@ Dianne/Britteke, Britteke bedankt dat je het meld! En Dianne, ik ben hier helemaal stil en naar ervan!! Denk aan je meid!! En duim zo hard ik kan!! Heel, heel veel sterkte meis natuurlijk ook voor je mannetje!!!!
Precies, en ik ben ook iemand van : Niet zeuren, kan altijd erger. Zilver, ook erg leuk! en maar zeggen dat je niet crea bent @ Joepie01: Bij ons is bloedverlies ook bellen. Ook al is het zekere voor het onzekere. @ Dianne: Wat een vervelend bericht. Misschien even een klein dipje. Veel sterkte en hopelijk knap Thom snel weer op.
Goedemorgen Meiden, Ben eindelijk bij met lezen, ff kijken of ik alles nog weet... Joepie, Jij was vroeg wakker, ben je inmddels al bij geslapen. En heb je inmiddels al gebeld. Ik zou niet te lang wachten hoor. Britteke/ dianne, Feliciteer haar met haar zoon, en wens haar sterkte. Ik zal een kaarsje voor hun opsteken. Funnyme, Ben je inmiddels al een beetje bij geslapen. Hier heb ik ook een peuter als of ze het weten h'e. Die van mij is echt aan het puber ook nog. Ik heb haar net in bed gestopt en ga zelf ook zo weer liggen want mijn verkoudheid wil niet zakken. Alies05, blij om te horen dat alles weer goed was met de baby maar dat je 2wk weg mag blijven wow. Dan gaat het zeker goed, en jij voelt je ook goed? Eliesah/ kleintje 88, Wat een mooie foto's van jullie beide. succes straks bij de gyn... boomer, gecondoleerd wat erg zeg en zo een jonge vent. Doe lekker rustig aan okay... lisetje809, succes strakd bij de vk, maar 't is vast allemaal in orde... Gwenolyn, ik kan me helemaal in jou schoenen verplaatsen ik wil alleen van mijn verkoudheid af... floor, wat een mooie mannetje zeg, hij ziet er goed uit. channes, Op een lager bedrag voor een 1mnd oude auto zat je niet te wachten natuurlijk. Een nieuwe kost ook geen 5 cent... Hier, redelijk goede nachten behalve dat ik vaak moet plassen maar goed dat hoort erbij toch of niet. Kleine meid is zwaar aan 't puberen ik word er helemaal gek van en ze is net als mijn ook nog steeds ziek. Dus ik ben al vrij moe, maar door de verkoudheid ben ik nog vermoeieder... Ik ga ff op 1 oor liggen dames, ik lees jullie later... Shez
Hoe laat is het nu bij jullie? Je zegt goedemorgen maar hier is het 15 uur geweest. Alles verloopt nog goed. Alleen af en toe last van harde buiken en soms van de liezen omdat de klein ingedaald is. En ze is aardig actief. Zelfs slapen gaat nog prima. Vannacht voor het eerst gehad dat ik er 2 keer uit moest om te plassen. Normaal slaap ik door tot een uurtje of 6 en moet dan pas naar de wc. Hoe is het met jou?
haha mijn broer is in curacao en volgens mij is het daar 3 of 4 uur vroeger... Shezze woont ook ergens daar toch?
@ Dianne.. oei ik duim dat het snel weer goed gaat met Thomas.. wat een naar bericht. @ Britteke.. thanks voor de buddy update. @ Joepie.. bel even je VK meid... beter het zekere voor het onzekere nemen. @ kussiexx.. hihi onzin uitkramen tijdens de bevalling... bereidt je maar vast voor . Er staat hier op ZP ergens een topic over genante/ memorabele bevallingsverhalen.. als je wil lachen.. mijn verhaal staat er ook tussen (staat bij zwanger zijn -> de bevalling -> memorabele/ genante bevallingsverhalen). Fijn dat alles verder geregeld is vandaag.. ik ken het verhaal niet, maar zo te lezen genoeg waar je je mee bezig hebt moeten houden dus alleen maar fijn dat dat nu niet meer hoeft. @ channes.. hopelijk komt de chade expert straks met een betere uitkomst. Heel frustrerend dit soort dingen :x. @ Funnyme.. ik denk ook echt dat ze het aanvoelen die kleintjes.. Zoë is echt een papa's meisje.. maar nu is het echt steeds mama mama. Legde haar vanmiddag op bed kreeg ik een onwijs dikke knuffel.. net of ze bang was dat als ze wakker was ik ineens weg zou zijn. @ Floor.. mooi mannetje!! @ gwendolyn.. ken de frustraties... sluit me helemaal bij je verhaal aan.. vooral op het einde van je zwangerschap is het echt niet allemaal grappig meer . @ 's nachts/ overdag.. hier ook vaak 's nachts dat ik denk oei... en dan denk weer aan de pijn van de eerste bevalling en dan knijp ik hem toch wel weer een beetje.. Hoop vooral dat ik bij deze niet zolang hoef te persen (bijna 1 1/2 uur en dat ik uberhaupt persweeen heb, want die had ik bij Zoë niet). @ hier.. begin me nu wel beetje te vervelen.. het weer zit ook niet mee en de station is naar de garage en de swift heeft kuren... en om met dit weer te gaan lopen naar de winkels... Zoë wil steeds naar buiten (nu al een buiten kind) maar het regent mij te hard. Morgen gelukkig met nog wat meiden en hun kids naar monkey town (grote binnenspeeltuin).. kan ze daar ff haar energie kwijt.. want behalve binnen spelen kijkt ze graag naar Dora en Diego.. en die kan ik nu wel ff *(&$(*&#$)(&#$ . Eten (hutspot en draadjesvlees) heb ik ook al klaar... pfffff. Ik zeg LAAT DIE BEEB MAAR KOMEN.. heb ik weer ff wat te doen .
