Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat mooi Boba! Ontzettend lief dat ze elkaars handje vasthouden...

2. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Dames, 1 dag niet geweest en ik moet 25 pagina's bijlezen :$ Jeetje wat een spannende dag hebben jullie gehad zeg, en weer nieuwe wondertjes op de wereld!

Marye gefeliciteerd met Pepijn en Florine!
    Dianne veel succes, spannend hoor.

Hier gisteren op de 9 maanden beurs geweest, had ook net zo goed niet kunnen gaan. Vond er in ieder geval weinig aan.
    Vandaag naar het ziekenhuis naar de gyn, waar we waarschijnlijk gaan bespreken over hoe en wat nu verder na de mislukte draaipoging van vorige week. Doet de gyn dan verder ook de controle die je normaal bij de vk had? Vind het wel spannend allemaal....iemand zei het eerder ook al, binnen nu en een paar weekjes zijn we allemaal papa en mama...

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb geen idee wat de gyn allemaal doet ik ben alleen bij m geweest met de 20 wkn echo en verder niet.

tja ts bijna zover. terwijl voor sommige die pas eind maart uitgerekend zijn t ook nog 8 weken kan duren. klinkt wel raar hoor!!

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooi zo Ano! En die 3 kilo, ach wat maakt het nu nog allemaal uit :p En vocht vlíegt eraf toch? Volgens mij als ze vast ligt is ze geheel ingedaald hoor. Maar pin me er niet op vast.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    heeft iemand al wat van kiezelsteentje gehoord????

6. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Ik wilde net buddynieuws geven;):D

Buddynieuws van Kiezelsteentje!!
    Ze is gisteren bevallen van een meisje DAY

Hoe/wat verder weet ik niet precies, dat mag ze zelf eerdaags komen vertellen:D

Marye, gefeliciteerd met de geboorte van Pepijn en Florine!!!

Dianne,
    wat jammer dat het nog niet echt door wil zetten!! ik houd je in de gaten;)

lara, ben benieuwd hoe het met haar gaat!! nog geen sms gehad!!

setti, wat leuk een mand met kadootjes!!

Zometeen naar de vk. Ben benieuwd!! Heb geen rare dingen dus zal vast allemaal wel weer goed zijn!
    Gister laatste yogales gehad. Zijn er inmiddels al 4 bevallen!! Heb me meteen opgegeven voor babymassage (shantala) voor als beebje 6/8 weken is!! Nu al zin in!!

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kiezelsteentje: GEFELICITEERD met je meisje DAY! Wat een mooie aparte naam zeg!

Hopen dat alles goed met jullie gaat!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Kiezelsteentje gefeliciteerd met je dochtertje

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Kiezelsteentje : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterje Day :) :)

10. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochtertje, wat gaat het snel zeg met al die bevallingen. Begin me er steeds bewuster van te worden dat nu toch echt alles klaar moet staan, het kan zomaar in eens gebeuren, heel gek idee!

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kiezelsteentje gefeliciteerd met jullie meid Day (super leuke naam)

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Kiezelsteentje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje DAY!!

Funnyme ik snap je wel maar het is toch veel beter als je het nog twee weken zou kunnen trekken? Ik heb precies hetzelfde en kan ook weinig tot niks maarja de beeb maakt het godzijdank goed en als ze nu zou komen dan mag ik haar tenminste mee naar huis nemen.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kiezelsteentje: gefeliciteerd met jullie dochter :) Wat een mooie aparte naam :) Geniet ervan!

Funny: oeh idd niet zo slim misschien... Ik weet niet of je iets kapot kan maken daarbinnen maar lijkt me verstandig om het toch door een VK of Gyn te laten doen in het vervolg ;)
    35 weken is idd ook nog erg vroeg hoor! Succes in ieder geval met de VK

Setti: Ahhh wat leuk zo'n mand :) Dat je je in kan houden zeg haha ;)

