Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Gefeliciteerd met jullie meid. Geniet van elkaar. Eindelijk is ze er! Dikke knuffel voor jullie!

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ja daar is ze dan, gefeliciteerd met Robine!! Heftig zeg, maar nu gaan genieten.

Trusten meiden.

3. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Nog even snel spieken voor het slapen gaan en jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lara en Bart, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dianne ik wou dat ook kijken een extra nieuwsuitzending voor niks tot nu toe.

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja idd channes, geloof dat het er nu op komt.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wauwwwwwwwwwww zag het net bij toeval op de hyves van lara en zie het nu hier!!!!!!

LARA EN BART VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER ROBINE!!!!!!JEETJE WAT HEFTIG ALLEMAAL INEENS, KAN ME VOORSTELLEN DAT JULLIE EEN BEETJE OVERDONDERD ZIJN!!KOM MAAR LEKKER BIJ EN GENIET VAN ELKAAR!!!!

LIEFSSS

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    toch ook nog ff ingelogd... En lees goed nieuws! Lara en bart gefeliciteerd met de geboorte van robine. Heftig toch nog een spoedks..door losl. Placenta. Maar gelukkig alles goed gegaan. En hebben ze snel gereageerd. Ik hoop dat lara goed hersteld. Geniet van jullie wondertje!
    Mooie naam ook trouwens!

8. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Gefeliciteerd met jullie dochter Lara!!! Mooie naam Robine :D

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Zo nu eerst van 15 pagina's de reacties::D

kat ja de kat heeft t 2 dagen van te voren goed voorspeld!!

rotnachten jeetje meiden ik hoop echt dat jullie nu wel een goede nachtrust krijgen

lara en bart gefeliciteer met jullie dochter ROBINE LINDE wat een mooie naam zeg. en hopen dat je er een beetje goed uitgekomen bent. rust lekker uit. Hebben jullie nog veel last gehad van t ongeluk?

bregt gefeli met je 37 weken

buddie's bedankt voor t doorgeven van alle mentale steun en dergelijke!!!

kleintje ook alweer 37 weken misschien ga je net zo hard als bij mij!! Zijn de krampen nog minder geworden? zo te horen zijn t wel voorweeen

dianne hou je t nog vol meid?? dat kan je bij prenatal kopen voor 5 a 6 euries

funny wat een gave muursticker zeg! de hele kamer is mooi hoor. Lekker zeg dat t zo lang duurt met de auto, kan je er ook nog wel bij hebben. Meid gewoon overstappen als je de klik niet hebt wil je zo iemand niet aan je doos hebben :D

marye ik hoop zo voor jou en don dat jullie van t weekend naar huis mogen met florine en pepijn!

chantal hadden we toch dat wedje moeten leggen he??:D

bevallingsverhaal volgt in volgende reactie

sorry als ik iemand vergeet maar mijn hoofd staat er ook niet echt naar en ik lees volgens mij ook over berichten heen.:)

sabine gefeliciteerd met je verjaardag

naatje wat een mooie foto van jou en je dochter

johannal fijn dat je weer door de keuring heen bent

eten ik heb lekkere vette patat gegeten en morgen jaja EEN WALDKORNBOL MET FILET AMERICAN!!!:D:D:D

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hier eerst ff een correctie in gewicht ze weegt dus 2820 en niet 2880 ik heb t helemaal verkeerd verstaan van de vk.

bevallingsverhaal: Vannacht begonnen om 04.00 de weeen maar wel onregelmatig. ik had echt zoiets van: wat moet ik hier mee dit zijn echt geen harde buiken meer!!!. Om half 6 ben ik onder de douche gaan zitten een 45 min ongeveer ofzo. en om 07.15 heb ik steef wakker gemaakt om te vragen of hij een kruik wilde maken en zn werk te bellen omdat de weeen nu al een 15 min om de 3 min kwamen. de kruik hielp dus voor geen bal. Om 08.00 heeft hij de vk gebeld en die kwam om 09.00 dus al 2 uur weeen om de 3 min. ben getoucheerd en had dus toen nog maar 1 a 2 cm onsluiting! Ze ging weer weg en om 09.30 braken de vliezen. sinds dien weer onder de douche geweest en steef ging ff buiten bijkomen met een sigaretje van alle spanningen. toen hij weer binnen kwam kon hij eerst dwijlen hihi. toen kwamen de min om de 1.5 a 2 min. dus eigenlijk constant en ik heb dus vreselijke rugweeen gehad. Steef heeft vreselijk zijn best gedaan met de weeen weg te duwen in mijn rug wat goed geholpen heeft maar op een gegeven moment wist ik me geen houding meer te geven van de pijn en liep te ijsberen in huis. Gezegd dat hij de vk maar weer moest bellen voor pijnbestrijding en anders door te gaan naar t zkh. ik trok t niet meer. ze kwam dus om 10.30 aan en weer getoucheerd en toen zat ik al op 8 cm :$ dus in een uur ff 7.5 cm erbij:$ Vind je t gek dat je zo'n pijn hebt zei ze. maar je mag niet meer naar t zkh. je moet nog ongeveer 4 weeen wegpuffen en dan mag je persen. vanaf dat moment heb ik er nog 2.5 weg kunnen puffen ook al had ik persdrang. dus halverwege de 3e zegmaar ben ik gaan persen en dat begon om 11.05 dus binnen 15 min persweeen is lisanne en de nageboorte geboren!!!

