Lara en Bart: Pfff heftig zeg dat het zo gelopen is maar in ieder geval gefeliciteerd met jullie dochter en geniet ervan Ook alweer een leuke naam Setti: lijkt me idd ook vrij heftig om ineens zo hard te gaan maar je hebt er nu iets moois voor terug! Vind je een echte bikkel hoor Hier: nog wel wat lichte krampen maar niks schokkends, kleintje blijft voorlopig nog lekker zitten denk ik! overigens wel het gevoel alsof er soms iets op knappen staat ofzo en nog steeds wat druk... Ik zeg tegen mijn vriend: "mmm dat zullen toch niet vliezen zijn die op knappen staan ofzo? " maar dat kan volgens mij helemaal niet want dat voel je denk ik niet aankomen.... Dus denk dat het misschien gewoon de baarmoedermond is die aan het verstrijken is ofzo? Verder redelijk geslapen maar weer vanaf 4 uur echt heel vaak wakker geweest :x niet zo grappig!! En veeeelllll plassen!
Ik weet niet of je dat kan voelen Kleintje. Ik heb ook af en toe dat ik denk dat er iets op knappen staat. Maar dat zakt meestal met een paar minuten weer af. ZO ik ga weer verder. Ben de kamer van de meiden aan het veranderen. Ze zijn even met hun vader mee dus had ik mooi tijd om alle meubeltjes anders te zetten, eens goed te stofzuigen en de boel te dweilen.
Ja idd bij mij zakt het ook wel steeds af maar komt af en toe ook weer terug, best vreemd! Maar ja zal wel niks zijn....
Lara en Bart, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!! Jeetje veel gelezen. Wat babbelen jullie veel zeg! hihi Iemand vroeg me hoe groot ik ben. Ben 1.53 m Een ukkie dus Hier ook veel krampjes en harde buiken enzo. Maar denk dat het ook komt omdat ik zo druk ben geweest gisteren en vanmorgen boodschappen gedaan pff. En hier sneeuwde het weer dus ook niet fijn voor m'n reuma Vanmiddag naar schoonouders. Schoonmama is jarig Wel raar he. Nu weet ik wanneer ik ga bevallen en nu ben ik opeens bang dat ie eerder komt. Eerst wilde ik juist dat ik eerder ging bevallen en nu ben ik opeens bang dat ie voor de eerste week van maart spontaan zelf gaat komen. Komt denk ik ook omdat als nu spontaan zelf de bevalling begint ik dan waarschijnlijk te laat in het ziekenhuis ben voor het antibiotica infuus en dan moet de kleine aan het infuus als ie geboren is. En dat is zo vreselijk om te zien bij zo'n kleintje
Lara, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Geniet ervan! hier gelukkig geen sneeuw te bekennen maar wat zon, ja ja eindelijk weer eens wat licht in Brabant heb de 1e verdieping al helemaal schoon, nu moet ik beneden nog stofzuigen.. pff helemaal gn zin in, straks komt een vriendin langs en vanavond nog naar een verjaardag.. denk dat ik kapot ben straks maar goed, we zien wel.. zal hier ieder geval niet veel meer komen vandaag iedereen een fijne rustige dag gewenst en geniet vh wknd!
Vriendlief is nu de auto helemaal aan het stofzuigen en schoonmaken En strax gaan we even oefenen met de maxi cosi Nou dan mag de kleine vandaag wel komen hoor dan kunnen we in een schone auto naar het ziekenhuis haha Nee het is zo'n eigenwijs ding dat "kleintje" volgens mij nog lekker blijft zitten....
Lara en Bart van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robine Linde! Heftige bevalling, zeg! Maar nu kunnen jullie gaan genieten! Ik had de naam Linde al geraden, na de kamerfoto. Setti: mooi bevallingsverhaal. Klinkt zwaar, 7,5 cm in een uur, maar achteraf wel fijn dat het zo snel is gegaan, of niet? En maar een kwartier persen. Vandaar dat het zo'n mooi meisje is en helemaal niet met zo'n oudemannetjes gerimpeld gezichtje of zo!
Hoera 37 weken vandaag! Straks gaat mijn man toch maar eens het bed op klossen zetten! Gelukkig hebben we wel een krukje om in en uit bed de klimmen.
@ Lara & Bart: Gefeliciteerd met jullie dochter Robine. Wat een prachtige naam. Dat is wel even flink schrikken geweest. Gelukkig is alles goed gegaan met Lara en Robine. @ Setti: Zo dat is heftig, in een uur tijd 7,5 cm erbij. Dan weet je ook niet wat je overkomt of waar je het moet zoeken. Zo te lezen is Lisanne ook helemaal op van de snelle bevalling. @ Boomer2009: Hahahahahahaha, heerlijk, kun je er vanavond nog een keer van eten!! @ Wennepen: Gefeliciteerd met je 37 weken!!! Dit is een feestje waard. Zul je zien ga je nog overtijd lopen ook @ Nijnja: Gefeliciteerd met je 37 weken! @ Hier: Vanochtend met mijn zwangerschapsclubje naar de fitnes zaal geweest. Was hartstikke leuk!! Lekker bezig zijn (wel aangepast, en een aantal dingen mocht ik absoluut niet doen). Het uur vloog voorbij Daarna lekker douchen, en het huis opgeruimd. Zo even een hapje eten, en dan een uurtje gaan slapen. Merk dat ik van dat uurtje best wel moe ben geworden.
