Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Mooie foto's kleintje!

Germini ook hier bezig met laatste werkweek! Nogal vreemd gevoel!!4 maanden even geen werk.... lekker genieten moet je nog veel doen?

Mamzie hele gave foto van je kleine... jouw afmetingen komen overeen met die van mij dus ook een grote.... heb jij echo gehad of op de tast? Ik word namelijk doorverwezen naar de gyn?

Liefs Nina

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi.

Ano mooie buik hoor! Wou dat ik zo'n mooie buik had.

Funny heb je al vervoer? Ik ging ook niet lopen hoor. Je bent echt niet ego hoor!

Morgen is de dag zie er best wel tegen aan pff. Zware dag.
    We hebben contact gehad met het zh staat me mannetje niet op de ok lijst voor vrijdag nu is de operatie verschoven naar maandag grr wat was ik boos en nog.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    channes, ook dat nog. nou je hebt groot gelijk dat je pissig bent.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje mooie foto's hoor en dat artikel van de yes echt goed van je
    en wat een kop met krullen heb je daar echt mooi man, heb je geen spijt dat t eraf is? t zag er echt heel mooi uit.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whoehoe, morgen komt eindelijk de commode!!!!!!!!!!!
    t gaat wel sneeuwen maar dat maakt niet uit als ze niet komen trek ik ze over de balie heen ggrrr

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm, balen.. :(
    Van het weekend dat boxmobiel gekocht bij de prenetal, en krijg ik nu kortingsstickers binnen bij het blad van Wij jonge ouders voor 15% korting op alles.. had toch weer iets van 15 euro gescheelt... maar goed.. helaas..!

Net een buikfoto gemaakt maar vindt 'm maar niks... duidelijk die stomme striae zichtbaar... :(
    Ben zo bang dat ze helemaal omhoog gaan en over mn hele buik zitten dalijk..zit er wel dik in natuurlijk :(

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Lindavnr; ja kreeg ik gister ook binnen die stickers. Van het weekend even er naar toe. Voor jou wel balen indd.
    Hadden wij ook met het kamertje; was ineens 100euro goedkoper, maar ja helaas doe je niks aan!
    En je hebt een prachtige buik; maak je niet te druk over de striae, je bent echt mooi zwanger!! :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aah da's inderdaad ook balen ja!
    Had al bedacht om het mobiel terug te brengen en opnieuw te kopen :p hahaha, maar dat vind ik ook weer zoiets.
    Daarnaast krijg ik dat ding ook nooit meer zo in de doos zoals ie erin hoort te zitten, dus naja... helaas!

Dankje voor je complimentje :)
    Voel mn eigen echt totaal on-sexy de laatste tijd moet ik zeggen! Die stomme striae, sinds een week of 1.5 heb ik ook weer veel meer last van kleine puistjes in mijn gezicht en boven mn borsten/bij m'n nek, kan me amper mooi scheren.. zucht!
    Gelukkig blijft mn vriend wel heel lief, maar pff..dit is niet goed voor mijn onzekerheid! Die was al aanwezig, en nu alleen maar erger, hihi.
    Mgoed... nog eventjes...en dan kunnen we er met zn allen weer aan werken om ons oude gewicht weer terug te krijgen en hopelijk wordt mn buik dan weer gewoon zoals ie was, hihi.

Gisteren even gekeken en van mij mogen ze precies in week 37 komen. Ofja, vanaf week 37 zeg maar :) hihi. Dat is precies 1 maart, en dat vind ik goed. 8)
    Nu eens kijken of de kleintjes al een beetje luisteren naar mama ;)

@ kleintje: Leuk zeg, dat stuk in de Yes!! :) En mooie site heb je!

@ Setti: Fijn dat morgen de commode geleverd wordt!! :D

9. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    morgen weer naar de verloskundige toe voor controle

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Allemaal nep :p
    Gewoon met de krultang gemaakt want van mezelf heb ik niet zoveel krullen en als ik nu met de krultang aan de slag ga (waar ik overigens zelf niet handig mee ben :p ) dan blijft het helemaal niet zitten :(
    Heb er wel aan zitten denken om een permanentje te nemen ofzo maar denk dat ik dat toch maar niet doe is niet goed voor je haar....

Lindavnr: mooie buik hoor :) En jou straie valt nog wel mee! (al zie je het bij mij niet doordat ze door photoshop zijn gehaald ;) ) ik hoop voor je dat ze niet verder naar boven trekken!

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Channes: Alvast heel veel sterkte voor morgen!!!

Setti: Wat fijn dat morgen de commode komt. Kun je alles lekker af maken.

Lindavnr: Je buik is mooi hoor!!! En helaas is er hier nog 1 die helemaal onder de puistjes zit de laatste weken. Was zo blij dat het eindelijk weg trok. In het begin was het ook al zo'n ramp.
    Maar de doelstelling is om in 2010 dus een leuke, weer goed uitziende moeder te worden!

Ik hoop stiekem dat de kindjes in de week van 20 februari komen. Mijn moeder heeft dan voorjaarsvakantie. En zou het fijn vinden als ze hier dan een beetje kon zijn.
    En anders een week later dus idd rond 1/2 maart. Want dan zijn de Olympische spelen afgelopen :D De twee weken van de olympische spelen kom ik namelijk wel door....

