Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hyundai matrix een blauw metalic.
    Hadden alleen niet verwacht dat we hem al mee mochten nemen.

2. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Hoi meiden red het even niet om terug te lezen...komt denk ik nog wel

heb namelijk supergoed nieuws, Wim is thuis...kereltje ligt nu lekker in z'n eigen bedje.
    Gisteren kreeg ik te horen dat hij vandaag mee mocht.
    Hij weegt inmiddels 2200 gram en drinkt al z'n voedingen zelf.
    Hij krijgt nu 8 x 45 cc.

Bas doet het ook super, zit inmiddels op de 1465 gram en z'n darmpjes zijn inmiddels goed op gang.
    kereltje krijgt nu 12 x 18 cc voeding, infuus is verwijderd en hij mag de helft van z'n voedingen uit een flesje drinken....wat hij prima doet.
    Hij heeft z'n flesjes echt in no-time leeg.
    Nu maar hopen dat hij ook snel gaat groeien en over een paar weken ook lekker naar huis mag.

Eerst maar even lekker genieten van Wim.
    Ik heb met het ziekenhuis afgesproken dat ikzelf 1 keer per dag naar Bas toe ga en die keer Wim mee neem.
    Als er overdag hier iemand is die mij en Wim kan brengen ga ik overdag en anders s'avonds samen met m'n mannetje.
    Manlief gaat dan elke avond zodat ik met Wim thuis kan blijven.
    Het is even een geregel, maar op deze manier hoop ik mijzelf niet voorbij te lopen.

Morgen komt hier ook kraamzorg voor 3 ochtendjes van 3 uur.
    We krijgen in totaal 20 uur couveuse-nazorg en hebben er voor gekozen om dit op te splitsen...nu dus 9 uur en als Bas thuis komt de andere 11 uur.

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Boba wat super zeg dat Wim thuis is echt helemaal top. Heel mooi om te lezen dat beide mannen het goed doen!!

Lekker van genieten...

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

laar wauwwww wat een moppie zeg, echt geweldig!!!mooie foto ook, die eerste!!!kan me voorstellen dat het allemaal een beetje wennen is, de maar lekker rustig aan!!!

eliesah:haha ja t staat leuk hoor me rose pen, heb t al even getest haha.dus je bent nu ook zo goed als klaar?lekker he, alhoewel ik denk al een tijdej ik ben klaare, maar steeds schiet me weer iets te binne haha.

marye:ook al zo'n mooi dametje, wauwwww.

hier alles goed bij de vk,bloedruk keurig, 120-65
    weer 1kg aangekomen, de beeb lag nog steeds goed naar beneden.
    ow en de vk was aan het voelen hoe de baby lag zegt ie ineens:je hebt een mooie buik hoor!!haha leuk om te horen.

verder veel te veel gedaan vandaag, boven beneden gestofzogen, gestoft, auto gestofzogen, gewassen, 2 wassen gedraaid, gestreken, boodschappen gedaan en nog een aantal dingen, ben nu moe, maar wil zo nog wat enveloppen schrijven...met me mooie rose glitterpen hahahahahaha.

Zag net dat de envelp net als t kaartje niet helemaal effen is, maar dat in het papier een heeel klein glittertje zit, wel leuk, ben gek op glittertjes haha

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik vergeet weer een hoop haha

boba wat super zeg dat wim thuis is, heerlijk!
    nu hopen dat bas ook snel ver genoeg gegroeid is zodat hij ook lekker naar huis kan!!geniet van elkaar!!

funnyme je hebt idd wel gelijk, je hoort het heel vaak he, dat het eerst niet lukt, en dan na de geboorte van een kind het ineens wel vanzelf gaat.
    nou nog maar eens zien tegen die tijd.

xxx

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Funny; bedankt voor je antwoord. Maar zal dat denk wel te horen krijgen van de vk of kraamzorg toch?
    Hoe gaat t nu met jou...

Ano; ja, elke keer zeg ik en nu ben ik helemaal klaar en heb alles en ineens denk ik ownee dat nog en dat haha..
    Geniet van je glittertjes :p!

Boba; wat super zeg dat Wim thuis is. Geniet er maar lekker van. Wel vervelend om nu op en neer te moeten rijden, maar wel super dat al 1 mannetje thuis is :).

Setti; super dat je al een maart mama's topic hebt geopend. Hopelijk kunnen we daar snel allemaal verder kletsen ;).

Shezze; ben benieuwd hoe het bij de gyn was.

Morgen weer naar de vk, ow ben zo benieuwd. Meisje ligt nog steeds in stuit, tenminste als ik het zelf goed voel. Ze is wel flink aan de draai, soms ligt ze helemaal dwars. Maar ja we horen het morgen wel. Misschien krijgen we nog wel een echo, zou wel erg leuk zijn :).
    Vanaaf komt een vriendin op visite,maar eigenlijk geen zin in haha. Erg toch of niet! Maar ja om nu af te bellen..

Fijne avond iedereen, xx

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Nou dat is een mooie bak zeg, en ik hou van blauw!!!!!!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een goed nieuws zeg!! en je hebt groot gelijk dat je t opsplitst. en idd hopen dat bas ook snel volgt.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    HEY dame doe je rustig aan?????? of wil je al dat de kleine meid gaat komen hihi

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    je kan altijd nog zeggen als je t zat bent dat je vreselijk moe bent en dan werk je haar de deur uit hihi. maar toch ist vaak wel gezellig als ze er eenmaal zijn ook al heb je er eigenlijk helemaal geen zin in. tenmiste zo ist vaak bij mij.

