Hoi Hoi, Controle bij Gyn is in orde. Bloeddruk van 125/75 baby weegt nu iers meer dan 2400 gram. Zit dus mooi in het gemiddelde vertelde ze me. Ook ben ik indd een gedeelte van me slijmprop veloren. Maar hier nog geen stress. Kleine mag komen maar ik hoop dat hij nog even blijf zitten tot aan de 37 weken. Helaas wel een lichte blaasontsteking blijkt uit eerste kweekresultaat van urine. Heb AB voor 5 dagen. Als het nare gevoel nog niet weg gaat is dit toch de beeb die laag op mijn bekken lig. en helaas begint de bekkeninstabiliteit ook weer vreselijk op te spelen. Ohh spannend voor laar!!!!! Dus mischien vanavond nog een maar baby er bij
Oeh wat spannend van Lara.. Vanaaf weer baby nieuws!! Hier net weer te druk geweest en nu weer last van harde gevoelige buiken. Dus maar even rustig aan doen..
Fijn Lynette dat het weer goed was bij de gyn. Alleen wel vervelend een lichte blaasontsteking; heb je er veel last van? Hoe is het trouwens met de jeuk???
@kiezelsteentje:gefeliciteerd met je dochter!! @lara:succes meid, zet em op! @hier: op controle geweest bij gyn, en alles is goed, groei ongeveer op 2200 gram geschat. Bloeddruk prima. Ga lekker uit eten vanavond hmmm! Volgende week weer op controle komen, gaat nu echt opschieten he meiden!
Kiezelsteentje, gefeliciteerd met jullie dochter Day! Lara, spannend hoor! Hoop dat het inleiden snel gaat en dat je er neit net als ik 4 dagen over doet! Hier geen vk gebeld. Het rommelt, maar er zit geen regelmaat in. Harde buiken, menstruatiekramp (soms) en lage rugpijn. Ach we zitten nergens meer aan. En mocht het nou gaan doorzetten dan heb ik misschien al wat ontsluiting (kleine meevaller dan).
Lara: zet hem op meid Veel succes! Lynette: fijn dat alles goed was! Wel balen van de blaasontsteking hopelijk is die snel over! Dianne: hoe is het nu met jou?? Heb nu ook wat lichte krampen in mijn rug... en heb weer wat meer harde buiken maar goed waarschijnlijk komt het gewoon doordat ik zo aan de poets ben geweest!
@elisah de jeuk is nu redelijk. Maar me rusteloze benen nogsteeds een ramp. Blaasontsteking is best vervelend gevoel maar goed uit te houden.
kleintje: ik heb ff lekker uurtje geslapen, maar werd toch weer wakker met harde buiken. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet.
@ Setti: Wat leuk dat je dat van vrienden hebt gehad. Heel moeilijk om iedere dag "maar" 1 cadeau open te maken @ Funnyme: Iedereen gaat nu zijn kleine teen masseren. @ Kiezelsteentje: Gefeliciteerd met jullie dochter Day! @ Lynette84: Leuke buikfoto's! Kun je wel een beetje slapen 's nachts? @ Chantal84: Soms tot vervelens toe blijven ze gissen, of proberen om je tot een uitspraak te lokken. Bij sommige mensen ben ik al een keer boos geworden, dus die houden erover op. @ Bregt: Succes vandaag bij de Gyn. @ Dianne: Misschien toch anders even je vlos bellen? @ Joepie01: Succes morgen bij de gyn. Geen idee of ze actie ondernemen. Hangt denk ik van de groei van je kind af en je placenta of zo? @ Lara: Spannend, nog even en je heb je meisje in jullie armen.
Misschien is het verstandig als je even voor de zekerheid belt? Al zeggen ze vaak wel dat als je tussendoor kan slapen het niet "echte" weeën zijn maar goed daar heb ik geen verstand van en aangezien jij al een tijdje zo bezig bent is het misschien wel even verstandig om te bellen?
vind het ook erg spannend bij lara, nou we horen het vanzelf, ze houd ons vast op de hoogte! pfff ik doe echt niks anders vandaag dan zitten, kan t gevoel ook niet uitleggen, maar beetje ongie gevoel onderin en dat aan 1 stuk door.....tis ook wat harder allemeaal..... diannen hoe gaat het nu bij jou??
Gisteravond het wiegje opgemaakt. Het lakentje heeft mijn man nog als baby onder geslapen. Ik vind het helemaal geweldig (de gedachten erachter, zou het zelf nooit kopen). Hij denkt dat zodra de hormonen uit mijn lijf zijn en ik weer in de realiteit sta, ik er ook wel anders over zal denken: Ofwel mijn man vind het vreselijk
De mand op de foto heb ik van mijn collega's gehad, en die zat afgeladen met cadeaus. Pasten er amper in.
Gwen: ik vind het ook superschattig en een erg leuke gedachte. Maar ja, ik zit natuurlijk ook onder de hormonen! En Dirk de draak blijft leuk!
lara:ze wilden idd toch inleiden vanwege het weinige vruchtwater, maar door drukte de komende dagen is het nu ineens wel snel gedaan. Ze voeld nog niet veel maar vind het wel ergggg spannend allemaal
hoi dames nog even weer een vraagje hoor ben wel erg onzeker zeg bah. ik velies veel slijm voel het gewoon weg lopen vooral na het plassen herkennen jullie dit. het is geen afscheiding ofzo het is doorzichtig en ziet een beetje groenig. heb ook zon raar gevoel van onderen net of je de hele nacht seks heb gehad. zijn dit voor tekens of houd de kleine me voor de gek?
mooi wiegje Gwenolyn! En ach die hormonen. Duurd nog wel 9 maanden eer je die kwijt bent Dus kan je nog 9 maanden genieten van het lakentje
groenige vochtverlies? Zou als ik jou was de verloskundige maar bellen! Want mocht het vruchtwater zijn dan mag het zeker niet groen zijn want dat betekend dat de kleine in het vruchtwater heeft gepoept