lynette, mooie buik hoor!!!! en nu maar afwachten t hoeft niets te zeggen dat je de slijmprop al kwijt bent t kan zo nog 3 weken duren!!! Ik heb m nog of ik heb niets gemerkt dat ik m verloren ben.
. haha hoezo opzichtig Nee hoor, ik krijg al genoeg van moeders lief. Een kinderwagen, maxi-cosy en hemeltje, nou laat die kleine kadootjes dan maar zitten! Lief mens, mijn moeder.
gefeliciteerd kiezel met jullie dochtertje!! mooie naam!! mooie buik lynette en wat lijk je bruin op de foto!! over die slijmprop he, is dat echt een "groot" iets dat je dan ineens verliest want heb het idee dat ik onderhand elke dag wel een gedeelte slijm verlies hahahaha
haha, ja leuk he die oma's in spe!! Die van mij blijft ook kopen hoor!! Ze heeft al een kleinzoon. en ze weet dat wij een dochter krijgen en ze slaat helemaal door. ze heeft laatst bij toys r rus voor 125 euro gekocht voor de kleine van ons dus toen ze dat zei had ik al zoiets van waar moet ik alles gaan laten en verdeel t geven maar over 2 jaar ofzo hhahaa Wij hebben dan de kamer van mijn ouders gehad, en best veel kleertjes en ze blijft maar kopen ik dacht dat ik erg was maar zij heeft volgens mij echt een gat in dr hand gekregen voor dr kleindochter. hihi. mijn schoonouders doen t wat subtieler. die geven een smak geld waardoor we beiden met inruil van onze auto's 2 andere grotere auto's voor konden kopen en een kinderstoel hebben we van ze gekregen. Ts voor hun t eerste kleinkind
Lynette: mooie buik De slijmprop daar ben ik hoogstwaarschijnlijk 2 weken terug al een groot stuk van verloren (althans toen ik het vertelde aan de VK zei ze dat het mijn slijmprop geweest kan zijn) maar nog niks aan de hand Die dingen schijnen ook weer aan te kunnen groeien?
Ik ga zo ff bij mn vriendin langs ze is volgende week 20 wkn zwanger. dus we gaan ff theeleuten tot vanaaf!!
Kiezelsteentje, gefeliciteerd met jullie dochtertje Day!! Ben benieuwd naar de foto's @slijmprop, geen idee of dat ik die al ben verloren.... @ lynette, ik dacht eerst ook dat het de buik van ano was.. hahaha.. zusjes? @ Oma's in spƩ... mijn moeder doet het gelukkig rustig aan met het kopen.. ze is een beetje bijgelovig en vind dat je het lot niet moet tarten door heel veel te kopen als de baby nog niet geboren is... stel je voor Maar dat zal na de geboorte wel anders worden denk ik... hahaha.. mijn moeder heeft echt een gat in haar hand en dit wordt haar eerste kleinkind. Het is ook maar goed dat ze niet weet wat het wordt want anders was mijn kledingkast al vol geweest denk ik.. (ze werkt al 30 jaar in de kledingbranche) Van mijn schoonouders hebben wij de kinderwagen gekregen (Bugaboo) met de luiertas en parasolletje.. Dit wordt hun 3e kleinkind.. Mijn schoonzusje heeft er al 2.. Maar dit wordt de stamhouder, dus daar zal mijn schoonvader wel blij mee zijn... Hij loopt al bijna 9 maanden te zeggen dat dit een jongen wordt.. Hij is er heilig van overtuigd... Hebben jullie dat ook? Dat sommige mensen er echt een sport van maken om te achterhalen wat voor geslacht je gaat krijgen??
