Ga nu even naar het dorp en dan wat poetsen in huis.. Ben benieuwd wat er allemaal weer gebeurd is als ik terug kom haha! Liefs
wowwwww setti van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne!!!! jeetje wat is dat snel gegaan zeg!!!geniet ervan, ben benieuwd naar de fotos en je verhaal!!! ff vraagje meiden, je hoort vak hoe lang iemand over de bevalling heeft gedaan, maar vanaf wanneer tel je eigenlijk, want de een teld misschien vanaf de eerste krampjes en de ander vanaf de echte hevige krampen, dat vroeg ik me even af haha. dacht dat ook in dat bericht van seti vanmorgen rond 7 uur stond dat ze al 1 of 2 uur weeen had? nou heb lara maar even gesmst over t nieuws van setti haha. xxx
germini haha ja we schelen maar 1 dagje!!haha wat denk jijj dat t bij jou al snel gaat gebueren of niet????? ik heb geen idee iig
Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 52709 bevaldata: 28 januari - Floor20 - 33+2 - 16/3 uitger. - 2e kindje - TB/FV - keizersnede - Ivar +/- 2500 gr. 07 februari - Boba80 - 34 - 21/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - keizersnede - Bas 1280 gr. & Wim 1930 gr. 12 februari - Stroopie - 34 - 26/3 uitger. - 2e kindje - TB/BV - ZH - verrassing - Nienke Adriana 2670 gr. 17 februari - Marye1986 - 36+1 - 16/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - Pepijn 2650 gr. & Florine 2400 gr. 18 februari - Kiezelsteentje - 38+1 -1/3 uitger. - 1e kindje - ZB - BV/FV - Day 19 februari - Setti - 38+4 - 1/3 uitger. - 1e kindje - TB/BV - Lisanne 2880 gr. - 47 cm uitgerekende data: 01 maart - Chantal84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 02 maart - Channes - 1e kindje - ZB - FV - geheim 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje 07 maart - Gordijntje - ? - ? - ? - jongen 07 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV - meisje 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje 12 maart - Bregt - 1e kindje - ZB - BV - verrassing 12 maart - Kleintje88 - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 18 maart - Jongmam - ? - ? -? - meisje 18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV - jongen 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 19 maart - Sabinelovesven - 1e kindje - TB/BV - verrassing 19 maart - Wendie1979 - 1e kindje - ZB - BV - geheim 21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen 26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Gwenolyn - 1e kindje - TB - BV - geheim 30 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV - jongen 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing Er zijn 46 maart-2010-mama's 1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers. 17 mama's krijgen een meisje 22 mama's krijgen een jongen 5 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 4 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 24 Totaal aantal meisjes 16 Er zijn al 4 jongetjes en 4 meisjes geboren De lichtste baby is van: Boba - Bas met 1280 gram. De kleinste baby is van: Setti - Lisanne met 47 cm. De zwaarste baby is van: Setti - Lisanne met 2880 gram. De langste baby is van: Setti - Lisanne met 47 cm. Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. @Shezze je staat er weer tussen. @Setti GEFELICITEERD met Lisanne!
Setti, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne! Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie lekker aan het genieten zijn.
@ Alies: hihi leuk dat je 'm overgenomen hebt met de gegevens onderin erbij vind het wel erg leuk om bij te houden zo wie het lichtste is en wie het zwaarste enzo.. NU is denk ik wel al duidelijk wie het lichtste babytje zal hebben/houden hihi..dat zal niet meer gaan veranderen.
:xTot 2x keer toe klapten mijn laptop eruit:x. Heb alles bijgelezen, maar ga geen 3de poging wagen om op iedereen te reageren. @ Lara: Veel succes!! @ Meiden met krampen: Sterkte! @ Funnyme: Leuk kamertje! Wiegje is helemaal geweldig. @ SettiGefeliciteerd met jullie dochter Lisanne. Ik hoop dat alles goed is gegaan. Gaat wel hard zo met de maart moeders
ben ff een half uurtje afwezig en wat zie ik: Settie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is hard gegaan!
Shezze wou graag weer op de lijst en dat had ik dus al opgeschreven. Wilde net de lijst dus weer bijwerken, maar jij was me al voor. Dus moest ik de lijst toch nog een keer aanpassen. Ik had dat deel nog niet ingevuld omdat er nog niet zo heel veel babies geboren waren. Maar ik zal 'm nu bijhouden.
Setti van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne!! Jeetje zo snel kan het dus ook gaan. Zo even naar de stad kijken voor een voedingsbeha, ben benieuwd wat er in de tussentijd gebeurt
Woehoee de nieuwe lamp is onderweg zag ik net op trackentrace! (hopelijk deze keer zonder beschadigingen.......) Ben benieuwd! haha die pakketjesbezorger lacht mij vort elke keer uit als ie hier aan de deur komt... hij is denk ik al minstens 5 keer geweest de afgelopen 2-3 weken... Dus dat ik wel heel veel bestel hahah. En hijs elke keer weer verwonderd dat ik nog niet bevallen ben whaha.
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Setti: 3 maart om 3.33 uur - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Alies05: 7 maart Lindavnr: 9 maart Lara: 11 maart Dianne: 12 of 13 maart Eliesah: 7 april
Goh Linda wat een mager lijstje hebben we nog van het raden naar de bevaldata. Kom op dames! Geef Linda nog wat te doen en geef een gokje door. Ze verveelt zich.
hahaha jaah, arme ik Heb ondertussen mn zwangerschaps dagboek dr maar weer eens bijgepakt hahah..ga ik dat maar weer eens bijwerkeN! Zucht...verlof hebben is niets voor mij! hihi, ik wil net zo lief lekker wat gaan werken op kantoor hahah. (Tot onze kindjes er zijn, dan..hhaha. dan ben ik heel gelukkig met mijn verlof denk ik zo ) (ondertussen staan er hier 2 wasmanden te wachten op mij, tot ik er iets mee ga doen .... ohja..en nog een was aan de lijn Maar daar zoek ik niet aan te beginnen....hahah)
Ik moet ook aan mijn verlof wennen. Maar gelukkig is mijn dochtertje nu de hele week vrij. En manlief ziek dus tis hier nu in ieder geval niet eenzaam in huis. Ben wel blij dat ik eindelijk verlof heb. Hele dag op een bureaustoel zitten op kantoor was niet zo prettig meer. Ja ik werkte dan ook nog wel hoor. Ik zat niet de hele dag alleen op een stoel.
vandaaag alweer 36 weeek en ik ben JARIG vandaaag gister slijmprop verloren en veel last van steken in me rug en hele harde buiken setti Gefeliciteerd met je dochter geniet er van