Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dianne: Fijn dat het zo goed gaat zeg! Toch nog veel sterkte de komende tijd. En die stuwing, wat een ramp he! Gelukkig was het hier na 2,5 dag wel weer over:)

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Dianne ik duim voor je mannetje

@Marye wauw goed man, kijk ook uit naar andere kleding hihi

@Linda wat leuk van je peettante! is dat van je moederskant, kan me voorstellen dat het dan nog specialer is en die datum moet dan bijna wel he :)

Hier straks naar Gyn, ben benieuwd, voel me redelijk goed, denk dat de operatie er zo enorm in heeft gehakt en dat ik nu toch redelijk hersteld ben, ben ook iets minder moe, dus ik ben er wel blij mee, hopelijk dus vanmiddag ook alles goed.

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mijn collega was woensdag nog ff naar de kapper geweest. En de dag erna bevallen. Dus misschien gebeurt dat bij jou ook wel. :D Dat je voor de bevalling er nog ff netjes uit wilt zien.

4. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @jolie81: het zeiltje met tape (bijv. die in je kraampakket zit) vastplakken aan je matras, dat werkt wel hoor!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dan mag ik vandaag bevallen!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden zijn hier niet heel gezellig. Continue dreinen... Nu rommelen ze even boven. Ik ga zo proberen of ze voor het eerst onder een dekbedje willen slapen... (mits hun dekbedovertrekje al droog is)

7. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    vandaag de 37 week bereikt slechte nacht rust gehad steeds draaien en plassen en veel last van me bekken

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Funny me. Nou dan zul je denk ik raar opkijken als het daadwerkelijk zou gebeuren. :D Net kapsel en kind denk ja nu ziet mama er netjes uit en wil ik ter wereld komen. :D Collega had al voorspeld dat die collega deze week zou bevallen. Ze zegt dat ik volgende week aan de beurt ben. Nou ben benieuwd of ze gelijk zal krijgen. :)

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mijn vader had voorspeld dat ik vandaag zou bevallen. Maar ik zie het niet gebeuren hoor!

Hubbie is het televisiemeubel aan het halen wat we zo graag wilden. Dus die is ook zo lekker thuis.

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mijn pap heeft voorspeld dat ik morgen zal bevallen. We hebben een polletje gemaakt. Kijken wie er gelijk krijgt. :)

Lekker dat je hubbie zo thuis is. Die van mij komt zo in zijn pauze (van 12 tot 13 uur) even naar huis en moet dan nog tot 16 uur werken. En dan heeft hij weekend.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja, inderdaad! Toen ik het hoorde had ik ook wel even zoiets van; oh...da's wel heel mooi eigenlijk.. :)
    Mgoed, haha, de kans dát het gebeurd is natuurlijk vrij klein ;)

Ben ook benieuwd naar je bezoek aan de gyn! Ik hoop dat er een kleintje al aan het indalen is! :)

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    MELDPLICHT!!;)

Iedereen is toch wel een beetje aan het rommelen zo te lezen!! Niet leuk, maar geeft me ook wel weer een gevoel dat het erbij hoort.

Zo meteen naar het ziekenhuis voor ctg. Verwacht niets raars. Gisteravond voelde ik me echt beroerd, misselijk, moe, vervelend gewoon. Vanacht redelijk geslapen en voel me meteen een stuk beter! Ben wel benieuwd naar mijn bloeddruk en hoop dat die gezakt is!!

Ano, Dat is wel apart ja. Was al volledig ingedaald?? Misschien is ze iets gaan verliggen ofzo?? anders moet je even vk bellen?

Volle maan, ze zeggen dat er dan altijd veel kindjes geboren worden!! de vk en kraamzorg houden er zelfs rekening mee:D Dus wie weet meiden!!! Van mij mag die komen!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ja klopt germini, vandaar dat mn schoonvader dat ook zegt.. maar ik geloof d'r niet zo in :p

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    haha ik ook niet hoor, maar we zullen zien..........................:D;)

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #3975 jedalin, 26 feb 2010
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
    Wanneer denken we te bevallen:

Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari
    Chantal84: 20 februari
    Moons: 21 februari
    Naatje80: 21 februari
    Joepie01: 23 februari
    Kleintje88: 1 maart
    Germini: 1 maart
    Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari
    Funnyme: 3 maart
    Anoniempjuh: 5 maart
    Channes: 6 maart
    Alies05: 7 maart
    Wendie1979: 8 maart
    Lindavnr: 9 maart
    Kussiexx: 9 maart
    Bregt: 9 maart
    Johannal: 10 maart
    Sabinelovesven: 10 maart
    Babystuff: 10 maart
    Linda: 11 maart
    Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari
    Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari
    Lisetje809: 14 maart
    Nijnja: 15 maart
    Darcy: 19 maart
    Lynette84: 21 maart
    Boomer2009: 22 maart
    Shezze: 25 maart
    Eliesah: 7 april

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zo te zien wordt 't Kleintje! :D:)

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    haha ik wou net zeggen............dan zet ik in op 1 maart!!!:D

Nou, ik gaat stoppen, effe opfrissen en dan zo meteen naar ziekenhuis!! Tot laterrrrrrrrr!!! Wordt wel weer tijd voor een bevalling hoor!!

