nee nog niet gebelt naar de vk. wil nog even afwachten tot nu toe heb ik geen bloedverlies meer gehad. wel veel last harde buiken en steekjes in mijn buik. we wachten maar even af.
ik zie trouwens dat je in gieten woont ga je thuis bevallen of in het zkh. hier al de heledag misselijk bah!! maar heb wel eetlust.
heeej joepie ik ga thuisbevallen en ik woon inderdaad in gieten leuk dat je me buddy wil worden ik heb veel last van me bekken en af en toe pijndelijke steken in me been en dat trekt door na me rug liefs
Hey meiden, hier ff meldplicht gedaan.. Heb ff geen zin om op iedereen te reageren, sorry... @ Dianne, Gefeliciteerd met jullie zoon Thom(as).. Hopelijk gaat het snel beter met hem.. Ik denk aan jullie!! VANDAAG ALWEER 39 WKN... Nog 7 dagen te gaan... OF meer
Dianne, gefeliciteerd met jullie zoon thomas!! ik hoop dat hij snel opknapt! heel veel sterkte toegewenst!! Boomer, jeetje dat is schrikken!! gecondoleerd en veel sterkte!! Verder zag ik mooie foto's voorbij komen van allerlei shoots, kamertjes, baby's!! Mooi hoor!! Verder alles weer vergeten Hier gaat alles goed, nog steeds geen teken van een aankomende bevalling!! Tot later!!!
kussie fijn dat alles nu naar je zin geregeld is!!! De striae heeft bij mij niet gejeukt. nu de stuwing opgang komt jeuken mijn borsten wel. moons ja alles gaat naar behoren. we zijn vandaag bezig met haar ritme om aant gooien omdat ze overdag meer slaapt dan snachts dus nu proberen we haar wat meer wakker te houden. Ik heb vandaag al weer de 1x fysio gehad en t gaat super. ik vloei nauwelijks meer. doos ja dat is zo'n lekker gevoel dat je zelf weer kan zien of er drets gedraaid kunnen worden haha eliesah fijn dat je haar weer goed gevoeld hebt. dianne wat een vervelend nieuws zeg. hopen dat hij snel van de beademing af kan en t goed gaat doen. Sterkte meid ook voor je man
Dianne ik schrik me rot van je bericht meid heel veel sterkte hoop dat hij snel opknapt dikke knuffel
Sorry dat ik niet op iedereen reageer heb het allemaal niet onthouden en ben doodop :S Maar even gauw: Eliesah: nee dat was ik niet met die filmpjes etc..... Dianne: heel veel sterkte! Ik duim voor jullie dat jullie kleintje gauw opknapt! Nou ben bij de Gynaceoloog geweest, kleintje is toch nog niet ingedaald! En hij heeft de waardes doorgesproken, benen en hoofd liggen ver boven gemiddeld buikje iets boven gemiddeld, omdat de buik maar iets boven gemiddeld zat kon het er allemaal nog wel mee door! Ik mag bij de VK blijven maar hij adviseert wel om in het ZH te bevallen omdat hij toch denkt dat het een zware bevalling gaat worden en zeker omdat de kleine nog niet is ingedaald.... Als mijn vliezen nu zouden breken moet ik van hem ook zo snel mogelijk naar het ziekenhuis als het nog niet is ingedaald... Hij weet niet of de kleine wel kan indalen en of mijn bekken er geschikt voor zijn maar dat moest de tijd uitwijzen zei die.. In principe kan de kleine nog indalen ook tijdens de bevalling... Als alles dan niet snel op gang zou komen en mijn weeën niet heftig genoeg zijn dan krijg ik tijdens mijn bevalling een infuus om mijn weeën heftiger te maken zodat de kleine mogelijk wel indaalt! Wel moet ik rekening houden dat er ook wel een kansje in zit dat het een Keizersnee wordt, maar omdat dit een eerste kind is kunnen ze