Setti, wow kanjer nu al online! Kan me goed voorstellen dat je zo'n mooie meid even wil showen. Meiden ik twijfel een beetje. Ik heb de hele zwangerschap van de meiden in het SFG gelopen. Is me hartstikke goed bevallen. Ik ben nu naar het dirksland gegaan gewoon omdat dat lekker dichtbij is (half uurtje maar geen trajectcontrole zoals richting SFG) Maar nu is mijn gyn in het dirksland echt een engerd. Overstappen naar een andere gyn in dat zh is geen optie. Maar ik krijg al de kriebels als ik denk dat hij wel eens bij mijn bevalling kan zijn. Hij maakt af en toe opmerkingen dat ik denk 'je hebt geen idee waar je het over hebt' Ik voel me echt niet fijn bij hem. Nou vindt hubbie dat ik moet overstappen, terug naar het SFG (hij heeft zelfs al een afspraak gemaakt voor aanstaande dinsdag). Aan de ene kant vind ik het een heel fijn zh. Aan de andere kant, stel nou dat ik ga bevallen in de spits... sta ik lekker in de file...
@ funny: geen idee, ga je gevoel achterna!! Schattig kamertje trouwens!!! @ Lara toi toi toi ik hoop dat we daar ook goed nieuws van krijgen! @ SETTI en SETTI-man WOW wat een prachtige meid zeg!! En super 10/10!! Hoe is het met jou gegaan? Last van na-weëen???
Setti: gefeliciteerd met Lisanne! Mooie meid, hoor. Funnyme: ik zou toch niet het risico willen lopen een engerd als gynaecoloog te hebben... En als je goede ervaringen hebt in het SFG.. Je mag met een medische indicatie toch al met de eerste tekenen naar het ziekenhuis? Dus niet dat je de eerste 5 cm thuis moet opvangen? Dan heb je vast nog tijd genoeg, ook in de spits. Lindavnr: ik denk te bevallen op 15 maart. Ik ben 12 maart uitgerekend en Karel was ook de 12de uitgerekend en is de 15de gekomen, dus vandaar.
Nee klopt heb medische indicatie. Dus mag meteen richting zh. Maar goed ik weet niet waar ik nou goed aan doe....
Even snel; mijn internet gooit me er continue uit :x SETTI; GEFELICITEERD met jullie prachtige LISANNE!!!! Fantastisch nieuws! geniet ervan!!!
wauw setti wat een mooie meid!!!!!!geniet van elkaar... nou heb niks terug gehoord van lara....zou het dan.....
De Apgar-score is een test, waarmee een snelle indruk van de algemene toestand van een pasgeboren baby (neonaat) verkregen kan worden. De test is ontwikkeld in 1952 door Dr. Virginia Apgar. De test wordt door de verloskundige, gynaecoloog of kinderarts gescoord één minuut, vijf minuten en tien minuten na de geboorte en geeft inzicht in de conditie van de baby op vijf vitale criteria: Ademhaling Pols- en hartslag Spiertonus Kleur van de huid Reactie op prikkels Op ieder punt kan 0, 1 of 2 punten worden gescoord. De meeste baby's komen ter wereld met een Apgar-score tussen 7 en 10 punten. Bij minder dan 4 punten is onmiddellijk ondersteunende hulp vereist. Met name de Apgar-score 5 minuten na de geboorte is van prognostisch belang voor het verdere beloop van de klinische conditie van de pasgeborene. Verder is het een heel globale maat die weinig specifieke informatie geeft. Hartslag en ademhaling zijn uiteraard het belangrijkste.
@ Setti.. wat een mooie dame is Lisanne!! @ Johannal.. dromen is inderdaad normaal.. had ff je droom gemist. Heb er nu geen last van (maar slaap ook erg licht of helemaal niet ). Maar bij Zoë droomde ik ook de raarste dingen.. dat alles mis ging, dat ze mijn kind om zouden wisselen in het zkh, dat ik haar kwijt was pffff. Errug fijn. Hoop dat je nu geen rare dingen meer droomt. Is ook niet leuk. Hier net ff slaapje gedaan op de bank.. heerlijk. Zoë heeft ook eindelijk weer eens een goede tuk gedaan vanmiddag. Net heeft ze nog een paar keer tegen mijn buik geroepen "Beebie kom nou!!! ". Hoop dat het helpt. Ik ga maar eens beginnen met koken.. Vanavond weer lekker languit op de bank... Heerlijk.
Stopje van het bad (weet niet meer wie het was dianne?): fijn dat ze het zo op lossen Doet babydump toch nog iets goeds Boomer en Chantal: haha zal wel bizar zijn als we met zijn 3en tegelijk in de langendijk liggen Maar goed die kans is natuurlijk erg klein Johanna: Vervelend he dat je dan steeds gebeld wordt heb ik nu ook altijd als ik net even aan het rusten ben!! Wat eten jullie vanavond? Hier simpel een pizaatje uit de diepvries maar eigenlijk heb ik ineens zo'n zin in shoarma :O maar goed volgende week maar een keer doen ofzo...
Liever bevallen met een goed gevoel en een fijne gyn, dan dat je op slot gaat bij zo'n engerd! Dus gewoon kiezen voor dat ziekenhuis, simpel zat.
Ik riep gister naar manlief dat ik errug graag nog naar de Griek wil voor ik ga bevallen hahahaha. Ineens zoooo'n trek in . Nu hopen dat hij de hint oppakt... en anders kop ik hem er morgen gewoon in hahaha.