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aah oke, dus dat lijkt er een beetje bij te horen op het einde weer, die puistjes??
    ik had het ook in het begin en was zo blij toen het weg begon te trekken bij een week of 18!

Haha wij hopen stiekem dat ze juist niet eind februari komen omdat we de 22e en 25e zelf jarig zijn...en dan zouden we 4 verjaardagen in dezelfde week hebben..lijkt me dan weer net niet handig!

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hehe er zijn er dus al meer die voor 1 / 2 maart gaan ;)

Ik hoop erg op 1 maart omdat mijn vriend 28 Februari jarig is en ik 2 maart, vond het wel een leuk kadootje voor onze verjaardagen :p En handig met vieren gewoon alle 3 tegelijk ;) (al vieren wij onze verjaardag niet echt)
    Overigens zou ik tussen 21 februari en 1 maart ook niet zo heel erg vinden hoor...

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah da's ook wat; ik wil dat júist niet en jij júist wel! hahah :D

Ik hoop zelf op week 38 ofzo.. dat vind ik helemaal goed.
    Dus dat zou zo rond de 8e zijn volgens mij :)

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    '

ow ook eentje met een flinkerd :)
    Bij mij is de meting gedaan met de echo ( pretecho )
    En daarna op de tast door de verlos. Veel doen ze er niet aan, aangezien ik toch vanaf week 35 naar de gyn over ga vanwege de GBS bacterie. Dus dan zal die het wel in de gaten houden.
    De verlos had het over een groei-echo die ze dan doen met 37 weken.

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

#336 Soda Pop, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2010

Whaaa, ben jij dat!! Ik heb dat stuk gister net gelezen!!
    RESPECT meid!!

En vind je buikfotos ook prachtig!!!
    Ik neem aan dat die 2e foto, dat dat de handen van je man/vriend zijn ;) Die er bij opstaan?
    Harstikke mooi!!

@ Lindavnr, Ik heb het ook hoor, die straie...
    Het is ehm, tjah, misschien nie het mooiste kwaaltje van de zwangerschap, maar ik vind het echt nogal meevallen hoor bij jou...
    En ik ben jaloers op jou buik!!
    Vind hem harstikke mooi hoor!! Zo rond enzo.. Bij mij zit er helemaal geen ronde vorm aan, behalve als ik me heis
    in mijn zwangerschapsbroek! Die ondersteund het dan mooi ;):D

@ Setti, oeiii ik hoop maar voor die lui dat ze dan ook daadwerkelijk leveren, want om door een hormoongevoelige
    mama in wording over de balie te worden getrokken lijkt me nie ideaal voor die lui :D:D

Liefs

17. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Floor, fijn dat alles goed was en dat jullie kleintje al helemaal netjes klaar voor de start ligt! :D
    Ik mag gewoon weer terug naar de VK en zolang ik geen vruchtwater verlies hoef ik ook niet vaker op controle, jeeeej!

@Ano, pffffff wat een buik zeg!! Super hoor! :D

@Linda en Kleintje, ook al van die mooie foto's. En linda is echt een mooie buik hoor, maak je niet teveel zorgen om de striae (ik heb het inmiddels overal op m'n buik tot aan m'n navel :() maar het wordt straks echt lichter!

@Channes, wat een week voor jou zeg... Veel sterkte!

@Eliesah, fijn dat alles goed was!! Bijzonder is dat hé dat als je haar ziet bewegen je dat nu ook voelt :) Geweldig!!

@Kleintje, leuke foto en artikel zeg!! Stoer hoor!

@Hier, alles goed, lekker uitgeslapen vanmorgen :) Kwam om 11.30 uit bed *schaam*... Vanavond weer naar Samen Bevallen (les 4) helemaal zin in!! Verder geen buikpijn/harde buiken/rug of bekkenpijn al 2 dagen. Kan dus helemaal genieten! Donderdag al 35!!! weken. Waaaah!

Las er iets over, maar ben het zwanger zijn ook helemaal nog niet zat (al was ik er vorige week door de schrik wel ff klaar mee) :D Misschien ook doordat mijn buik nog niet zo in de weg zit.
    Vanmorgen weer gewogen, nu in totaal 4kg aangekomen, zó raar ons meisje weegt al 2300 gram!!

Liefs Laar

18. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Weet niet meer wie het schreef over de prenatal en een nieuw gekocht boxmobiel (Lindavnr??). Maar als je de bon nog hebt en je komt nog in de buurt deze week zou ik gewoon ff langs gaan en vragen. Vaak als je het net een week voor de korting hebt gekocht krijg je het verschil nog wel terug.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Floor: ik was 't ja ;)
    Die 15% kortings-stickers gaan pas vanaf 3 februari in.. en wij hebben hem afgelopen zaterdag gekocht..dus denk dat ze daar niet aan zullen beginnen..
    Maaar toch bedankt voor het meedenken! :)

20. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Oh oke, das dan voor hun al wel weer te lang geleden ja...;)
    Wij gaan zaterdag, helaas gelden dan die 15% stickers ook nog niet.. Alleen 20% op dingen die we niet meer nodig hebben....
    Hoewel, ik geloof dat er ook 2x 20% bij zat voor babykleding :D

Deel Deze Pagina