Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    zo vandaag 36 weken, vind dat wel weer een mijlpaal!

Gister bij de gyn geweest, alles was nog steeds prima!

Dit weekend lekker druk, met veel gezellige afspraken dus verheug me er wel op!

2. Joly81

Joly81 Lid

23 feb 2010
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Minke: Gefeliciteerd! En 2x 6 pond, super toch!

Hier vanmorgen al om 5 uur wakker... begin nu weer slaperig te worden. Ik ga maar proberen om een middagdutje te doen straks.

Vraagje:
    Heeft iemand van jullie een tip voor het zeiltje wat je op je matras moet leggen? Ik had hem erop gelegd, 2 weken geleden, maar nu blijkt hij helemaal op een prop ergens bij m'n tenen te liggen ;) Hoe kun je ervoor zorgen dat-ie blijft liggen?
    Een waterdichte molton werkt bij ons niet, omdat we een ongewone maat matras hebben.

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @joly... En als je zo'n bedzeiltje haalt voor kinderen en dat onder je molton legt?

Hier redelijk geslapen maar nog zo moe... Vriendin bood aan om zoë ff paar uurtjes op te halen dat ik ff verder kan bijtanken.. Dankbaar dat aanbod aangenomen. Ze komt zoë om half 11 halen.
    Verder niet zoveel puf.. Misschien vanmiddagweer wat meer.

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even aan de meldplicht voldoen. Moet zo alles in huis schoonmaken want ze komen vanaf 12 uur de bank en de kast brengen en mijn schoonmoeder zal er dan ook zijn, aangezien zij moet pinnen :D

vanmiddag gaan we nog een keer afscheid nemen van onze vriend en aan het einde van de middag is de crematie. Heftig wordt dat hoor. Daarna een afscheids'borrel' ofzo. Ik hoop alleen dat we toch een beetje op tijd thuis kunnen zijn vanavond. Ben erg moe, slecht geslapen. Maar voel me weer schuldig om dan aan mezelf te denken vanavond. Echt vervelend.

Eliesah; jammer dat ze nog niet gedraaid is... Maar stuit betekent toch niet altijd een keizersnee? Het is alleen toch lastiger bevallen dan een hoofdligging of zie ik het verkeerd?

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meldplicht ;) Hier alles goed, vandaag thuis aan de studie, terwijl mijn hond én een oppashond hier rondkuieren. Wordt erg onrustig van dat getik van die pootjes op de houten vloer ;)

Enfin, benieuwd of er vandaag baby's geboren worden, vliezen breken of weeën doorzetten hier :)

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Goedemorgen dames,
    Hier slecht geslapen. Vanaf 2.45 tot 4.45 liggen woelen en draaien. Pff. Rond half 10 mijn bed een keer uitgerold. Scheelt dat dochterlief zich prima kan vermaken.
    Tis hier verder rustig. Kreeg net een mailtje van een collega dat mijn collega die 9 dagen eerder dan ik uitgerekend is gistermiddag is bevallen van een dochtertje. :) Romee heet ze. Mix van Monique en René.

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen

De meesten hebben weer slacht geslapen niks aan ik ook me hele hoofd zit vol bah kan je je daar ellendig om voelen zeg zo maar lekker douchen daarna ff een cadeautje scoren voor me neefje word morgen alweer 8 mocht van hem nog niet bevallen dan kon hij zijn verjaardag niet meer vieren want dan kwamen ze allemaal bij ons hihi zo lief zoals hij dat zei...

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Veel sterkte vandaag meis... Knuffel!!! :)

Nee betekend ook niet altijd een keizersnee. Ligt er ook aan hoe ze in stuit ligt en dat gaan ze dan allemaal bekijken volgende week.
    Ach we zien het volgende week wel..

