Goedemorgen, Minke van harte gefeliciteerd met je twee kindjes!! Als je ze vergelijkt met je vorige kindjes dan zullen ze idd een stuk kleiner zijn. Ik vind alleen dat ze zo een mooi gewicht hebben voor een tweeling! Menig eenling weegt het zelfde. Jammer dat een aantal dingen toch tegenvielen van de keizersnede. Hopelijk is je meisje snel weer van de neo. LindaVnr Gefeliciteerd met je verjaardag!! Boba Yes Wim is thuis!! Nu snel Bas nog maar eerst maar even aansterken.. Verder een vergiet.. ik heb vannacht tenminste goed geslapen!! Ik zei al tegen vriendlief dat ik toch maar geen seks meer wou als ik dan daarna de hele nacht wakker moest liggen van de voorweeën hahaha.. Achja ik probeer maar zo te denken op zijn hoogst nog 3 en halve week.. ( pffffffffffffffffffffff) Fijne dag
Goeiemorgen meiden! Pff...veel te vroeg Werd gebeld toen arno net 10 minuutjes richting werk was om 10 voor 8 ofzo... door een onbekend nummer. Dus ik dacht, zal mn broer wel zijn vanuit curacao ofzo? Dus nam op.. hoor ik iemand fluisterend aan de andere kant van de lijn 'mevrouw...' ieuw!! Toen fluisterde die nog een woord en toen hing ie op. Echt super vaag. En resultaat; ik dus bang.. pff.. durfde ik niet meer te gaan slapen dus ben maar opgestaan. Naja.. rond half 11 moet ik toch weer aanrijden naar het ziekenhuis voor een echo, dus tis niet zo heel erg.. maar vond het wel maar freaky! Dankje voor de felicitaties trouwens! Kindjes moeten nog even blijven zitten hoor! Vanavond komt er wat naaste familie (ouders enz.) en morgen komen mn vriendinnen op bezoek. Dinsdag ben ik 37 weken, dan mag het beginnen! (dan ga ik volop sexen met mn vriend hahah) @ minke: Fijn te horen dat de ruggenprik en het infuus meeviel!! Dat zijn fijne berichten, want zie nogal tegen dat infuus op. Wel vervelend dat het verder wat tegen gevallen is en dat je vreind ook nog plotseling aan het infuus moest.. da's wel even schrikken allemaal! Wat een praccchtige gewichten trouwens!!! @ boba: super dat Wim thuis is!!!! @ johannal: nog een beetje kunnen slapen meid?
Wie wil me even helpen..? Ben erg ongerust! IK voel mijn kindje vanaf 2a3 dagen veel minder tot bijna niet bewegen. Gister bij de gyn geweest en hartje klopte verder goed, vruchtwater was voldoende, lag netjes op groei. Alleen heb ik vanmorgen al een paar keer goed geduwd en gevoeld maar het wil niet bewegen...???? Wat moet ik doen?
Babystuff gewoon weer bellen! Dan kunnen ze je aan het ctg leggen. Mijn verloskundige die zei tegen mij toen de kleine minder bewoog dit: Ik kan het hartje wel horen kloppen maar dat zegt niks over hoe het klopt over een uur of over 2 uur..en een ctg en eventueel echo kan dat wel.
Ik was gister dus alleen voor een controle en de gyn wilde al een hartfilmpje maken, maar ik zei dat ik het nog wel voelde alleen niet meer in dezelfde frequentie. Dus was niet echt nodig voor mij.. Ben niet zo snel ongerust. Toen zei ze, dat de baby wel dezelfde frequetie bewegingen moest maken maar dat die dus niet zo heel sterk hoefden te zijn, dit ivm de ruimte Nu begint het me op te vallen dat de bewegingen gewoon echt heel weinig zijn.
Ff bellen dan meid, als jeje zorgen maakt! is voor jou niet fijn en voor de kleine ook niet.. dus liever een keer extra controle dan te weinig en dat jij je zorgen maakt!
@ babystuf.. Logisch dat je je zorgen maakt. Gewoon ff bellen. Krijg je een ctg. Klopt wel wat de gyn zegt.. Hier ook wel rustiger zo in de laatste dagen en weet nog dat dat bij de eerste ook was. Maar echt gewoon bellen als je het niet vertrouwd... Kunnen ze je iig geruststellen na de ctg. Enne niet af laten schepen hoor.. Want dat neemt je ongerustheid echt niet weg.
Ik zou gewoon even bellen naar de gyn. Dan kun je waarschijnlijk voor een ctg komen. Lig je zo'n 3 kwartier aan en ben je waarschijnlijk weer gerustgesteld. Mocht er iets niet goed zijn dan kunnen ze meteen ingrijpen!
Ik heb al 1x een ctg gehad, dus weet wat het is. Ik heb het inmiddels wel voelen bewegen. Gelukkig. Ik ga even douchen en daarna besluit ik of ik even ga bellen of niet. Bedankt meiden!! Lindavnr: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak en een leuke dag van.