dat natuurlijk niet van te voren zeggen of het allemaal gaat passen en vlot zou gaan! Vandaar ook dat hij mij nu (nog) niet in wilt leiden om de natuur zijn gang te laten gaan, opzich best fijn want dat inleiden schijnt ook geen pretje te zijn! Vooralsnog is het dus maar afwachten en ga ik weer terug naar de VK! (zou bijna gaan denken dat ik een jojo ben :O ) Kleine groeit nu gemiddeld nog een halve pond per week dus hopelijk laat het niet lang op zich wachten! Op de vraag waarom mijn kleine ineens zo is gegroeid had hij geen verklaring.... Wel nog een bloedsuiker laten prikken maar die was normaal gelukkig In mijn bloeddruk zat wel een stijgende lijn maar ook dat was verder nog niet schokkend... Vanavond nog even naar de VK hopelijk dat die wel even kijkt of er eventueel al iets aan het verweken is of niet na die krampen van afgelopen dagen, Gyn heeft dat namelijk niet gedaan En nu ga ik rusten ben helemaal op! Sorry dat ik niet op iedereen reageer ik probeer snel weer wat meer te reageren....
nou ik kan wel begrijpen dat je je net een jojo voelt. Fijn dat t er allemaal nog mee door kan maar ts natuurlijk niet wat je wilde horen. Hopen dat je bevalling toch makkelijker zal gaan dan wat hij aangeeft.
we gaan eten. chineese tomaten soep met broodje unox lekker makkelijk. kom vanavond nog wel weer kijken.
@ joepie: oh hahah da's weer even wennen; een andere avatar! hahah ik dacht; huh, wie is dat nu hahaha smakelijk! @ kleintje: hmmm niet helemaal wat je had gehoopt te horen, maar goed, wel fijn dat je nu weet hoe het zit. En dus een ziekenhuisbevalling...je zou eigenlijk thuis bevallen toch? Vind je het erg dat het een zh bevalling wordt of niet?
nee Lindavnr ik wilde zowiezo in het ziekenhuis bevallen... En nu helemaal nu hij het adviseert! Hij zei ook al bij de ene vrouw kan het gemakkelijk en bij de andere vrouw schiet het gewoon niet op en wordt er toch overgegaan op een KS... Maar omdat het mijn eerste is kan niemand voorspellen of het past, of het kindje goed gaat indalen etc etc. dus voor mij is het zowiezo wel prettig als ik in het ZH ben! En nu ga ik echt even rusten.....
Sjjeeeeee Boomer ben dr stil van! Wat heftig! Leven en dood zo dicht bij elkaar.... Dianne & Partner: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN THOM!!! Hoop dat alles goed is met de kleine man en met jou en dat jullie heerlijk van elkaar genieten... Elisah en Kleintje: Mooie foto's! FlooR!!!! Wat een prachtig mannetje... Kan alleen maar hopen dat mijn mannetje ook zo mooi wordt! Wauw Gwendolyn: * Begin van mijn beklaag * ... Niet meer het gevoel hebben dat mijn schaambeen in tweeën word gehakt met omdraaien in bed, kussens uit mijn bed, niet wakker worden omdat ik mijn handen niet meer voel, of omdat ik me wil omdraaien wat haast niet gaat met mijn bekken. Geen schrale billen hebben omdat ik wel 10 per dag naar het toilet ga voor ontlasting (ben een mega fan van vochtig toiletpapier geworden), ook niet meer wakker worden van de kramp in dat gebied (waarschijnlijk kind wat met mijn darmen bezig is). Normaal jezelf overal fatsoenlijk kunnen scheren, wassen en bekijken zonder dat er van alles in de weg zit. Gewoon normaal jezelf weer kunnen aankleden incl. ondergoed, sokken en schoenen, zonder jezelf in allerlei houdingen te wringen, of