979 je staat er tussen. Punieka heb ik verwijderd. Ze heeft niet op mijn pb gereageerd of ze nog in de lijst wil blijven staan.
@ Marye en Marye-man!! OWWWWW ik zit hier met kippevel op de bank!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Pepijn en dochter Florine!! Ik vind het helemaal geweldig!!! Wat zullen jullie op en top gelukkig zijn en wat ben ik blij dat het goed gaat!! Maar wel heftig dat het zo'n heftige bevalling is geweest Maar dat is nu voorbij!! Nu goed herstellen en vooral genieten van jullie 2 kleine wondertjes!! Ben helemaal superrr happy!! GEFELICITEERDDDD