Lindavnr VAN HARTE met je verjaardag! Dat je maar lekker verwend mag worden. Hier geen gerommel. Vannacht om half 4 een keer eruit en toen werd ik rond half 8 weer wakker.
@Lara; wat een mooi meisje zeg! En die papafoto is ook geweldig lief! @Germini; balen dat je bloeddruk zo gestegen is! Gelukkig is alles goed gebleken in het ziekenhuis maar goed in de gaten blijven houden inderdaad @Eliesah; Wat betreft die pil voor tijdens de borstvoeding; we dienen het gewoon aan de huisarts te vragen denk ik, die zullen we vast wel voorgeschreven krijgen Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer mogelijk is uberhaupt. Als het maar geen pijn doet aarghh @Boba; wat fijn dat je Wim bij je thuis hebt zeg! Heerlijk, kunnen jullie echt lekker thuis ervan genieten. En Bas doet het ook hartstikke goed, lekker hoor! Slim van jullie dat jullie de kraamzorg opgesplitst hebben. @Ano; fijn dat je weer door de apk heen bent. Fijn he dat ze effe zegt dat je een mooie buik hebt! De mijne zei het ook eergisteren, maar toen liet ik haar even de striae op mijn bovenbene zien en toen zei ze dat ik toch maar beter de striae op mijn buik kon hebben haha. Dat was wel weer jammer En je hebt me weer op ideeen gebracht met die roze glitterpen, sorry, maar ik ga toch ook even naar de zeeman en action. Ga sowieso de enveloppen halen bij de drukker en wil er ook nog schattige stickertjes bij voor op de achterkant van de envelop. Heb je die toevallig ook ergens vandaan? @Eliesah; succes bij de vlk. Hopen dat ze inmiddels gedraaid is! @Kussie; dat was schrikken dan, opeens een ctg! Maar alles goed gelukkig! Maar goed dat ze niet in de stress laten zitten toch! @Minke; GEFELICTEERD met jullie twee wondertjes!! Wat een mooie namen zeg. Hopen dat het weer goed gaat met Isabelle! Wat een mooie gewichten trouwens zeg! Overweldigd was het, zo lees ik nu. Dat je vent aan het infuss moest, moest wel even glimlachen ja. Daar kunnen jullie nog tientallen jaren om lachten denk ik Geniet ervan. @Lindavnr; ieks! Ik snap dat je eventjes schrok. maar het was maar 'mevrouw' toch? En geen hijger he? hahaha. Gelukkig heeft tie niet meer terug gebeld. Succes bij de echo. @Babystuff; gewoon bellen hoor! Ongerustheid is ook niet goed toch? Succes, het zal vast wel goed zitten! @Lindavnr; gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker eten he!! @haha Johannal, in de wasmachine haha. Ik las er gewoon over heen totdat ik de reactie van kleintje las.
Hiero alles prima verder. Manlief is weer op zijn werk. Gisteren nog een heel gedoe, want zijn baas wil dat hij een vakantiedag afschrijft van gisteren, maar daar zijn wij het dus echt niet mee eens. Hij heeft zich ziekgemeld vanwege hoofdpijn en misselijkheid. belachelijk, dit is vanwege een sterfgeval en dus acute stress, dit kan je geen vakantie noemen. Ben een beetje boos, maar hoop dat het geen conflict wordt ofzo... Ik hoef de laatste twee dagen niet meer 's nachts mijn bed uit om te plassen, heel apart. Maar wel lekker. Overdag moet ik wel ongeveer dertig keer hoor. Het wc-papier is hier niet aan te slepen. Ik wil vandaag eigenlijk een filmpje gaan kijken ofzo op de bank, maar voel me schuldig als ik niet ga poetsen ofzo. hebben jullie dat ook? Misschien eerst poetsen en wassen etc en dan vanmiddag op de bank? Vandaag nog baby's in aantocht?
Ik zit hier ook te kijken of ik nog wat huishoudelijke klusjes kan doen. Anders voel ik me ook niet voldaan. Moet nog een was ophangen dus das in ieder geval 1 klus en ik heb de houtkachel aangestoken. En nu ff samen met Alisha onder de douche.
@ Boomer: whahah nee, hier geen schuldgevoel als ik niets uitvoer...dan zou ik me vaak schuldig voelen haha denk niet dat het een hijger was, maar zo klonk ie wel.. @ slapen: pff, ik moet er nog wel minstens 3x uit 's nachts om te plassen. vannacht ook een beroerde nacht gehad moet ik zeggen. Heb zo liggen draaien en flink last van mn rug. En bij elke draai weer zo'n steek door m'n bekken heen..pff. Daarbij dus ook m'n vriend de halve nacht wakker gehouden met als resultaat dat hij nu ook helemaal brak is..en die is nota bene werken.. Ben d'r zo van door; dan pik ik hem op 't station op, samen naar het ziekenhuis en dan zet ik 'm weer af zodat ie weer terug kan naar zijn werk. Gezelligg Ben trouwens benieuwd hoe het met Dianne's zoontje is! Zou ze helemaal niets meer gesmst hebben naar haar buddy? (was toch iemand vanuit een ander topic? britteke ofzo?) En ben ook erg benieuwd naar Maria..!
