kwam ook nog ff buurten. Heb nog helemaal geen slaap. ( ook geen wonder lig de hele dag plat) mannetje is even naar een vriend toe. Ik denk dat ik maar ff wacht tot hij thuis is. Ik hoop dat Lara al bevallen is en dat ze nu geen weeen meer heeft.
heyyy nou het kan toch niet anders als dat lara bezig is????gister heb ik de hele dag met r gesmst, en nu heb ik r de hele dag niet gehoord!!!wel een heftige lange dag voor hun denk ik!!! hier zou ik met me man en schoonzusje en zwager naar avatar, maar vlak ervoor werd ik ineens weer misselijk, dat heb kk de laatste week zo af en toe met vlagen, echt zwaar irri, ben dus thuisgebleven...vond t wel lullig maja, vole me nun wel weer goed maar ga denk ik wel lekker vroeg naar me bedje toe!!! stroopie heb jij nog wat van lara gehoord in het ziekenhuis?
k heb zitten twijfelen om r een sms te sturen, maar vind dat toch een beetje opdringerig, als ze wat had kunnen laten horen had ze t heus wel gedaan...als ik morgen ochtend niks hoor stuur ik wel een sms
Als ze wel middenin de weëen zit is smsen wel het laatste waar ze aan denkt... . En als het alsnog niet doorzet (wat ik niet hoop voor ze) zal ze wel ff genoeg hebben aan Bart.. dat is dan nml. wel een flinke teleurstelling. Denk dat Bart straks nog wel een berichtje achter komt laten. Laten we maar ff afwachten.. En straks nog ff inloggen .
Eigenlijk nu vrij rustig nadat ik gedoucht heb... nog wel een wat zeurderig gevoel maar niet meer echt van die pijnlijke pieken! Dus denk helaas vals alarm
Ik zat ook al te twijfelen om te smsen, maar ik denk eerlijk gezegd dat ze druk bezig is en het waarschijnlijk erg zwaar heeft en dan is smsen wel het laatste waar je zin in hebt!! Ik hoop wel dat alles goed gaat met haar en de baby! maak me wel een beetje zorgen, maar we gaan maar van het beste uit!! Pfffff het is wel spannend hoor elke keer als ik op het forum kom!!! en ook op mijn hyves stromen de babyberichten van zwangerschapsyoga binnen!!
idd naatje ze hebben het nu waarschijnlijk druk zat, want normaal laten ze direct iets weten als t ff kan, dus nu kan t waarschijnlijk gewoon ff niet haha. setti heeft meer fotos op de hyves he, wat een scheetje zeg!!!
Nu nog even laatste stukje van Uri Geller kijken en dan lekker slapen! Weltrusten voor strax allemaal en ik hoop morgen goed nieuws van Lara te lezen
Hier ook welterusten.... Trouwens Steef en zijn vrienden hebben het bed op klossen gezet; ziet er niet uit!!!!!! Daarbij kan ik nou ook niet meer al liggend in het wiegje kijken Ik hoop dat het heel snel weer naar beneden mag..... Vind er niks aan kan er ook maar moeilijk in en uit.... (even een fotootje gemaakt met Photobooth dus niet echt mega kwaliteit)
@ Ano.. weet nog toen ik moest bevallen van Zoë dat ik zodra ik in het zkh kwam mijn tel. uit heb gezet.. moesten ze mijn man maar smsen (wat de hele fanclub ook heeft gedaan hahaha). En toen ik bevallen was ging gelijk die tel. weer aan en werd iedereen gesmst.. het zal echt wel goed gaan met Laar..het vervelende van inleiden is dat het vaak wat langer duurt. Op het moment dat je "uit jezelf" bevalt is je lichaam er klaar voor.. als je ingeleid wordt dan is je lichaam vaak nog niet zover.. dus duurt het allemaal wat langer..
Nou indd, je zou je nek erbij breken!! Das toch nie normaal zo hoog!! Hoort dat echt zo te zijn??? Doe maar voorzichtig hoor met in en uit stappen!! @ buddy's van lara, kan me voorstellen dat jullie twijfelen met smsen.. Ik weet ook nie wat ik had gedaan, maar denk idd, dat ze echt wel wat laat horen als ze daar toe in staat is, want Lara meldde zich altijd wel gelijk!! En als het allemaal nie vlot zal ze nu wel met Bart dit willen verwerken!! Ik hoop ook zoo dat alles mee valt!! Pfff wel spannend hoor!! Gewoon blijven duimen!! Liefs
dat bedoelde ik ook hoor, dat ik hoop dat ze geen pijn heeft. Ze smst vanzelf als ze daar toe in staat is. ben alleen wel nieuwschierig.
idd meiden ben het met jullie eens hoor, ga ook niks verder aan d'r laten horen, wacht gewoon tot ik wat van hun hoor, of dat we bart hier weer horen.....hoop dat het allemaal goed en een beetje vlot gaat!! jeetje johannal wat staat dat bed hoog, pff lijkt me helemaal niks!!!maja als het echt moet dan moet he he haha. nou mannetje zit nu lekker in de bios en ik hang maar een beetje op de bank, echt schattig zeg die fotos van setti, word zo wel nieuwschierig naar ons meisje!!
Hier hebben we een waterbed... maar staat sinds dec. al "omhoog" planken erop en matras erop.. beval toch niet thuis. En bij Zoë ook zo gedaan en twijfelde op het laatste moment of ik toch thuis zou blijven.. en mocht van de VK gewoon bevallen op het waterbed met plank en matras. Vind het heerlijk dat hoge bed.. stapt een stuk makkelijker in en uit.. terwijl ons waterbed al op "seniorenhoogte" is. Maar goed.. ik ben ook bijna 1.80 lang..
ik wou ff pfaffs kijken zo, komt er weer een extra uitzending ivm met den haag. bah... Ja ik weet lekker doeloos maar ik verveel me echt stierlijk iemand nog wat leuks te vertellen?
hallo meiden (bart) vanavond, na 2 hele lange dagen, om 19.30 uur kreeg Lara opeens hele heftige bloedingen. Omdat ze nog maar 2 cm ontsluiting had is er overgegaan op een spoedkeizersnee ivm. loslatende plasenta. om 20.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van ROBINE LINDE Ze is 50cm en weegt 2995 gram ze licht lekker bij lara op de kamer Lara voelt zich goed, we zijn alleen wat overdonderd door de snelheid en de plotselinge paniek. jullie krijgen heel veel liefs van Lara en we vinden het supperleuk dat jullie alemaal zo meeleven liefs Lara, Bart en Robine
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Heftig zeg! Pas goed op je meiden Bart! en geniet van je meiden!
Bart en Lara, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Robine... Wat een verrassende wending ineens, maar gelukkig kunnen jullie nu lekker genieten van jullie dochter!!