Ja, hoop het ook voor dr. Maar denk pas vannacht ofzo.. Haha, we horen het vanzelf! Zo spannend allemaal!
@ lindavnr jah een verlaten verjaaardags kado dat zei me vriend ook al en lijkt mij ook wel leuk maar hoop dat ie zowieso nog even een week blijft zitten dan kan ik gewoon thuis bevallen
Wauw, wat een plaatje.. En wat is het dan heerlijk om thuis te zijn bevallen en lekker achter je laptopje kan duiken hihihi.. Geniet van je meisje Setti!!
Setti, wat een mooi meisje!! Wat een voorwerk bij veel meiden zeg! Bij onze oudste heb ik daar nooit last van gehad gelukkig. Daar voelde ik om 3.30 uur 's nachts het eerste krampje en om 8.45 was hij er! (en nu natuurlijk ook geen last van gehad ) Geen idee hoe het voelt dus, maar klinkt erg vervelend. Succes dus allemaal!
Ohh wat een plaatje Setti gefeliciteerd met jullie dochter. Hier is vandaag het bed omhoog gegaan. manlief en Aanstaande opa zijn druk met wat nodige klusjes. Ik lekker relaxt achter de pc. Ik heb vandaag al 3 wasjes gedraait en hangt te drogen. @Linda Ik denk trouwens 21 maart te bevallen. Lekker in de begin van de lente!! @huisdieren Hier ook 2 aanhankelijke hond en kat. Vooral de kat is niet bij me weg te krijgen en wil veeeeeeel kroelen met mij en niet met me ventje hihihi. Indd ik ga duimen voor lara dat ze vandaag toch mag bevallen. Lijkt me niks zo lang bezig te moeten zijn tis druk op het forum :O
Setti wat een mooie meid <3 Lindavnr: fijn dat de lamp nu wel goed is Sabine (toch?): gefeliciteerd met je verjaardag Hier weer flink aan het werk geweest: konijnen hok verschoont, hond uitgelaten, met de stofzuiger de gang en woonkamer gedaan, gedweilt, keukenkastjes gesopt, gasfornuis schoon gemaakt maar tot nu toe nog geen extra vordering Kleine is nu wel wat aan de drukke kant hehe! Nu even rust en dan dadelijk denk ik ook maar even de was opruimen.... Gek eigenlijk ik ben nooit een poetser geweest maar nu was ik bezig en dacht ach dan kan ik dit en dit en dit ook nog wel doen dan is het op orde mocht het snel beginnen....
Setti, gefeliciteerd met je dochter en inderdaad wat een plaatje, geniet er lekker van.. Sabine, fijne verjaardag... Funnyme wat een leuke kinderkamer zeg... Alies05, bedankt dat je me weer op de lijst heb gezet... Jullie buddysysteem werkt goed, maar ik denk dat het voor mijn geen optie is omdat ik zover woon, de ziekenhuizen hier hebben geen gratis internet, betaald ook niet hahaha... Ik ga maar weer ff liggen word helemaal gek van de verkoudheid.. Mijn neus zit helemaal dicht & 't hoesten is irritant vooral als je blaas 'n beetje vol zit... Fijne middag nog dames, kom later weer even neuzen
Hoop dat het voor Lara niet al te lang meer duurt en dat ze ook vandaag mag bevallen.... Als ik zo naar het lijstje kijk zou ik nu morgen moeten bevallen.. Kiezelsteentje, Setti en ik zijn alle 3 op 1 maart uitgerekend... Kiezel is 18 februari bevallen Setti op 19 februari Laat ik dan maar eens inzetten op 20 februari.... hahahaa.. IK HOOP HET ZOOOOOO
Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84:20 februari Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Setti: 3 maart om 3.33 uur - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Alies05: 7 maart Lindavnr: 9 maart Lara: 11 maart Dianne: 12 of 13 maart Eliesah: 7 april