Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ano is buddy's met lara :)

@ Kleintje: wij eten krieltjes, sla en schnitzel hihi. lekker simpel..maar moeten vanavond bij de broer van arno op verjaardag. Wel leuk; die wordt 40 en viert zn verjaardag ín het PSV stadion! (hihi, hij heeft goede connecties blijkbaar ;))

@ hier: net maar eens actief gedaan en onze hond uitgelaten.
    hahah die gentle leader is nog altijd een klein drama voor 'm; hij vindt 'm echt niet leuk! Blijft wel komische acties opleveren, maar tis wel sneu dat ie het zo vervelend vindt.
    Maar dan duikt ie weer ineens tijdens het uitlaten met z'n snuit in een bosje, struik, heg of wat dan ook...echt recht erin, omdat dat ding kriebelt of niet fijn zit ofzo hahah.
    maar goed, ik ben nog altijd erg gelukkig met het ding want het trekken is veeeel minder; echt een opluchting! :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hè heerlijk, zo'n vlees-plate met tomatenrijst en fètasalade :) Gewoon je vent meeslepen dus :D

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohhh heeeerlijk, naar de Griek.
    Heb standaard vooraf een garnalencoctail (i love it!! :D) en als hoofdgerecht iets met veul vlees! :p
    En dan die heerlijke witte romige saus erbij (ff naam kwijt haha) :D
    Gods...ik wil ook naar de Griek!! ;) hahaha.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: mmm lekkerrr snitzel :D
    De hond van mijn ouders heeft trouwens ook altijd zo'n ding om zijn snuit zodat hij minder trekt en hoewel hij het nu al maanden heeft blijft hij het heel vervelend vinden en gaat ook met zijn snuit overal langs in de hoop dat hij eraf gaat, soms best grappig om te zien :p Maar irritant als hij dan naar diegene toekomt die hem uitlaat om vervolgens daar met de snuit tegen aan te wrijven (daar heeft hij namelijk ook nogal een handje van)

Volgens mij wennen die beesten daar nooit aan maar goed het heeft in ieder geval wel wat effect!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ja hier geeft onze hond sinds ie dat ding om heeft ook regelmatig 'kopjes' tegen onze benen om te proberen 'm af te krijgen, haha.
    Maar soms is het ook een beetje zielig; laatst botste ie best hard met zn hoofd tegen zo'n electriciteitskastje aan, omdat ie zo met dat ding bezig was en overal in ging met zn hoofd, dat ie dat kastje over 't hoofd zag..hahah.
    Sukkelige hond af en toe ;)

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ohhh de griek.... lekker!!! Wij zijn nu aan het discussieren... Meiden hadden niet geslapen dus zijn om 1630 nog eens naar bed gegaan. Mooie gelegenheid om ergens een hapje te eten toch? Weten we tenminste zeker dat ze gezellig zijn.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ohhhh griek ook erg lekker idd :D
    Voorgerecht heb ik meestal iets van gevulde paprika of iets dergelijks en daarna vaak iets van een mixed grill of speciale plaat met allerlei vlees dingen erop en natuurlijk tjaziki saus :p en als nagerecht bijna altijd: BAKKLAVAAAAA :p Vind ik zo lekker (al heb ik dat nog maar 1 x gegeten in deze zwangerschap, thank god want wat is dat een vet spul ;) )

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Lara en Bart, oowww wat spannend!! Het word menus!!
    Ben zooo benieuwd!!
    En Bart, fijn dat je hier post en ons op de hoogte houd, en dan ook nog reageert op anderen! Ik vind erg leuk om te lezen!!

@ Setti, oohh voor jou ook al begonnen!!
    Jeetje wat een dag weer vandaag!! Superrr!!
    AHHH ik zie dat je al bevallen bent van een dochter!! Owww wat geweldig!!
    Gefeliciteerd meid!! En ook "Settiman" van harte gefeliciteerd!!!
    Ohhhh een foto van jullie meisje!! Wat een schatje!!
    Hoe gaat het met je meis?
    En wat goed dat de apgarscore zo goed is!!
    Jeej!!!