overgeven ivm maagzuur. Verder heb ik energie voor 1000, maar kan er niks mee. *einde van mijn beklaag* Hey ik heb dit ook allemaal (behalve het maagzuur dat is sinds een kleine week echt minder geworden... Daarbij.... Wil ik ook weer normaal aan tafel kunnen zitten en dus normaal kunnen eten zonder dat alles halverwege op mijn buik beland! Fatsoenlijk kunnen lopen zonder steeds te moeten stoppen zodat mensen vragen "mevrouw, gaat het wel" En niet meer steeds zo'n ontzettende onverzadigbare honger hebben en alles eten wat los en vast zit.... *einde van mijn beklaag* Maar ja toch vind ik het nog allemaal best wel meevallen zo'n 90% van de dag... Lindavnr: Gefeliciteerd met je mannetje Kleintje: Goh mmmm weet niet zo goed wat ik er over kwijt moet.... Maar ik hoop gewoon voor je dat het allemaal mee gaat vallen. Steken in het schaambot: Tja 'fijn' te lezen dat daar nu steeds meer meiden last van hebben.... Ik vind het soms echt bijna niet te doen! mes erin! even draaien en er weer uit... auw auw auw
hey meiden Dianne jeetje zeg wat schrikken allemaal!en komt dit allemaal door het feit dat hij vroeger geboren is of is het iets anders?nou iig heel veel sterkte voor jou en je man, hopelijk gaat het snel weer beter! fotooverzichtje:ja grappig he, heeft iemand van t forum voor mij gedaan, t lukt me zelf niet haha. lindavnr haha als ik me eerste foto zie denk ik ook jeetje was ik zooo slank?moet eerlijk zeggen dat ik toen voor mijn doen ook wel t slankste op 1 xna ooit was haha, ik woof daar 64kg en 6 maanden daarvoor nog 72kg.maar ik ben toen na mijn 2 mk weer gaan roken en tja dan vliegen bij mij de kilo's eraf. toen ik weer zwanger was ben ik direct gestopt, maar t is dan ook niet voor niks dat ik bij de 12weken alweer op mijn 72kg zat haha.ach we zien het straks wel weer hoe aller erbij staat en hangt haha. kleintje jeetje vat even schrikken toch, maar zolang zij zich niet echt zorgen maken zal het wel goed zijn toch.nou rust maar lekker uit. xxx
Alies05, ik mag eigenlijk niet klagen. Ik moet wel al veel plassen vooral als ik een harde buik heb dan ren ik toch al snel naar de wc & als ik moet hoesten ren ik ook naar de wc. Zover je het rennen kan noemen.. Ik moet a.s. woensdag naar de gyn, voor 't laatst want die week daarop vlieg ik naar Curacao om de bevalling af te wachten... Lindavnr, is je broer lekker op vakantie. Het is hier 5 uur vroeger daarom moet ik altijd best wel veel lezen tegen de tijd dat ik wakker ben en jullie allemaal kan beantwoorden.. Zelf zit ik op St.Maarten/St.Martin Eliesah, Ik krijg helaas geen kans om te slapen, die kleine schopt me aan alle kanten als ik maar even ga liggen... Probeer 't straks nog een x als die kleine haar middagdutje gaat doen.. Lisetje809, dank je wel. Krijg je wat tegen de blaasontsteking & ik hoop niet dat die kleine van je gedraait is.. Sabinelovesven, ahahah ik zie dat je inmiddels al voorzien bent van een buddy. Ik wilde mezelf ook aanbieden aangezien ik ook nog niemand heb... kleintje88, Wat 'n verhaal zeg, gewoon van het positieve uit gaan toch. Je weet het nooit met die kleintjes, voor 't zelfde geld is 'ie straks wel mooi ingedaald... hier, allebei nog steeds verkouden. Het is nu 12.30 s'middags en ik zit aan de erwtensoep hahaha. Ik had zin in iets warms.. Groetjes Shez