Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi dames,

Kom echt nu even klagen :( zit er even doorheen......

Ik heb al dagen pijn in me voeten. Niet in me spieren maar in me botten. Kan niet meer als een paar meter lopen. En dan moet ik al weer met de beentjes omhoog :x Gelukkig geen last van vocht vasthouden.

Ook is de BI terug en niet zo zuinig ook. Ik kan geen kant op. De pijn in me rug zeurt ook megaveel en paracetamol en kruik helpt niet.

Voetjes zelf maseren gaat niet gemakkelijk hihi buik in de weg. Vriend heeft last van zijn handen dus kan ook niet lang masseren dan een paar minuten :(

WHAAAAA die laatste loodjes. Nu hoop ik stiekem dat de kleine eerder ga komen. Hij is trouwens een stukje ingedaalt :D en woensdag gaan we het over de "bevalling" hebben. En over wanneer ik moet bellen. En of ik alles in huis heb.

Kom straks even bijlezen 8) nu even zittend douchen en hopen dat ik zo een beetje kan ontspannen.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: fijn dat het goed gaat :) mooie foto hoor :)

Stroopie: fijn dat Nienke weer thuis is en ze goed aan het aankomen is :)

Kussie: ja hoor je mag gewoon paracetamol pakken kan geen kwaad! let wel hoed op he met die hoofdpijn als het steeds erger wordt dan zou ik nog een keer je bloeddruk laten opmeten voor de zekerheid!
    Wat balen van die rekening zeg :(

Die ontsteking in mijn pees komt waarschijnlijk door overbelasting, geen idee waarmee ik het dan heb overbelast maar oké.... Ook kan de zwangerschap mee spelen dat ik er nu sneller last van heb en het dus sneller is overbelast....
    Ze vergeleek het een beetje met een tennisarm die ik dit jaar ook al 2 x heb gehad aan dezelfde arm :O (dat terwijl ik linkshandig ben en het dus rechts in mijn arm zit)

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Stroopie, dankje voor je reactie, dan ben ik bang dat het vanavond toch een paracetamol word :(
    En HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA je meiske is thuis!! Wat heerlijk!! Ow ow, wat zal dat goed voelen zeg!!
    Ben zo blij voor jullie!!
    Geniet ervan meid!!
    En ik heb respect voor jullie dat jullie sondevoeding thuis geven, weet nie of ik het zou durven :)

@ Marye, goed eten dus meid!!
    Er moet wel wat van je overblijven hoor!! ;)

@ Minke, wat naar dat je zo'n spuit moest tegen de pijn...
    Hopelijk heeft ie wel goed geholpen!
    Sterkte hoor daarmee!

Liefsss

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier ligt nog steeds een vloerkleedje voor mijn voeten haha :p

5. Soda Pop

@ Lynette, niet leuk dat je je zo naar voelt :(
    Hopelijk helpt het zittend douchen indd een beetje! Zal voor je duimen meid!

@ Kleintje, dank je voor je reactie, ja ik hou het zeker in de gaten, als hoofpijn niet zakt van paracetamol moet je aan de bel trekken toch?
    En je bent er dan mooi mee gezegend, zo'n ontsteking...
    Heel apart!! Rustig aan doen met die pols en als het ok maar iets van verlichting geeft zou ik zo'n brace-geval-ding om doen!

Liefs

6. Soda Pop

@ iedereen, mijn kindje ligt geloof ik zowat IN mijn ribben ipv d'r netjes onder...Pffff!! :D:D

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hahaha dat ken ik Kussie soms denk ik ook dat die van mij in mijn ribben woont :p

En idd als de hoofdpijn niet zakt met paracetamol (beste is om 2 van 500 mg of 1 van 1000 mg te pakken zei mijn VK laatst) zal ik even bellen als ik jou was!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja ze doet t echt voor treffelijk. Tja de hond ts wel maf he? Leuk zeg geboorte bedankjes. wij hebben dat niet gedaan. Meestal duurt t een dag ofzo om de urine te onderzoeken. Hoop dat t niet iets ernstigs is!!

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Jee, ik kan weer achter de laptop..
    Pff wat mis je dat zeg als je er een hele dag niet op kan :p!

Vanochtend naar de vk geweest, ons meisje is nog niet gedraaid :(. Had een klein beetje hoop omdat ik het zelf niet goed kon voelen toen ik wakker werd vanochtend en wat last had van m'n buik. Maar krijgen maandag weer een echo om te kijken hoe ze in stuit ligt etc. En dan dinsdag weer terug komen om het verder te bespreken.
    Pff wel spannend allemaal hoor..
    Ow m'n bloeddruk was trouwens ook hoog voor mijn doen, 120/80. Terwijl het altijd 110/60 of 65 is. Even opletten zei ze, heb een lijstje mee gekregen en als ik die symptonen krijg moet ik gelijk bellen.

Lindavnr; Proficiat met je verjaardag. Waarschijnlijk zit je nu gezellig aan de taart; nou ja nog beetje vroeg haha. FIjn dat alles goed was bij de gyn! :)

Marye; och wat een heerlijk mannetje die Pepijn!

