Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Bregt gefeliciteerd met de 37 weken! Wil je thuis bevallen?

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Darcy ik hoef vandaag niet naar de gyn....

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Buddynieuws van Setti: Ik heb nu 2 cm ontsluiting en nu net breken mijn vliezen

Spannneennnddd :D

4. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ik wou heel graag thuis bevallen en dus helemaal niet nagedacht over een ziekenhuis bevalling, maar we zijn er sinds 2 weken achter dat onze kleine in stuit ligt en ja dan moet je in het ziekenhuis bevallen.
    Ik kan je vertellen dan je dan echt een knop moet omzetten, was er alles behalve blij mee. Maar goed ik moet me daar nu bij neerleggen, maar ik heb nu wel zoiets van dat het dan nu ook geen eeuwigheid meer hoeft te duren. Nu zit je te wachten totdat je naar het ziekenhuis mag, het blijft dan nog wel spannend maar het is toch anders...
    Waarschijnlijk zie ik gewoon apen en beren, maar bij een ziekenhuis bevalling heb ik het idee dat alles en iedereen om je bed staat. Dat is een gedachte waar ik niet zo van hou :D

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lara en Bart: veel succes vandaag! Hopelijk wil het vandaag toch wel doorzetten...

Slechte slapers: verschrikkelijk is dat he :( Misschien toch allemaal maar een kamer boeken in hotel ziekenhuis ;)
    Ik heb het opzich nog wel netjes gedaan met slapen vind ik zelf! Heb geloof ik toch minimaal wel 5 uur in totaal geslapen (al ben ik normaal iemand die toch zeker 8 - 10 uur slaapt )

Bregt: volgens mij is dat niet zo hoor dat steeds iedereen om je bed staat ;) Tegen mij zeiden ze op de kraamkamers dat ze wel regelmatig binnen lopen maar niet constant aan je bed staan, tja wel als het echte werk begint maar dat lijkt me logisch, dat is thuis natuurlijk ook met de VK...

Vandaag 37 weken :) Fijn gevoel! Nooit gedacht eigenlijk dat we zo ver zouden komen.... maar gelukkig dus wel en nu mag het ook echt komen :p

6. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    maar als je thuis zou bevallen heb je toch alleen de vk, jijzelf en je man/vriend?
    In het ziekenhuis heb ik het idee dat de hele afdeling erbij komt, dus minimaal een stuk of 5.
    Vorige week bij mijn draaipoging had ik namelijk 4 mensen naast mijn bed staat, en daar heb ik mijn vriend nog niet eens bij meegerekend. En er was maar 1 die het werk deed... 1 gyn, 1 co assistent en 2 verloskundigen... Vond ik toch wel veel :p

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik was even met de meiden bezig (zijn niet al te vrolijk vandaag) dus je was me weer voor Kleintje!

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ah spannend settie!!!!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dus vandaag wordt er 1 en misschien wel 2 maartbeebjes geboren

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lara en Bart heel veel succes vandaag hoop dat het nu goed door zet..

Setti zet hem meid denk aan je..

Jee we gaan echt heel snel he ik wil ook ik wil ook....

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dianne rustig aan jij he dikke knuffel

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wauww spannende dag!!!!

bart en lara heel veel suc6 vandaag, als er iets is hoor ik het wel!!!

setti jij ook heeeel veel suc6, wat spannend zeg!!!!

hier alles goed, buikpijn van gister is nu gelukkig weg, hopen dat het zo blijft!!

zo moet naar een aantal winkels bahhhh helemaal geen zin in want weet dat ik daarna helemaal gesloopt ben maja, kom vanaaf denk ik wel ff foto's van t kamertje spammen haha.

xxx

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Wawwwwwwwwwwwwwwwww spannend dagje vandaag weer!!!

Lara en Bart, heel veel succes!!!!

Setti en settiman:D ook heel veel succes!!!

Het wordt echt elke dag spannender om op zp te kijken!!

Hier gister vk geweest. Alles was weer goed. Bloeddruk 105/78. Baby ligt volledig ingedaald. Ze voelde lange beentjes, maar dat wisten we al van de pretecho. Schatting 6,5 max 7 pond (vorige keer nog 7,5) pffff zegt ook niets volgens mij haha.
    Ik was wel erg blij want ik mag toch op de 2e verdieping bevallen!:D

ano, wij lopen gelijk op wie zal eerder hahaha

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb ook fotos van het kamertje... dus als iemand ze wil zien dan roepen jullie maar!

15. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Foto's altijd leuk!:D

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ooh das wel balen inderdaad... zou me ook nog kunnen gebeuren en volgens mij voel ik me dan hetzelfde als jij met als enige verschil dat ik juist denk dat er in het ziekenhuis minder aandacht voor je is (stel dat je met meerdere tegelijk bevalt nou dan krijgt - naam mijn idee - diegene de het hardst roept of het het meest moeilijk heeft de meeste aandacht...) terwijl je thuis in alle rust met je mannetje, de vk en de kraamverzorgster precies weet wie er is en dat ze er ook speciaal voor jouw zijn enz... Maare dat is mijn 'beeld' en ik weet er eerlijk gezegd niets van. Sowieso kan je aangeven bij het ziekenhuis dat je niet allerlei co's aan je bed wil toch? En anders roep je een keer dat ze 'op moeten rotten!' en wijd je het lekker aan de hormonen/bevalstress :)

ps misschien nog een tip; ik vond het zelf een hele goede. Neem een zwembroek van je partner mee dan kan hij eventueel bij je onder de douche als je dat fijn vind. Hoeft hij niet in zijn naakie als al die co's en zusters en artsen om jullie heen staan hhaha (nee joh zo'n vaart zal het niet lopen)

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik ben wel nieuwschierig funny!!!

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Het wiegje:
    Let niet op de gordijnen want die moesten daar nog korter gemaakt worden

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Bekleding van het wiegje, wit met blauwe stippen.

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    bregt: zo herkenbaar. Ik wilde ook thuis bevallen. Maar nu ze denken dat het eerder komt en het in stuit ligt kan het niet meer. Was ook helemaal van het padje af. Heb me er nu bij neergelegd maar zie enorm tegen de keizersnee aan.

channes: tnks meid!

Deel Deze Pagina