@ Shezze: mn broer is voor een half jaar naar curacao. Om te werken, maar ondertussen is ie in plaats van salesmanager reisleider geworden, haha. Dus eigenlijk ook gewoon vakantie vieren en zn geld op brassen maar hij heeft het wel helemaal geweldig.. is nu ook allerlei uitstapjes aan het doen naar andere landen/eilanden.
@ shezze als je wil kan je buddy ook wel worden hoor dan heb ik er gewoon 2 maar kijk maar even stuur me maar een prive bericht want ga nu eten en ben er mprgen weerliefs sabine
Dan heeft hij genoten van 't carnaval op curacao. En gaat hij misschien binnenkort naar St.Maarten voor de heinniken regatta. Heb gehoord dat dat heel leuk is. Volgend jaar ga ik het mee maken. En koninginne dag is zo anders op curacao, alle antillianen gaan in het oranje... Heel grappig om te zien, dat verwacht je niet. Je denkt vaak dat dat alleen in NL voorkomt.. Hij is dus lekker aan 't genieten...
haha ja hij had er inderdaad foto's van op zn hyve staan, van carnaval. Helaas wel maar 3, dus kon d'r niet echt heel veel van zien haha. Hij is in ieder geval naar Colombia geweest, maar verder weet ik niet precies waar ie nog meer allemaal heen gaat.
@ Shezze: Jouw verkoudheid lijkt ook wel een gebed zonder einde........ Beterschap!!! @ Naatje80: Mega irritant dat nu net de ene auto bij de garage staat, en de ander kuren vertoont terwijl je Zoë bruist van de energie en die nu net niet kwijt kan. Het is echt weer hollands weer geworden Veel plezier morgen in Monkey Town. @ Lisetje809: Succes morgen bij de gyn. Hopelijk bedenkt je baby zich vannacht en draait het keurig weer terug. Beterschap met je blaasontsteking! @ Joepie01: Gelukkig geen bloedverlies meer! @ Johannal: Ik hem me heel de zwangerschap verzet tegen die onverzadigbare honger, omdat ik al zoveel aangekomen ben. Afgelopen keer was ik het zo zat: Weer aangekomen, dat ik naar de supermarkt ben gegaan, en heerlijk snoep en koek in huis heb gehaald.. Heerlijk toegegeven aan mijn snoep behoeften Normaal op de bank zitten zou ook weer fijn zijn (hebben een lounge bank, nou zo lounge vind ik hem niet meer) Ben benieuwd wat de schade morgen bij de VK is................... @ Lindavnr: Er zijn vervelender plekken op aarde te bedenken om vakantie te vieren en je geld te verbrassen.
@ Kleintje, pffff, kan me voorstellen dat je nu helemaal op bent!! Alle spanning die er uit komt dat je nog zo lang moes wachten voor je terecht kon!! En tjah, wat een nieuws.. Wat kan je er eigenlijk mee Ik weet ook nie zo goed wat ik er op moet zeggen.. Het KAN dus een zware bevalling worden, maar het kan dus ook zijn, dat de kleine (toch nog) besluit in te dalen en dat het dan alsnog meevalt? Meid, ik zou in iedergeval proberen om zo min mogelijk te stressen dus echt even je zinnen verzetten en dingen doen die jij leuk vind, of waar je relaxed van word... (lezen, tv, ministeck, weet ik 't ) Hopelijk ben je strax wat uitgerust als je naar VK moet!! Liefsss Kussiexx
Hoe zal het zijn met het zoontje van Dianne en met Dianne en haar man? Pffff. Ik zit elk uur op het forum te kijken of er nieuws is!! Ik hoop zo dat alles nu beter gaat!!
Ik heb haar net een sms gestuurd met heel veel sterkte en een dikke knuffel van de december en maart mama's. Heb verteld dat jullie allemaal ontzettend met haar en haar gezin meeleven. Kreeg gelijk een sms terug dat ze t superlief vindt en bedankte iedereen. Niks over Thom... Hopelijk is het geen nieuws, goed nieuws.
Ik denk laat mij eens mijn bed vruchtwater afstotend maken (ik weet het, ben er mooi op tijd mee ) Nu heb ik van mijn zorgverzekeraar een kraampakket gehad, maar nu zit dit pakket vol met zeiltjes, plastic en hoezen. In wat voor volgorde moet dit allemaal wel niet liggen Help
Hier vanavond hutspot gegeten met draadjesvlees, maar smaakte helemaal niet zo... heb de hele dag ook al een "nerveus" gevoel in mijn buik en steken bij mijn navel en zwaar gevoel tegen mijn vliezen...net een stukje van mijn slijmprop verloren... ineens meer vochtverlies, maar kon er niet uithalen of het gewoon vocht of vruchtwater was... rook beetje weëig en kleur kon ik niet zien want had een gekleurde boxer aan .. allemaal vage dingen... Zo maar ff relaxen op de bank. @ Kleintje... hmmm maar gewoon in zkh bevallen en zien wat komen gaat... op zich wel fijn dat je nu al "weet" dat het misschien een ks wordt.. mocht het dan wel zo zijn dan sta je niet helemaal verrast... Ik snap wel wat de gyn bedoeld.. toen mijn moeder van mij moest bevallen (ik was de eerste) ging het heel moeizaam en ze kreeg me er uiteindelijk wel uit (met tangverlossing), maar bleek dat ze eigenlijk te nauw was en dat het eigenlijk een ks had moeten worden... ze waren alleen te laat met ingrijpen en ik heb gewoon onwijs veel mazzel gehad.. want zat goed klem. Dus wel fijn dat je gyn er nu al rekening mee houdt (dit speelde ook 30 jaar terug dus neem ook aan dat ze er nu wel veel wijzer in zijn geworden ). @ shezze... jammie erwtensoep.. die je toch nog een beetje mee met het hollandse weer.. beterschap verder. @ joepie.. gelukkig geen bloedverlies meer maar houdt het wel ff goed in de gaten. @ ........ verder weet ik ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb... kom straks nog wel ff kijken.