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boomer, meis, heel veel sterkte vandaag!! En ik vind dat wat je zei dat over aan jezelf denken, nie terecht hoor meis!
    Je bent hoogzwanger!! En of je nu wilt of nie, je `moet` gewoon goed op jezelf passen, en als je het nie voor jezelf doet,
    doe het dan voor de kleine Uk! Je bent nie zomaar harstikke moe!!
    Het gaat niet om een zeer pinkie ofzo!! Dus meis, voel je absoluut nie schuldig als je het nie meer trekt!
    En ik weet zeker dat IEDEREEN daar begrip voor zal hebben!!
    Hele dikke knuffel voor jou en ontzettend veel sterkte toegewenst!
    @ Channes, pfff nog nie echt beter dus!! :(
    Hopelijk zakt het in de loop van de dag wel af, zodat je vanacht weer es lekker kan slapen!! Beterschap meid!
    Ps. MOOIE AUTO HOOR ;):D

@ Alies, ook al zo'n beroerde nacht :(
    En wat leuk dat je collega een dochtertje heeft gekregen! Hopelijk is alles goed, want geloof dat ze dan nog nie op de
    37 weken grens zat?

@ Darcy, hopelijk al een end opgeschoten met je studie :)

@ Bregt, met de billen in het bekken? Ehm, jij mag wel gewoon bevallen dan? Want je zegt het zo fijn nuchter, en
    omdat je het wel hebt over dat je niet hoeft te gaan liggen, het mag dus gewoon op gang komen?
    (ik ben het even kwijt sorry)

@ Kleintje, hopelijk doet je nieuwe coupe je een beetje opfleuren!! Vervelend meid dat je je zo naar voelt :(

@ Ano, als je je nie gerust voelt meis, dan bel je toch gewoon je VK! Daar zijn ze toch voor meid!!
    En ookal bel je omdat je een "deuk" in je buik hebt (mooi omschreven overigens hihi) Als zij even goed voelen kunnen ze misschien
    uitleggen hoe de kleine dan in je buik ligt nu! Kan zo opluchten!! Niet met zorgen blijven rondlopen meis!

@ Gwenolyn, gloeit je been ook, en is de huid ook helemaal strak?

@ Dianne, fijn om van je te horen meis!
    Als ik het zo begrijp is het grootste gevaar nu wel geweken?
    Natuurlijk is het schrikken zo'n gesprek, en wat vervelend dat artsen er nie achter kunnen komen nog waarom hij te vroeg is
    geboren! Hopelijk snel meer duidelijkheid!

@ Germini, succes meid in het ZH! En hopelijk zegt je voorgevoel (dat alles goed is) genoeg!! Zal voor je duimen dat je bloeddruk weer gezakt is!

@ Hier, HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 37 weken! De baby mag komen!!
    Ik ben zooo blij deze mijlpaal te hebben bereikt!!
    Vanmorgen nog urine laten nakijken, ook helemaal schoon!! YES!
    EN vandaag al een maand samen met mijn lief :D
    Een super dag dus!!
    Hihi!!

Ohw jah, de hoofdpijn is ook gezakt, maar heb nie echt lekker geslapen, ben wel 10x wakker geweest, had dat eerder nooit, snap ook nie waarvan ik wakker word! :( Vind zo apart!
    Vanmorgen nog even wat boodschappen gedaan, en oei wat kreeg ik een steken onderin :$ Zou dat betekenen dat het kindje verder indaald?? Maar dan moet het ook letterlijk zakken toch?
    Ik heb namelijk nu zo'n druk tegen mijn ribben! Daar ligt echt een voetje ofzo!! Is dat wel logisch?

Nu jah, ik hoop dat jullie het weten hihi!!

Ik ga denk ik toch nog maar even een uurtje liggen zo! Ben gebroken :$ -alweer-

Liefssss mij

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi dames,

Hier ook ff voldoen aan de meldplicht ;)
    Voor de rest eigenlijk niks gelezen. Sorry!
    Ben de laatste dagen zo vreselijk moe!

Vandaag naar de gyn geweest voor controle.
    Bloeddruk was te hoog. Vorige week was onderdruk nog 60 en nu 90. Ook eiwit in de urine. Dus moet maandag terugkomen voor xtra controle.

Ook weer echo gehad. Kindje was wel explosief gegroeid. De gyn denkt dat het niet helemaal klopt. Want dan zou de kleine een halve kilo in 1 week tijd zijn gegroeid!
    Vorige week schatte ze hem nog op 3600 gram en nu op 4200 gram.
    Hij zat te twijfelen wanneer inleiden. En toch maar gegaan voor donderdag ( hopend dat de metingen het mis hebben en de kleine echt niet zo hard groeit als de berekeningen aangeven )

Dus donderdag 4-3 om 8 uur smorgens binnen zijn en dan begint het ;)
    Zou wel leuk zijn als de kleine ook echt die dag werd geboren. Want onze oudste is op 3-4 geboren hihi

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja zo stom. Je wordt wakker. Gaat ff plassen en zo ineens schiet er vanalles door je hoofd. Dat kraammatras is ook zo'n fijn zweetding. ;) En af en toe check ik of dat ding nog goed ligt.

Collega zat wel op de 37 weken grens. Zij was 9 dagen eerder dan ik uitgerekend. Ze was dus 8 maart uitgerekend en ik 17 maart.

Een half uur na de geboorte moest collega nog onder narcose gebracht worden, want de placenta liet niet los.
    Voor de rest is alles goed gegaan. De kleine weeg 3130 gram.

Deel Deze Pagina