Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Setti: 3 maart om 3.33 uur Funnyme: 3 maart Alies05: 7 maart Lindavnr: 9 maart Lara: 11 maart Dianne: 12 of 13 maart Eliesah: 7 april
Nou gisteren was het zonde tijd... Nadat we een uur lang hebben moeten wachten heeft hij zijn verhaaltje gedaan over gewoon bevallen en een keizersnede, en zijn mening gegeven.Ze gaan er toch altijd wel vanuit dat je het eerst zelf probeert voordat ze een ks gaan doen. Verder was het bijna hetzelfde verhaal als bij de vorige afspraak. Alleen is mijn mannetje nu wel wat bijgedraaid over een ks, hij wou graag dat we een ks gingen doen ivm veiligheid. Nu vindt hij het ook prima als ik het gewoon ga proberen, en dat is wat ik graag wou. Ook om te pogen dat ik een volgende keer gewoon thuis mag bevallen. Maar nog steeds geldt bij ons de regel, kindje gaat voor! Dus mocht er onverhoopt wat mis gaan oid dan gaan we gewoon voor een ks. Maar onze eerste gedachte nu is gewoon proberen te bevallen. De kleine ligt in de "gunstige" stuit positie, oftewel met de beide beentjes omhoog. Maar ik heb nu wel zoiets van, kom maar.
voor settie word het geen 3 mrt meer, en voor marye geen 14 februari. Ben benieuwd of iemand bevalt op de datum van het lijstje.
hahh ja hoor, heb lekker tot 11 uur uitgeslapen! Wel lekker, na die beroerde nacht van gisteren hihi, heel stom, maar als mijn vriend gaat werken 's ochtends dan slaap ik altijd heeerlijk uit.. omdat ik dan ongeveer in het midden van het bed ga liggen met de dekens helemaal om me heen gewikkeld...en dat kan niet als hij er ook nog ligt hahaha. Wat lief dat je aan me dacht! hihi.
Chantal nee 23 denk ik Lindavnr: nee kleine is nog niet ingedaald maar de VK dacht niet dat het het indalen was omdat ik er gisteren al de hele dag wat last van heb gehad die krampen en ik s'avonds natuurlijk ook wat bloedverlies had wat kon duiden op de slijmprop.... Verder zit kleintje nog erg hoog voor mijn gevoel.... En met indalen heb je daar ook zo lang last van dan? Het voelt trouwens anders dan de keren dat ons kleintje probeerde in te dalen maar iedere keer weer terug ging... Dat ging vaak gepaard met echt steken! Die heb ik nu niet.... Ach ja we zullen het zien!
Wanneer denken we te bevallen: Bevallen op: Marye1986: 14 februari Setti: 3 maart om 3.33 uur Funnyme: 3 maart Alies05: 7 maart Lindavnr: 9 maart Lara: 11 maart (uitgerekend 4 maart) Dianne: 12 of 13 maart Eliesah: 7 april
ah heerlijk toch, ik ben vanmorgen ook nog ff blijven liggen (lig nu benenden) het liefste overdwars haha. Lekker je rust nemen hoor, bevallen is niet niks.
@ Funny: hihi je hebt wel tekens dezelfde ideeën als ik.... net het lijstje al aangepast @ kleintje: hmm oke, dus dat is het waarschijnlijk niet... spannend zeg! Hopelijk komt er gauw iets op gang! Ben heel benieuwd of je hondje inderdaad het dan ook aanvoelde! @ Dianne: marye zat wel in de buurt! haha
Nee denk dat onze hond gewoon een slechte dag had gisteren Nu ligt hij namelijk gewoon lekker op zijn sofa... En nu ga ik echt maar even wat doen... Tot strax!
Boomer: fijn dat je nu een leenstoeltje krijgt. Ik vind dat de babydump het op zich nog best netjes heeft opgelost. Bregt: wel fijn dat je de kans krijgt het eerst gewoon te proberen. Lara en Setti: heel veel succes vandaag! Hoewel ze dit waarschijnlijk niet meer lezen, haha! Bart: wat lief dat je ons even op de hoogte houdt. Jij ook veel sterkte!
Je merkt wel dat iedereen een stuk actiever is op het forum, nu het zo spannend wordt! Er zijn op dit moment 17 actieve gebruikers, haha, dat waren er voorheen maar een of twee!
Succes Maart Ladies, Zit zelf in de April mama League en kwam ff spieken hoe het er hier voor stond. Bijna
Ja er zijn er al twee...Gaat gelukkig goed! (althans op de April Hyves) @Linda: Idd bijna kijk er helemaal naar uit en spiek af en toe bij jullie mee
De auto die al weken bij de garage staat zou vandaag klaar zijn (is de station, daar kom ik nog beetje makkelijk in en uit) maar nou is de bak weer niet goed. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik zit al een week of 7 zonder auto, hoe moet dat nou als ik ga bevallen? We hebben een ford probe erbij, maar daar moet ik echt ingehesen en uitgehesen worden. Ik wordt er echt heel moedeloos van! Kan zo ook nooit weg! Hubbie heeft deze auto nodig voor zijn werk, en als ik naar het zh ofzo moet moet hij vrij nemen.