Ben benieuwd voor morgen en ja t zou wel leuk zijn als je weer een echo krijgt.

11. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Boba, wat heerlijk dat Wim thuis is!!! Hopelijk volgt Bas snel, maar zo te horen gaat hij de goede kant op!! Super!

Nog geen nieuws van Minke??

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boba, wat ontzettend fijn dat Wim nu thuis is!!
    En hopelijk volgt Bas snel!! Ook de berichten over hem klinken positief!! Heerlijk!!
    @ Lara, wauww, wat een ontzettend mooi meisje!
    @ Jeukbuik, heb ik ook, vooral daar waar striae zit!!

@ Hier, vanmorgen controle gehad bij Verloskundige!
    Ben in een week tijd 1,2 kilo gegroeid :$
    En mijn bloeddruk was 130/75
    En het hartje klonk een stuk rustiger als vorige week, toen was de kleine namelijk heel erg druk!
    Maar ze vroeg of ik nog goed leven voelde, en ik zei dat het de laatste 2 dagen toch wel minder is als anders, ik voel de kleine wel, maar nie zo heftig als anders..
    Nou zegt ze, dan laten we even een CTG maken, ik dacht ooohh god, dat had ik nie verwacht!! Moest ook even in een potje plassen, omdat ik aangaf dat ik hoofdpijn heb en dizzy ben en ook weer misselijk.
    Maar alles was oké!
    Nou toen konden ik en m'n lief dus gelijk door naar het ziekenhuis voor de CTG :$
    Ik dacht echt wel even van, woww!! Weet nie goed... Ik bedoel twas ok weer nie zo dat ik de kleine totaal nie voelde..
    Voelde me een beetje ehm een zeur zeg maar, maar ze zei, we doen het gewoon voor jou geruststelling, want als je gaat malen, kom je in een negatieve gedachtenspiraal en dat is ook nie de bedoeling...
    Nou zodoende 3 kwartier (!!) aan de ctg in een gewone wachtkamer op een stoel, want alle verloskamers etc. waren bezet! Het was spits op de kraamafdeling haha!
    Gelukkig klopt het hartje van de kleine harstikke mooi! En toen ze die banden op mijn buik knupte ging de kleine onwijs te keer!! Hihi!! Wat een karaktertje al!! :D:D:D

Ook is mijn bloeddruk 3x extra gemeten en zat rond de 120/89 123/80 en 120/75
    Dus totaal nie verontrustend...
    Toch wel een hele opluchting!

Maar jah, je schrikt gewoon als ze zeggen, "we verwijzen je even door naar het ZIEKENHUIS" klinkt zo serieus!! :$
    Maar had nog geen weeen activiteit, vertelde wel dat ik wat krampjes al heb onderin mijn buik, maar dat zijn indalingsweeen!
    En net had ik toch wel buikkrampen door mijn hele buik, maar dat zakt nu ik er een warme pittenzak op heb gelegd, weer af!!
    Het word gewoon echt wel spannend nu hoor!!
    En ben ook zo blij dat het kindje al aan het indalen is! :)

Liefs mij

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Boba wat fijn zeg dat WIm thuis is :) hopelijk volgt Bas snel....

Kussie: goed dat ze je even doorgestuurd hebben! Ze kunnen je beter even gerust stellen dan dat jij je onbewust zorgen maakt....

Minke: ben ook benieuwd hoe het met haar is???

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Sorry dames lag te slapen topen er nieuws kwam van Minke en daarna moest even de kinderen voeden. Hier komt het!

1309 Isabella Loise 13:11 Joachim Roemer . Was erg heftig voor mij en Sipke.. Joachim gaat prima, Isabella is aan het kreunen. Kinderarts komt zo, waarschijnlijk misselijk. xx Mirte

Ook stuurde ze een foto van Isabella. Echt een prachtige meid!!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #3795 jedalin, 24 feb 2010
    Laatst bewerkt: 24 feb 2010
    @ Minke: Proficiat met jullie koningskoppel meid!!!!
    Ben benieuwd naar de eerste foto's! :)
    Succes met aansterken.

16. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Jaaa daar zijn ze!!
    Minke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter!!!
    Hopelijk gaat het nu goed met jullie allemaal!

17. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ow wat een liefies van Lara en Marye! ...*smelt*...:)
    @Boba, hopelijk komt Bas nu ook snel thuis.

@ Kussie, ik ken het gevoel helemaal als de vk zegt van even naar het ziekenhuis... Dan denk je omg!! Voelt gelijk zo heftig, terwijl het gewoon standaard protocol is :) Wij hadden dit een paar weken geleden ook.
    Maar nu is het bevestigd dat alles 100% in orde is, en je je nergens druk om hoeft te maken.

Hier al een paar dagen last van "kloppende" oren... hihi klinkt wat vaag maar je hoort je hart in je oren klopen. Tis met vlagen, dan weer wel en dan weer niet.
    Vandaag naar de tandarts geweest en ik had een gaatje :$ Jaren helemaal niets en nu wel... iiiieeee en ik ben al zo'n held bij de tandarts. Volgende week woensdag gaat hij hem vullen, brrr kijk er nu al tegen op.

Ben ondertussen erg benieuwd hoe het met Minke gaat...

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Minke VAN HARTE met jullie koningskoppel!

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Minke GEFELICITEERD met je jongen en meid....

20. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    Minke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter geniet er van

Deel Deze Pagina