Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    HIER Vandaag ben ik lekker met mn meisje wezen douchen oohh wat een mooie gebeurtenis zeg!!! Stond de wijkverpleegkundige ineens op de stoep voor de hielprik en gehoortest en ze is goed door de test gekomen ze heeft 2 kleine kikjes gegeven maar niet gehuild. Ik ben zo trots op ons meiske. Ook zijn de geboortekaartjes binnen. en zal er zo een foto van maken. De navelstreng is bijna afgestorven dus die zal er vandaag of morgen afvallen.

Mijn boobies stonden op ontploffen dus ik heb vandaag maar gekolft en steef en mijn moeder hebben beide een flesje kunnen geven wat echt super ging. ze is ook al aangekomen en weegt nu 2600 gram.

Nu ff de foto's op de laptop zetten en dan ben ik zo terug!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: Wat gaaf dat het zo goed gaat met jullie meisje! ben heeeel benieuwd naar foto's!!
    Waah...als ik dat zo lees; flesjes geven, met de kleine douchen en al die geweldige dingen word ik wel enooorrrrm jaloers!!

Hopelijk gaat het inderdaad over een weekje niet meer te lang duren!

@ Kleintje: tis inderdaad voor het goede doel :)
    Heb een hele tijd inderdaad geen straie gehad, maar nu toch al wel weer een week of 4-5 helaas..m'n buik is sinds toen ook echt ontploft. En nu nog groeit ie enorm als ik het vergelijk met paar weken terug. Maar goed, zo krijgen de kindjes ook weer meer ruimte en kunnen ze ook goed groeien! :)

3. Joly81

Joly81 Lid

23 feb 2010
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier al allemaal geluiden over voorweeën, onrustige nachten, enzo. Herken nog niets daarvan; slaap wel minder goed, maar voel verder nog niks vreemds in m'n buik.
    Verder, voor iedereen die dat vroeg ( ik weet niet meer precies wie allemaal); mijn zwangerschap verloopt tot nu toe heel goed; het kost mij wel heel veel energie, ik kan verder heel weinig doen, en dat al vanaf 3 maanden ofzo. Maar de baby doet 't goed volgens de verloskundige, dus dat is het belangrijkste!

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wat kletsen jullie veel hihi..
    Sorry maar kan denk ik niet op iedereen reageren hoor ;)!!

Minke; heel veel succes morgen! Hopelijk kan je nog een beetje slapen vannacht want het zal morgen een zware maar onzettend mooie dag worden! :D

Lisetje; wauw mooie foto's! en toch nog gelukt..
    Je kan hier op het forum een banner aanmaken, staat boven in onder de buikbanden reclame! Je kiest dan een banner, vult de gegevens is. Dan onderaan krijg je een code, die kopieer je. (volgens mij de bovenste) Dan ga je naar gebruikersinstellingen en aan de zijkant staat dan handtekening wijzigen en daar plak je m in.
    Hopelijk lukt het en is het een beetje duidelijk ;)!

Lindavnr; mooie buik zeg. Vind m nog steeds niet zo heel groot voor een 2ling hihi.. :p Ik verwacht bij een 2ling altijd een giga grote buik maar is volgens mij helemaal niet zo.

KLeintje; gewoon lekker gaan lunchen hoor. Die kans is maar zo klein dat het gebeurd.

Setti; wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie meisje! Echt een voorbeeldig kindje zo te horen :D!

Hier; heel de dag geshopt. Pff en nu gebroken! Wel een heel mooi boxkleed gehad en een leuk shirtje voor ons meisje.

5. Joly81

Joly81 Lid

23 feb 2010
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Setti: jouw verhaal klinkt super! Wou dat het al zover was...

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: Wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie meid :)

Joly: die voorweeën hoeven ook helemaal niet... Het kan ook gewoon zomaar ineens opzetten! Dat is bij iedereen anders...

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Dankje, voor jou is t ook al bijna zover, nog even geduld hebben!!!!!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    en dan de binnen kant. van de achterkant heb ik geen foto want daar staat ons adres op!

Bekijk bijlage 53735

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Apart kaartje Setti, heb hem nog nooit gezien, zelf ontworpen?
    Wel moi :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ochhhh wat een popje!!! :D Echt een scheetje zeg!

En wat een leuk geboortekaartje! :)

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

och wat heerlijk prulleke zeg.. En wat is ze al veranderd! Dat gaat echt snel he hihi! Geboortekaartje is ook erg leuk :D.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat een mooierd Setti :)

Weet iemand op welke pagina die link stond van die bevallingsverhalen etc ?
    Kan hem niet meer terug vinden :S

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dankje, nee niet zelf ontworpen, we vonden het idee van een id kaart wel leuk en gewoon van de site van baby-cards

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    volgens mij heb ik door alle drukte over dat bericht heen gelezen want ik kan me niets herrineren over een site met bevallingsverhalen

ja ze verandert echt snel. de laatste foto die ik heb geplaatst is van vanmiddag. ik ben helemaal in love

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Deel Deze Pagina