Geruststellende woorden: Bedankt voor jullie geruststellende woorden meiden :) Doet me goed!
    Vandaag ook even de VK gebeld en die heeft me ook nog wat gerustgesteld al kon zij natuurlijk geen uitspraken doen over het hoe en wat want dat moet de Gyn doen, en ze heeft ook gezegd dat de echoscopiste dat eigenlijk helemaal niet had mogen zeggen, dat wij een flinkerd krijgen. Maar goed ik ben niet gek ik lees op zo'n schermpje ook wel dat het op 39 weken uit kwam en als ik brieven mee krijg dan kan ik het toch niet laten om even te kijken ;)

Ik ga vandaag maar even flink bewegen, hond uit laten en wat schoonmaken misschien dat de krampen dan een beetje door willen zetten hehe! Hond is overigens sinds gisteren al erg aanhankelijk..... mmm misschien toch een teken? I hope so ;)

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik had gisteren ook een gesprek met manlief en hij zei mij dat hij ook graag al wil dat het kindje nu zo snel mogelijk al komt. Ik zei ook al tegen hem dat het nu nog echt te vroeg is, dan moet ze toch nog in het ziekenhuis blijven of zie ik het nu verkeerd? Een beetje extra vet lijkt me ook niet verkeerd voor zo'n ukkie :)

Hiero is het kindje vanacht weer gedraaid. Dan bedoel ik dat de voetjes van rechts in de buik naar links in de buik zijn gegaan. Dat had ik vorige week ook al 1 dag. Dat voelt zo raar want dan opeens komen de trappen en bulten links in de buik, waar ik bijna de hele zwangerschap niks gevoeld heb! Is dit herkenbaar? Ik neem aan dat er dan nog wel voldoende ruimte is voor die kleine eigenlijk. Als ze nog zo kan draaien.

Zo babytje van vriendin kijken van 6 weken oud. Altijd leuk. Daarna weer naar de woonboulevard voor rolgordijnen (met moeder deze keer, geen schoonmoeder haha) en ik wil ook nog naar de prenatal want ik krijg een beetje de kriebels dat ik nog geen kruik en kruikenzak heb terwijl ik die wel moet hebben. Oja en ik heb nog een lege box, moet nog een kleed in, maar die hebben ze niet echt bij de prenatal hiero.

Ben benieuwd wanneer we weer iets van lara vernemen! Als er bijna geen vruchtwater meer is, zal ze sowieso toch vandaag of morgen worden ingeleid? Dan mag ze toch niet meer naar huis zeker?

@Dianne, sterkte vandaag meid!!!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    laten we t hopen maar t zou ook wel goed zijn als de kleine nog ff een week bleef zitten. Geniet lekker vandaag en maak t niet te gek he?

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Setti, trouwens een hartstikke leuk kado zo met die kleine kadootjes voor iedere dag! Ik zou het bijna als ideetje deponeren bij mijn moeder ofzo haha. Maar dat gaat me iets te ver....:)

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Wauw weer een maart baby er bij!!!

gefeliciteerd :D Kiezel

Hier sinds vanacht/gisteren misselijk en heb me slijmprop veloren :(:$;) beetje spannend maar nogg een stress. Ik moet zo weer voor controle bij de Gyn dus ben benieuwd was hij gaat zeggen.

Gisteren heel druk ebzig geweest met opruimen. Alles is spik en span in huis. Wel last van wat drukkend gevoel onderin. Gelukkig komt zo een vriendin me ophalen dus als er iets gebeurt ben ik niet alleen.

Kom vanavond weer bij lezen heb aardig wat in te halen.

Ohh nog even spammen:

Bekijk bijlage 52379

Knuff dames we gaan nu echt de laatste loodjes tegemoed 8)

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kleintje, gelukkig ben je weer wat gerustgesteld. Maak je maar niet zo druk, een grote baby is inderdaad zoals andere zeggen vaak meer weerbaar. En je hoort vaak dat het normale bevallingen zijn. Een kleintje kan ook juist een enorme bevalling zijn!

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ach wat kan jou t schelen gewoon doen dan breng je t subtiel zo van:

Ik ken iemand die heeft een mand met kadootjes gekregen voor iedere dag 1 vanaf een week voor uitgerekende data.

wat je ook wel ziet is voor na de bevalling iedere dag een kadootje.

gewoon kijken hoe ze reageert hihi :D

20. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    mooie buik Lynette! Lijkt op die van Ano van voren gezien :D
    nu ga ik douchen...

Deel Deze Pagina