hihihi weet niet hoe gul jouw zorgverzekering is, maar waar je er maar één van hebt is het kraammatras... bij mij zaten er een soort ruitjes in... van die andere groene dingen had ik er meer.. die gebruiken ze tijdens de bevalling. het kraammatras was bij mij ook het grootste... kan je er wat mee???
Bed vruchtwatervrij maken: Ik heb alleen zo'n matrasbeschermer erop, zal dat niet genoeg zijn? Bedankt voor jullie lieve reacties Net bij de VK geweest ook weer door de keuring heen! Ze heeft ook nog geen inwendig onderzoek gedaan, doen ze volgende week, was zelf namelijk wel benieuwd of die krampen effect hebben gehad maar helaas moet nog een weekje wachten! Ook heeft ze gevoeld en ze denkt niet dat mijn kleine nu al 3521 gram is, wel een groot kindje maar ze denkt zelf dat het nu 7 - 7,5 pond is.... Maar 7 - 7,5 pond is toch eigenlijk al 3500 gram of ben ik nu gek? Dus de ene zegt dit en de ander zegt dat wordt er wel een beetje moe van, maar goed we zien het allemaal wel natuurlijk blijft alles gewoon min of meer "schatten" Wel heeft ze gezegd dat ze me waarschijnlijk niet over de 40 weken heen laten komen omdat ze dan gaan strippen of eventueel inleiden dus dat is dan wel een "fijn" vooruitzicht dat het waarschijnlijk geen 42 weken wordt.... Al hoop ik natuurlijk dat het gewoon vanzelf op gang komt! Liefst nog deze week maar ik moest er niet al teveel hoop in hebben zei de VK omdat de meeste kindjes tussen de 39 en 41 weken geboren zouden worden.... Maar goed als we allemaal gaan hopen dat het deze week of volgende week een keer komt misschien komt het dan wel hehe Zal ik dan ook maar een gok doen voor de lijst? Hoewel 24 Februari nog steeds door mijn hoofd spookt doe ik toch een gok voor mijn eerste ingeving: 1 maart!
Volgens het briefje wat er bij zat met de inhoud van het pakket zit er een matrasbeschermer in, waarop ook op de verpakking staat dat het een matrasbeschermer is, en dan nog een onderlegger en een kraammatras. Maar is dat dan hetzelfde, een onderlegger en een kraammatras? Er zitten namelijk 2 van diezelfde "lakens" in, het lijken wel super grote snelverbanden In het midden wat stoffig en de zijkanten zijn van dat plastic... Pff makelijk is anders om uit te leggen hoe het eruit ziet
De matrasbeschermer die ik in mijn kraampakket had was in 2 weken kapot.. Heb nu bij de kruidvat een waterdichte molton gekocht, daarover gewoon mijn hoeslaken.. zou dit voldoende zijn???
@ Chantal: dat heb ik ook...hoop dat het voldoende is... Misschien dat ik er het matrasje wat in het kraampakket zit er nog een keer onder leg als ik het bed opnieuw opmaak.. maar ach.. als het er niet van komt; jammer dan. Er staat duidelijk dat ie waterdicht is en dus speciaal voor zwangeren en incontinente mensen (op die van de action tenminste) dus ik neem aan dat dat ding wel alles tegenhoudt. (tenzij het echt een vloedgolf vruchtwater is )
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari Kleintje88: 1 maart Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Anoniempjuh: 5 maart Channes: 6 maart Alies05: 7 maart Wendie1979: 8 maart Lindavnr: 9 maart Kussiexx: 9 maart Bregt: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Linda: 11 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari Lisetje809: 14 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april
owja zal ookm een gokje doen, ik denk te bevallen op......ehhhh...tja..doe maar 5maart. jeetje zit nu te lezen over die link die hier vanmiddag stond, met grappige en hillarische dingen tijdens de bevalling, nou lig echt in een deuk hier, prachtig zeg, echt een aanrader!!!!
Nou het ligt erop! Ik heb gedaan wat me het beste leek In ieder geval kan ik nu "breken" op bed, tenminste dat denk ik En weer iets van het "to do" lijstje af.... Ik krijg het lijstje nog wel een keer af
Hmm ik moet ook nog een gokje doen over wanneer ik denk te bevallen, 4 maart misschien?? Alhoewel ik het idee heb dat het wel eens veel later kan gaan worden.... Doe maar 9 maart, er wat tussenin.