Lekker gaan meid... leidt een beetje af.. hier (zoals je net las) ook vanmorgen gewoon weggeweest naar binnenspeeltuin in naastliggend dorp.. ga alleen niet zo heel ver meer weg.. mijn ouders wonen hier 3 kwartier vandaan en als ik daarheen ga moet manlief wel mee.. ik ga hier ook niet zitten wachten tot de beeb er eens uit wil... morgen verjaardag, donderdag babywinkel, vrijdag kinderboerderij.. zit me allemaal wel prima... en hoe meer je bezig bent hoe sneller de tijd gaat . en als het wel op dat moment begint heb je echt nog wel de tijd om naar huis te gaan.. meestal bouwen de weëen zich op.. en maar 20% kans dat je water eerst breekt. En mocht dat wel gebeurt zal je echt niet de eerste zijn...
Oh ik blijf ook niet hele dagen thuis Maar wel een beetje in de buurt.... En meestal niet te lang! Maar in dat restaurant zit je geloof ik 2 of 3 uur ofzo en dan gaat het bij mij wel "kriebelen" hoor Want wat als? Maar ach misschien moet ik daar niet over nadenken.... Vanavond maar even met vriendlief overleggen... Dat we zondag mogelijk "ergens" heen gaan Al wil hij absoluut niet zijn verjaardag vieren (haha dat krijg je denk ik als je tegen de 30 aan loopt? hij wordt 29) maar goed dan doet hij het maar voor mij
Chantal: Mmmm ik heb zo 1, 2, 3 even geen zin voor je Maar ik zal erover nadenken kijken of er nog iets te binnen schiet!
@ kleintje... doen waar jij je goed bij voelt. Zo ben ik 2 wkn geleden nog met mijn vriendinnetje naar de groothandel in Eindhoven geweest om de nieuwe collectie voor onze webwinkel in te slaan.. Morgen ga ik ook weer naar haar toe (Breda) omdat we een kinderkledingparty hebben georganiseerd om deze kleding weer te verkopen.... Als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen..
Hoi meiden, Hier ben ik weer eens, na een hele lange poos! Sinds gister verlof, dus zou wat meer tijd moeten krijgen... Maar ik lees hierboven dat de meesten ook allemaal nog allerlei uitstapjes aan het maken zijn! Ik voel me verder allemaal nog prima, mag echt niet klagen! Ik las in een berichtje van Alies dat er al wel een aantal maart mama's bevallen zijn. Ik moet zeggen dat ik het ook wel steeds spannender vind worden nu. Verder met iedereen alles goed?
@ Chantal: hmm da's wel lastig, om een mooie zin te maken die niet deprimerend is... Is je vader kortgeleden overleden?
@ kleintje: Ik ga nog gewoon weg hoor... Ga morgen met wat vriendinnen lunchen in de stad en a.s. vrijdag de hele avond met de vriendengroep eten en daarna spelletjes avond! Bij vrienden van ons, aan de andere kant van de stad. (is veel leuker als het klinkt haha). Wel is 28 feb mijn nichtje jarig en die woont een uur en 10 minuten verder dus ik weet nog niet zo goed of ik daar heen ga... ligt er een beetje aan hoe ik me voel... @ Chantal: Ik ga je even mijn persoonlijke mening geven maar kies vooral zelf of je er wat mee doet. Mijn schoonmoeder was nl. vorige week hier en die had alle geboortekaartjes van haar kinderen bij zich. Toen Steef's zusje werd geboren was heel kort ervoor ook haar vader (dus de opa van het kindje) overleden. En hoe vreselijk dat ook is... nu vinden zij (moeder en zus) het allebei toch jammer dat het geboortekaartje ook altijd meteen gelinkt wordt aan zoiets treurigs als een overlijden... Ik zou (mocht het mij nog overkomen) overwegen om juist een los kaartje met een kort bericht aan je overleden vader erbij te doen. Iets in de trant van ter nagedachtenis aan .... of Wij willen graag nog een groet brengen aan ... (Daar zou je inderdaad even over na moeten denken want dat is best nog wel moeilijk zo'n zin bedenken) Op die manier kan je ook kiezen bij wie je het er wel of niet bij stopt... Daarnaast begrijp ik je voorbeeld nog niet helemaal... Is de linker kant de binnenkant of is links de voorkant en recht de achterkant? En staat er nu al een zin want die kan ik niet helemaal goed lezen....
@ Chantal: of je zet het subtiel in het kaartje... Bijvoorbeeld een andere zin als die je nu hebt. Daarvoor in de plaats bijvoorbeeld iets over een engeltje.. Dan heb je het subtiel, niet te zwaar en deprimerend en toch zoals jullie willen dat het in het kaartje staat.. Maar tis maar een idee? Ik zou er denk ik niet voor kiezen om links het gedichtje wat je nu hebt te laten staan en dan rechts nog een losse zin over je vader's overlijden..ik denk dat ik zou proberen om die 2 dingen in 1 gedichtje te krijgen...
