@ Naatje, ja hij stond al op klossen.. Heb me verder niet zeer gedaan hoor.. schrok me wel helemaal kapot.. toen ik eenmaal naast mijn bed stond kon ik er wel om lachen. Het leuke is dat mijn vriend gewoon doorsliep ondanks dat het voeteneind 70 cm naar beneden gevallen was..
@naatje; jemig, dat is dan toch wel schrikken als je bedje omlaag donderd... Ik moet zeggen dat ik er vannacht toevallig nog aan gedacht heb. Ik lag wakker en dacht aan de klossen die ik nog moet regelen en toen dacht ik; wat nu als het bed doorzakt? Nou dat dus haha @Ano; mooi hoor die gipsbuik! Ga je hem beschilderen? @Lara en Bart; heerlijk dat jullie misschien maandag met zn drietjes zijn! Geniet ervan. @Boba, fijn dat het iedere dag beter gaat met de jongens! Ik ga snel douchen, schoonfamilie kan ieder moment op de stoep staan.... doei
@ Setti: wat super dat haar nacht zo goed ging al Heeft ze nu 2 voedingen 's nachts? @ Kleintje: aahh waarschijnlijk geen vruchtwater dus... jammer! Was wel gaaf geweest.....maar wie weet komt 't toch gauw.. bij Lara dachten ze ook niet aan vruchtwater! @ marye: ik smelt helemaal weg bij je foto!! @ Linda: zal het zo op het lijstje zetten, de 11e Ik kom denk ik nu zo aan om dat ik de laatste weken echt meer ben gaan snoepen als in het begin.. Gelukkig kom ik nog altijd helemaal niet aan bij mn benen of billen ofzo, alles gaat voor naar mijn buik, maar ja.. hihi, dat snoepen zal vast niet in zn voordeel werken Maar goed.. nog even Hoop ook dat je kindjes beide goed gegroeid zijn! @ boba; super dat het zo goed gaat met je mannetjes! @ Chantal: jammer dat het niet heeft doorgezet. Enne; door het bed gezakt met zn tweetjes?! jeetje! fijne dingen, die klossen! @ naatje: he toch wat zal je man geschrokken zijn!! hahaha. Wel knap dat je kat gewoon kan bellen! Die denkt volgens mij echt dat je kleintje eraan komt: continu jou stalken en je mannetje bellen in zn nachtdienst @ hier: alles prima..vandaag lekker een rustig dagje. Gisteravond belde mijn collega die een week korter zwanger is als ik (dus 34.5 week); ze was 's middags bevallen!! nou, ik stond helemaal perplex joh! hahah had dat totaaaal niet verwacht, dat zij eerder zou bevallen. Zij ook totaal niet, was heel onverwachts. Maar het was super goed gegaan, de bevalling was erg meegevallen en ze zei dat de pijn echt goed te verdragen was (zonder pijnmedicatie). Nou; zulke bevallingsverhalen hoor ik heeeel graag! Dus hopelijk mag het bij mij/ons ook zo gaan!
mogguhh bedankt voor de leuke reacties!! weet nog niet precies wat ik ermee ga doen haha, misschien dat ik hem zilver spuit en met ose letters de naam en geb datum en gewicht enzo op ga zetten, maar echt beschilderen...hmmzzz ben niet zo creatief haha... of ik vraag falle kraamvisite er iets leuks p schrijft ofzo... haha meiden heb wel zitten lachen om jullie berichtjes.... bij de een belt de kat manlief op, de ander zakt door het bed(gelukkig heb je je trouwens niet bezeerd) maar heb hier echt even zitten lachen, de hond zat me raar aan te kijken haha. zo nu weer ff de verloskundige praktijk kijken
meiden heb het ook al bij het namen topic gevraagd, maar ben benieuwd wat jullie vinden... Wij komen maar niet uit de namen..Hebben allebei een totaal verschillende smaak...Nu zijn we tot een compromis gekomen van 2 namen, maar we kunnen niet kiezen welke het echt wordt. Ben benieuwd naar jullie keuze van deze twee en waarom. De namen zijn: Bas of Tommy. En ik wil absoluut niet horen kies liever thomas of tom want dat zijn heel andere namen en die willen wij niet... Ik moet er wel bij zeggen als het tommy wordt hebben wij zoiets van als hij later groter is kan hij altijd nog tom genoemd worden. (mijn man heet nl. officieel ook johnny en wordt nu ook john genoemd, dat is ook totaal geen probleem) Onze andere zoon heet trouwens levi. Nou meiden help ons uit de brand, welke zouden jullie kiezen en vooral waarom?? thanks bink
Nou bink, heel toevalig heet mijn zoon bas, en ik heb nog een zoon op komst en die naam lijkt heel veel op jullie tweede naam wat toevallig zeg!
nou inderdaad!, hebben jullie er geen last van gehad dat hij steeds bassie werd genoemd? Daar is mijn man nl. bang voor en dat zou hij minder leuk vinden..
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari Setti: 3 maart om 3.33 uur - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Channes: 6 maart Alies05: 7 maart Lindavnr: 9 maart Kussiexx: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Linda: 11 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april
@ Bink; jeetje, ik denk dat dat heel persoonlijk is welke naam je leuker/mooier vindt..dus of je er met onze meningen uitkomt; geen idee.. hihi, maar goed, ik zal mn mening geven Ik zou voor Bas gaan, omdat ik Tommy niet zo'n leuke naam vindt... Waarom? geen flauw idee! hihi.
bink: ik zou voor bas kiezen vind ik persoonlijk een mooier naam. En jahoor weer goud voor nederland!!! voel me niet zo lekker vandaag wat lamlennig of hoe je het ook zegt. heb niet veel fut. belde mijn schoonouders ook nog of ze vanmiddag mogen komen pff nou vooruit dan maar. vind het niks aan maar ja. nu gauw brood eten en dan maar omkleden zit nog in de pyama. wij allemaal nog trouwens esmay vind het heerlijk lang in de pyama te lopen.