jeetje, zit alweer op 17 kilo erbij zag ik net op de weegschaal.. ben gewoon in een weekje tijd 2 kilo aangekomen, haha. Da's niet de bedoeling... Maar goed dat het nog uiterlijk 4 weken duurt... verder vanmiddag bij schoonouders op bezoek en mee eten en daarna nog bij iemand anders op bezoek, dus weer niet een lekker avondje op de bank.. Maar goed, dat doen we dan morgen maar
Jaaaa, Lara is bevallen!! Gefeliciteerd met jullie dochter; Robine Linde.. Ook alweer zo'n prachtige naam . Wel een heftige lange bevalling geweest; hopelijk is het nu alleen maar genieten van jullie meisje! Ik dacht indd ook al aan de naam Linde (van de kamer foto) maar wist niet dat er nog een naam voor kwam, super! Setti; zoo was een heftige en snelle bevalling! Nou ik hoop ook dat ik zo'n bevalling krijg, zonder rugweeën natuurlijk haha. Maar heerlijk thuis en gewoon hupsakee, dat wil ik ook! Hoe is jullie eerste nacht gegaan als gezinnetje hihi.. Mama's met 37 weken, Gefeliciteerd!! Gwenolyn; zo jij hebt er al een hele dag opzitten, haha. Ik kom pas net uit bed ! Wel gezellig hoor.. Heeft vandaag ineens iedereen nesteldrang, hihi.. Hoor alleen maar poetsverhalen, nou ik vandaag niet hoor! Hier weer heerlijk geslapen vannacht; om half 7 even wakker. Plassen en wat gegeten en toen nog tot half 11 heerlijk liggen snurken. Oow blijft dat slapen maar zo.. Fijn weekend iedereen, xx Ben benieuwd wie er vandaag of morgen gaat bevallen haha..!!
Meldplicht LAra en Bart ook hier nogmaals mijn felicitaties!!! Geniet lekker van jullie meisje!! Tot laterrrrrrrrrrrrrrr!!
Zo kamertje van de meiden is opgeruimd, veranderd, gestofzuigd en gedweild. De meiden liggen lekker te pitten en ik ben even gaan liggen met de laptop. Zit een wasje in de machine... Heerlijk nesteldrang (zeker als je eens een dagje hebt dat je je goed voelt!)
wij hopen dat ik vandaag ga bevallen heb mijn ramen al gelapt binnen en buiten speelgoed opgeruimd bed verschoont wasjes draaien. heb flink nesteldrang haha. wij gaan voor de 23ste februari. dus als je me wilt toevoegen ben 10 maart officeel uitgerekend.
*BUDDYNIEUWS* Ik krijg net een sms van Vriendlief: "Hoi, wij hebben vannacht een zoon gekregen! Alles gaat goed! hij heet Jan! Weegt 3780 gram. Alles is goed! x Vriendlief van 't forum!! Is het nie geweldig!! Hihi, ben gelijk naar de laptop gesprint om het jullie te melden Vriendlief, ook hier op het forum wil ik jullie van harte feliciteren met de geboorte van jullie zoontje!! Geniet er van!!! Knuffel!!! Liefs Kussiexx
Hier wordt niet gepoetst... manlief heeft nachtdienst gehad dus die ligt lekker te knorren... zit hij vast niet op te wachten als ik nu ga poetsen.. straks wel ff de was vouwen. Vanmorgen boodschappen gedaan.. met Zoë. Gelukkig kan je hier bij de AH zelfscannen dus hoef niet alles 10x in en uit te laden. Alles weer in huis voor de hele week. Stond daarna bij de slager en stonden allemaal oude besjes naar mijn buik te kijken hahahaha. Ze durfden alleen niet te vragen hoever ik was.. maar ze keken wel heel nieuwsgierig hahaha. @ alle meiden die 37 weken zijn.. gefeliciteerd!! Weer een mijlpaal. @ setti.. klinkt als een heftig maar goed bevallingsverhaal. En lekker thuis bevallen. @ Boomer.. ahh jij wel naar de Griek!!! Lekker hoor.. ik ga straks manlief héél lief aankijken hahaha. nou, ik heb nog een hoop meer gelezen.. ff vergeten wie er ook weer meeschrijft na een lange tijd.. welkom!! Ik schrijf ook sinds een klein weekje weer mee... wel vaak inloggen hoor, want ze gaan hier supersnel met schrijven . Ik ga hier even een kleine dame naar bed bonjouren en dan ga ik ook ff languit op de bank. Heb lekker broodjes met beleg gehaald.. ff momentje voor mijzelf .