@ Funnyme, ik vind het wiegje prachtig!!
    En dat de gordijntjes (nog) te lang zijn was me nie eens opgevallen, haha!!En die muursticker en de rest, ik vind het gewoon ECHT allemaal mooi!! Hihi, die babykamers die betoveren je gewoon!! Het is allemaal zooo geweldig!!
    En als je man dan vroeger ook nog in datzelfde wiegje heeft gelegen, geeft het helemaal iets speciaals :):)
    Dat lijkt me inderdaad mega frusterend als je je auto al zolang moet missen en dat hij dan nu NOG nie klaar is!
    Bah!!Kunnen ze jullie geen leenauto doen?
    Ik bedoel tis toch geen standaard situatie? Oh, lees net dat die eikels dat nie doen! En hoe durven ze te zeggen
    dat het niet hun probleem is!! :$
    Ik vind het echt shockerend hoor, hoe sommige mensen reageren...
    Zwaar belachelijk!!!! :x

@ Stroopie, bedankt voor de update over marye! Balen zeg dat ze een "budnacht" heeft gehad!
    Pff ik schrok ook toen je zei dat ze 30 hechtingen had! Arme meid!!
    Hopelijk knapt ze snel weer op en heeft ze haar kindjes gauw weer allebei lekker bij zich!! Dan "vergeet"
    ze vast de pijn!!
    En is er al iets over bekend of Nienke gauw meer naar huis mag?
    Of kan dat nog nie :)

@Lindavnr, hahaha, ik hoop voor je dat je hond besluit om VOOR je op de grond te gaan liggen, en nie bij je op schoot
    Zo'n grote lobbes zal de kindjes er zo uitdrukken, hahahaha!!

@datum bevallen, ik dacht eerst dat ik op 24 maart zou bevallen (19e uitgerekend)
    Maar nu ik sinds gisteren ook krampjes hebt.. Begin ik zowaar wat te twijfelen of ik wel over ga lopen
    en kwam opeens 9 maart in mijn hoofd op... Maar dat zal wel nie gebeuren...

@ Johannal, succes bij VK!

@ Ano, dat vraag ik me eigenlijk ook af, vanaf wanneer je begint te rekenen, ah vanaf de onstluiting lees ik nu dus al!!
    Wat leer je hier op forum toch veel :D:D Ideaal!!

@ Eten, ik heb vandaag een brood en fruitdag!! Zooo geen zin in koken! :) Al krijg ik nu eigenlijk best wel zin in iets warms, zucht!!

Liefsss

9. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @setti: van harte gefeliciteerd met lisanne, mooie meid hoor!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hier: frietjessssss eindelijk! ik ga bij mijn zusje eten en mocht kiezen! Steef heeft uitgebreid gekookt voor zijn laatste 'manneneten' als kinderloze man.... (doen ze zo af en toe met drie goede vrienden stamt nog uit hun studententijd toen ze bij elkaar op de uithof woonden...) Ik mocht ook blijven maar wandel net zo lief even naar mijn zus. Zeker voor frietjessss mmmmm

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ano: al nieuws ;)

Hier was het eten zo goor ( anders sausje dan anders) Dat me vent maar ff naar de visboer is gelopen voor kibbeling. Anders zijn de kasten waarschijnlijk leeg vanavond haha.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook frietjes :D
    Manlief is ze gaan halen. Mag ook wel want ben bekaf!
    Heb de hele ochtend in ziekenhuis gezeten pfff

Vandaag dus voor eerst controle gyn. Moest daar om half 10 zijn.
    Om 9 uur waren we er omdat we een ponsplaatje moeten laten maken.
    Bij gyn om 10 voor half.
    Vraagt de assistent of ik al een CTG heb laten maken.
    Eeuuhh daar heeft niemand me wat van gezegd. Nou, is dus standaard de eerste keer.
    DUs wij naar de verloskamers. Daar half uur moeten wachten. Toen 3 kwartier aan de ctg.
    Alles was goed :)

Toen weer naar de gyn. Bleek ie net terug van een spoedoperatie. Dus heb mijn tijd nuttig besteed tijdens de CTG ;)
    Na een kwartier al aan de beurt.

