kussiexx/shezze Ze zijn eigenlijk helemaal niet pijnlijk en blijven op zich wel komen alleen niet met regelmaat. We wachten het gewoon wel af. Van ons mag het best wel komen eigenlijk, hihi. Thanks in ieder geval.
Lara en Bart, wat spannend ineens. Gefeliciteerd met jullie dochter Robine. Vriendlief, gefeliciteerd met jullie zoon Jan. Setti, Gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne, dat ging ineens rap zeg. Ik zeg maar zo, je kan er maar vanaf zijn. Vind het wel frappant dat jullie kat dit toch goed heeft aangevoeld. Marije, lekker dat je thuis bent. Weer eens rustig slapen. Shezze, kan me voorstellen, dat je naar het nederlandse weer verlangt, maar die 20 graden bij jou lijken me op dit moment heerlijk. Meiden, sterkte met de laatste loodjes. Ze zeggen wel dat zwanger zijn een gezonde ziekte is, maar het valt soms niet mee. Hier, Ging vandaag met mij niet zo lekker. Had vanmiddag ineens koorts. Geen flauw idee wat het was, want inmiddels is het weer gezakt. Hopelijk wordt ik niet ziek, want dan kan ik niet naar Nienke. Ben vandaag ook al thuis gebleven. Met Nienke gaat het heel goed. Ik kan ze gelukkig wel op de webcame zien. Ze moet zich nu alleen nog bewijzen, dat ze goed blijft ademen en dan mag ze naar huis.
OOOH dat heb ik nou nooit dat ik iets voorspel/aan voel komen hahaha! VRIENDLIEF + VRIEND(LIEF?! )ONTZETTEND GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JAN!!! @ Marye: Wat een lieve schattige foto zeg wij waren er helemaal weg van hier... @ Kleintje: Bij jou komt ook elke dag een spannend verhaal?!? Je hebt wel een hotline met je vk! Denk je al zo vroeg te bevallen? Hier alles ok; Lekker lang gelezen in bed en toen eventjes was gevouwen en de zolder beetje opgeruimd en gezogen enz...niet te heftig hoor... ondertussen heeft steef de rest van het huis gepoetst en toen ik bad ging heeft ie lekker eten gemaakt mmmmmm een recept van de ah site (kan het echt even niet meer vinden) een ovenschotel met kip pasta verse spinazie enz mmmm een lekker weekend dagje...... wil proberen vanavond nog schaatsen te kijken (2.00 uur)
@ vriendlief + vriend van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jan @ marije wat een schatjes...hele gave foto @ Stroopie hoop dat Nienke goed blijft ademen en snel mee naar huis mag. En dat je niet ziek wordt. @ Hier, gisteren heb ik veel te veel gedaan....heb dat moeten bekopen met weer flink wat pijn aan m'n wond. Verder ben ik lekker verkouden aan het worden. Vanochtend dus maar braaf thuis gebleven en niet naar de knullen gegaan. Vanmiddag ben ik wel mee gegaan maar heb een mondkapje opgedaan toen ik bij de jongens was. Heb Wim de fles gegeven...en die heeft hij helemaal leeg gedronken. Had hij vanochtend bij z'n papa ook al gedaan. Het kereltje gaat het drinken dus goed leren. Met Bas gaat het ook weer beter, hij heeft eindelijk ontlasting gehad en ook de maagretenties zijn een stuk minder geworden dus z'n voeding is weer opgehoogt. Als het zo door blijft gaan mag morgen de voeding via het infuus gestopt worden. Hij moet dan alleen nog wat glucose via het infuus krijgen. Vanmiddag was helaas wel z'n infuusje gesneuveld dus moest er een nieuwe geprikt worden....wel zielig hoor voor het mannetje...maar het is voor z'n eigen bestwil. Ik hoop dat de stijgende lijn door gaat zetten. Bas was ook 50 gram aangekomen in een dag tijd. Lekker positieve berichten dus. Morgen ochtend gaan we voor het eerst Wim in bad doen...heb er echt zin in. Hoop alleen dat ik niet zieker ga worden...want daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
Tja kan er ook niks aandoen dat er steeds wat is bel liever ook niet maar ja ik ben veel te bang dat er strax toch iets blijkt te zijn ofzo en ze zeggen ook je kan beter te vaak bellen dan niet of te laat.... Ik weet niet of ik eerder zal bevallen dat ligt helemaal aan het kleintje! Maar goed het zou best kunnen want ze zit nu op de grootte van een kindje van ongeveer 39 weken.... Voor alsnog denk ik dat het gewoon wat voorwerk is en ze ons voor de gek aan het houden is, nu is het namelijk weer wat rustiger in mijn buik! Maar toen ik dat vochtverlies had dacht ik wel even van mmmmm het zal toch niet? Heb dat namelijk nooit echt zoveel gehad... Nu gelukkig geen last meer van gehad... En de krampen zijn ook veel minder dus denk ik dat het nog even gaat duren! Maar ik ben vrij snel onzeker! Kan er ook niks aandoen dat er steeds wat tussen komt wat me nog meer onzekerder maakt had het liever anders gezien.... Ik ga proberen om in ieder geval niet meer te bellen naar de VK behalve in echte noodzaak en als ik zeker weet dat er iets is!