@ Lindavnr, nee , het is al wel lang geleden dat hij is overleden maar juist met dit soort gebeurtenissen vind ik het een mooie gedachte / eerbetoon aan hem om hem op het kaartje te vermelden. @ Johanna, daarom probeer ik ook een zin te vinden die niet deprimerend overkomt.. het is natuurlijk een geboorte... op dit moment staat er linksonder, Knipoogt naar mij als ik naar de sterren kijk: Opa Sterretje (dat ik de naam die we hem willen geven) Wil namelijk wel dat ons kleine ventje later weet dat hij 2 opa's heeft.. namelijk de vader van mijn vriend en mijn vader.
@ Chantal: nog even voor je gekeken... Je kan toch op zich ook wel een losse zin gebruiken, is op zich ook mooi. Kijk anders even hier op dit forum (of even verder googlen..je vind er vast meer over) Zappybaby Forum • Bekijk onderwerp - hoe overleden vader op geboortekaartje vermelden
@ Chantal: da's toevallig; die zin stond ook op de site die ik net plaatste en had hem net in mijn berichtje staan wat ik naar je aan het typen was! Dat ik die ook wel heel mooi vindt, die zin.
Wennepen, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon BAS!!! Wat een supersnelle bevalling zeg!! Geniet lekker van je kleine mannetje!! Dianne, Fijn te horen dat het wat beter met Thom gaat!! Hoop dat je snel lekker kan knuffelen met je kleine mannetje!! kleintje, fijn te weten dat je ws niet langer dan 40 weken door hoeft! En dat je toch naar de vk terug mag!! chantal, ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten, sorry kan je niet helpen!! Hier, nog steeds hetzelfde geen aanstalten voor een naderende bevalling!! Wel gister de kraamverzorgster ontmoet!! Mijn schoonmoeder werkt als kraamverzorgster en via haar ben ik aan onze kraamverzorgster gekomen. Wat een lief mens!! ik vind het wel prettig dat ik weet wie er straks aan mijn bed komt!! Verder krijg ik donderdag alvast een paal in mijn tuin!! Ik krijg als de baby er is een ooievaarsnest, maar zolang de baby er nog niet is komt er een bord met LANDINGSPLAATS!! Wat een giller hahaha
Grote buik maar wel nog steeds op een klein lijfje.... Ziet er goed uit hoor volgens mij ben je zo weer back in shape!
Hij groeit lekker lindavnr!! Ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent!! vind dat jullie 2ling mama's het nog goed doen!! minke spannend hoor morgen de grote dag!! heel veel succes!! johanna, hahaha zie je al op zo'n billboard staan voor de zeeman mooie foto en mooie buik!!
@ Vriendlief: Lekker dat het zo goed gaat met Jan. Ach, de PC is op dit moment wel het laatste waar je je druk om moet maken @ Dianne: Wat fijn om te lezen dat de medicijnen aanslaan bij Thom. Klinkt heel pijnlijk om hem inwendig nog te draaien. Fijn dat je je verder goed voelt! @ Minke1979: Spannend dat het morgen gaat plaats vinden!! @ Joly81: Welkom! Gaat alles goed met je zwangerschap? @ Darcy: Gefeliciteerd met je 37 weken! @ Funnyme: Spannend om een datum te gaan prikken voor het inleiden. Fijn dat je weer bij je oude gyn terecht kan. Geeft toch een hoop rust. @ JohannalAaaaahhh, gaaf dat jij de zeeman box hebt @ Lindavnr: Grote buik, maar wat een prachtig lijntje heb je nog steeds!!!!! De rest is bij mij even hard mee gegroeid. Voor mijn gevoel kun je een zadel op mijn kont leggen en mee rijden
Vanochtend bij de verloskundige geweest. Alles was weer goed. Uiteraard aangekomen (ze houd het op het vocht wat ik vast hou), bloeddruk weer buitengewoon goed. Ook vandaag een groei echo gemaakt, en even gewoon leuk gekeken. Je zag gewoon dat de baby vruchtwater aan het drinken was. Zo leuk om te zien. Ook voelden ik dat het met de handjes aan het bewegen was, dus even kijken, en jawel, lag heerlijk in mijn bekken te graaien De baby is nog niet ingedaald. Het ligt wel nog steeds met het hoofd naar beneden. Baby ligt keurig op "schema". Ze verwacht dat het bij de geboorte rond de 7 pond zou liggen. Nu mag ik iedere week.