@ Kiezel, van harte gefeliciteerd meid met je dochtertje Day!! En natuurlijk ook de hartelijke felicitaties voor je man!! Ben benieuwd hoe het is gegaan!! @ Lynette, wauww, ook al zo'n mooie ronde buik!! Vind wel heel leuk zo'n fotocollage-tje (hoe noem je zoiets ) Ik ga echt maar liever geen blote buik foto's showen hier, zou iedereen laten schrikken!! Die van mij is helemaal nie rond! Mijn onderbuik loopt meer beetje vierkant uit Maar met kleren aan, lijkt hij wel heel mooi rond Dus die show ik dan weer vol trots! @ Dianne, als de weeen sterker worden, zal het nu toch wel echt menus zijn!! Spannend hoor!! Hopelijk heb je nog wel genoeg energie over, na al zo'n nacht!! @ Lara, ben zooo benieuwd hoe het met je gaat!! Hopelijk horen we vandaag in de loop van de dag nog wat van je!! Maar jah, kan me ook wel voorstellen dat je nu wat anders aan je hoofd hebt (misschien is de bevalling al wel begonnen, spannend hoor!!) @ Setti, fijn dat de verjaardag is geslaagd, en je hebt groot gelijk dat jij lekker op tijd naar bed bent gegaan!! Fijn dat je mannetje dan het meeste al aan kant had gemaakt zodat jij vanmorgen nie te veel hoefde te doen!! @ Kleintje, blij dat je wat gerustgesteld bent, en wat fijn dat je de VK even hebt gebeld en dat die toch iets van je ongerustheid heeft weggenomen! @ Cadeautjes van (schoon)ouders, nou de ouders van de vader heb ik helemaal nix van gehoord, zelfs toen ze hoorden dat k zwanger was liep zijn moeder -letterlijk- keihard voor me weg... (ja echt) ze heeft me NIET aangekeken! En ook zijn vader heeft helemaal NIX gezegd.. Laat staan dat er wat is gegeven als in een cadeautje, haha!! Maar ik kan ze missen als kiespijn, dus dat scheelt... Van mijn ouders heb ik de kinderwagen gekregen!! Hihi, dat had mijn moeder al jaren geleden beloofd, ze was het zelf vergeten, maar heb haar er fijntjes aan herinnerd Nee grapje, ze hoefde dat nie te doen natuurlijk, maar wilde ze zelf En verder wel een paar setjes kleertjes en ze helpt me nu met de was en het huis aan kant houden... Maar wat ik van sommigen van jullie hoor; grote geldbedragen, halve kinderkamer, wasmachines, drogers, nee zo is het hier nie!!! Liefs Kussiexx
Kiezel: van harte gefeliciteerd met jullie dochter DAY Kado's: bij mijn eerste kreeg ik de wagen van mijn vader, nu hebben we van mijn ouders de maxicosi's pebbles gekregen (gelukkig voordat ze ruzie kregen). Van mijn schoonouders, kleine kadootjes EN de tweeling hang wieg, die ik hier nog moet laten zien volgens mij... Funny; ik snap dat je het zwaar hebt maar je kindje komt echt als het er klaar voor is dus afwachten zou ik doen en geen zelf onderzoek. Straks loop je wel een infectie op of wat dan ook.. Wie is de buddy van Lara?
Kiezel & Kiezelman VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! @ Chantal: Ja hier ook allemaal mensen die het geslacht raden en hoe bizar.... ie-de-reen!!! zegt dat we een jongetje krijgen niet normaal meer..... allemaal zeggen ze: oh je draagt echt naar voren, grote buik, je straalt enz enz ja hoor zeker weten een jongen! Nou wij zullen niemand verassen.... Krijgen we straks alleen maar te horen: zie je wel, ik zei het toch ipv gefeliciteerd haha.... Trouwens bij een evt volgende zwangerschap denk ik niet dat wij het nog weer geheim gaan houden.... is me best tegen gevallen... Nu hebben we het inmiddels ook al aan de naaste familie verteld.... We merken ook steeds vaker dat andere stellen wel gewoon het geslacht vertellen en dat is voor hun toch ook een stuk rustiger... Hier: Heel slecht geslapen vannacht ik heb een ontzettende nachtmerrie gehad (nl dat ons kindje levenloos wordt geboren....) en ik heb dit al vaker gedroomd.... Oh ik hoop maar zo dat het met de voorgaande 'onverwerkte'? MA te maken heeft ipv deze zwangerschap... Overdag kan ik het allemaal heel goed relativeren. Zeker als ik de kleine goed voel enz maar 's nachts vind ik dat heel moeilijk en kan ik bijna niet uit die negatieve spiraal komen... dan denk ik ineens ik moet geloof ik toch maar in het ziekenhuis bevallen want dan kan ik tenminste controle houden via de ctg..... Vervolgens na een onderonsje met de baby toch weer gerustgesteld in slaap gevallen en geslapen tot half 12 en nu dus zo'n zwaar gaar hoofd.... pfffff
Kiezelsteentje, gefeliciteerd met de Geboorte van jullie dochter!!! Ik heb Lara vanochtend nog een sms gestuurd om haar succes te wensen voor vandaag. Nog geen nieuws terug!! Spannend hoor!!!