Lynette; wat vervelend zeg dat je je zo naar voelt. Knuffel van ons.

Stroopie; fijn dat Nienke weer thuis is! Lijkt me super om je meisje dan eindelijk thuis te hebben ;).

Kussie; als je veel last hebt van hoofdpijn moet je wel naar de vk bellen hoor. Gaf ze bij mij vandaag ook aan. Doe maar lekker rustig aan.

Zo ben weer een beetje bij haha, kom zo nog wel gezellig kletsen. ;)

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha dat is grappig. fijn dat nienke weer thuis is.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een droppie zeg. 5 kilo boven je oude gewicht jezus meid wat gaat t hard bij jou ik zal me morgen ook weer eens wegen. ben wel benieuwd

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah, jammer dat de kleine nog niet gedraaid is en ben benieuwd naar de echo van maandag. en hoe ze dat willen afspreken.

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahhhh wat schattig Setti :)
    En dat jasje die hebben wij ook geloof ik :p
    Van de Zeeman?

16. Soda Pop

@ Setti, wat lieffff!!! :D:D
    Heerlijk die foto's :D Ik hou d'r van!!

@ hoofdpijn hier, ik hou het in de gaten, maar het is nie zo dat mijn kop er zowat afvalt hoor, het zeurt en kliert gewoon, maar ik heb mijn vriendin die vanavond zou komen afgezegd, ik duik mijn mandje in!! Ik trek het even nie meer! Denk zelf dat het komt door de (onbewuste) spanning van gister dat we opeens spoorslags naar het ziekenhuis moesten....
    Maar ik neem nog geen paracetamol...
    Ik weet, ben eigenwijs, maar k heb liever dat ik lijd dan dat de kleine er wat van meekrijgt...
    Mocht het vanacht nie over zijn (moet toch weer tig x naar wc, kijk ik dan wel verder)

Liefsss en thanks voor jullie reacties meiden!!

Ps.
    Eliesah, das ook wat de je kleine meis nog steeds nie heeft doen besluiten te draaien :( Maar het kan gauw hoor!!
    Misschien vanacht wel :) Ik duim voor je!!

Liefsss

17. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Stroopie: wat fijn dat Nienke thuis is! Dat zal wel genieten zijn!

Marije: gaat het goed met de bv? Lijkt me met een tweeling wel zwaar. Komen ze een beetje tegelijk?

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wat een onwijs mooi jasje setti! Zo schattig!!

Beterschap kussie, hopelijk is het morgen wat minder..

Ik verveel me :( heb me overdag wel vermaakt maar mannetje is vanavond weg, geen idee hoelaat ie thuis komt en ik zit hier maar.. tv aan, poesjes naast me op de bank en internet beetje afstruinen naar van alles en nog wat haha.
    zal blij zijn als die kleine er straks is.. kijk er zoooo naar uit!!

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

heb alles gelezen maar weet t allemaal niet meer....

kheb de hele dag al een beetje last van me buik, net of er iets klem zit of dat ze ergens op ligt ofzo, hij lijkt ook wat voller en een beetje andere vorm, net of ze nu echt in de breedte ligt ofzo, kan niet echt uitleggen, maar voeld niet prettig....

eliesah he das jammer dat ze nog niet gedraaid is, maar het kan nog he, nog ff blijven hopen!ow wij gaan zondag ook zelf wat foto's maken haha, hopelijk worden ze net zo leuk als die van jou!

stroopie wat super zeg dat Nienke nu lekker thuis is!!!heerlijk, kunnen jullie nu lekker thuis verder van r genieten!

verder weet ik t gewoon niet meer sorry....

nou auto is inmiddels terug, en t geluid wat ik hoode hoor ik nog steeds ondanks de reparatie van 550euro pfffffff......

nou me man gaat zo naar de sportschool, hoop dat ie eronderuit komt, echt te bealchelijk voor woorden, dat stilzwijgende...nog bedankt voor het meedenken trouwens, erg lief!!!!

ben tot nu toe trouwens al ruim 23kg aangekomen!!!!
    de vk schate t nog steeds op 7,7,5 pond bij de geboorte, waarschijnlijk weegt ze nu zo'n 3300gram...ben benieuwd...

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijnja: Pepijn drinkt grotendeels aan de borst. Maar florine is daar nog te zwak voor. Die neemt soms 2 slokjes, maar dat gaat nog niet zo soepel. Ik geef haar de afgekolfde melk en hem voed ik nog wel bij met afgekolfde melk.
    Ze komen nu een half uur na elkaar maar meestal gooien ze het snachts in de war. Dus dat is vandaag weer even afwachten. Meestal voed ik eerst pepijn, daarna Florine en dan nog kolven. Dan is er zo'n 1,5 uur voorbij. en mag ik 1,5 uur later weer opnieuw beginnen. Best heftig! Daarom kolf ik nu snachts niet meer, dan houd ik tenminste 2 uurtjes over.

Deel Deze Pagina