Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Leuk dat je even meldt hoe het met je is. Ik zie dat je nog geen zwangerschapsbanner hebt. Dat kan toch niet? Iedereen hier heeft er 1. :)

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Na de geboorte vliegen de kilo's er vanaf hoor. Je hebt een super mooie buik! Ik ben alweer 15 kg van de 22 kwijt... En buik is echt al heel ver bijgetrokken... Zal ik eens een foto er van laten zien?

Hier: Het is hier echt heel druk, dus ik kan het allemaal echt niet volgen. Het is wel allemaal heel erg leuk!
    Ik hoop dat jullie kleintjes ook allemaal snel volgen en het genieten + harde werken snel mag beginnen :)

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook geen banner hoor alies05 ;) maar heb ook geen idee hoe ik die erop moet zetten.. net als een foto, dat heb ik ook al paar x gevraagd maar nog geen antw op gehad en kan t niet vinden in een onderwerp :D dus ja, dan niet ;)

heel veel succes morgen minke! nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, heel spannend!

mooie buiken johannal en linda!

shezze, inmiddels wat meer opgeknapt?

germini, zo'n paal komt er bij ons ook te staan vanaf 8 maart :) vond dat wel erg leuk!! ben heel benieuwd hoe ie staat haha

marye, fijn dat het allemaal goed gaat.. de drukte hoort er vast bij ;) maar met 2 kleintjes is dat altijd meer als met 1..

vandaag de liggingsecho gehad, hij ligt goed :D :D :D hoofdje lag al erg diep naar beneden zei ze.. ze kon m niet eens meer goed meten, werd en grove schattig.. kwam uit op 38.4 terwijl ik 36.2 ben dus een hele grove schatting.. ach ja, kleine zal sowieso wel voorliggen, is de hele zwangerschap al het geval.. hij deed het verder prima en was met zn ademhalingsoefeningen bezig.. heel mooi om te zien! ben wel blij dat alles in orde is gelukkig..

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: jaa ben wel heel benieuwd naar een foto van nu!! :D

Goed te horen dat de kilo's zo eraf vliegen :) Dat geeft moed! :D haha.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lisetje: Als je ipv op snel reageren op Meer opties kiest.
    En dan bijlagen beheren.
    Dna kun je daar een bestand uploaden.

Je banner kun je toevoegen door de Link in je handtekening te zetten. Die kun je doen door bij je profiel te kiezen voor handteking wijzigen. en dan het knopje Link invoegen te gebruiken...

Hopelijk lukt het nu!

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ben het nu aan het proberen nu met een foto.. weet nu waar ik het moet doen, haha thanks maar denk dat de foto's te groot zijn ... ;) ben dus even aan het klungelen..

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Die kun je in paint kleiner maken lisetje..
    of op fotoverkleinen.nl ofzoiets?

8. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Volgens mij gelukt, 1 van mn buikfoto's van mn shoot :) 32 weken..

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Oke dit is 6 dagen na de bavlling. Tuurlijk nog niet zoals het zijn moet, maar het gaat heel hard!

10. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    deze vind ik ook erg mooi

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    De voorkant:

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh ja die is mooi lisetje! :)
    Die had ik zien staan bij de maartmama's hyve toevallig! :)

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    En zo was het dus 6 dagen geleden:

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wooow :) Alsof je weer terug bent op 12 weekjes zwanger ofzo :D
    mooi zeg! Hopelijk gaat het bij mij ook zo hard en gelijk ook weer zo strak :)
    hihi, ik blijf mega jaloers op jouw striae-loze huidje! :)

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    en dit is de laatste ;)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb je ook nog baby-foto's?! :D:D:D hahah

17. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Wennepen: gefeliciteerd met Bas!

Hier: Karel is lekker naar mijn schoonmoeder en ik ben wezen lunchen in de stad met mijn broer. Erg gezellig! Ik baal er wel van dat ik op het moment zo slecht loop. Echt elke stap doet pijn. Gelukkig is de pijn onmiddellijk over als ik zit of lig. Morgen mag ik naar de fysio. Ben benieuwd naar wat die zegt en of ze er iets mee kan...

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    jeete marye wat een ongelooflijk verschil zeg!! ziet er al super goed uit :)

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    WENNEPEN EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON BAS. EN WAT EEN MEGA BEVALLING ZEG. BEN BLIJ VOOR JULLIE DAT T ALLEMAAL ZO GOED GEGAAN IS EN GAAT. GENIET ER LEKKER VAN EN LAAT JE VERVEWENNEN. (OOK DIT GELD VOOR JE MAN)

DIANNE fijn dat t wat beter gaat met je zoon!!! hopelijk mag de beademing er snel helemaal van af.

CHANNES alweer 39 wkn gefeli! tot nu toe heeft alleen chantal dat behaald ik kan begrijpen dat t nu mag komen.

MINKE veel suc-6 voor morgen gewenst en ff volhouden meid dan heb je de tweeling in handen.

JOLY gefeliciteerd met je zwangerschap en voor jou ist al bijna zover. Hoe is je zwangerschap tot nu toe verlopen??

FUNNY fijn dat je toch de stap hebt genomen om terug te gaan. en spannend volgende week dan weet je ongeveer wanneer t gaat komen.

LINDAVNR 36 weken voor jou zal t niet lang meer gaan duren aangezien er 2 uit moeten komen!!! misschien nog een week hooguit 2?? mooie buik zeg en voor een 2ling buik valt de striae ook nog wel mee!!!

JOHANNAL allereerst mooie onderbroek hihi. ik heb er ook een paar gehaald hoor lekker goedkoop en lekker ook voor na de bevalling!~!:D Mooie buik en nog zonder striae

keuringen fijn dat alles weer goed was meiden nog ff en dan zijn de beebs er allemaal

MARYE 15 kilo alweer kwijt jeetje meid wat gaat dat hard zeg!!! en die foto's en goed man. Toppie

LISETJE gave foto zeg en een leuk topje!!!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gwenolyn: fijn dat alles goed was :)

Marye: zoo dat is idd al een groot verschil :) En dat je alweer 15 kg kwijt bent netjes!

Lindavnr: mooie buik :) JIj had laatst toch (bijna) geen straie? Zo te zien hebben ze jou nu ook flink te pakken :( maar alles voor een goed doel zeg ik maar altijd ;) Bij mij is het nog erger!

HIer: ik heb constant honger nu zo vaag! net nog 2 beschuiten op als tussendoor.... maar ik kan natuurlijk niet blijven eten ;) vanavond maar wat vroeger eten!

Deel Deze Pagina