Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ahh das lief haha, ennuh halfnaakt hahahaha, zou me vriend niet blij mee zijn en ik zelf ook niet hahaha, nee zo kan t nog net, en dan zonder hoofd he hahaha.

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Marye, ik geloof daar wel in dat je vlak voor de bevalling heel onrustig kan worden. Dus misschien toch?

Hier belde hubbie op. Hij denkt dat het nog wel even gaat duren. Hij blijft nu bij zn gevoel. Hij roept de hele zwangerschap al begin maart dus dat klinkt beter!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ funnyme: hahah grappig dat ie d'r over op belt! :p
    Heeft ie bij je vorige zwangerschap wel goed aangevoeld wanneer het ongeveer ging beginnen?

@ Ano: hihi, kan gewoon hoor! ;) Hij vond je tattoo trouwens wel leuk! :D haha

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Alies, gefeliciteerd meid!!
    Wat leukkk!! :D

@ Ano, prachtige foto, ik heb ook het idee dat het verschil met de vorige foto nie zo groot is?

@ funnyme, ik ben ook nieuwsgierig, heeft hij vaker van die voorspellende gedachten :)

@ indalen..
    :( Iedereen hier heeft het over indalen enzo, maar mijn beebsje ligt nog steeds in een stuit :( En k weet dat het nog kan draaien tot week 36, maar waarom bij jullie dan al wel??
    Ik wil zo graag dat het allemaal wel goed gaat..
    Pfff...
    Kan ik me best wel zorgen om maken...

@ hier
    even een fototje van de mooie band op het behang en mijn vluchttassen, hahaha

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha kussie,
    hier ook nog geen indalende baby's hoor!! geen zorgen hoor meid, daar is nog ruim de tijd voor!!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja toen zei hij ook van tevoren dat het wel een paar dagen ging duren het inleiden. Maar dat ze er voor het weekend wel zouden zijn.

Kussie, ja hij heeft het heel vaak. Dus ben benieuwd.

Hier ook nog geen indalend kindje. Maar goed de vk gaf me ook weinig kans dat hij zou indalen. We wachten het af

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Thankss!! Echt harstikke lief!! Pff wat een geruststelling, dan het ja nog weken draaien :D
    Ben ik even blij nu!!

Thanks ook Funnyme voor de reactie!!!
    Wel spannend dat je man dat aanvoelt!!:)
    Ben ook benieuwd..
    Kan hij ook voorspellen wanneer de eerste maartbaby word geboren ;)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr haha ik herken het als ik wat zie voor de kleine koop ik t ook met als gevolg dat we bijna een kledingkast vol hebben haha.

alies nog gefeliciteerd met jullie huwelijk

laar wat een goed nieuws zeg en idd lekker rustig aan doen. haha ik zie mijn moeder echt niet bij mij schoonmaken

floor fijn dat ook jij weer door de keuring heen bent.

channes sterkte deze week meid. lekker rustig aan doen

ano mooie streeploze buik hoor!!

eliesah fijn dat je weer ff van je meisje hebt mogen genieten. ik kan niet wachten tot dinsdag volgende week tot ik mijn laatste echo krijg.

kleintje ach wat maakt t uit voor die paar weekjes!!! je kan tenminste lopen zonder pijn aan je voeten en dat ist belangrijkste.

kussie ziet er goed uit meid je foto van je behangrand

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier een rotnacht. Meiden begonnen om 1.20 te spoken. Allebei bij ons genomen. Uiteindelijk heb ik Anna om 3.45 teruggelegd. Sophie ging om 5.45 terug naar haar eigen bed.
    En nu is Sophie al een uur aan het gillen

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lekker zeg van die nachten hopen dat je goed uitgerust bent als eenmaal de bevalling zich aankondigd!!! want met iedere dag een gebroken nacht is ook niet nix

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat toevallig, ik lees van alles over indalen en ik heb nu al twee keer gigantisch pijn gehad van onder, beetje vooraan bij m'n schaambeen, ik heb dus ook het gevoel dat het hoofdje laag ligt, vanmiddag eens vragen. Hoewel de billen van het laagst liggende kindje (jongetje) meestal ook lager liggen, lagen ze gister ineens heel hoog dus misschien is er ook wel niks bezig. Vanaf welke week kunnen ze overigens indalen?