Babystuff: als het erger gaat worden zou ik wel even bellen als ik jou was... Succes! Stroopie: mmm hopelijk wordt je niet ziek En hopelijk laat Nienke goed zien dat ze zelf kan ademen en mag ze snel meer naar huis! Boba: jij ook al een beetje ziek? balen meid! Hopelijk gaat het snel wat beter.... Fijn om te lezen dat je kleintjes het toch best goed doen Ik duik zo maar weer eens lekker mijn bed in, hopen op een betere nacht en niet weer 4.00 wakker!
Get Boba, jij ook al een beetje ziek. Waardeloos he ,dat je dan niet naar je kindjes kan. Wat goed van Wim, dat hij zijn flesje helemaal op heeft. Gaan jullie ook leren om via de sonde voeding te geven? Nienke moet best veel drinken 70 ml en dat redt ze nog niet. Wij gaan dat nu leren, zodat ze daarmee wel naar huis kan komen. Kleintje, gewoon lekker je ding hier vertellen hoor. Daar is dit forum gewoon voor en beter 1x te veel bellen naar de vk, dan 1x te weinig he.
@ kleintje... je zeurt helemaal niet!! Gewoon lekker blijven posten.. dat vind de rest vast en zeker ook.... ander ga je lopen piekeren. En idd je kan beter teveel bellen dan te laat... en je zal straks bij de tweede (als die komt) zien dat je er wat relaxter in bent omdat je weet wat er gaat komen. @ Marye.. wat een moppies zijn Florine en Pepijn!! @ stroopie.. hopelijk wordt je niet ziek en mag Nienke snel naar huis! @ babystuff.. kunnen natuurlijk voorweëen zijn... en anders bel je de VK toch ff? Die is nu toch nog wel wakker . @ boba.. doe je rustig aan? Een ks is niet niks...hopelijk wordt je niet ziek! @ Johanna.. klinkt lekker.. ik ga eens ff kijken op de site van AH. @ Shezze... kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je de sneeuw hebt gemist... handboeien van je man? Bij de politie.. vanuit Nederland voor een paar jaar? @ hier.... vanmiddag ff tuk gedaan op de bank.. daarna ff Kyra uitgelaten.. die liep los en normaal moet ik wel 10x roepen voor ze een keer luistert (doet ze alleen als ik zwanger ben grrr, anders luistert ze prima)... nu liep ze zonder lijn heel dicht bij me en hoefde maar een opdracht te fluisteren en ze luisterde gelijk... hmmm heel vreemd. En de kat loopt alleen maar rondjes in de babykamer hahaha. Nog ff bij schoonouders langsgeweest.. schoonmams had weer een leuk jurkje gekocht voor Zoë. Vanavond toch nog maar ff de was weggevouwen en gestreken..
Hey meiden, even een update... ik weet niet wat er hier aan de gang is maar het zal me niks verbazen als ik vannacht aan de gang ga.. Dadelijk eens bijhouden of er regelmaat in komt...
Oeh spannend chantal Vriendlief, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jan!! Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, kan de oogjes nog amper open houden. Welterusten voor iedereen!!
hallo, als ik hier zo eens door de berichten lees zijn er allemaal leuke en spanende dingen aan het gebeuren en zijn gebeurd. gefeliciteerd allemaal. Lara is goed aan het herstellen. Robine dringt de ene keer voortreferlijk en de andere keer gaat het moeizaam overal genomen gaat het supper. ik ben zooo verlieft op mijn meisjes en eigenlijk wil ik ze voor altijd alleen voor mezelf houden maarja dat gaat niet natuurlijk. als het zo goed blijft gaan hopen we dat ik mijn meiden maandag thuis mag brengen. dan zal lara zerer zelf weer willen posten. groetjes bart, Lara en Robine
Leuk dat je ons op de hoogte houdt, Bart! Drinkt Robine uit de borst? Dat is altijd even oefenen (voor moeder en kind!). Het is vast raar voor jou, met zo'n leeg huis. Probeer nog even lekker bij te slapen, heb je straks hard nodig!
@ ik weet het niet meer.. , ik weet niet of het nu voorweeen zijn of echte, maar weet wel dat het verrekte zeer doet.. Ga nu lekker in mijn bedje liggen.. Kijken of dat ik wat rust kan pakken.. Keep you posted!
Nijnja, ik ga er wel vanuit dat het dit x anders gaat. En inderdaad ik ben wel door me weeen heen geslapen. Dat dan weer wel.... Stroopie, Hoe voel jij je nu & hoe gaat 't met je kleine meid? Naatje80, Ja hij zit bij de recherche, we zijn dus inderdaad vooor een aantal jaar op de antillen... Lieve dames ik ga bij mijn vent zitten tv kijken, ik wens julie een prettig avond en ik lees jullie later of morgen weer... Weltrusten voor straks... Groetjes shezz.
@chantal. Probeer nog een beetje te slapen.. Pak nog ff je rust voor het echt losbreekt. @shezze.. Zoiets dacht ik al... Hier zijn manlief en ik beiden hoofdagent in haaglanden. Dit jaar weer terug naar nederland? Heeft ie het naar zijn zin werken op de antillen? Ik ga lekker slapen.. Beeb is superdruk dus hoop dat het zo wat rustiger wordt zodat ik nog beetje goede n8rust heb.. Manlief heeft n8dienst dus moet er ff van genieten dat ik overdwars in bed kan liggen .