beterschap shze, hopelijk knap je snel op!! net terug vd wk.. bloeddruk was goed, urine was goed voor wat betreft eiwit maar mn vk denkt toch miss een blaasonsteking.. hartje vd kleine ook weer gehoord, klopte prima.. alleeeeeeeen... morgen krijg ik een echo, ze twijfelt ineens sterk over de ligging.. lag ie 2 wk terug nog met zn hoofdje naar beneden.. nu was het erg lastig te voelen.. en omdat ze zn hartslag juist hoog in mn buik goed hoorde en onderin bijna niet.. is ie miss wel gedraaid... nou, ik hoop het echt niet! want dan word ik meteen doorverwezen naar de gyn omdat ik al over de 36 wk ben, dan nog kijken OF ze nog kunnen draaien en hoe of wat.. maar we zullen zien morgen.. kan ik me daar morgenochtend druk over maken..
Heb je al gebeld Joepie? Ben wel benieuwd.. Hier ben ik koekjes aan het bakken, mm had ik zo'n zin in. ben benieuwd of ze gaan lukken! Ondertussen ook de box helemaal gepoetst, hadden we gister opgehaald bij m'n schoonzus. En nu weer even rustig aan .
Owjee ik hoop het niet voor je meis! Spannend morgen een echo! En krijg je iets voor de blaasonsteking.. Ze houden ons wel in spanning he die kleine mensjes hihi! Shezze; slaap lekker! Hopelijk knap je er wat van op.. Naatje; haha heerlijk hoe je dat typt. Heb ik weer wat te doen ! Mmm hutspot met draadjesvlees, heb ik ook zin in! Van de week weer een keer maken. Ga op maandag altijd bij m'n vader eten dus ben benieuwd wat ik krijg.
Nou hopelijk lag de beebs gewoon heel ver naar achteren, en was daarom het hartje nie zo goed te horen!! Toch wel fijn dat je een echo krijgt, kan je lekker nog even baby gluren! Maar de reden is minder!! Zal voor je duimen!! Heb je misschien van de week gevoeld dat de beebs extra druk was? Toen mijn Uk draaide, ging dat namelijk met heeeel veel bombarie... En vervelend dat het misschien toch blaasontsteking is, maar gelukkig geen eiwitten!!
Hier de link over die verhalen. Ik kwam 'm van de week tegen en heb 'm als abonnement opgeslagen. Ik heb om sommige verhalen in een deuk gelegen. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html
@Dianne : ow jeetje zeg dat is balen. Ik hoop dat Thomas er snel weer bovenop komt! @Joepie : Hoe gaat ie daar? Nog meer bloedverlies? Dan wel bellen he! @Lisetje : oei dat zou niet fijn zijn als ie gedraaid is. Ben benieuwd wat de echo morgen zegt dan. verder : veel mooie foto's gezien van buiken en kamertjes Hier : Toch vanmorgen boodschappen gedaan. Voelde me echt raar. Heel afstandelijk van alles. En teruglopen met de trekkar was geen succes Werd aangesproken door een oudere mevrouw die bezorgd om me was omdat ik er zo vreselijk moe eruit zag. Toen ik de voortuin instapte kwam de buurvrouw gelijk naar buiten omdat ze bezorgd was omdat ik er zo slecht uit zag. Hmmm volgens mij laatste keer dat ik alleen boodschapjes doe. Had ook wel heeeel veel pijn en was vreselijk moe! Nu nog steeds na een slaapje van 2 uur. Heel de tijd zeurderige krampjes in benen, onderbuik en rug. Veel harde buiken maar geen regelmaat. pff wat ben ik moe zeg.
hallo ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen buddy heb . heb heel erg last van me bekken en harde buiken kan bijna niet lopen
@eliesah, ik word dadelijk terug gebeld door de ass vd dokter met de uitslag.. als het zo is, krijg ik er wel anti biotica voor.. dus ja, even afwachten @kussie, nee hij is juist de laatste 2 wk erg rustig.. alleen s avonds af en toe erg druk maar lang nie zo erg meer als voorgaande weken..voel m wel voldoende bewegen ieder geval.. en ja, ben wel blij dat ik m weer eventjes kan zien.. word ie gelijk gemeten en geschat qua grootte en gewicht dus dat is ook wel prettig.. Vind dit nu toch wel erg spannend haha, hele zwangerschap niks aan de hand en dan zul je net zien in de laatste weken... maar we blijven positief
nu ben net gebeld door de dokter.. gn blaasontsteking maar moet morgenochtend opnieuw urine inleveren, gaan ze op suiker controleren en op andere dingen maar dat zou ik morgen horen ? geweldig..