Hier een rotnacht, weer pijn in mijn vingers. Volgens de Gyn carpaal-tunnelsyndroom, twee keer heel naar dromen en echt bezweet wakker worden. Heb ook regelmatig even hoofdpijn dus ik hou mijn hart vast voor vanmiddag. Kom wel pas morgen denk ik weer online, dus geen nieuws is goed nieuws.

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Goedemorgen!

Linda: Succes bij de gyn. En dan hoop ik maar niets van je te horen vandaag... ;)

Funnyme: Weer zo'n rotnacht, hopelijk gaat dat snel weer een beetje beter.

Kussie: leuke behangrand. En goed dat je vluchttassen al helemaal klaar staan!

Hier: Het onheilspellende gevoel is weer een beetje weg... voel me weer wat rustiger. Dus het zullen wel gewoon op hol geslagen hormonen zijn geweest. Heb ook heerlijk geslapen , eindelijk weer!
    Helaas kreeg Don vandaag wel de afwijzing van zijn sollicitatie omdat ze niet konden betalen wat hij vroeg. Die zal dus wel niet zo vrolijk zijn.... Maar goed, volgende keer beter!

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    PS. 33 weken!!!!:D

15. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    Marye gefeliciteerd met je 33 week :)

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi,

Darcy en Stroopie....fijn om te lezen dat jullie ook merken dat alles wat minder georganiseerd gaat als bij de eerste... ik dacht echt dat het aan mij lag hihihi! Alles gaat nu met een kleine die al rond huppelt een stuk sneller!

Ik las iemand last had met omdraaien of uit bed komen s'nachts...dat herken ik ook enorm! Je merkt dat je buik dan echt bewoond wordt en die het niet altijd eens is met een andere houding!

Wennepen fijn dat je wat meer rust krijgt! Ik hoop dat die kleine nog even lekker blijft zitten! Hoe het komt dat mijn beeb lekker groot is is niet medisch onderlegd! Hij heeft het gewoon erg goed vanbinnen! En mijn man is ook 2m02!!! Verloskundige gaf aan uitstekende condities voor nu alleen hij moet er nog wel uit.....!~

ik ga nog even teruglezen!!

xx nina

17. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Haha, heb alles weer terug gelezen maar ben nu alweer de helft kwijt.
    Ik zag wel een hele mooie buik van Ano voorbij komen.. :)

Gister lag ons meisje met haar hoofdje naar beneden; vorige week lag ze nog in stuit. Gaat best snel dus.
    Ze was geschat rond de 7 pond, kan natuurlijk minder zijn zei ze er gelijk bij. Ach we zien het wel, komt vast allemaal goed hihi..

Gister avond heletijd een druk gevoeld onderin m'n buik en bij m'n schaambot misschien het indalen? Geen idee..

Owja en heb heerlijk geslapen vannacht! :D

Marye; fijn dat het weer wat rustig is bij jou! Wel balen dat je man/vriend niet is aangenomen.. Maar hij had nog meer sollicitaties toch?

Zo nu weer even terug lezen hahaha..

18. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Indalen, heb ikgemerkt doordat ik meer druk op mn schaambot kreeg. Gister werd dus ook bevestigd dat de beeb idd was ingedaald. De gyn zei er nog bij dat je ook nog last kon krijgen van stekende pijn, dat hoorde ook bij het indalen!

Ano, Mooie buik hoor!!

Fijn dat alle kindjes vannacht nog zijn blijven zitten! :D

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    marye, alweer 33 wkn t gaat hard allemaal he en zeker met die ophol geslagen hormonen :p

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Weet niet of jullie me nog kennen ;)
    Maar heb ook zo weinig tijd om mee te schrijven hier.
    Lees elke dag wel globaal mee. Maar jullie kletsen ook zoveel hihi
    Niet bij te houden hoor.

Ik kom even hier onze 3D echo showen die we met 31 weken lieten maken.

Dus bij deze ons mannetje. Wel een flink kereltje al. Met 31 weken werd zijn gewicht op 2332 gram geschat. En ook de verlos denkt dat het een flinke baby is.

Moet nog 1 keer op controle bij de verlos en dan onder controle in het ziekenhuis ( vanwege dat ik draagster ben van streptokokken B bacterie )
    Dus ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Dames, allemaal sterkte met de laatste loodjes die nu gaan komen!
    Ik zal trouw proberen blijven mee te lezen maar mee kletsen word erg moeilijk. Sorry!

Groetjes Mamzie

Deel Deze Pagina