@lindavnr: van harte gefeliciteerd!!! wat een bijzonder jaar gaat dit worden he! Suc6 zo bij de echo, ik begrijp dat jij nog kan auto rijden? ik kan het niet meer sinds twee weken, komt ook door de bloeddrukmedicijnen, ben niet helemaal helder meer. Vind het wel lastig want kan dus ook niet zomaar zelf even langs het zkh. hier vandaag 36 weken, joepie, vanacht beter geslapen en heb gelijk zoiets van hup, die 37 wil ik ook nog wel halen. Ik voel trouwens de kindjes ook een stuk minder, net zat ik in ene houding en voelde ik ze eindelijk weer wat duidelijker, ben gewoon een half uur blijven zitten voor m'n eigen gemoedsrust, morgen wel even melden dus. @Minke wat een geweldige gewichten en wat een verhaal zeg, ik herken je beschrijving van je gevoel na de ruggenprik van mijn operatie twee weken geleden, ik werd ook helemaal niet lekker en wat zielig voor je vriend, gelukkig is alles goed gekomen!
Minke: pff klinkt heftig die keizersnee Geniet nu maar van je kleintjes! Hopelijk gaat het met je kleine meid ook gauw beter! Babystuff: bij twijfel altijd even bellen! Lindavnr: ieewww wat vreemd zo'n telefoontje :S Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van Hier: Ook slecht geslapen... Sliep denk ik uiteindelijk pas na 1.00 nadat ik mijn voeteneind helemaal had verhoogd met boeken en kussens (voorheen lag er alleen een kussen) maar heel veel wakker en veel plassen... Ook vannacht toch wel weer flink wat harde buiken gehad en krampen maar ze trokken steeds weg, nu gaat het wel weer! Ben alleen een beetje pissig Mijn vriend is zondag jarig ik dinsdag en we hadden beiden gezegd dat we onze verjaardag dit jaar niet vieren maar dat mijn ouders en broer en zus opzich wel even mochten komen op mijn verjaardag maar dat we verder iedereen wel zien als de kleine er is... Nu had ik mijn moeder aan de lijn net zegt ze ineens dat een oom van mij ook meekomt!!! grrrrrrrr ik dacht dat ik duidelijk was geweest! En ik moet eerlijk zeggen juist op die oom zit ik niet te wachten maar oké.... Heb ook maar meteen even gezegd dat mocht de kleine voor die tijd geboren worden dat ik dus niet wil dat hij dinsdag komt!!! Dat hij dan net zoals de rest maar mooi het kaartje even afwacht en een andere keer komt! Zodat eerst onze ouders en broers en zussen en het aller belangrijkste: wij! de tijd hebben om kennis te maken met ons kleintje.... of ben ik nu heel onredelijk? Vanmiddag even naar de huisarts voor mijn pols, daarna denk ik ook maar even bij de action rond neuzen!
heyy ,meiden pff beroerde nacht gehad zeg, bah ieder uur wakker, had gister met verschonen een matras beschermer erop gelegd, nou die heb ik er vanmorgen direct weer afgetrokken, wat een hel zeg, bij iedere beweging kraakt dat ding, en ik heb lopen zweten als een otter. moest er al om uur uit want auto moest naar garage voor een nieuwe distributieriem....350euries pfffff. en kijk ik net op me afschrift zie ik dat me man een eindafrekening heeft gehad van zijn oude werk, tis alleen zo 400minder als ik dacht....er staat wel bij dat er een bekeuring is ingehouden, nou ben benieuwd naar ze loonstrook, want als ie idd een bekeuring heeft van 3 of 400euro nou dan kane lachen... Lindavnr gefeliciteerd met je verjaardag meid!!veel plezier zo met je echo!! babystuff ik zou anders ook echt even bellen hoor, beter een keer te veel dan te weinig. minke fijn dat het nu allemaal goed gaat!!!jee jij was nog laat wakkeer vanacht haha. boomer haha t was trouwens geen zij maar een hij, mijn vk haha, niet dat t uitmaakt ofzo...maar ik heb dat ook, op me bovenbenen stria, nou ja, dat heeft ie niet gezien haha. ehh nee van die stickertjes heb ik niet haha, maar die pennen zijn echt grappig ja, ze heten glitter gel pennen ofzo, hoor wel als je ze ook hebt hahahaha. verder maar een beetje lui vandaag, zo maar eens een wasje aanzetten, kan verder toch niet veel want heb geen auto haha