Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Wennepen, goed zo, dat je het tegen je moeder hebt gezegd.. lucht wel op zeker? Ik zou het denk ik ook niet zo snel tegen mijn schoonmoeder durven zeggen hoor ;) Ik zou het ook mijn vriend laten doen... :p

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb gewoon een paar normale seamless onderbroeken bij de hunkemuller gekocht en een paar boxers, je moet er alleen opletten dat t kruis breed genoeg is voor het verband en dat het geen broekjes zijn die net boven je venusheuvel uitkomen haha

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wennepen, goedzo meid. hihi als er tegen mijn schoonfamilie gezegd moet worden laat ik t ook altijd mijn vriend doen

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    okee :)
    Heb wat ondergoed op de h&m site besteld, zal wel kijken of daar iets bij zit hihi.
    Ook gelijk maar wat joggingbroeken besteld en een voedingsbh.. kan ik dat mooi allemaal thuis passen en hoef ik er niet meer voor naar de stad :)
    En als het niets is, mag het mooi weer terug hihi.

Ook gelijk (ik kan het ook nooit laten) nog 2 leuke kleertjes besteld voor de kleintjes! :D

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wennepen: Goed dat je het tegen je moeder gezegd hebt hoor!

Funnyme: Ik hoop dat jullie kindje nog even blijft zitten. Kan me wel voorstellen dat je vast je vluchttas hebt klaar gezet. Je weet maar nooit.

Linda: Erg fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk duurt het nog heel lang voordat je weer terug moet. Hopelijk zijn de 2 controles deze week weer goed.

Chantal: fijn dat alles goed was bij de vk.

Setti: 35 weken alweer , gaat echt hard!

Hier:"Gisteren me heel de dag raar gevoeld en dat is eigenlijk nog niet over. Ik heb het gevoel dat er iets staat te gebeuren, weet niet wat. Ben ook vreselijk onrustig. Maar goed, misschien zijn het wel gewoon op hol geslagen hormonen.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm je maakt het wel spannend marije..
    Je baby's waren toch nog niet ingedaald bij je laatste echo, wel? of haal ik weer iemand door elkaar, hihi.

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hey meiden,

Zo vandaag was de dag. Vanochtend om 9 uur getrouwd. :)
    Er waren enkele familieleden bij tijdens het huwelijk en daarna zijn we naar ons huis gegaan en hebben we koffie/thee en gebak gegeten. Voor de rest niks bijzonders. Zaterdag vieren we het nog voor vrienden en zondag voor familie.

Dacht dat ik heel zenuwachtig zou zijn, maar dat viel reuze mee.
    Heb vanacht ook goed geslapen. En we hebben ons niet verslapen. :D Vorige week droomde ik namelijk dat we te laat voor ons eigen huwelijk waren.
    En we hadden van de week 2 keer 's nachts stroomuitval, dus het spookte wel door mijn hoofd dat het weer kon gebeuren. Dus voor de zekerheid ook nog het alarm op ons mobieltje aangezet.

De kleine was lekker aanwezig tijdens de plechtigheid. Ze was flink aan het draaien en trappen.

Zo nog 2,5 week werken en dan zwangerschapsverlof. :)

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Alies: Gefeliciteerd met je huwelijk!!!

Lindavnr: Ze waren idd niet ingedaald. Nu wel volgens mij, druk daaronder is nu constant en buik begint al een beetje af te zakken... Maar misschien is het wel geen naderende bevalling maar iets anders onheilspellends?
    Ik voel me gewoon raar :D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marije hmm oke... zou het dan niet gewoon het indalen zijn? :D

@ Alies: proficiat meid!!!
    Wij gaan denk ik ook toch nog voor de bevalling geregistreerd parnetschap doen.. vind het niet zo'n leuk idee dat ik 1.5 jaar ofzo de enige ben die niet dezelfde achternaam heeft als mn vriend en kinderen... en dan zijn we al die tijd ook niet 'familie van den heuvel'
    We zijn al verloofd en willen ook trouwen, maar komende jaar hebben we toch echt geen tijd voor alle voorbereidingen enzo gok ik! ;)

10. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Alies, gefeliciteerd, super hoor!!!!! En wat leuk dat jullie kleintje ook liet voelen dat ze aanwezig was! Haha! :D

Even snel; wij zijn vandaag terug geweest naar het zkh voor controle bij de gyn ivm het tekort aan vruchtwater vorige week.
    Gelukkig is het niet minder geworden, helaas ook niet meer. Maar het is toch goed nieuws, er zit dus geen scheurtje in de vliezen (jeeeeeeeeej) Het blijft dus wel flink aan de krappe kant maar is niet 'gevaarlijk weinig'.
    Rustig aan en hopen dat in de laatste weken er met rust nog wat meer aangemaakt gaat worden! M'n moeder is vandaag lekker wezen schoonmaken dus dat is wel heel lief! Bart is druk bezig met de laatste dingetjes op het kamertje... Mochten we toch een februari kindje krijgen dan is in ieder geval alles klaar... ;)

Bedankt voor alle reactie op de bv cursus. Wij hebben dus een info avond gehad en ik heb er inderdaad ook opgelet dat de kraamzorg dat certificaat heeft en aangegeven dat ik hier graag begeleiding bij wil van de kraamhulp.