Hier gaat t wel, steeds vaker misselijk en buik word zo zwaar. Pfffff!! deze week een wat mindere week, maar ja moeten er ook tussen zitten haha. Moet 's nachts ook 3 keer eruit om te plassen, waar komt die plas allemaal vandaan. :( Zoveel drink ik nou ook weer niet hihi..
    Eens kijken wat we vandaag weer gaan doen, vriendlief is vrij dus.. :D

Lees jullie straks weer, liefs

9. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen. Gisteren weer naar de gyn geweest, beeb laag al mooi met de billen in het bekken. Dus hoef niet meer te gaan liggen mochten de vliezen breken :D
    Vandaag weer een mijlpaaltje natuurlijk, 38 weken!
    Nou hopelijk duurt het nu niet lang meer!

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Boomer: veel sterkte vandaag :( * knuffel *

En verder weet ik het gewoon niet...

Pff ik ga me steeds slechter voelen :( Steeds moeeer, pijn in mijn voeten en gewoon zo'n "raar" gevoel....
    Vannacht ook weer slecht geslapen! Had constant enorme maagpijn en het gevoel dat ik moest overgeven, niet prettig! Maar er kwam niks, ook buik was weer erg onrustig maar die rust is nu weer wedergekeerd....
    Hond vraagt nog steeds erg veel aandacht, maar goed zal wel niks zijn!

Ga zo maar even naar de kapper, mijn vriend had een gratis bon gekregen omdat hij daar een keer was weggelopen omdat ze meer tijd hadden voor hun collega's dan voor de klanten en toen kreeg hij een bon voor een gratis was, knip en style beurt :p Maar hij wil zelf niet meer terug daarheen omdat hij het een "klote zaak" vind aldus eigen zeggen :p
    Daarna nog wat door de stad struinen ofzo en dan weer rustig aandoen....

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En alweer de 38 weken bereikt :)
    Kom nu maar hoor kleintje!

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

pfff nou vole me een beetje kut en weet niet helemaal precies wrom...
    zoals ik gister zei hele dag last van me buik, niet in de zin van weeen ofzo, maar of t allemal wat voller was, of dingen op een andere plek zaten...gister in bed vle ik aan me buik voel ik dat er in t midden over de breddte een hele deuk zit, dus lamp aan, en idd je zag t ook, onder was t bol, middenin een gleuf en daarboven weer bol maar wel heel zacht, heel vaag...nou ff hartje geluisterd, dat hoorden we wel gewoon maar met een hoop andere herrie erbij, zegt me man, zullen we niet die verloskundige bellen, ik zeg wat wil je zeggen dan:me vrouw heeft een deuk in d'r buik komt u even kijken???
    goed we zijn dus gaan slapen, dat ging gelukkig prima maar iedere keer dat ik wakker was even voelen of ik r voelde...
    heb r nu ook al wel even gevoeld hoor, maar heb gewoon t idee dat er iets 'anders' is dan anders, kan t niet uitleggen, heb ook t idee dat ik r wel een stuk minder voel....

van mij mag ze er nu wel uit, vind t genoeg geweest haha....

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ boomer: Sterkte vandaag meid.

@ hier: Gisteren wat familie langsgeweest voor mijn verjaardag; was gezellig :) Nog niet definitief, maar wel zo goed als agesproken dat mijn peettante ook een dag voor ons gaat oppassen... dus hoef alleen nog maar de maandag en vrijdag te regelen! :D En ik denk dat we dat gaan doen met het kdv, dus wellicht hebben we geen gastouders meer nodig :)
    Ben echt super te spreken over kinderen naar een kdv brengen, vind dat echt zo veel toevoegen voor een kindje! Met anderen zijn, leren spelen, enz.
    Mgoed. :)

Verder gisterenavond voor het slapen alles nog wel gelezen maar niet de puf om te reageren en nu ben ik het vergeten uiteraard haha.