Ze heeft alleen ff bij de bevalling gehuild en voor de rest van de dag hebben we haar niet gehoord.

Ze heeft 2 volwaardige voedingen aan de borst gedronken en dat was met aanleghulp van de kraamhulp. de laatste voeding en madame wilde niet wakker worden dus een uur later weer geprobeert maar nee hoor als schoot je een kanon naast haar af!! dus vk gebeld en die kwam langs met haar grillerige koude handen en jahoor. 1 borst heeft ze tepakken gehad en daar na weer in coma hihihi

nu moet ik haar vannacht wakker maken dus we zien wel hoe t loopt.

Lieve meiden bedankt voor al jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wow setti wat een heftige snelle bevalling zeg!!kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment niet meer trok als ze zo snel achter elkaar kwamen, brrrr krijg er de rillingen van haha!maar gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben jullie nu een prachtige dochter!!!geniet van elkaar en je bol filet morgen haha.

lara:ik had r een sms gestuurd om te feliciteren en in r reactie terug vroeg ze of wij nog niks op haar hyves willen vertellen dus bij deze!!!!!
    alles ging goed, Robine had al aan de borst gedronken, lara is helemaal verliefd haha, de groetjes aan iederene hier van d'r

ik ga nu lekker naar bed trustennnnn

12. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Lara en Bart van harte gefeliciteerd met jullie dochter Robine

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Lara en Bart!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Robine Linde!! Ook namens mijn vriend, die voor nood de hele avond moest accepteren dat ik de laptop constant in de gaten hield, hihi!!:D
    Ik vind het wel een heftig verhaal hoor, een heftige bloeding opeens en dan overgaan tot een spoedkeizersnede!! Pff!!
    Maar wat is het fijn te lezen, dat jij (Lara) helemaal verliefd bent en je meiske al aan de borst hebt gehad!!
    Echt geweldig!
    En Bart, wat zul je ongelofelijk trotse papa zijn!! Geniet van je 2 meiden!!
    Wens jullie een hele fijne kraamtijd!

@ Setti, Wooww, ook wel een heftig verhaal..
    7,5 cm ontsluiting in een uur tijd, auwww!! Dat lijkt me echt onmenselijk!! :$
    Wat zul je een pijn hebben gehad, en dan ook nog thuis en dus geen keuze tot pijnbestrijding!! RESPECT voor jou hoor!!
    Moest wel erg lachen, dat je mannetje na zijn sigaretje direct aan het dweilen kon, hahaha!!!
    Maar vind het ontzettend fijn dat het je is gelukt thuis te bevallen, zoals je ook wilde (toch)
    En dat jullie meiske ook al aan de borst heeft gedronken!!
    Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Lisanne!

Liefs van San en m'n lief ;)

14. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Lara en Bart Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Robine Linde! Wat een prachtige naam zeg.

En Setti, jij hebt ook een heftig dagje doorstaan zeg, pff :$

15. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @lara:van harte gefeliciteerd met jullie dochter, inderdaad mooie naam hoor!

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedemorgen,

Setti, wat knap dat je je verhaal al hebt opgeschreven! Zo wat ging dat snel zeg!! lekker genieten meid!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Setti wat een storm bevalling zeg meid geniet van jullie mooie meid...

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier weer een rot nacht gehad heb elke uur weer gezien van de wekker lig nu net weer in bed kijken of ik nog wat slaap kan pakken

19. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Lara en Bart, van harte gefeliciteerd met jullie dochter ROBINE LINDE, wat een mooie naam! Wel een hele heftige bevalling maar nu een voorspoedig herstel toegewenst en heeel veel plezier met elkaar!!!

Setti wat een verhaal joh, en wat kun jij trots op jezelf zijn, goed en snel gedaan zeg en nu zo'n lief klein meisje in je armen, wow!! ik word er helemaal jaloers van...

Hier een druk weekend, oudste is jarig morgen en vandaag kinderfeestje (kort; bios en McD), dus zal wel een zwaar maar leuk weekend worden en 1 voordeel de tijd vliegt... Wel nog mot met hubbie gehad omdat we dus nog steeds niet uit de (jongens)naam zijn....
    Weer sneeuw........pffffffffffffff

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lara en Bart, gefeliciteerd met jullie dochter Robine! Heel veel geluk samen!

Setti, knap gedaan die stormbevalling - en rugweeën, weet uit ervaring hoe pijnlijk en overdonderend die zijn! Daarom ben ik erg blij voor je dat je zonder kleerscheuren die mooie meid zó op de wereld hebt gezet. Nogmaals: van harte!

Deel Deze Pagina