Meiden ik kom snel weer meer updaten maar nu nog even wat mensen op de hoogte gaan stellen van het nieuws uit het zkh :D
    Kom toch bijna als eerste even hier hé :p

Liefs en knuffels en hopelijk wat betere nachten overal!!! Blegh!
    Laar

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Laar: Super nieuws! En nu hopen dat het met rust nog beter wordt... Echt fijn dta er geen scheurtje in je vliezen zit zeg!

12. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Alies, van harte gefeliciteerd!!!!!

13. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Laar, Super dat het iig niet minder is geworden! Moet je nu wel vaker op controle?

14. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Hier vandaag ook weer goedgekeurd door de gyn! Beeb is al mooi ingedaald zoals ik al dacht te voelen. Verder bloeddruk ook weer prima.

15. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Gefeliciteerd Alies!!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Alies gefeliciteerd met je huwelijk.....

Setti 35week vandaag super gefeliciteerd...

Laar gelukkig geen scheurtje een hele opluchting. Rustig aan hoor..

Hier heb ik vanaf vandaag verlof ik heb donderdag vrij gekregen van me collega woensdag moest ik ook maar dan is de crematie.
    Vrijdag me mannetje onder het mes spannend allemaal hoor ik wou eigenlijks wel dat deze week voorbij was.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

zo moest weer en hoop bijlezen!!!

alies gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!!!

laar fijn dat het 'goed' was bij de gyn, of teminste iig niet slechter.
    maar het zou dus nog wel meer kunnen worden?nou hoop dat dan dan gebeurd voor je!!!

marye hmm vaag zeg, tja zou niet weten wat het anders kan zijn haha, nou spannend....

oma ondergoed:ehh ja t hoeven toch niet persee van die grote tenten te zijn, ik heb laats bij de v&d 2 broekjes gehaald, zit beetje tussen boxer en onderbroek in, maar zijn heel leuk, rose en zwart, met een glitterrand, helemaal geen oma hoor haha.

floor":fijn dat alles weer goed was, is toch altijd fijn he haha.

channes gecondoleerd meid!!!wat een hoop nare verhalen hier de laatste tijd zeg, veel sterkte.

eliesah hoe was je echo??

hier alles goed, wel meer last van de rug en andere kwaaltjes, maja hoort erbij zo tegen het einde he haha.
    ow hier nog een foto van een klein weekje geleden:
    Bekijk bijlage 46389

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    en 1 wat dichterbij...heb t idee dat ie de laatete 2-3 weken niet zo gegroeid is...benieuwd of het hierbij blijft, zal wel niet he haha

Bekijk bijlage 46390

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    alies, GEFELICITEERD!!!:D Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden saampjes!! Leuk dat je kleintje nog even wat liet voelen!!

funny en marye, jullie maken het wel spannend!! ik geloof altijd in intuitie, dus wie weet..........................

lara, Fijn dat er geen scheurtje zit!! nu goed rustig aan en hopen dat er nog wat vruchtwater aangemaakt wordt!! je mag wel een beetje van mij hoor:p (ik heb juist veel)

Nesteldrang wordt met de dag erger!! wordt ook met de dag onrustiger of ik alles wel op tijd af heb...................pffffffffffffffffff;)

20. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik lees dat veel dames het al zat zijn. Dat heb ik gelukkig helemaal niet! Ik ben wel het werken zat, heb ook een harde en gespannen buik aan het einde van de dag, maar straks hoop ik toch echt nog wel een week of vijf te kunnen genieten van mijn verlof! We hebben hier ook nog niets gedaan voor de baby, dus die mag echt nog niet komen, hoor!

Kleintje: ontstoken tandvlees zorgt voor een eerder geboren kind??? Heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik heb trouwens zelf altijd wel een beetje last van ontstoken tandvlees en Karel was een paar dagen te laat, dus het gaat in ieder geval niet altijd op!

Alies: gefeliciteerd!

Lara: fijn dat er geen scheurtje in de vliezen zit. Blijf rustig aan doen he?

Deel Deze Pagina