Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Zaterdag 20-02-2010 is onze zoon B.as geboren met precies 37 weken!!!
    Hij is 44 cm lang en weegt 2740 gram
    .

We zijn echt zo ontzettend blij en trots en ik kan niet van hem afblijven :D

Mijn verhaal in het kort:
    Vanaf 20-02-2010 stonden we weer officieel onder de verloskundige. Als ik daarvoor zou bevallen hadden we naar het ziekenhuis gemoeten omdat we dan nog onder de gynaecoloog stonden ivm de grens van 37 weken. Ik had zelf al een soort voorgevoel dat dit weekend de kleine kon komen. (we hadden nog de laatste buikfoto's gemaakt, mijn buikomvang gemeten etc)
    Zaterdagochtend was het al wat aan het rommelen met mijn harde buiken. Maar dit deed het natuurlijk al weken dus er gingen nog geen alarmbellen rinkelen. Om 11uur kreeg ik wat lichte krampen erbij. Maar ook dit heb ik vaker gehad dus ik rommelde nog lekker hier in huis. Om half 12 kreeg ik toch wel meer pijn en heeft mijn mannetje de vk gebeld. Zij kwam om 12 uur binnen, we kletsten wat en om half 1 voelde ze even of ik al ontsluiting had. Dit was toen al 5 cm!
    Op dat moment vroeg ze of ik thuis of in het ziekenhuis wilde bevallen. We hadden de keuze gemaakt om pas op het moment van bevallen te beslissen. De vk vertelde mij dat dit HET moment was waarop ik dus een beslissing moest maken. Maar ik voelde me nog zo goed dat ik thuis wilde blijven (helemaal in de veronderstelling dat het wel weer zou gaan stoppen) Om 1 uur voelde de vk nog een keer en had ik al 10 cm ontsluiting!!! Ze besloot om de vliezen te breken. Hierna ging het allemaal zo snel. Ik kreeg gelijk persdrang en binnen 30 minuten is onze zoon geboren, dit was om 13.58!
    Ik heb wel een knip gekregen. Dit was omdat het zo snel ging dat het baringskanaal niet te tijd had om op te rekken en het schedeltje nog vrij zacht is met 37 weken en hulp nodig had. Ik heb er helaas wel wat pijn aan, maar dat hoort erbij.
    Maar onze zoon doet het zo ontzettend goed! Hij drinkt zijn flesjes goed leeg, is heel tevreden en helemaal geweldig. Het slapen snachts gaat nog niet zo goed en ik ben ook ontzettend moe. Vandaar dat ik nog niet eerder gereageerd heb, telefoon en internet zijn nauwelijks aan geweest. Omdat alles zo snel gegaan is (en de zwangerschap zo spannend geweest is) heb ik ontzettend veel last van kraamtranen. Af en toe staat de kraan open en het stopt niet meer haha. Maar we zijn ontzettend aan het genieten en helemaal gelukkig! Ik vind het nog steeds bizar dat het na zo'n spannende zwangerschap op precies 37 weken is gebeurd, alsof het zo had moeten zijn :D:D Het is nu echt genieten!

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Wennepen en man.. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON BAS!!!!
    Klinkt als een goede snelle bevalling (alleen die knip is wat minder).

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wennepen Gefeliciteerd met jullie zoon Bas.
    Precies 37 weken: Geweldig!!!!!
    Wat een storm bevalling heb je gehad. Fijn dat het ook zo goed is gegaan. Ik hoop dat je pijn/ongemak van de knip snel weg gaat.
    Lekker genieten meid. Laat de spanningen er maar uit komen. Het is niet niks geweest de afgelopen weken.
    Niet opkroppen, lekker uithuilen als je daar behoeften aan hebt.
    Lekker genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wennepen, gefeliciteerd met jullie zoontje Bas!!

Verder wel bijgelezen maar heb niet zo'n zin om te reageren. Sorry! Morgen naar de gyn. Mn oude gyn waar ik ook met de meiden liep. In het zh zeiden ze al aan de foon dat als het kindje 2 wk voorliep ik nu al 38 wk mag rekenen ipv morgen 36... Ben toch wel erg nieuwsgierig... Hoop stiekem wel een datumpje te krijgen van deze gyn.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauwww Wennepen!! wat een onverwachts nieuws, ik had er helemaal niet meer aan gedacht!! Wat goed dat jullie de 37 weken precies gehaald hebben :D:D
    En nog een Bas geboren dus.....de 2e al in ons topic! :D (en misschien bij Bink wel de 3e? ;))

Suuuper gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!! :D

6. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Wennepen wat een super nieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bas!!

7. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Wennepen en man: van harte gefeliciteerd met jullie zoon BAS
    Wat een snelle bevalling zeg zo van je eerste kindje!! WOW, neem de tijd en rust om goed bij te komen en alles te verwerken! Lees dat je ook al heel erg geniet dus ben erg blij voor jullie!!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier de lijst met alle dames. Geef het even door als je weet wie je buddy is dan pas ik de buddylijst aan. Met je buddy kun je dan per pb gegevens uitwisselen.

Dames zonder buddy:
    Franny
    Lisetje809
    Bink1976
    Zoe1976
    Moons (geen mobieltje)

Buddy's:
    Alies05 -> Manlief als buddy
    Anoniempjuh <-> Floor20
    Anoniempjuh <-> Lara85 <-> Germini
    Anoniempjuh <- Channie
    Boomer2009 <-> Lindavnr <-> Eliesah
    Channes <-> Vriendlief <-> Kussiexx
    Chantal84 <-> Wennepen
    Darcy <-> Channie
    Darcy <-> Anouk1
    Dianne -> December-mama
    Joepie01 <-> Kussiexx
    Gwenolyn <-> Lynette84
    Johannal -> Manlief als buddy
    Kiezelsteentje -> Germini
    Lara85 <-> Floor20
    Linda -> MvS
    Marye1986 <-> Minke1979 <-> Boba80
    Naatje80 -> 2 mei-mama's
    Setti <-> Kleintje88 <-> Funnyme
    Stroopie <-> MariaO
    Sherly182 <-> Nijnja
    Shezze -> Sabinelovesven
    Sabinelovesven -> Joepie01

Sabinelovesven en Shezze toegevoegd.

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey Wennepen!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Bas!! Geniet lekker van je kraamtijd.. ..

10. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    WENNEP gefeliciteed met de geboorte van jullie zoon geniet ervan.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ik zie in de lijst dat jij morgen 'aan de bak' gaat, joepie?! ;)

12. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ow morgen mag ik bevallen toch????? heb vanavond boodschappen gedaan met mannetje kan het echt niet meer alleen.
    we hebben gelijk wat extra gehaald drinken enzo en beschuiten. altijd makkelijk opvoorraad te hebben.

13. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    laat maar komen, het mag nu wel ben er helemaal zat van. steeds dat gerommel maar het zet maar niet door:(

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik hoop het voor je meid!

hihi, "morgen mag ik bevallen, toch" :) Klinkt leuk! hahah. :)

@ hier: net lekker een bossche bol gesnoept met mn mannetje ter ere van zijn verjaardag; mmmm!!
    Zo zullen die kilo's d'r wel aan blijven vliegen ja, hihi :D
    Maar ach..hij moet zich toch een beetje jarig voelen na een lange werkdag! En nu zit ie ook nog te studeren... tis wat!
    Mgoed...donderdag ben ik jarig en dan komt er wat familie langs (alleen ouders en peetoom/tante) en vrijdag mijn vriendinnen..en verder houden we het gewoon rustig :)

Straks mn paspoort opgehaald en even snel naar de supermarkt geweest samen, maar pff... na dat half uurtje weg was ik gewoon harstikke op!
    heb echt totaal geen puf meer om dingen te doen.. zeer frustrerend!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wennepen: gefeliciteerd met jullie zoon :) Klinkt als een vrij snelle bevalling fijn zeg :)
    Geniet ervan!

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    He meiden,

Iedereen die ondertussen bevallen is Gefeliciteerd....

Hier gaat alles goed Jan doet het ook uitstekend!
    Bevalling is redelijk gegaan!
    Ik hou jullie hoop ik snel op de hoogte ben heerlijk aan het genieten en geen tijd voor pc :D

Succes iedereen tot snel!

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Wennepen, gefeliciteerd met jullie zoon Bas, wat een supersnelle bevalling zeg! Zo wil ik ook!!

Lindavnr, gefeliciteerd met je mannetje!!

Vriendlief, geniet maar lekker hoor, de pc komt wel weer.

Liefs Moons

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wennepen GEFELICITEERD met Bas! Dat was echt een storm bevalling zeg!

19. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    lindavr nog gefeliciteerd met je mannetje. was ik vergeten.

geen bal op de tv vanavond en verveel me voel me nog steeds raar en heb af en toe harden buiken en wat ongesteldheid gevoel in mijn rug. en ontzettend last van zuur ondanks de renies

20. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Wennepen, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bas!!!

Deel Deze Pagina