Kiezelsteentje; gefeliciteerd met jullie dochter Day! Echt een super gave naam! Hou ik wel van hihi.. Lindavnr; ooow ik heb over je gedroomd vannacht wuhahaha.. Toch erg dat je over iemand droomt van t forum die je helemaal niet kent. Maar je was al bevallen van je jongens en had dat hier een maand geleden al verteld maar niemand had er op gereageerd. En nu iedereen ligt te bevallen en iedereen felicitaties krijgt stuurde je een zielig berichtje met... en ik dan? Hahaha, echt heel vreemd. En je jongens heette Stijn & S... en volgens mij had je die laatste naam hier toen gezegd en ga je dat echt doen. Dus zet ik hier maar niet neer hahaha . Owja en jullie waren ook onze buren en wij hadden de kindjes ook nog helemaal niet gezien dus eigenlijk wist niemand dat jullie al bevallen waren! Wuhahahhaa... Geslacht raden hoeft hier gelukkig niet. Wij vertellen het gewoon iedereen, alleen nu heb je dat iedereen de naam probeerd te raden, ook niet zo leuk haha. Tot nu toe nog niemand geraden . Kado's ouders; hier ook niet hoor. We hebben kleine geldbedragen gehad; en van die oma van m'n vriend hebben we de maxicosi gehad. Maar voor mij hoeft dat ook niet; we hebben/hadden er zelf geld voor gespaard zeg maar . Gisteravond was ons meisje weer eens supertje druk in m'n buik; volgens mij probeerd ze echt zelf te gaan draaien. Pff ik hoop het maar, heb gister verhalen gelezen hoe een draai-poging werkt nou kreeg gelijk de rillingen. Niet meer verder gelezen haha... Bregt; succes vandaag bij de gyn. Wij zitten een beetje in dezelfde situatie. Alleen bij mij is er nog een kleine draai kans. Ben benieuwd waar jullie voor kiezen!
Kiezelsteentje en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter DAY, bijzondere naam, nog nooit gehoord! Ben benieuwd hoe zwaar ze was e.d.
Kiezelsteentje: GEFELICITEERD!!!! Hier net naar de verloskundige geweest..... Kleintje ligt er klaar voor helemaal laag in de bekken..... helaas verder nog geen tekenen.... Cadeaus: Hier van mijn vader en tante met sinterklaas echt heel veel gehad..... Box + kleed, babyfoon, kruik, luieremmer... en we krijgen bij de geboorte nog de kinderstoel van Bloom die mooie (vind ik) wij hebben namelijk een bar waar het kindje aan moet en dat ding kost een godskapitaal dus ik dacht kan altijd proberen om hem te vragen..... Van mijn broer en schoonzusje krijgen we een maxicosi en van mijn moeder en der vriend hebben we een kinderwagen gekregen en een paar eerste kleertjes met de allerschattigste slofjes!.... De kamer heb ik gratis op internet kunnen vinden en is al met al heel erg leuk geworden!!!! Ik weet niet wat we van mijn schoon familie krijgen.....:S