Erg aardige man. Nam lang de tijd voor me ookal liep ie anderhalf uur achter.

Heeft ook echo gemaakt. Baby gemeten. En kleine woog nu al 3,6 kg!
    Door het feit dat de kleine zo groot is en ik klein EN het feit dat ik aan het antibiotica infuus moet bevallen vanwege dat ik draagster ben van het GBS bacterie. Word ik de eerste week van maart ingeleid!

Volgende week nog controle, inwendig onderzoek om te zien of het al wat aan het rommelen is en dan prikken ze gelijk de datum voor die week erop. Ben dan bijna 38 weken.

Spannend dus! :)
    Voelt wel goed dat ik niet zo lang hoef door te lopen.
    Maakt het wachten toch wat makkelijker moet ik zeggen. :)

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja en pas om 12 uur stapten we weer uit het ziekenhuis. 3 uur daar dus vertoeft pfff

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mamzie, spannend!

Wij hebben net besteld. Hubbie eet een turkse pizza en kapsalon, ik eet pita kaas (samen met de meiden) turkse pizza met kaas en een broodje hamburger. En voor de meiden een kindermenuutje. Ze hebben samen 1 menu dus kunnen ze lekker met mij meeëten!

15. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@Johannal, lekkerrr frietjesss, kan me voorstellen dat je daar wel een wandeling voor over hebt, hihi!! ;)

@ Funnyme, oww ook al zulk lekker eten!!
    Ik ben jaloersss, k geloof dat ik TOCH ook maar wat warms ga bestellen :D
    Ik heb zin in wat lekkersss!!
    Alweer :(

@ Mamzie, pfoeh das nogal een heftige morgen dan!! 3 uur in zo'n ziekenhuis zitten, maar achteraf prettig dat je CTG had terwijl je arts toch een spoedklus had!! Heb je je tijd inderdaad "nuttig" besteed!!
    Wel heerlijk dat alles goed is!
    En goh, wel apart heh, als ze een datum gaan bespreken dat je word ingeleid!
    Dan weet je gewoon waar je aan toe bent!!
    Is denk ik ook wel fijn!!

Liefss

16. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Gaat er hier nog iemand bevallen in het RKZ in Beverwijk???
    Lees zoveel over dezelfde ziekenhuizen ;)...

17. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ Setti...gefeliciteerd met je dochter Lisanne...het is echt een plaatje

@ Lindavr....bij de geboorte zijn bij mijn knullen geen lengtes opgemeten omdat er 1 in stuit lag en ze aanleg hebben voor heupdysplasie.
    Inmiddels zijn ze wel opgemeten.
    Bas is 41 cm (hiermee gelijk de kleinste baby:D) en Wim 46 cm.

Verder is er echt onwijs veel geschreven...houd het echt niet meer bij hoor...sorry:)

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

jaja ik ben buddy van lara.

ik heb r vanmiddag een sms gestuurd met het nieuws dat setti was bevallen, denk een uurtje of 1, maar niks terug gehoord, heb dus zo'n vermoeden dat ze druk is hahahah

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha ja idd ano spannend allemaal zeg.

mamzie: spannend! fijn dat je niet zo lang hoeft door te lopen. Nu lekker met frietjes op bank, dat heb je wel verdiend na zo'n lange dag.

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Spannend Mamzie.. :) Voor jullie ook al bijna zover!

Mm lekker al dat eten; ik heb net mac donalds op. Jammie was ook erg lekker.. :p

Deel Deze Pagina