@ slapen: vannacht lekker geslapen gelukkig, dus ben weer een beetje bijgetankt :)
    Gisterenavond sex gehad, haha..ik dacht, eens zien of het iets opwekt...nou..whaha, niets opgewekt hoor.
    Ja, een paar harde buiken, that's it.. geen krampje of voorwee gevoeld :p

Mijn schoonvader is ervan overtuigd dat de kleintjes zondagavond/nacht komen, omdat het dan volle maan is.
    Ben benieuwd, haha. Zondagnacht vind ik wel oke, dan is het nét 1 maart :D haha.
    maar ga zelf altijd nog voor 9 maart :) Hoorde gisteren dat dat toevallig de verjaardag van mijn overleden oma (moeder van mijn overleden moeder) was, dus zou ook wel een mooie datum zijn :)

Verder, vind ik het rustig hier!! om 11 uur hoef ik maar 2 bladzijdes te lezen!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: Wie weet meid!!

@ meiden die 38 weke nzijn; Proficiat meiden! :D

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hi meiden, Alles bijgelezen, maar even de fut niet om te reageren.

Zag prachtige foto's voorbij komen van trotse ouders, en las ook dat Wim naar huis is: Gefeliciteerd Boba!!!!

Vraagje: Mijn benen zijn zo rood als een kreeft. Als ik er met mijn vinger opdruk krijg ik een witte afruk, wat al weer snel prachtig rood kleurt. Heeft dit ook met het vocht te maken? Kan het kwaad?

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Veel sterkte vandaag! * dikke knuf*

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Sterkte vandaag!

Lindavnr: Zou fijn zijn als het allemaal geregeld is met oppassen enz. Bij ons komt het gastouderburau maandag voor de intake.

Eliesah: Spannend hoor nu je kindje in stuit ligt. Ik hoop voor je dat ze nog draait. En wat is jou voorkeur, welk gewoon natuurlijk bevallen als het mogelijk is? Kindje in stuit geboren laten worden is wel heel vreemd :D

Iedereen met de laatste loodjes: Heel veel sterkte! Stiekem ben ik wel vreselijk blij dat ik daar geen last meer van heb. Ik kom elke dag even kijken om te zien of er iemand is bevallen. Zooo spannend is het nu!

Hier: Ik moet het echt even kwijt. Ik heb een spijkerrokje aan, wat ik droeg toen ik nog niet zwanger was! Woehoe! van de 22 kg zijn er nog 5 over :)

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Gwenolyn: Dat is inderdaad het vast houden van vocht. Kan geen kwaad zolang je bloeddruk er maar niet bij gestegen is. Zolang die niet te hoog is is er niks aan de hand. Het hoort er gewoon bij. Gelukkig trekt het na de bevalling heel snel weg hoor!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Marye1986: Dank je wel!! Bloeddruk was afgelopen dinsdag perfect.

Wouw, bijna al je zwangerschap kilo's er weer af!! Meid wat geweldig.

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hay meiden,

Wat lief dat jullie allemaal aan mij denken :) doet me goed!

Gesprek met de dokter gister was wel even schrikken maar ging vooral over de gevolgen over de lange termijn,voor nu gaat het goed.

Gister lag hij nog aan de cpap. dat is een soort druk die word gegeven dat het ademen beter gaat. Gister mocht ik even buidelen en viel dat ding er al maar uit maar de zijn pols en zuurstof bleven goed en hebben ze dus besloten om het niet meer aan te doen, zelf geen zuurstof brilletje. Ik had dus verwacht dat hij vanmorgen er wel weer aan zou liggen omdat het zo snel gaat. maar meneer heeft heerlijk geslapen zonder en trek haast niet meer met zijn ribbetjes.

Hij moet nog wel behandeld worden met verschillende ab omdat de dokter niet weten waarom hij te vroeg geboren is.

foto: zodra ik thuis ben, zal ik proberen er een op te zetten op deze pc heb ik geen foto's.

Settie: haha ja idd meloenen, erg vervelend die stuwing voel me net lolo haha ;)

kom snel weer kletsen!

Deel Deze Pagina