Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier ook hoor. Zodra 1 hond per ongeluk met vieze poten op het laminaat komt dan pak ik de dweil er al weer bij. Als er geen visite komt geen probleem...dan laat ik het gewoon opdrogen. 8)

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind het heerlijk!! Die hormoon mag na de zwangerschap blijven:D

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zelfs zonder zwangerschapshormonen doe ik het. Als er tenminste visite komt. :D

4. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ohh en onze poes verhaart mega veel. Arme beest is gekamt voor haar hele leven door mij :( nu een dun bontjasje voor haar.

Hormonen hihih

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Whahahaha. Arm beest. :D

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Normaal maak ik me ook niet druk om de hondenpoten. Even opdrogen, en je ziet de helft al niet meer. Zeker als ik weet dat er toch geen visite komt. Maar nu..........
    Van de week was onze teef in de tuin aan het graven. Ze had het een partij naar haar zin......... Ik niet toen ze naar binnen wilden. Haar poten waren zwart.
    Emmer met een sopje gepakt, 1 handdoek voor buiten om neer te leggen als de poten schoon waren, en 1 om goed af te drogen. Ze heeft nog nooit zulke schonen poten gehad toen ze binnen kwam:)

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahahahahaha, die komt voorlopig niet meer bij je in de buurt.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Precies, als er visite komt:D

9. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

hihihi :D Hier pas de hond met de (natte) sneeuw wezen wandelen. Ze was helemaal vies. Ze moets eerst even onder de douche. daarna een lekkere zachte hond :D

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

ik zwijg :D

11. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

gek genoeg is ze echt niet bij me weg te slaan :$ alleen bij het vrouwtje :( Ook weer hormonen denk ik hihi

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Onze honden en katten durven geen haar op hun lichaam meer fout te hebben liggen. Uit angst maken ze zichzelf al schoon voordat ze binnen komen.

13. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Vriend vind het helemaal niet leuk dat de kat zo naar me toe trekt sinds de zwangerschap. Ik zei als ik straks bevallen bent komt ze jou lastig vallen :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah hier komt de hond met natte poten gewoon de kamer niet in :) hihi.
    We hebben naar de tuin een deur in de huiskamer en een deur in de keuken, dus dan mag onze hond gewoon door de keukendeur naar binnen en dan zetten we een plank voor de huiskamer zodat ie in de keuken op moet drogen :p
    Zo voorkom ik dat ik elk pootje van het laminaat moet poetsen, want ook ik kan daar niet tegen hihi. (en mijn vriend nog veeeel minder...die vindt het vreselijk als d'r pootjes op het laminaat staan hihi)

Helaas verhaard onze hond wel vreeeselijk..echt een drama.. maar daar begin ik niet aan om dat iedere dag 5x op te ruimen.
    Dan maar af en toe tegen wat plukjes haar aan kijken en 1 keer per dag ff met de swiffer erdoor heen.

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    :D Onze honden glimmen het nu ook uit. Zullen ze extra hun best doen, zodat ze maar niet geborsteld hoeven te worden? 8)

Ow visite is er.

16. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    :D zelfs het baasje hihihi ;) arme wezentjes 8)

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @Alies

gezellig veel plezier :D

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Vriendlief, Gefeliciteerd met jullie zoon JAN... Eindelijk weer even een jongen geboren, na 3 meisjes op een rij.. :p

Volgens de voorspellingenlijst moet ik vandaag aan de slag.. ben benieuwd.. tis op het moment nog rustig :p

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hier ook een hond... Een zwarte labrador van 35 kilo schoon aan haak.. :p Wordt af en toe ook helemaal kriegel van de zwarte pootjes op onze witte marmeren vloer.. of de zwarte pollen met haar op de vloer... Moet dan weer via buiten naar de bijkeuken om die zware stofzuiger te pakken...

Ik lees dat jullie allemaal doen Swifferen... Is dat echt zo makkelijk??

Ik heb ook zo'n nep Swiffer gehad van de Xenos maar vond het verschrikkelijk.. Daar zaten ook van de natte doekjes bij maar na 1 slag over de vloer wat dat doekje alweer droog.. Hoe doen jullie dat dan??

20. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @Chantal

Ik hem een mini swiffer voor kastjes en andere stoffige oppervlakte. Ik vind het goed werken. de nepperds ook gehad en indd werken die minder goed dan de "echte"

Hier donkere vloer dus valt de haren iets minder snel op. Hier een Dyson alergie die 1x per dag en soms 2x per dag door de woonkamer gaat.

en Swiffer voor vloer heb ik geen ervaring mee. wel een stofdweil aan stok. Dit was even voor snel voordat er vizite kwam erg handig.

spannend hoor voor jou nog ook echt aftellen :D nog maar 9 dagen :$

Deel Deze Pagina